Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Chlapi, tiez mate kapotu ako sito od kamienkov? Mam modru race metalizu a na kapote asi 30 jamiek od kamienkov, pod nimi je cierna farba a dost to vidno. To iste na streche. Riesite to nejako, ci kaslat nato? Neviete kolko si pyta Skoda za prelakovanie jedneho dielu? 

Editováno: , autor: Roman55
Vloženo

Hej, tak ked odleti kamienok, tak ti trafi aj strechu, sice je tam toho menej ako na tej kapote. Ale na 2-rocnom aute, aby bola cela kapota od kamienkov. Horsie ako na 10-rocnom aute. 

Vloženo

Definice, čím blíže za vozidlem před sebou jedeš, tim více je dojebaná kapota.

Samozřejmě záleží hodně na povrchu kde jezdíš a nebo taky zima a posyp. Těch faktorů je víc. 

Lakovat bych adi nenechal, raději lokální oprava zateckovanim, samozřejmě záleží jaký rozsah. 

Vloženo (editace)

Lak na 120 až po felicii má úplně jinou kvalitu v tloušťce laku a podkladu. Vzpomínám jak jsem koupil v roce 2009 končící O1 Tour a hned po první zimě našel otečkovanou kapotu. Schytal jsem i pár sprch šutrů od sypačů, kteří u nás jezdí z kopce jak dobytek, teď už jim nikdy neuhýbám, aspoň je to zpomalí. Taky jezdím v uctivé vzdálenosti za kamióny a na dvouletém Rapidu nemám po 30 tis. km ani ďubku. F1 Junior 2005, který nikdy neměl ambice někoho předjíždět a mám jako 3. auto nemá jedinnou vadu laku, až na stopy od krup, stojí furt na ulici bez extra péče a údržby. 

Editováno: , autor: ben06
Vloženo

Ja som druhy majitel, takze neviem, kde ten prvy jazdil, ci chodil cely rok za sypacom, alebo ma skodovka slabe laky. Zateckovanie ti nepomoze, bude to stale vidno a ked mas 50 jamiek, tak to je prasarna robit, potom to zbrusit, rozlestit, 2 dni sa s tym budes hrat. Preto sa pytam, ci neviete dakto ake ma skodovka ceny lakovania. 

Vloženo

Škoda má středně tvrdý lak a zběžných značek patří mezi ty odolnější. Dřív měla prostě všechna auta zástěrky a menší pneumatiky. Já mám taky kapotu dojebanou, hlavně tenhle rok v každé obci kolem nás práce na silnici a litá toho mraky.

Vloženo

skoda az tak slaby lak nema. na opli som mal dodobanu viacej a ja si odstup drzim. a hlavne zaciatok strechy nad oknom bol nekryty sklom ci gumou a ta hrana bola pekne odobana. zase robil som na aktivnom stavenisku, takze tu toho nalieta aj s odstupom. rekord bol n apozicanej corse, ked moje auto bolo v servise a z 20m letiaci kamen mi trafil sklo :)

opel som dal na havarijko pred predajom a lakli kapotu i strechu. vseobecne tie laky nie su take tvrde ako kedysi, alebo sypu inym materialom

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, dneska jsem na kapotě objevil 2 škrábanečky (4 mm). Přikládám foto jednoho z nich.

Nijak zvlášť mi to nevadí, počítal jsem s tím, že se něco takového časem objeví.

 

Zatím si říkám, že bych to neřešil a až toho bude víc, nechám to přelakovat.

Ale znepokojuje mě, že by to mohlo začít rezavět. Zdá se mi ale hloupé pokaždé když objevím něco takového jezdit si to nechat přelakovat.

Můžete mi poradit, prosím? V tomto jsem nezkušený, tak bych nerad udělal nějakou hloupost.

IMG_2416.jpg

Vloženo (editace)

Co to je ten mikrohrot? To je nějaký přípravek, můžeš sem dát nějaký odkaz, foto, nebo něco podobného abychom pochopili o co jde? Přiznám, ještě jsem o tom neslyšel, já to řeším ty škrábanečky tou lakovou tužkou, do které namáčím párátko a tím to zaplním ten odloupnutý/poškrábaný  lak.

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo
před 1 hodinou, DušanV napsal:

Co to je ten mikrohrot? To je nějaký přípravek, můžeš sem dát nějaký odkaz, foto, nebo něco podobného abychom pochopili o co jde? Přiznám, ještě jsem o tom neslyšel, já to řeším ty škrábanečky tou lakovou tužkou, do které namáčím párátko a tím to zaplním ten odloupnutý/poškrábaný  lak.

 

To tedy musí vypadat 😁👍

 

@Nemfis přesně to je ono.. V Brně barvy Vitásek, cca 160Kč i s barvou.

Vloženo

Díky, podotýkám že jsem fakt začátečník, takže abych si to shrnul: Nejprve bych to vyčistil a odmastil (hadřík a jar), opláchnul, osušil a pak tím mikrohrotem nanesu barvu. Nemusím tam dávat nějaký základ a pak to leštit? Na videích, co jsem sledoval, je to docela věda a hlavně nechci mít doma spoustu věcí co použiju jednou za čas...

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Ahoj. Tak se pridávám taky s tímto problémem. 

 

Na kapotě je cca 30 malých dírek po kamínkách a jedna obrovská po velkým kameni, který odletěl kamionu, ale v protisměru ...

 

Chtěl jsem to zamáznout, ale výsledek katastrofa a horší, než tam nechat tu díru. 

 

Asi jsem nanesl moc (a to jsem to dělal párátkem). Myslím, že víc to dojebal ten bezbarvej lak...

 

No prostě hrůza. A teď - jit s tím na přelak, nebo se na to vyprdnout?

Spravit už to asi nepůjde, že? 

 

 

 

20220413_140522.jpg

20220413_140545.jpg

20220413_140608.jpg

Editováno: , autor: hardhouse.trip
Vloženo

Domluvit se s někým, kdo dělá detailing. Určitě si s tím dokáže poradit a případně ti zadělá i zbytek. Každopádně, tohle je nekonečný boj. Doporučuji potom dát ochranou folii.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...