Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Příští středu jdu na to, tak jsem zvědav a napíšu co dělali...

Spoiler

Z důvodu technického propojení asistenčního systému „Travel Assist“ s asistentem pro nouzové

situace „Emergency Assist“ dojde deaktivací systému „Travel Assist“ též k deaktivaci

funkce „Emergency Assist“, jenž dokáže rozeznat případnou nečinnost řidiče způsobenou

např. náhlou ztrátou vědomí. Ostatní jízdní asistenční systémy ani jiné funkce Vozidla nebudou

deaktivací systému „Travel Assist“ dotčeny.

 

 

Tak to som zvedavy ci ostane adaptivny Lane Assist funkcny 😀

 

Inak toto je pekna prasarna a odskodnenie nestoji za rec.

Zdravím, 

Přečetl jsem si tu dohodu a musím říci, že ta kompenzace mne "pobavila". Služby mám aktivní ještě rok, takže pro mne je kompenzace 0. Mohli by nabídnout kompenzaci např.formou bezplatného servisu nebo tak něco. Každopádně nejlepší cesta by byla aby to oslavili a vyřešili.

Mám jít na vypnutí zítra. Pokud to nevypnou bez toho, aniž bych toto podepsal, tak jim na to házím bobek. Asi si koupím špunty do uší a bude vyřešeno

Kdyby bylo po mém, tak by spoustě, ne-li většině stačilo, aby vypnuli to otravný gongání. To upozornění by lidi snad i přežili. Nevím proč to škodovka takhle neudělala...

Nejspíše proto, že systém je schválený s tím, že v případě kdy řidič nedrží volant/nevěnuje se řízení, bude opticky a akusticky upozorňovat...

Njn ale je to pořád a stále pouze asistent. Jako řidič se musím stále věnovat řízení bez ohledu na nějakýho asistenta či asistentku :-) . Každopádně ať tak či onak budeme na obou stranách barikády doufat, že to ŠA co nejdřív vyřeší.

před 2 hodinami, IVI@ra napsal:

Zdravím, 

Přečetl jsem si tu dohodu a musím říci, že ta kompenzace mne "pobavila". Služby mám aktivní ještě rok, takže pro mne je kompenzace 0. Mohli by nabídnout kompenzaci např.formou bezplatného servisu nebo tak něco. Každopádně nejlepší cesta by byla aby to oslavili a vyřešili.

 

Tak podle ŠA se o závadu nejedná a zákazník to má podpisem dohody uznat,  na druhé straně za to nabízejí kompenzaci, takže tam asi nějaká chyba bude ... A když dohodu nepodepíšeš, tak ti to neopravíme. To je na blití.

Tak jsem přijel ze servisu, opravdu to bez podpisu té dohody nevymění.. Takže jsem domů přijel z prázdnou. Nechcete to někdo zmedializovat? Černé ovce na ČT aspoň? :D 

Ale jak jsem psal o pár příspěvků dříve, aktuálně to u mě přestalo, jsem zvědav, jestli to vydrží.

A myslíte, že to někomu pomůže? Nepomůže. Už jsem tady jednou psal, že takovýhle "vysírání" je akorát jednoúčelový a když není jak to opravit, tak stejně ničeho nikdo nedocílí. Nicméně nechám na každém, jestli se chce medializovat :-) 

Kopu tady za obě strany barikády, tak mě prosím nepranýřujte :-))

Rozumím tomu, že to není moc jak opravit a pochopil bych to. Ale očekával bych od Škodovky trošku jiný přístup k zákazníkovi. Trošku si nasypat popel na hlavu, omluvit se, přiznat, že mají problémy a nabídnout jinou kompenzaci, než pouze nějaké roční předplatné, které stojí 1000Kč, když ten asistent stál několikanásobně víc. Jde pouze o princip a o to, že serou na zákazníka.

 

EDIT: Jde mi i o to, že napíší, že to vlastně není žádná závada to časté upozorňování a že to je vlastně takto v pořádku. Závada tam asi ale nějaká bude, když právě často vyskakuje hláška. Neberu závadu to, že vyskakuje hláška, ale to, proč vyskakuje.

Upraveno od ohavlis

Vzhledem k tomu, že s tím má problém takové množství aut z celého koncernu si osobně myslím, že dřív nebo později někomu rupnou nervy a něco podobného udělá 🙂

No asi takhle: Dneska tu řeším problém s travel asistem a pakliže to správně podáte škodovce, schválí výměnu volantu. Teď pro klienta schválena výměna bez nějakých obstrukcí. Když se chce, jde to :-)

 

Tato možnost mi byla taky dnes navržena, ale nechtěl jsem to tady zmiňovat, abych kdyžtak nezavařil servisu, když by to bylo nějak neofiko :) 

Já jim říkal, že aktuálně mi přestala vyskakovat hláška a že mě to tolik nepálí.. ale že když to zase začne, vymění mi volant.

Tak jsem dnes podepsal (popravdě nevím, proč bych neměl; smlouva je dle mého skromného názoru člověka, který si paragrafy vydělává na živobytí, až na absenci jednoho slůvka, které je však nahrazeno kontextem smlouvy, jasná, a to neustálé nahodilé kvílení mi téměř fyzicky rvalo mozek z hlavy). Nabídli mi i výměnu volantu, ale to už jsem jednou absolvoval a bylo to pouze krátkodobé řešení. Takhle mám odkódováno a můžou se se softwarem patlat třeba dva roky. Auto jede, troubí, svítí, bliká, stěrače stírají, adaptivní tempomat funguje, lane assist funguje, sedačky hřejí a rezerva v kufru zůstala.

 

S názorem, že medializací případu se nic nezíská, se neztotožňuji. Škodovka si se zákazníky vytírá p*del (viz třeba odpověď na mou stížnost, v níž mi radí, abych si přečetl návod), a když si to všichni nechají líbit a budou jenom brblat, může příště přijít něco daleko horšího než vypnutí asistenta, který vlastně k ničemu není (takže se jeho odkódováním zas tak moc neděje).

 

Resp. bral bych, kdyby Škodovka zareagovala adekvátně, systémově, bryskně, nebo alespoň morálně. Vymlouvání se, po měsících stížností realizované pokoutné vypínání zaplacené výbavy výměnou za poukaz na něco v hodnotě tisíc korun nebo nesystémové měnění volantů tomu, kdo se hlasitěji ozve, je u vozidel v hodnotě mnohdy přesahující jeden milion korun absolutní výsměch.

Upraveno od MIK0cz
překlep

@MIK0cz takže i po té úpravě funguje adaptivní vedení v pruhu, nebo jen ten základní LA, který auto “pinká” od jedné čáry ke druhé.

@MIK0cz @Martab No to by mě taky celkem zajímalo, protože LA / TA je (alespoň pro mě) obrovský rozdíl... a s pasáží "vypnutí asistenta, který vlastně k ničemu ne" bych se asi úplně neztotožnil :) 

před 7 hodinami, Martab napsal:

@MIK0cz takže i po té úpravě funguje adaptivní vedení v pruhu, nebo jen ten základní LA, který auto “pinká” od jedné čáry ke druhé.

Popravdě nevím, LA je první věc, kterou po každém nastartování vypínám (denně dojíždím po okreskách a tam je tento asistent spíše k neužitku); myslel jsem, že to tak dělají skoro všichni. Nicméně když jsem ho, cestou ze servisu, nechal na zkoušku zapnutý, do řízení mi to zasahovalo. Je ale možné, že zůstal pouze "hloupý" LA, který auto "pinká" z jedné strany na druhou.

 

 

před 7 hodinami, JirikHL napsal:

@MIK0cz @Martab No to by mě taky celkem zajímalo, protože LA / TA je (alespoň pro mě) obrovský rozdíl... a s pasáží "vypnutí asistenta, který vlastně k ničemu ne" bych se asi úplně neztotožnil :) 

Viz výše. Pokud je funkce LA nějak snížena oproti jeho funkci v rámci TA, pak se omlouvám za mystifikaci. Pro mě je stěžejní adaptivní tempomat.

EDIT: Teď jsem si uvědomil, že jsem nezaznamenal, jestli auto rozpoznává dopravní značky - možná ne, až pojedu domů z práce, podívám se. Faktem ale je, že moje Octavia považuje kdejakou reklamu u cesty za IZ 4a, takže to by mi taky žíly netrhalo. :-)

 

UPDATE: Rozpoznávání DZ funguje normálně, LA je asi vážně jenom ten „pinkací“.

Upraveno od MIK0cz
viz text

Tak to je fakt k ničemu, klasický LA také vypínám, nevyhovuje mi. Ale adaptivní vedení v pruhu je hlavně na dálnicích velmi příjemné nože v kombinaci s kapacitním volantem...

 

A upřímně když se člověk podívá na cenu TA a porovná to s tím co nabízí jako kompenzaci... (Otázka taky je, zda až bude nějaké řešení, zda těm co podepsali že to je vlastně normální chování teď, znovu systém aktivovat, nebo když vlastně podepsali že se o závadu nejedná...)

Pinkací LA? LA, tedy Asistent udržování jízdního pruhu jsem měl už v O III, a to v prvním modelovém roku, a LA šel vždy nastavit jako adaptivní vedení v pruhu, bohužel adaptivní vedení v pruhu není defaultně nastaveno, a dost málo lidí ví o tom, že je třeba adaptivní vedení v pruhu v menu infotainmentu zapnout (nikoli jen na volantu) a proto si LA vypínají (na volantu), protože je LA tzv. pinká od čáry k čáře.

 

S LA jezdím v různých autech od roku 2013 a to se zapnutým adaptivní vedení v pruhu a nikdy jsem neměl důvod LA vypnout. Jediné mínus je, když se v koloně tvoří tzv. záchranná ulička a auto popojíždí na Traffic Jam Assist, je třeba stále volant korigovat ke kraji.

V S3, ktore maju TA sa neda zapnut adaptivny LA v infotainmente !!!!!!!!!!!

 

Jedine cez volant, tlacitko TA.

Záleží na kódování :) Ale ano, z výroby to tam už možná není. 

@Petr Svetr Ano, dříve to tak bylo, s Travel Assistentem to ale funguje tak, ze v základu funguje jen “pinkací” LA a v momentě aktivace TA se aktivuje ACC spolu s adaptivním vedením v pruhu (dokonce lze mít i kombinaci kdy je LA plně deaktivován a až s aktivací TA se aktivuje adaptivní vedení v pruhu). Proto ta má otázka, jak to funguje, když ŠA deaktivuje funkcionalitu TA… A jak jsme se dozvěděli, nejspíše se z “prospěšného” systému v některých situacích stane něco co štve úplně všude (ano, je to muj osobní názor).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.