Přejít na obsah

2.0 MPI spotřeba a zkušenosti


pet

Doporučené příspěvky

Zdravím a mám dotaz. Nezkoušel jste někdo takovej ten přípravek jak se leje do benzínu na vyčištění všeho možnýho včetně lambdasondy?? Zajímalo by ,mi, jestli to alespoň trochu maká, nebo jsou to vyhozený prachy. Díky Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto kradene neni..sem si to proveřoval na policajtech hned jak sem to koupil... nevim no...nafotim jim to a poslu....su zvedavy co s toho bude..taky me to prave dost překvapilo...auto je dotahle z německa noo..třeba proto

posilal mě to tenhle frajer: Ing. Jan Raděj | TZH – Typové zkoušky a technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky

Já mám taky auto dotáhlé z němec. ;)

Zkoušel si tohle? - http://forum.skodahome.cz/index.php?act=Se...te=%2Bdekod%E9r

Tak pro info, kdy, jak a podle čeho ti auto prověřovala ta policii po koupi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

byl sem s ní u polišu hned jak sem ji koupil...podle VINka to projížděli, a autem jezdím do autorizaku...mám tam znameho, takže vinko tam taky znaji... a ten denoder sem zkousel uz taky při koupi:

Škoda Octavia SLX 2.0 MPI 85kw

modelový rok 2000, výrobné číslo 317470

4x airbag, výrobný závod Mladá Boleslav

Zadaný VIN kód je platný!

tak nevím...uvidíme co s toho bude...třeba jen chcou dukaz že je to auto fakt moje a to vinko co sem jim poslal je OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím a mám dotaz. Nezkoušel jste někdo takovej ten přípravek jak se leje do benzínu na vyčištění všeho možnýho včetně lambdasondy?? Zajímalo by ,mi, jestli to alespoň trochu maká, nebo jsou to vyhozený prachy. Díky Petr

na vstřiky možná...ale na lambádu určitě ne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tva slova muzu jen a jen potvrdit, neco podobneho ( skoro stejneho ) sem tady nedavno psal, je to super motor, sem spokojenej!! jinak v nizkejch otackach na nej 1000% 1.8T nema..... :) este to cipnem na 92kW a ten kroutak se este zlepsi.... :)

Co by stal chip na tu octavii 2.0 a jaky by byl narust??? co spotreba???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posílal jsem dotaz ohledně emisní normy mé OIky 2.0. Stačilo jim VINko a poslali mi stanovisko, že můj vůz plnil z prvovýroby emisní limity č. 98/69B a toto stanovisko bylo vloženo do databáze DAVOZ. Takže v pondělí hurá na úřad s techničákem :) Díky za tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no..mě po nafocení a odeslaní taky...jen nechapu že po mě chtěli ty fotky.....ani neřekli proč..hlavní je že budu mít 4ku :t

a ohledně toho chipu...zbytečné a co vím tak se ty motory pak serou....elektronina atd...radi nechat jak je..ono když ji dáš na brzdu tak ten motor i teď má kolem 92kW...takže ten chip je bezvýznamný skoro

Editováno: , autor: VSemi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poznatek z víkendu - v sobotu pozdě večer jsem se musel surně přesunout z Liberce do Prahy.

Foukal docela vítr a teplota okolo -3°, dálnice tempomat na 170-180 tacho (okolo 165 GPS), průměrná rychlost na konci jízdy byla 129 km/h a beruška spapala 10,3 l/100km. Hlavně že jí chutná !!! -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, uvažuju že někdy na jaře / v létě nechám přidělat plyn, protože to vypadá že budu jezdit víc než jsem předpokládal. Jaké máte zkušenosti s plynem v dvoulitru, když je obecně známo že to je citlivý motor co se elektroniky a planých poplachů kontrolek týče. Plus jestli máte tip na spolehlivou firmu v Liberci / Praze...

Jinak spokojenost, kontrolka emisí sice pořád svítí ale dlouhodobá spotřeba je 7,5 předpisovou jízdou, a to jezdím často ve třech lidech a plném kufru. Akorát předevčírem začalo hučet cosi od levého předního kola, v pravé zatáčce to zmizí. Mám podezření že se se mnou loučí ložisko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LPG se neboj. Mám ho tam sice jen něco lehce přes půl roku a asi 11 tisíc km, ale fachá to super. Spotřeba o 1 litr větší a pokles výkonu jsem nějak nezpozoroval. Jen jsem ho tam měl dát hnedd když jsem to auto koupil a né až po dvou letech. Měl bych to už dávno splacené. A to kontrolka - taky mí stále svítí a vždy to byla trvalá chyba, teď po těch 11 tisících km je tam stále stejná chyba ale již sporadická, takže to asi prostě bude dělat ten benzín. Kdyby se možná jezdilo jen na LPG a to i startovala, tak by možná zhasla. Uvidím časem, možná si dá říct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posílal jsem dotaz ohledně emisní normy mé OIky 2.0. Stačilo jim VINko a poslali mi stanovisko, že můj vůz plnil z prvovýroby emisní limity č. 98/69B a toto stanovisko bylo vloženo do databáze DAVOZ. Takže v pondělí hurá na úřad s techničákem :) Díky za tip.

Tak jsem se na registr dostal až dnes a zde mě s celou záležitostí poslali slušně do háje. Dali mi pouze jakési vyjádření škodovky (TZH/77), které s celou záležitostí má jen pramálo společného a zdálo se, že o databázi DAVOZ nikdy neslyšeli, ale otevřeně to neřekli. Zkusil jsem to ještě jednou mailem, ke kterému jsem přiložil všechny podklady, které jsem k dané záležitosti sehnal (poslal jsem to stejnému úředníkovi, který mne obsluhoval osobně), ale reakcí bylo pouze to, že v technickém průkazu mám zapsáno ES 98/69 a tudíž k úpravě na ES98/69B potřebuje mít potvrzení od škodovky (to by našel v databázi DAVOZ, ale jestli ani netuší co to je, tak se tam pak těžko něco hledá.) Asi bude jednodušší se na to vykašlat - Ekologický poplatek 3000,- jsem zaplatil už při přepisu na sebe (pochybuji, že bych je dostal zpět :) a do německých měst hrajících si na barevné kartičky se zatím nechystám. Zdá se, že byrokracie tentokrát vyhrála ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsme u toho lpg, jaký je nejvhodnější systém do toho motoru?? Pak bych měl pár otázek. Jak se pozná kolik je v nádrži plynu ?Montuje se nějaky budík nebo tak něco?? Jak probíhá přepínání na plyn, přepíná se to samo po ohřátí na provozní teplotu?? Jak je to s udržbou(jak je finančně náročná? ?? Musí se u toho motoru montovat jinačí svíčky,než doporučuje výrobce?Jak často se chodí na revize nebo jak se tomu říká ( kontrola plynu) a co omezení do podzemních parkoviš stále to platí nebo se to změnilo. ? Děkuji za odpovědi, omlouvám se, jestli už tady něco ohledně lpg je, ale mě zajíma konkretně tento motor a LPG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se na registr dostal až dnes a zde mě s celou záležitostí poslali slušně do háje. Dali mi pouze jakési vyjádření škodovky (TZH/77), které s celou záležitostí má jen pramálo společného a zdálo se, že o databázi DAVOZ nikdy neslyšeli, ale otevřeně to neřekli. Zkusil jsem to ještě jednou mailem, ke kterému jsem přiložil všechny podklady, které jsem k dané záležitosti sehnal (poslal jsem to stejnému úředníkovi, který mne obsluhoval osobně), ale reakcí bylo pouze to, že v technickém průkazu mám zapsáno ES 98/69 a tudíž k úpravě na ES98/69B potřebuje mít potvrzení od škodovky (to by našel v databázi DAVOZ, ale jestli ani netuší co to je, tak se tam pak těžko něco hledá.) Asi bude jednodušší se na to vykašlat - Ekologický poplatek 3000,- jsem zaplatil už při přepisu na sebe (pochybuji, že bych je dostal zpět :) a do německých měst hrajících si na barevné kartičky se zatím nechystám. Zdá se, že byrokracie tentokrát vyhrála ...

Tak pokud si to už zaplatil tak ti to může být jedno...u mojého ještě zaplacený neni a ani nebude...pač mě to přepsaly v pohodě..holka u okýnka si vzala techničak...mrkla do pc a udělala zápis..jen sem zaplatil 50kč kolek..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsme u toho lpg, jaký je nejvhodnější systém do toho motoru?? Pak bych měl pár otázek. Jak se pozná kolik je v nádrži plynu ?Montuje se nějaky budík nebo tak něco?? Jak probíhá přepínání na plyn, přepíná se to samo po ohřátí na provozní teplotu?? Jak je to s udržbou(jak je finančně náročná? ?? Musí se u toho motoru montovat jinačí svíčky,než doporučuje výrobce?Jak často se chodí na revize nebo jak se tomu říká ( kontrola plynu) a co omezení do podzemních parkoviš stále to platí nebo se to změnilo. ? Děkuji za odpovědi, omlouvám se, jestli už tady něco ohledně lpg je, ale mě zajíma konkretně tento motor a LPG.

Systém jasně že sekvenční, značka je už na tobě a na tom, kdo ti to bude dělat. Na množství paliva máš na palubovce malej ukazatel. Přepíná to samo když se motor zahřeje na určitou teplotu, u mě např. 35°C. A více se dočteš např. tady - http://forum.skodahome.cz/index.php?showforum=97

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud si to už zaplatil tak ti to může být jedno...u mojého ještě zaplacený neni a ani nebude...pač mě to přepsaly v pohodě..holka u okýnka si vzala techničak...mrkla do pc a udělala zápis..jen sem zaplatil 50kč kolek..

Tak se to po několika mailících rozeslaných na správná místa přeci jen podařilo a poplatek mi bude vrácen :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, tak v pátek jedu s mojí AZJ krasavicí ve třech lidech s bagáží do Dánska a v pondělí zpět, celkem tedy asi najedu tak 2500 km, takže budu potom referovat co a jak. Mám nový olej, svíčky a filtry, tak se těším :))) Bude to tak z 95 % dálnice a vidím to na 130 tempomat. Čekám 7,5 - 8 litrů / 100 km :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čaute hoši, tak já jsem s plynem ve svém dvoulitru nad míru spokojený. Mám ho sice teprve od září, takže necelý půl rok, ale zatím jsem na plyn najel něco málo přes 10 tisíc Km. V autě mám systém Stag 300, takže stejný jako Kaje, nádrž mám místo rezervy 60litrovou, když beru doplna tak naberu 50litrů. Ukazatel nádrže mám přidělaný na středovém panelu. No a plyn se mi přepíná sám, když se auto zahřeje na 40°C. Jinač co se týče revize, tak jsem byl hned po najetí prvních tisíc km a na další revizi se jde mysím po 15 tisících km, nebo po jednom roce. Jinač spotřebu mám v průměru kolem 9 - 9,5litrů což je myslím ve výsledku hodně dobré oproti benzínu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlásím se z Dánska. Cesta sem byla poměrně dobrodružná protože na česko-německých hranicích se sypaly trakaře a jelo se krokem, stejně tak i první kilometry na německé straně než směrem k Drážďanům sklesá silnice níž, pak už byla všude jen břečka a mokro. Také jsme chytli pěknou kolonku na německé dálnici před Lipskem. Trasa byla Praha - Drážďany - Lipsko - Hannover - Hamburg - Flensburg - Aarhus. Celkem ujeto 985 kilometrů za 9h 20minut, což souhlasí s průměrnou rychlostí 105km/h. Tempomat na rovinkách a všude kde nebyl nějak hustý provoz, tři lidé s bagáží. Výsledná průměrná spotřeba benzínu podle PC byla 7,3 litru/100km a já jsem nadmíru spokojen. Kdybych už měl to LPG, tak si asi pískám ještě o mnoho radostněji :)) Zítra mě čeká cesta zpět, podám report :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nuže, cesta zpátky z Dánska byla plynulejší a při průměrné rychlosti 103km/h jsem měl spotřebu 6,9l/100. Je ale taky pravda že jsem byl míň naložený. Celkový result z absolvování 2000 převážně dálničních kilometrů: Dvoulitr je spolehlivý dálniční cruiser. Když je ve 120 potřeba rychle přidat (třeba když se v Německu blíží rychle někdo zezadu), tak je akcelerace i přes nevalný papírový výkon docela razantní.

Jediná věc která za jízdy začala zlobit je relátko (je to relátko ??) blinkrů - když zablikám a vrátím páčku zpátky, tak se nepravidelně ozývá ještě chvíli blinkrový "cvakání" i když nic nesvítí. Mám za to že to je první předstupeň toho, že mi odejdou celý blinkry (budou jen svítit a nebudou blikat), případně se vy**** celá elektrika a nebudou fungovat ani třeba světla....

Každopádně potřebuju surně do myčky, po cestách Evropou mám na červené karosérii všude bílé mapy od soli ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, akorát jsem si všimnul jedné věci. Je normální když jedu 600 km po dálnici, zastavím na čtvrt hodiny na pumpě a po opětovném nastartování mám ručičku teploty motoru někde na polovině ?? (bylo to při teplotě cca 2°). Zdá se mi že zahřátí motoru je normální (+- stejně rychle jako má předchozí HTP a podle vzpomínek +- stejně rychle jako 1,6 74kW Octavia), ale to "stydnutí" je mnohem rychlejší než u obou zmiňovaných aut ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdarec pánové, mám problém s mým dvoulitránkem.

Auto při studeném motoru při rozjezdu cuká a nechce táhnout. Po ujetí cca půl km se pravděpodobně motor ohřeje a cukání přestane.

Byl jsem v servisu kde mi tvrdí podle diagnostiky, že by to měla být zadní landa sonda. Jestli s tím máte nějaké zkušenosti, prosím o rady, není to zrovna levná záležitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...