brunoos Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 Začinam pozorovat, že když pořadně sešlapnu plyn tak motorem pořadně škubne. Jakoby se pohnul. Si myslím že bude něco vybite ale nevim co. Poraďte. fabia kombi 1,9TDI, 2002, cca 80000-90000 km - přesně nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otakaro Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 Když necháš přední kola přímo, přiložíš na ně zepředu nohu a silou na to kolo přišlápneš (jakoby nakopneš), tak uvidíš, jestli silenbloky jsou ještě OK nebo ne. V případě že ne, tak to kolo se o slušný kus pohne směrem dozadu. V případě, že jsou ještě dobré, tak se to kolo bude podélně pohybovat opravdu jen minimálmě. Měl jsem taky Fabii Combi 1,9TDI (2003) a přední silenbloky jsem měnil cca v 55tis. km a v tom servisu mi říkali, že na tohle Fabky hodně trpí a zvlášť diesely. Takže to škubnutí by tím opravdu být mohlo, pak mě napadá ještě spojka. Já to auto prodával s cca 85 tis.km a spojka mi zabírala poměrně hodně vysoko a na jedničku při rozjedu někdy auto trohu trhlo, jako by malinko proklouzla spojka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 24. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 Skusim - ono z toho vyjde spiš jakoby nějaka rana - jakoby něco na něco narazilo - takže na spojku to nevypada Na kolik pak vychazi vyměna silenbloku - nebo da se to doma udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 25. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2006 mykne s tym jako cez vyfuk alebo ako , popis to lepsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otakaro Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Skusim - ono z toho vyjde spiš jakoby nějaka rana - jakoby něco na něco narazilo - takže na spojku to nevypadaNa kolik pak vychazi vyměna silenbloku - nebo da se to doma udělat. Já to nechal dělat v neautorizovaným servisu, protože těm klukům věřím, a silenbloky (vč. práce) na předku mě vyšly na 1500,-. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 27. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 mykne s tym jako cez vyfuk alebo ako , popis to lepsie Jedu prostě autem v otačkach kde motor ma velky kroutak a když dam plyn až na podlahu tak vyjde takova tlumena rana někde z motoru, jakoby se pohlo nejdřiv něco jiného a až pak cele auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 mykne s tym jako cez vyfuk alebo ako , popis to lepsie Jedu prostě autem v otačkach kde motor ma velky kroutak a když dam plyn až na podlahu tak vyjde takova tlumena rana někde z motoru, jakoby se pohlo nejdřiv něco jiného a až pak cele auto. Hm hm hm, tak přesně tohle mi u benzínu MPi dělá zasviněná škrtící klapka. A dělal mi to i R19. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 28. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Nejvic je to znatelné když jedu na tempomat a zmačknu +, žeby taky klapka - co s tím - asi jedině servis??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 No mne podla toho co opisujes robi presne to iste. skubnutie a potom az zatah auta. Dost to je citit napr. na rovine, ked pustim plyn, zoslapnem, pustim, zoslapnem, tak to jednoducho pri zoslapnuti "skubne". Planujem povymienat silenbloky na motore a na ramenach. No uvidime. Ak by si prisiel na pricinu daj vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Podívej se na silentblok reakce motoru, ten dole uprostřed zvaný "telefon". Ty v ramenech snad vizuálně ohodnotíš, jestli jsou O.K. nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 29. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2006 Mam podobny problem, ale nevim, zda-li se budeme bavit o stejne zavade. Pri vymackavani spojky, prevazne u 1 2 3, slysim duty naraz. Puvodne jsem to pripisoval vadnemu homokinetaku na leve strane auta. Byl uz vychozeny jako ksandy. Kovove lupani zmizelo, ale pripada mi, jako by tam neco chodilo. Puvodne jsem to chtel nechat tak, protoze se oziva prevazne jen pri rychlejsim pusteni spojky. Tipuji to na linentbloky motoru. Mate podobne zazitky? Fabia Combi 1.4 MPI 2001, LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.