Přejít na obsah

rozvody


Doubek

Doporučené příspěvky

Mám taky před výměnou rozvodů,ale je tu problém.A to že jsem scháněl na netu sadu rozvodů na 1.8 20v 92kw AGN r.v.97 a rozlišují se tam dva typy a to podle čísla podvozku.Jenže,když kouknu do velkého techničáku,tak tam není číslo podvozku udané.Poradí mi někdo kde je číslo napsané na autě?A nebo rovnou číslo dílu pro mojí motorizaci.....?Děkuji.

A druhá věc je poznat po výměně rozvodů rozdíl v jízdích vlastnostech vozu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky před výměnou rozvodů,ale je tu problém.A to že jsem scháněl na netu sadu rozvodů na 1.8 20v 92kw AGN r.v.97 a rozlišují se tam dva typy a to podle čísla podvozku.Jenže,když kouknu do velkého techničáku,tak tam není číslo podvozku udané.Poradí mi někdo kde je číslo napsané na autě?A nebo rovnou číslo dílu pro mojí motorizaci.....?Děkuji.

A druhá věc je poznat po výměně rozvodů rozdíl v jízdích vlastnostech vozu?

Jaky rozdíl bys chtěl vidět ,rozvody jsou součástí moteru,to není tuninig - si to nějak pleteš,ne.Jen tak naokraj rozvody raději měnit o něco dřív než je oficial. ja měl na svoji 1.8 20V měnit až po 180tis. ,ale rupl rozvodák už po 165tis 3 dny co jsem je chtěl měnit.Ale na druhou stranu GO hlavy komplet(vodítka 20x 100Kč + 20x sedla vent.,20xgufera na vent.+3ks(kus cena 300Kč) vent. nové- cena celkem za hlavu 5000Kč-super!!!!!!!!!!!!!) rozvody dělány doma -sám-rozvodová sada GATES -3000Kč -práce -sám -to jde ne!!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

borekbroucek,nejsem vemeno a vím že nejde o tuninig!

včera jsem sundal kryt rozvodového řemene a zdálo se mi že je docela dost volný,a taky jsem si všiml na velkém ozubeném kole z boku nějaké značky bílou barvou,ta samá značka byla i na řemenu.je možné že při tehdejší výměně řemenu byli tyhle dvě značky na sobě a aby nějak při vůli řemene o pár zubů přeskočily?zhruba tak o 6zubů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

borekbroucek,nejsem vemeno a vím že nejde o tuninig!

včera jsem sundal kryt rozvodového řemene a zdálo se mi že je docela dost volný,a taky jsem si všiml na velkém ozubeném kole z boku nějaké značky bílou barvou,ta samá značka byla i na řemenu.je možné že při tehdejší výměně řemenu byli tyhle dvě značky na sobě a aby nějak při vůli řemene o pár zubů přeskočily?zhruba tak o 6zubů?

o 6 ZUBOV preskoceny remen nenastartujes motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím všechny, taky se chystám na rozvody a po přečtení různých odkazů jsem napsal ještě do škodovky co s tím a přišlo tohle.(a ještě jsem se ptal na svíčky)

Vážený pane XXX,

interval výměny rozvodového řemene u vozidla s číslem karoserie TMBCX41U..., motor BFQ, není stanoven. Dle Servisní knížky

je u této motorizace předepsána kontrola ozubeného (rozvodového) řemene po proběhu 90 000 kilometrů (krom motorizace 1,6 l/77

kW). Dle jeho stavu pak opravna majiteli vozidla případně navrhne výměnu. Výměnu zapalovacích svíček u této motorizace

doporučuje výrobní závod po proběhu 60 000 kilometrů.

Někde to tu snad už bylo, tak jen shrnutí pro benziňáky: motor 1.6 BFQ r.v.2003

Tak se to stavím určitě aspoň překontrolovat a pak uvidím co s tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

mám oct.1,8T typ motoru AGU,najeto 62000 km r.v.1999,měřil jsem šířku rozv.řemenu je na hraně 20mm,výrobce uvádí výměnu rozvodů 90000km,ale zároveň je tam i časový limit přesně nevím kolik,ale jsem už daleko za ním.Mám ty rozvody vyměnit?Poraďte.Dík

Editováno: , autor: baxa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

pěkný den pánové mam najeto 183 tisíckm a dnes jsem vyměnil poprvé rozvody od koupi auta koupeno v 60 tisících dal jsem sadu dayco naké kladky byli origo naký ina. a náký BMG ale to nevím co to je ?? nesetkal jste se s tím někdo ? pumpa hepu..jinak sada za pusinku od seba a výměna sem počítal 1500 jenže servisák byl nimra tak "" pane je to rozdělané bych to vyměnil ... no dobrá tak mi tam vyměnil řemen na altík napínák nakou kladku směs G12 a jako bonus doplnil klimačku vyšlo to na 6800 kč zas je na nákej km pokoj :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak pánové, já už nevím...mám najeto 172 tis. a prdnul mi rozvoďák..takže levná oprava :aggressive: motor TDI 66kW chip na 85kW asi od 20 tis. km...auto máme v rodině od novýho..teď mu bude 7 let,takže r.v. 2/2002..rozvody byly dělaný se všim v 90 tis.km a chystal jsem se na ně znova za 8 tis. km...nevim jak je možný,že to rozvoďák nevydržel...auto nedostávalo žádnej šílenej zápřah...nevim čim to mohlo bejt...co sem četl,tak i s chipem by to mělo vydržet určitě aspoň těch 90...teď kde se stala chyba :help:

na prvej octavke 1,9tdi 2000 mi odisla vodna pumpa a pri vymene sa zistilo ze keby neodide tato tak sa roztrhne remen a znicim do 15000km motor. Uplne malicko mi slizil olej z motora na remenicu (ta je ulozena na nejakej gume, ktora sa napila oleja a zmekla..nesla uz rovno a rozvodovy remen vyzeral akoby nebol nikdy meneny). Olej sa mi nikdy nestracal, nedolieval som a rozvody boli menene pri 180000. Bol som na dva tyzdne na tom aute v Rumunsku, mozno to bola velka nakladacka na starsie auto.

Teraz mam 1,9Tdi 2004 ASV a rozvody boli menene v origo servise pri 150000. Auto ma teraz najazdene 240000, mozem pockat s vymenou do 300000 podla servisnej knihy, alebo by ste radili skor? Vodna pumpa to vydrzi? km nie su stacane, auto mam od znameho.

Editováno: , autor: rizecek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi dělal jsem rozvody a ted asi po 700km se ozíva od napínací kladky takove kvylení ale jen za studena.řemen je naplí jak má.koupil jsem originál sadu zde http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-rozvody-3?keyword=sada+rozvodu.nevíte čím to může byt.že by vadná kladka :feve: motor AKL pak jsem oběvil tuhle sadu má jinou kladku http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-rozvody-2-1-1?keyword=sada+rozvodu snad se to neroztřelí :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U těch 81-66 Kw se rozvody už mění po 150Tis km, jak někdo psal, už se vyrábí jen zesílený řemen, platí to dávno někdy od roku 2002. Jinak rozvody,to není prdel. Koukám že si to plno lidí dělá doma, no není divu,že je pak tolik potkaných motorů. Páč pokud nejsou zkušenosti,přípravky tak to je hra s ohněm.Chápu že chce každej ušetřit,ale tohle by měl dělat jen opravdu odborník, a to kolikrát nejsou ani servisáci, když každou chvíli někdo přijede s rozštelovaným předvstřikem,špatně nastavenou vačkou u PD nebo celkově nenastavenou vačkou motoru. Jestli tam něco kvílí,tak bych to okamžitě rozebral a pořádně zkontroloval. Musíš vědět sám,co jsi s tím dělal, většinou je chyba montáže, nepamatuju, že bych někdy řešil vadnou kladku po 700Km. Pumpa je tam New? Sundej napřed řemen alt. a zkus bez něj, to aby jsi vyloučil závadu tohohle řemenu..

Podle mě tam přijde ta druhá sada http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-rozvody-2-1-1?keyword=sada+rozvodu takže to může být klidně ono :)

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím,

nedávno jsem koupil OCI od známého, který si jí nechal přitáhnout z německa. Jak si to tak pročítám, tak jsem zmatenej :) Pod kapotou mám štempl od němců, že rozvody byly měneny na 155 000km těď tam je 180 000km, ale nevím zda tomu mám věřit. Protože výměna by měla být po 90 000km že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

chystam se opet na rozvody a mam dotaz: pred minulou vymenou rozvodu jsem koupil omylem 2x rozvodovy remen, tudiz mi skoro

dva roky lezi v garazi, ted bych jej chtel pouzit, neni to problem? nekde jsem cetl, ze zivotnost remenu je 5 let od vyroby, pak asi

zmeni "mechanicke parametry" nebo nevim... netusim, jak dlouho lezel na sklade pred koupi...

dle meho nazoru se nic nestane, ale radeji se ptam... diky za nazor kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

jdu měnit rozvody tak koukám po netu,ale nechápu proč cena za sadu je dražší než cena za jednotlivé díly u stejného prodejce.nemělo by to být obráceně sada levnější,díly jsou kvalitou na to téměř stejně.

Sada:

řemen,kladka napínací,kladka převodní,čerpadlo vodní - 2799kč

http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa?kod=06A198119A&brand=SKODA&model=OCTAVIA

Jednotlvé díly:

řemen - 487kč

http://www.cc-autodily.cz/remen-rozvodovy?kod=06A198119A&brand=SKODA&model=OCTAVIA

kladka napínací - 883kč

http://www.cc-autodily.cz/kladka-napinaci-1-8t?kod=06A198119A&brand=SKODA&model=OCTAVIA

kladka převodní - 306kč

http://www.cc-autodily.cz/kladka-prevodni-1-8?kod=06A198119A&brand=SKODA&model=OCTAVIA

čerpadlo vodní - 830kč

http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-s-tesn-7-7?kod=06A198119A&brand=SKODA&model=OCTAVIA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po výměně rozvodů mi něco při přidání plynu píská, připomíná to docela zvuk motoru HTP.Čím vyšší otáčky tim vyšší frekvence pískání.Při výměně bylo vyměněno čerpadlo napinaci kladka a řemen.Mám 1.6 BFQ.nemůže být něco vadného nebo jsem měl ještě nějakou komponentu vyměnit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...