Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobry den

neviete mi poradiť , mam taký problém keď naštartujem za studena a asi po 3minutach začne  cítiť spáleninu ako keby sa mi pripekal nejaký kábel auto je Skoda octavia III 1.6 Tdi 77kW

Vloženo

Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout :

 

■  - nastavení pro Climatronic
■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu
■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz
■ Střední - základní provozní výkon
■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon
■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu
Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru
vozidla

Vloženo (editace)
před 42 minutami, dědek napsal:

Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout :

 

■  - nastavení pro Climatronic
■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu
■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz
■ Střední - základní provozní výkon
■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon
■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu
Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru
vozidla

Editováno: , autor: cossie05
Vloženo

Jestli máš přídavné el.topení, tak dost často se vypálí mínusový kontakt a pak to takhle smrdí. Jak už tu radili,zkus to vypnout a pokud nezasmrdí,je to ono. A nebo pokud jseš šikovný,tak se na ten kontakt podívej-je u plyn.pedálu.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

zdravim 

 

co presne znamena  vypaleny  minusovy kontakt ?  Staci ho dotiahnut ? 

Ako pise SROTTY , ze je u plynoveho pedalu - bolo by mozne neake foto, kde presne sa to nachadza ?  Je to miesto s dobrym pristupom, ale je potrebne  rozoberat  krytovanie ?

 

velka vdaka  

Vloženo (editace)

ja som mal okolo mínusového kontaktu roztavený plast kontakt bol dotiahnutý ale chyba bola UŽ v tom plošaku radiátora kúrenia. vymenil som za novy a už to je v poriadku . Ten radiátor sa nachádza vedľa plynového pedálu musíš dat ten bočný plast dole a tam ho uvidíš ale keď budeš chcieť vybrať ten radiátor kúrenia  musíš demontovať aj kolenný airbag není to nič zložite 

s-l640.jpg

Editováno: , autor: cossie05
Vloženo

ahoj 

 

obrazok aj vysvetlenie je fajn, len tomu trosku nerozumiem, co si vymenil, lebo ja  tam ziaden plosak nevidim. 

 

Vymenil si cely radiator, alebo len  plosak ?  Neda sa to neako opravit ?  Nerozumiem co sa tam moze palit. 

Novy  origo radiator stoji 241 ecky, co je dost.  Kupoval si origo radiator  5Q0963235 C ?  Ked idem cez Skoda servis - davaju len original. 

 

dik za pomoc . 

Vloženo (editace)

Měni se to celé. Dá se to sehnat i za 2500,- Kč (Valeo, Continental). Problém je v mínusovém kontatku (je to šroub a na něm přišroubovaný vodič na kostru). U některých kusů to bylo asi z výroby blbě přišroubované a tudíž to časem jiskřilo až to "shořelo".

Editováno: , autor: LiveBomb
  • o 2 roky později...
Vloženo

Pekny den prajem.

Prave som tu vlozku kurenia menil.Povodna Valeo,nova Denso.

Vymena v pohode.Vyskusane nesmrdi.Ale na jednu vec sa chcem opytat.Minusovy spoj roztaveny ale aj opalena izolacia na kabli.Co s tym kablom?Opravit,vymenit🙈,nechat tak?Poprosim o nejake rady skusenejsich,co s tym?

DakujemP20112-141242.thumb.jpg.044e0ac510fa6658289942e00e8210d8.jpg

 

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Ahoj,

 

poslední dobou občasně pozoruji na své O3 2,0 TDI elektrický zápach z ventilace/klimatizace. Vypozoroval jsem, že je to pravidelně když je nízká vnější teplota, studený motor a následně nějakou dobu stojím (rozmrazuji okna, stojím hned na semaforu, atd). Pokud rovnou sednu do auta a celou dobu jedu, problém jsem nezaznamenal. Nesetkal se s tímto někdo?

 

Děkuji

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Tak zápach skutečně pocházel z elektrického příhřevu. Závada spočívala v uvolněném spoji. Mínusový svorník(šroub) topidla je jakoby nalisovaný(snýtovaný) s plíškem, který rozvádí napětí po topidle. V mém případě se toto spojení celé protáčelo, tím pádem byl špatný kontakt a celé se to vypalovalo.

 

Topidlo jsem tedy celé rozebral, svorník odvrtal, nahradil novým šroubem shodné délky, doplnil vějířovou podložkou a množstvím kontra matek. Pak už zbývalo jen složit. Vše Funkční.

 

P.S.:doporučuji si vyfotit jak jsou poskládáné topnice uvnitř topidla. Já to neudělal a pak to zabralo dost času dát to vůbec dohromady.

632A9080-E041-48DF-91BB-8AC9F3A76F68.jpeg

99CCAD0F-14A5-4BF0-8380-5E9D6D96039A.jpeg

  • o 1 rok později...
Vloženo
V 13. 2. 2019 na 19:18, cossie05 napsal:

ja som mal okolo mínusového kontaktu roztavený plast kontakt bol dotiahnutý ale chyba bola UŽ v tom plošaku radiátora kúrenia. vymenil som za novy a už to je v poriadku . Ten radiátor sa nachádza vedľa plynového pedálu musíš dat ten bočný plast dole a tam ho uvidíš ale keď budeš chcieť vybrať ten radiátor kúrenia  musíš demontovať aj kolenný airbag není to nič zložite 

s-l640.jpg

Zdravím chtěl jsem se zeptat toto na fotce se vyměňuje celé ale to je vložka strčená v radiatoru takže při její výměně není třeba se obávat že se vypustí voda z topení chápu to správně? 

Potřeba je koupit třeba toto https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5wa963235-vlozka-topeni-prvovyroba-evropska-unie-47516.html

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Dobry den, chtel bych se zeptat. Je mozne, ze problem s vypalovanim kontaktu prodavneho elektrickeho topeni je spojen i s ucpanym vymenikem topeni (Octavie III)? Ted mi z niceho nic zacalo silene smrdet v aute a a byl videt lehky kour z vydechu klimatizace uprostred palubovky. Zapach se objevoval zejmena pri nizsich venkovnich teplotach, dym byl videt jen jednou hned poprve. V nastaveni klimatizace jsem pridavne topeni vypnul a zapach se neobjevuje. Ale po vypnutí pridavneho topeni neni v aute tepelny komfort takovy jako byl drive ani po 30 minutach jizdy. Proto se tam, jestle muze mit vyyrazeni pridavneho topeni vliv na teplotu v aute i po zahrati motoru, kdy uz by to melo topit vodou z chladiciho okruhu? A pokud ne, bude tedy ke vsemu pricpany i vymenik topeni?

Vloženo

Najskor , do nejakej teploty ide primotop a potom uz nastupuje vymenik , bude klasicky zapchaty 

 

kuri to rovnako lava prava strana? pri pripchati ide prava slabsie , potom vobec 

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Resim problém s podobnými příznaky. Smrad spaleniny v kabině, odstrojil jsem plasty, nic ohořelé nevidel, ani necítil spaleninu. S vyndanym ventilatorem jsem nic necítil ani při projizdeni. Když se tam ventilátor vrátil, hned zase z ofuku spalenina. Ventilátor sice trochu piska, takže nejspíš pridreny, ale z nej nic cítit není, ani z toho místa uložení… 🤷🏽‍♂️

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...