Přejít na obsah

Zablokování auta při sjezdu do podzemních garáží


scorpiczech

Doporučené příspěvky

Pánové zdravím, hledal jsem v lupě a nic podobného jsem nenašel, navíc si nejsem jistý, že to postuji do správného dredu, ale k věci.

Máme mimo jiné ve firmě dva Superby 3 TSI 2.0 206kw DSG, jeden je 2018 a druhý 2020.

Pod firmou máme podzemní garáže a již se stalo mě i kolegovi, že v bodě zlomu, kdy už se najíždí na rovnou podlahu se jak moje, tak kolegovo auto už párkrát jakoby "kouslo", zastavení bych přirovnal, jako kdybych při velmi pomalé jízdě dal řadičku do polohy P. Navíc se na maxidotu objeví velká červená ikona vozu s čárama kolem předku.

Podotýkám, že do garáží vjíždíme cca 6x každý den a mě se to stalo 2x, kolegovi 3x. Nic méně, vzhledem k tomu, že je to nepředvídatelné a velmi neepříjemné, pátrám po tom, co to může způsobit.

Napadá mě, že nějaké čidlo náklonu nebo něco podobného?  Pokud by tomu tak bylo, proč to udělá jen semtam a náhodně. Při vjezdu já i kolega jedeme velmi pomalou rychlostí, v cestě nic nezavazí, vjezd je dostaečně široký a z hladkého betonu.  Navíc ten "zlom" není nijak velký.

Děkuji za případné názory a rady.

Editováno: , autor: scorpiczech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určite to bude Front Assist. Mne sa už stalo, že to núdzovo zbrzdilo, akurát nie pri vjazde do garáže, ale pri výjazde, ale tesne pred bodom kde je zlom a začína stúpanie + je tam aj taký cca. 1-2 cm vysoký schodík. Doma v podzemnej garáži tento problém nemám, tam je síce rampa oveľa strmšia, ale nezačína ostro, takže to je pravdepodobne v rámci nejakých limitov ktoré ešte Front Assistu nevadia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, e1. napsal:

Určite to bude Front Assist. Mne sa už stalo, že to núdzovo zbrzdilo, akurát nie pri vjazde do garáže, ale pri výjazde, ale tesne pred bodom kde je zlom a začína stúpanie + je tam aj taký cca. 1-2 cm vysoký schodík. Doma v podzemnej garáži tento problém nemám, tam je síce rampa oveľa strmšia, ale nezačína ostro, takže to je pravdepodobne v rámci nejakých limitov ktoré ešte Front Assistu nevadia.

Podmínky funkce FA
Aktivované ASR.
Rychlost jízdy je vyšší než 5 km/h

 

Pokud jedeš rychleji než 5km/h, potom ano. Pokud se auto jen pomalu posouvá, nemůže se jednat o FA. Manévrovací brždění zase funguje do 8km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Martab said:

Podmínky funkce FA
Aktivované ASR.
Rychlost jízdy je vyšší než 5 km/h

 

Pokud jedeš rychleji než 5km/h, potom ano. Pokud se auto jen pomalu posouvá, nemůže se jednat o FA. Manévrovací brždění zase funguje do 8km/h.

 

Neviem ako rýchlo som išiel ale bol som rozbehnutý na otvorenú garážovú bránu, tak to bolo určite viac ako 5 km/h a pravdepodobne aj viac ako 8 km/h. Každopádne podľa toho čo píšeš, najbezpečnejšie je jazdiť rýchlosťou od 5 do 8 km/h. 😎

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...