Přejít na obsah

Uvazuju o koupi 1.2 HTP 47kw


mmerlin

Doporučené příspěvky

Zdravím. Četl jsem příspěvky k tomuto tématu a moc se mi líbí ty příspěvky,

kde pisatel píše : každý si chválí to, co má doma............ . Snad už jsme dospělí.

Ale k věci . Já sám jsem přešel z Felicie 1,6 na Fabii Combi 1,2 HTP. Samozřejmě, že motoricky HTPčko na motor 1,6 , co se týče zrychlení a pružnosti nemá. Ale pokud preferuješ normální jízdu bez nějakého závodění, motor 1,2 HTP v pohodě

vyhovuje. Pouze je potřeba častěji řadit, jinak pohodová jízda za nízkou spotřebu.

Taktéž není dnes ani zanedbatelná cena povinného ručení. Takže klídek a pohodu při výběru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám kombi 1,2 12v 3 roky, najel jsem na něm už přes 100tis km, jezdim jak po městě tak po dálnici, jak lrátký trasy tak dlouhý, a prostě mi to auto vyhovuje..

kdyby bylo pár koníků navíc(nejlíp TDI :wub:) , to by nevadilo, ale prostě na moje ježdění to vyhovuje

a ty keci, že tenhle motor do auta ani za nic, mě vždycky naserou, protože to většinou melou lidi co stim nikdy nejeli, jen plná huba keců fuck

nijak si nezastávám to svoje, jen píšu jak to je..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám kombi 1,2 12v 3 roky, najel jsem na něm už přes 100tis km, jezdim jak po městě tak po dálnici, jak lrátký trasy tak dlouhý, a prostě mi to auto vyhovuje..

kdyby bylo pár koníků navíc(nejlíp TDI :wub:) , to by nevadilo, ale prostě na moje ježdění to vyhovuje

a ty keci, že tenhle motor do auta ani za nic, mě vždycky naserou, protože to většinou melou lidi co stim nikdy nejeli, jen plná huba keců fuck

nijak si nezastávám to svoje, jen píšu jak to je..

souhlasím a mám stejné zkušenosti, dokonce s ním jezdím častěji než s 2.5TDI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam, ze diskuze se tu docela rozjela - diky mooc vsem za postrehy (samozrejme pokracujte).

Ze 1.2ka nebude vykonove zadnej zazrak je jasny kazdymu, a ze kazdy chvali co ma doma taky. Nicmene co tak z toho pozoruju, tak ta 1.2ka nebude tak spatna. Ja bych samozrejme sel radeji do 1.4ky, ale je to o penezich. Po pravde, muj puvodni zamer byl (a jeste asi i je) Octavia 1.6 74kw z roku 99/00 a to v plny vybave v cene okolo 150tkc. Nicmene kdyz tady ctu ty strasny veci ohledne nakupu staryho auta a navic je to uz skoro babicka (8 let), tak jsem se zacal poohlizet po necem novem - prece jen by to vonelo novotou, clovek by vedel co a jak, kilometrove nesrovnatelny atd. Nova Octavka nepripada v uvahu a kdyz Fabka, tak jedine kombik. No a nejlevnejsi je ta 1.2ka a potreboval bych se vejit do nejakych 260-280tkc max... Takze asi takova je moje situace. Ted babo rad :blbec::)

Za tu cenu co tady uvadis se prodavaji auta po operativnim leasingu ze skodovky. 1 rok stara, najeto cca 10 tis km, combi, metaliza, AC, ABS, 2 airbagy, el. predni okna, dalka, mlhoky, hagusy, obcas i hlinikace. Coz je velmi slusna nabidka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Take mam tento motor v kombiku, pro ucely ke kterym auto pouzivam naprosto dostacuje. Jizda do prace a zpet cca denne 30 km v obsazeni 1 - 3 osoby.

Je potreba si uvedomit, k jakym ucelum auto budes vyuzivat, ja treba skoro vubec nejezdim po dalnicich, pouze okresky a silnice I.tridy, spotreba se pohybuje v rozmezi 6 - 6.5 l (vetsinou trasy v delce 30 km, z toho tak 33% mesto).

Po dalnici ale neni problem jet 160 km/h.

Mne proste HTP vyhovuje, zvuk venku je vpohode a zevnitr jsem si zvykl, neni to nic hrozneho.

Nejsem zavodnik, ale auto do rychlosti 100 Km/h je velmi zive, rychlosti od 140 Km/h stejne vevyuzivam.

Taky je treba vzit do uvahy cenu povinneho ruceni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam, ze diskuze se tu docela rozjela - diky mooc vsem za postrehy (samozrejme pokracujte).

Ze 1.2ka nebude vykonove zadnej zazrak je jasny kazdymu, a ze kazdy chvali co ma doma taky. Nicmene co tak z toho pozoruju, tak ta 1.2ka nebude tak spatna. Ja bych samozrejme sel radeji do 1.4ky, ale je to o penezich. Po pravde, muj puvodni zamer byl (a jeste asi i je) Octavia 1.6 74kw z roku 99/00 a to v plny vybave v cene okolo 150tkc. Nicmene kdyz tady ctu ty strasny veci ohledne nakupu staryho auta a navic je to uz skoro babicka (8 let), tak jsem se zacal poohlizet po necem novem - prece jen by to vonelo novotou, clovek by vedel co a jak, kilometrove nesrovnatelny atd. Nova Octavka nepripada v uvahu a kdyz Fabka, tak jedine kombik. No a nejlevnejsi je ta 1.2ka a potreboval bych se vejit do nejakych 260-280tkc max... Takze asi takova je moje situace. Ted babo rad  :blbec:  :)

Za tu cenu co tady uvadis se prodavaji auta po operativnim leasingu ze skodovky. 1 rok stara, najeto cca 10 tis km, combi, metaliza, AC, ABS, 2 airbagy, el. predni okna, dalka, mlhoky, hagusy, obcas i hlinikace. Coz je velmi slusna nabidka.

Moje zkušenost je taková že tyto auta NEBRAT! Proč? Protože když řidiči těchto aut vědí že ho budou mít 1 rok a navíc není jejich tak se podle toho i chovají...i když výjimka potvrzuje pravidlo!

Za tyto prach to může byt Classic s klimou, koly R14 185, centrálem a dvěma bagy...případně Ambiente bez klimy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam, ze diskuze se tu docela rozjela - diky mooc vsem za postrehy (samozrejme pokracujte).

Ze 1.2ka nebude vykonove zadnej zazrak je jasny kazdymu, a ze kazdy chvali co ma doma taky. Nicmene co tak z toho pozoruju, tak ta 1.2ka nebude tak spatna. Ja bych samozrejme sel radeji do 1.4ky, ale je to o penezich. Po pravde, muj puvodni zamer byl (a jeste asi i je) Octavia 1.6 74kw z roku 99/00 a to v plny vybave v cene okolo 150tkc. Nicmene kdyz tady ctu ty strasny veci ohledne nakupu staryho auta a navic je to uz skoro babicka (8 let), tak jsem se zacal poohlizet po necem novem - prece jen by to vonelo novotou, clovek by vedel co a jak, kilometrove nesrovnatelny atd. Nova Octavka nepripada v uvahu a kdyz Fabka, tak jedine kombik. No a nejlevnejsi je ta 1.2ka a potreboval bych se vejit do nejakych 260-280tkc max... Takze asi takova je moje situace. Ted babo rad  :blbec:  :)

Za tu cenu co tady uvadis se prodavaji auta po operativnim leasingu ze skodovky. 1 rok stara, najeto cca 10 tis km, combi, metaliza, AC, ABS, 2 airbagy, el. predni okna, dalka, mlhoky, hagusy, obcas i hlinikace. Coz je velmi slusna nabidka.

Moje zkušenost je taková že tyto auta NEBRAT! Proč? Protože když řidiči těchto aut vědí že ho budou mít 1 rok a navíc není jejich tak se podle toho i chovají...i když výjimka potvrzuje pravidlo!

Za tyto prach to může byt Classic s klimou, koly R14 185, centrálem a dvěma bagy...případně Ambiente bez klimy...

Ja bych zase tak cerne nevidel. Ve vetsine pripadu to slouzi jako druhe auto do rodiny a mas na to plnou zaruku jeste rok. Samozrejme urcite riziko je u mirne jeteho auta vzdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych zase tak cerne nevidel. Ve vetsine pripadu to slouzi jako druhe auto do rodiny a mas na to plnou zaruku jeste rok. Samozrejme urcite riziko je u mirne jeteho auta vzdy.

To je pravda, ta auta o kterých píšeš jsou vlastně auta z operáku pro zaměstnace a rodinné příslušníky zaměstnanců a obchodníků Škoda...jsem si to neuvědomil! Tyto auta jsem neměl možnost prohlížet. Můj předchozí příspěvek směřuje spíše k operáku pro firmy...

Ale stejně myslím že je zajímavější dohodnout si u obchodníka předváděcku na míru...máš ho doma za max. 6 měsíců ( ješte 1,5 roku plná záruka ) a můžeš jej každý týden kontrolovat...víš prostě co se s autím děje!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opet diky za dalsi prispevky, delate mi radost :D Ja nevim, jestli jsou to 1 rok stary auta - mrknete treba na tohle:

http://www.skoda-auto.com/cze/services/newcars/newcardetail.htm?id=102866

Pise se tam stav "Novy vuz", tak bych si predstavoval, ze je to novy, ne?

BTW nekdo se tu ptal, odkud jsem, sice nevim proc je to dulezity, ale klido prozradim - ted ziju ve Varsave (Polsko), ale auto si chci koupit v CR. Jezdit budu prevazne polsky silnice, takze ne moc dalnice - spis takovy ty 90km/h + obcasny cesty domu (600km)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opet diky za dalsi prispevky, delate mi radost :D Ja nevim, jestli jsou to 1 rok stary auta - mrknete treba na tohle:
http://www.skoda-auto.com/cze/services/newcars/newcardetail.htm?id=102866

Pise se tam stav "Novy vuz", tak bych si predstavoval, ze je to novy, ne?

BTW nekdo se tu ptal, odkud jsem, sice nevim proc je to dulezity, ale klido prozradim - ted ziju ve Varsave (Polsko), ale auto si chci koupit v CR. Jezdit budu prevazne polsky silnice, takze ne moc dalnice - spis takovy ty 90km/h + obcasny cesty domu (600km)...

Ano, to jsou novy auta. Cena je dobra, ale osobne mi prijde trochu mimo kupovat dneska auto bez klimy. Jinak na okresky je HTP ok, na dalnice uz moc ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co třeba Citroen C4, v akci začíná leasingová cena na 305tKč, a je to auto o třídu výš a s lepším motorem.

Jinak mě zaujalo, že tu několik lidí vychvaluje nižší povinné ručení u HTP než u 16V, rozdíl je zhruba 1.500Kč, to mi chcete říct, že se podle toho rozhodujete, vždyť při dnešních cenách benzínu je to jedna nádrž (a kousek v případě fábie).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co třeba Citroen C4, v akci začíná leasingová cena na 305tKč, a je to auto o třídu výš a s lepším motorem.

Jinak mě zaujalo, že tu několik lidí vychvaluje nižší povinné ručení u HTP než u 16V, rozdíl je zhruba 1.500Kč, to mi chcete říct, že se podle toho rozhodujete, vždyť při dnešních cenách benzínu je to jedna nádrž (a kousek v případě fábie).

dobry postreh s tym poistenim -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co třeba Citroen C4, v akci začíná leasingová cena na 305tKč, a je to auto o třídu výš a s lepším motorem.

Jinak mě zaujalo, že tu několik lidí vychvaluje nižší povinné ručení u HTP než u 16V, rozdíl je zhruba 1.500Kč, to mi chcete říct, že se podle toho rozhodujete, vždyť při dnešních cenách benzínu je to jedna nádrž (a kousek v případě fábie).

dobry postreh s tym poistenim -_-

Na jednu nadrz jezdim mesic navic oproti cene za kubatutru od 1400 vyse, coz pro me je dostatecny duvod, proc volit nizsi povinne ruceni. Ale kazdy jsme jiny, takze co vyhovuje mne nemusi vyhovovat jinemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 htp s klimou je normální šílenost v kopcích to budeš tlačit na druhou stranu to z kopce nepojede tak rychlo a nemusíš brzdit potvrzujete pravidlo každý chválí co má doma

nevidim duvod chválit to co mám doma, já jen píšu co mám doma!! :unsure:

a jak jsem psal jezdim po všech možnejch cestách a jsem spokojen

proti autum co sem měl předtim, jsem zatim nejspokojenější

samo 1.9TDI by mi nevadilo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, do klimy bych sel moc rad, jen ta cena - vpodstate to znamena si priplatit nejakych 50.000,- (nejlevnejsi bez klimy 260tkc vs. nejlevnejsi s klimou - ostathi to samy 310tkc) coz se mi zda relativne hodne :( Kdyz to vezmu realne, tak klimu clovek OPRAVDU oceni tak 10x za rok. Kdyz budu planovat auti na 5 let tak je to 50x = 1000,- za jedno pouziti kol100

Editováno: , autor: mmerlin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, do klimy bych sel moc rad, jen ta cena - vpodstate to znamena si priplatit nejakych 50.000,- (nejlevnejsi bez klimy 260tkc vs. nejlevnejsi s klimou - ostathi to samy 310tkc) coz se mi zda relativne hodne :( Kdyz to vezmu realne, tak klimu clovek OPRAVDU oceni tak 10x za rok. Kdyz budu planovat auti na 5 let tak je to 50x = 1000,- za jedno pouziti kol100

Priplatek je 35000 kc a protoze je poloautomaticka, tak od jara do podzimu nastavis 22 stupnu a je to. Nehlede na to, ze auto s klimou se daleko lepe proda jako ojete. Jinak HTP+klima neni zadnej problem, jen se na to musi trochu vic slapat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...rozumím Grygyho otazníkům...kompresor je buď zapnutý nebo vypnutý...nic mezi tím...

a vypnout jde vždy, jen to asi nikdo nedělá kvůli výkonu, já bych se toho nebál, otázka peněz, dodatečně nebo příplatkově je blbost, takže elegance a ta se dá dnes koupit za slušný peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz uz teda probirame koupi novyho auta, dovolim si maly OT. Zajimalo by me, kolik zhruba mam pocitat, ze bych do noveho auta rocne narval - rekneme, ze bych koupil tu 1.2ku ve vybave Ambiente/Elegance. Muzete mi napsat

- kolik vas zhruba stoji servisni prohlidky? (pocitam, ze u novyho auta by nemely byt zadny drasticky investice)

- kolik date za pojisteni (havarijni, odcizeni)

- neco jinyho, co je u novyho auta krome benzinu a pov. ruceni platit?

Dikec -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mmerlin: taky mám 1,2 12V a připojuji se ke kolegům - spokojenost -_-

Kdybych kupoval Fabii znovu, šel bych opět do 1,2 12V, prostě mi vyhovuje. Jen bych si dnes už rozhodně připlatil za ASR (protikluz). Nyní ASR nemám a dost tím trpím <_< Jde o to, že kombinace lehký motor, který působí na hnanou nápravu malou váhou a jeho živost už od spodních otáček, mi nepřipadá moc vhodná :( Sám sebe nepokládám za babráka, který si neumí citlivě vyhrát s plynem a spojkou, ale na sněhu, ledu a zvláště na horách mám někdy problém se rozjet, protože kola jdou hned do prokluzu a to i s kvalitními zimními pneumatikami <_< Myslím si, že s ASR by to bylo všechno trochu jinak....

Jinak ASR je standardně u výbavy Elegance, jinak za příplatek 3000,- což by byla určitě dobrá investice :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...