Přejít na obsah

Zvyšování výkonu u TDI


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

perry15:

Turbo neni nejako citlive na cistotu vzduchu, orig. (kvalitny) filter mu uplne staci, teda ak myslis, ze mu ten molitan predlzi nejakym sposobom zivotnost, tak to neni pravda. Kvalita filtra ma predovsetkym vliv na vahu vzduchu (neberiem v uvahu "dychanie" motora).

Kroulu: Inak, preco chces davat medzichladic z RS-ky? Ja niesom v tomto profik, no mam za to, ze tie chladice su rozmerovo rovnake, rozdiel je len v priemere vstupu a vystupu...

Ne nechci dávat IC z FRS, ale asi má jinej IC, protože má jinej průměr hadic ne? Když tam dám turbo z FRS, tak bude mít na výstupu jinej průměr než má moje 81kw, tudíž budu potřebovat nějakou redukci k mýmu IC... nebo se pletu?

Editováno: , autor: Kroulu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia RS má jiný intercooler, překvapivě je menší, respektivě užší než IC obyč 1.9TDi PD Fabie a vstup-výstup je většího průměru + upevnění na bajonety....

Kroulu: osobně bych si zrovna turbo z FRS nevybral , ale když už ho tam dáš, bude ti stačit redukce na výstup z turba (cca 400,-Kč)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co by se tam mohlo dát? Tohle je dobrý, že se tam nemusí nic měnit a sežene se do 5.000 kč. Kolik by se z toho dalo vytánout koní, kdybych tam dal tohle turbo + vstřiky sprint 764? A jakej je rozdíl v turbech ve FRS a třeba passatu 96kw, záleží na typu motoru nebo sou stejný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Jj, vím.. Je to další věc, kterou zkusit nějak řešit..

Líbilo by se mi kdyby to ve 2000ot mělo aspoň 300Nm. Hlavně s tou dlouhou převodovkou, jej skoro nevyužiju. 5ka při 2000ot 100km/h, 6ka při 2000ot 120km/h a při 3000ot 180km/h. Max jsem ještě nezkoušel, ono se to při tom počasí jaké panuje ani nedá..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chlapi nemate nekdo zmerene realne zrychleni fabie PD 74 kw po chipu? pouze seriovka nachipovana na tech zhruba 100kw. cetl sem,ze okolo 10,5 s ja mam kombika.mel sme chiple 1,9 JTD coz melo stejnou vahu jako ta fabie, a zrychleni bylo 9,2-9,5 podle pouzitych gum coz me naprosto vyhovovalo,ale tech seriovych 11,7 u fabky je uz dost pomale tak to chci nejak poresit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co nemam v poradku? ze ke  ze to je dotukany? podvozek ,brzdy i motor jsou OK jinak bych teresil chip. i u minuleho auta sem vse generalkoval pred chipem.

 

jinak k tomu zrychleni neverim,ze 1,4 ma takovy. to by byl skok o vic jak 3 vteriny a to bys dokazal mozna tak s vetsim turbem. 1,9tka ma 11,5 myslim serie cisty chip na rizumnou hodnotu   ho nezmensi o vic jak 1,5 vteriny realne vterinu

Editováno: , autor: žralok
Necituj předchozí příspěvek !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja vychazim z tohodle tomu verim http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/skoda/fabia/1.9%20TDI%20PD%20-%2074kW

u byvalyho nachipovanyho auta sem pri vetsim pridani na nafte dostal zrychleni o 1,2 sekundy dolu. to odpovida udajum tohodle upravce.

9 sekund bych veril mozna pri tech 110 kw,ale to by asi musela byt kratka fabie bez vybavy a v hodne dobrem stavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevěř všemu co se kde píše ;) hlavně je to dost individuální...zrovna naše ATD mají celkem často víc koníků už v serii a po chipu i dost přez 140 PS, když jsem měl ještě jen chip, tak jsem 0-100 dal lehce nad 9s (kombajn, výbava elegance)...jinak mrkni na  yutubko, máš to tam hezky i s časem, kolem 9s je běžnej jev ;)

 

PS: bylo tu dost rozebíraný ATDčko ve Fabce, jen po chipu odbržděno 112kw...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja zmerim  pres video moji kraksnu:D uvidime,ale ja to nerad tocim,protoze to je fakt podchlazeny jak krava. nechci at se zrouti hlava.

ja s tim chipem asi pockam  musim  si byt jisty,ze ten motor je OK zatim se neda ani odhadnout kolik to ma najeto km. kamos me vecra vyjel databazi z nemecka vypsal vse co se menilo. posledni prohlidka pri bourcce byla pred rokem stav 161 tis. ted ma 180,ale vcera mi rkeli borci,ze bezny jev je ztaceni km pred navstevou servisu:D takze  neresit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně si vypni ASR, ať to má vypovídající hodnotu ;)

 

jinak na to jdeš s rozumem... dej si motor do kupy a teprve potom chip, aby jsi nevyhodil peníze za cestu a chipování na zmar....mrkni na vstřiky, nastavení rozvodů, udělej si log, aby jsi +- viděl jak je na tom váha a turbo a jestli to má dost najeto, pouvažuj o přeobložení lamely na spojce (jednohmota na ATD vydrží opravdu dost, ale pokud je lamela chycená a po chipu krouťák naloženej odspoda, může tě to nemile překvapit)...taky není od věci udělat odvětrání do podběhu - lamelky, aby se lépe odváděl horký vzduch od IC....a hlavně si dej do kupy ten termostat - čidlo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Zdravím pánové  :kol-47: ,


Tak musím také přinést nějaké malé zkušenosti s mou Fabkou 1,9 TDi 74 kw . První věc , co mě překvapila byl výkon před chipem cca 68 kw . Je pravda, že auto má víc jak 10 let, i když najeto jen najeto 120 tkm. Po chipu 88,1 kw 305,63 Nm . Pak se vyměnila váha vzduchu  a je tam 91.7kw 317,54 Nm . Z důvodu koroze původního výfuku , jsem teď provedl výměnu za orig. RS  -  a úprava plastového podběhu ( odvětrání IC ) auto jede lehčeji . Teď ještě zaslepit EGR  podle Kibiho :kol-47:   ( byl sice čištěn, ale ....  )  no a pak začít přemýšlet , kde se ztratily koně . :kol-26:

 

Přikládám video zrychlení z letiště   :kol-32:

 

Editováno: , autor: jh-pop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamos mi vytahl ze skodovky kolik to melo najeto minulej rok kdyz to bylo tezce bourany. km pred prevozem do cr ztoceny nebyly,ale pred bourackou a navstevou autorizaku asi jo. prej to tak tam delaji,ze ztoci pred prohlidkama.,ale soused rikal,ze veri,ze to ma 180 tis.turbo se zda byt dobre,ale vule sem nezkousel. davka paliva na volnobeh je pri teplem motiru 0,5 l coz byva. zkousel sem golf,ktery ukazoval 1,2 a ten sem nevzal ani s velkou slevou.

napiste mi nekdo davky jednotlivych valcu co jsou v norme. jedne vstrik mozna bude chyceny,protoze studeny start je takovy podivny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte,

fabču jsem bohužel neměl možnost porovnat časy zrychlení po chipu a před (natož pak po dalších úpravách), ale pocitově to bylo znát mooc.

Teď mám jako primární auto pašíka a toho jsem změřil. Pokaždé dvě měření na rovině, na 5ku, ze 100km/h  cihla, a čas do 120,140,160 km/h. Natočil jsem si to na tel. a pak to z videa stopoval a vyšly mi časy.

A vypadá to takto:

Před chipem- 5,5 sec, 13 sec, 22,5 sec

Po chipu- 3 sec, 7,5 sec, 17,5 sec

 

Takže za mě spokojenost..

 

Ps:  Jinak si myslím, že pro porovnání změny výkonu bude tento typ měření daleko přínosnější než z 0 na 100...

Samozřejmě na stejném voze, ze stejně dlouhou převodovkou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

po kompletnim ohledani vozu a zkouzky parametru serioveho softu sme si to enchal lehce nachipovat vuci  spojce. ta prej uz bude za druhou polovinou zivota. menit se mi fakt nechce,protoze s praci to vychazi asi na 11 tis.

merit zrychleni ani asi nebudu je mi to celkem fuk jede to slusne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...