Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Ahoj,

před časem jsem měníl snímač G62 (snímač chladící kapaliny) včetně termostatu, který se při výměně ukázal být totálně rozjebaný.

V klidu jsem odjel na hory, kde mi auto místy přestávalo táhnout- prostě občas uvadlo :-(

Dnes jsem tedy dělal diagnostiku a už nerozumím ničemu:

0 Nalezeny chyby:

Readiness: 0010 0001

Tak jsem podle DP začal kontrolovat jednotlivé členy stímto výsledkem:

lambda před kat: R1-S1 OK

lambda za kat: R1-S2 OK

katalyzator: katR1 OK

nádobka s aktivním uhlím: TEV OK

Tak jsem tak měl radost, že není výjmečně nic v prdeli a udělal znovu readiness. A výsledek??

Readiness: 0010 0101

Nevíte prosím, kde je zakopaný pes???? To auto má výkon jako dva cyklisti a chlastá jako našlapaný porsche :-(

(mezi jednotlivými měřeními byla vymazána paměť závad, provozní teploty dle DP a provedena krátká jízda dle DP)

Editováno: , autor: lastov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Je tady prosím někdo s VAGem z okolí ORLOVÉ (nebo Karviná, Ostrava, Havířov) ? Potřebuji zjistit přesnou závadu - od dneška mi po nastartování trvale svítí kontrolka "Systém kontroly výfukových plynů" , mám Fabia 1, r.v.2006, 1.2 HTP, 47 kW, Elegance, BME (listopad 2009 - servisní prohlídka 60.000 km). Nechci s tím jet hned do servisu. Já sem z Orlové, do 20 km přijedu. Pokud se někdo najde, napište mi SZ, díky !!! :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

před časem jsem měníl snímač G62 (snímač chladící kapaliny) včetně termostatu, který se při výměně ukázal být totálně rozjebaný.

V klidu jsem odjel na hory, kde mi auto místy přestávalo táhnout- prostě občas uvadlo :-(

Dnes jsem tedy dělal diagnostiku a už nerozumím ničemu:

0 Nalezeny chyby:

Readiness: 0010 0001

Tak jsem podle DP začal kontrolovat jednotlivé členy stímto výsledkem:

lambda před kat: R1-S1 OK

lambda za kat: R1-S2 OK

katalyzator: katR1 OK

nádobka s aktivním uhlím: TEV OK

Tak jsem tak měl radost, že není výjmečně nic v prdeli a udělal znovu readiness. A výsledek??

Readiness: 0010 0101

Nevíte prosím, kde je zakopaný pes???? To auto má výkon jako dva cyklisti a chlastá jako našlapaný porsche :-(

(mezi jednotlivými měřeními byla vymazána paměť závad, provozní teploty dle DP a provedena krátká jízda dle DP)

Nikdo mi neporadíte???? Mooooc prosím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skús urobiť zakladne nastavenie.Za to nič nedáš. A to čidlo teploty je OK?Pozri kolko to ukazuje vo VAGu a porovnaj s budikama.aspoň približne.

jj, děkuji za nápad, zkusím....jen nevím, jestli to může mít vliv na to Readiness: 0010 0101 ( to jsou lambdasondy, odvětrávací systém a katalyzátor ).

Může být podle toho špatná např. lambda sonda (přesto, že mi testem akčních členů prošly obě dvě ok) ? Nebo je např. zničená nádobka s aktivním uhlím?? Až nebude tolik sněhu zkusím test odvětrávacího ventilu....

Auto mám z bazaru, tak nevím, co zažilo dříve.

Pak už nevím a jdu si hodim provaz :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, chcel by som sa spytat ake maju byt spravne hodnoty namerane cez VAG pre motor 1.2 HTP 47kw-- napr. doba vstreku, absolutny tlak, teplota motora, hodnoty lamda sondy, vsetko pri ohriatom motore a volnobehu. Ja mam otacky napr. 704 min, a absolut. tlak je 316mbar. Dakujem za odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...