pavproch Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 (editace) Prosím o radu - na konkurenčním serveru se rozproudila debata na téma "cukání" a prodleva motoru 1.8TSI. Mám čerstvě (ani ne 2měsíce) skauta s tímhle motorem a také pozoruji (zvláště při citlivém "lechtání" plynu) jemné nerovnoměrnosti v tahu, resp. prodlevu v reakci na pohyb ledálu plynu. Kdesi výše v tomto vlákně se probíralo chování "starších" 1.8TSI zastudena, a tam jsme narazil na tohle: To cukani pri mirne akceleraci bylo ale na novych motorech CDA. V techničáku mám u motoru napsáno CDAA.Co myslíte, mám v (autorizovaným) servisu požadovat flash? Existuje vůbec? A řeší něco? A nebude to v konfliktu se (4-letou) zárukou? Nebo se na to vys.at a naučit se s tím žít? Editováno: 2. Říjen 2010, autor: pavproch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martasx Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Prosím o radu - na konkurenčním serveru se rozproudila debata na téma "cukání" a prodleva motoru 1.8TSI. Mám čerstvě (ani ne 2měsíce) skauta s tímhle motorem a také pozoruji (zvláště při citlivém "lechtání" plynu) jemné nerovnoměrnosti v tahu, resp. prodlevu v reakci na pohyb ledálu plynu. Kdesi výše v tomto vlákně se probíralo chování "starších" 1.8TSI zastudena, a tam jsme narazil na tohle: V techničáku mám u motoru napsáno CDAA.Co myslíte, mám v (autorizovaným) servisu požadovat flash? Existuje vůbec? A řeší něco? A nebude to v konfliktu se (4-letou) zárukou? Nebo se na to vys.at a naučit se s tím žít? Řeší to flash jednotky jsem se s tím trápil skoro rok než vyšel nový software po něm je vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt12 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Data pre motor CDAA, ktore riesia tento problem su stare snad uz rok. Ak sa jedna o nove auto (2 mesiace) tak tam snad uz tie data mas z fabriky. Na zaruku to vplyv nema, mne urobili aktualizaciu zdarma v ramci zaruky takmer pred rokom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Pokud mas auto v zaruce, tak to samozrejme resis na zaruku. Zajed do autorizaku at ti to flashnou, akorat jestli to bude probihat stejne jako vsem tak tam pojedes tak trikrat nez se jim to povede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Migen: Nechtěl jsem nějak rýpat, pouze mi to občas přijde že pár lidí tady dělá ze svých aut hypochondry. Pokud to je opravdu tak že pozvolna zrychluješ třeba do těch 2500 ot. a v průběhu zrychlování to cuká, tak to asi není úplně dobré. Jestli můžu doporučit servis, tak si zajeď do servisu Auto Hlaváček Olomouc. Jezdím tam s autem už skoro 6 let a vždy jsem maximálně spokojen, perfektní práce. JEdnou mi tam flashovali ještě 1.6 FSI na novej soft a úplně bez problému, jsou tam šikovní... trvalo to cca. půl hoďky a bylo hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Jestli je nové auto dva měsíce staré tak už tam určitě data má....tože jsou lidi hnidopichové je asi fakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martasx Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Chlapi všiml jsem si že mám masnotu jak je potrubí váha vzduchu pak to jde dolů za motor tak je to napojené na nějaké zařízení myslim si ventil zpětného spalování spalin nebo co to je tak kolem těch sponek je to masné.Po telefonu od servisu mi řekli že je to normální.Jsem v autech naprostý lajk tak se ptám je to normální nebo mám jet do servisu dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 Hadice plastová co ti jde za motorem jde dolu do turba. A že je to tam trošku mastnější to asi jo. Je tam totiž napojené odvětrání kliky (napojední na vnitřním straně kolena). Sice je tam odlušovač oleje, ale určitě nějaká ta olej mlha projde. Jestli ti to z toho vyloženě neteče je to jen mastný tak bych v tom problém neviděl. Dneska jsem jedno auto rozdělával a taky to tam bylo mastné. A to je skoro funglovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Jo ja vim, byl jsem u toho když mi to přehrávali, ale jde mi o to, jestli je to ten poslední soft, který řeší cukání motoru za studena, jak se to řešilo někde tady na foru. Prostě chci mít jistotu. Mohl by sem napsat někdo, komu to přehrávali kulí tomu cukání. Dík Ahoj mne ten soft prehravali taky, mam OII 9/08, takže mne postihlo presne to, o cem se tu pise, skubani za studena. jak se motor ohral, bylo to v poho. s novym softem uplna spokojenost.doporucuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Jo ja vim, byl jsem u toho když mi to přehrávali, ale jde mi o to, jestli je to ten poslední soft, který řeší cukání motoru za studena, jak se to řešilo někde tady na foru. Prostě chci mít jistotu. Mohl by sem napsat někdo, komu to přehrávali kulí tomu cukání. Dík Ahoj mne ten soft prehravali taky, mam OII 9/08, takže mne postihlo presne to, o cem se tu pise, skubani za studena. jak se motor ohral, bylo to v poho. s novym softem uplna spokojenost.doporucuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 Někdy stačí znova zadaptovat škrtící klapku a klapky co jsou v sání a zlepší se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Ahoj mne ten soft prehravali taky, mam OII 9/08, takže mne postihlo presne to, o cem se tu pise, skubani za studena. jak se motor ohral, bylo to v poho. s novym softem uplna spokojenost.doporucuju Ahoj, diky za odpověd. Nemohl by jsi sem napsat číslo software, který tam máš tedy ted nahraný. Určitě máš nějaký protokol, a tam by to mělo být. Jinak může mi někdo doporučit, kam zajet v okolí Brna na přehrání? Někdo, kdo má dobrou zkušenost, že se to po přehrání opravdu zlepšilo. Mě už to totiž přehravali, ale nepozoruji žádnou změnu. Prostě když je to uplně studeny a přidám tak na 2000 ot/min, tak se jakoby zhoupne výkon. Po ujeti cca 300 metru vše vpoho. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Jinak sem teda prolit temer vsechny stranky a jsem zhrozen..myslel sem, ze tsi bude def.volba u koncernu vw. nechtel jsem v zadnym pripade do 2.0tdi, protoze na ne spousta ridicu nadava, 1.9tdi je zas slaba..a ted se dozvidam, ze ani 1.8tsi neni z nejpovedenejsich motoru. mam najeto 32tkm, takze zatim vse ok (krom cukani..tuk tuk), ale to je nic...necham si to auto max dva roky, tzn. az bude mit kolem kila a pujde z domu. jen teda nevim, cim to nahradim. uvidime, co ty novy common raily, jak se povedly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 9. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2010 100tkm pro tento motor neni nic, zbavovat tak po 200tkm, zalezi take jakou verzi mas. Ja bych to nevidel tak cerne. Co se tyka CR motoru tak ty vydrzi take maximalne 200tkm a pak to jde do velkych nakladu za servis. Mame na firme ted jeden 2.0TDi CR sice ne Vw ale Ford a ma najeto 205tkm a kolega s tim zustal ted v pulce Rakouska a odhad opravy je na 5000eur(cele vstriky totalne znicene, s tim nejak odeslo turbo a olejove cerpadlo)...takze dneska je to proste tak, ze se auta delaji maximalne na 200 pak konec...hold auto uz je spotrebak nic vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 (editace) 100tkm pro tento motor neni nic, zbavovat tak po 200tkm, zalezi take jakou verzi mas. Ja bych to nevidel tak cerne. Co se tyka CR motoru tak ty vydrzi take maximalne 200tkm a pak to jde do velkych nakladu za servis. Mame na firme ted jeden 2.0TDi CR sice ne Vw ale Ford a ma najeto 205tkm a kolega s tim zustal ted v pulce Rakouska a odhad opravy je na 5000eur(cele vstriky totalne znicene, s tim nejak odeslo turbo a olejove cerpadlo)...takze dneska je to proste tak, ze se auta delaji maximalne na 200 pak konec...hold auto uz je spotrebak nic vic ja mam strategii jasnou. auto si nechat 2 roky, najet do kila, prodat, koupit "novy" jety rok dva stary s co mozna nejmensim najezdem a z nemecka. protoze je taky velikej rozdil, kdo s autem pred tebou jezdil a na jakou naftu. vseobecne si myslim, ze rada tdi by drzela, jen kdyby dostavala dobrou naftu. jenze..snaha usetrit, co mozna jeste hur nemoznost v nasich koncinach nacerpat kvalitni diesel vede ke vsem tem problemum, o kterych se tu clovek docita. s 1.8tsi je radost jezdit, ale predstava, ze se zacne sypat, me proste desi. motor sem si koupil prave kvuli tomu, abych se vyhnul pruserum se vstrikama, cerpadlama atd, dan za to jsou 2litry na sto navic, ale jezdim ci sem jezdil v klidu. no nic, to kilo to snad zvladne, oleje menim poctive, davam aditiva, tak snad. jinak nemuzes porovnovat commonrail od forda, (coz jsou mimochodem vestinou peugeotacky motory) s nemcema..anebo muzes, a je to teda uz vazne konecna. jsem zvedavej, co tu zacnou psat o cr motorech tak za rok, rok a pul, kdy se zacnu pripravovat na novy auto. ale mam dojem, ze v audi a4 je maj od 2008 a zatim zadnej vejbuch nepanuje. Editováno: 10. Listopad 2010, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 S 1.8Tsi se nemusis bat do 200tkm zadneho velkeho servisu. Ano muze tu byt problem s kvalitou paliva...kdy vymenis bud palivovy filtr a nebo kdyz nevymenis tak pak palivove cerpadlo . Ale to nejsou moc velke naklady na provoz. Ja to delam tak, ze mam koupenou 4letou zaruku a pak de auto z domu...do te doby najedu tech 200 mozna i trochu vice, ale kdyby se zase neco do te doby vysypalo tak jim to hodim na hlavu. S timto motorem jsem najezdil jiz pres 100tkm a u prvniho jsem resil akorat vahu vzduchu, ktera byla bez problemu vymenena a pak mi pri 60tkm menili palivove cerpadlo, protoze byl totalne zanesen palivovy filtr tema biosrackama. A to poctive tankuju u Shellu ci Lukoilu...bohuzel jsem nepouzival zadna aditiva...poucen a ted u noveho jiz vim co a jak. Jednou za 10tkm tam naleju cistic palivove soustavy a hlavne jakmile jsem v Rakousku tak proste tankuji v Rakousku, kde ten benzin kvalitni je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 S 1.8Tsi se nemusis bat do 200tkm zadneho velkeho servisu. Ano muze tu byt problem s kvalitou paliva...kdy vymenis bud palivovy filtr a nebo kdyz nevymenis tak pak palivove cerpadlo . Ale to nejsou moc velke naklady na provoz. Ja to delam tak, ze mam koupenou 4letou zaruku a pak de auto z domu...do te doby najedu tech 200 mozna i trochu vice, ale kdyby se zase neco do te doby vysypalo tak jim to hodim na hlavu. S timto motorem jsem najezdil jiz pres 100tkm a u prvniho jsem resil akorat vahu vzduchu, ktera byla bez problemu vymenena a pak mi pri 60tkm menili palivove cerpadlo, protoze byl totalne zanesen palivovy filtr tema biosrackama. A to poctive tankuju u Shellu ci Lukoilu...bohuzel jsem nepouzival zadna aditiva...poucen a ted u noveho jiz vim co a jak. Jednou za 10tkm tam naleju cistic palivove soustavy a hlavne jakmile jsem v Rakousku tak proste tankuji v Rakousku, kde ten benzin kvalitni je. no..amen. presne tak. a hele, co te vedlo k tsi? pri tvych km se to uz prodrazi....kdyz mas tu zaruku, tak si mohl zkusit tdi, nebo diesely vseobecne nemusis? ja zkusil davat ten ecosave, co ma setrit az 10% paliva, ale nevim, tezko to jde poznat, myslim, ze je to blabol, ale na kazdej pad to aditivum je, takze sice beru levnejsi benzin, ale s aditivama, coz je to samy jak brat lepsi benzin jinde. otazkou ale v cr je, kde,protoze kvalita phm je tu proste ve srovnani s nemeckem ci zap.evropou bohuzel uplne nekde jinde, co se ale srovnalo, jsou ceny.tam jsme na spici. jinak preju hodne uspesnych km pokud mozno bez problemu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 No proc benzin: 1.zvuk 2.vykon a velky rozsah otacek v danem objemu 3.s timto benzinem jsem schopen se dostat do tabulkovych hodnot spotreby a tim padem nemusim doplacet firemni kilometry...coz nikdo z CR na firme neni schopen, tabulkove hodnoty v technicaaku jsou jeste horsi nez u TSi 4.vzdycky jsem mel benzin a proste naftak na benzin nema(ted se tady na me dieslaci vvrhnou;) ) 5.povinne ruceni v nizsi sazbe 6.motor neni zase tak nachylny na kvalitu paliva, sice pak musis cistit palivovou soustavu, ale kdyz tam natankujes neco horsiho tak to na to jede porad stejne, coz se u novych CR motorech rici neda...co mame na firme zkusenosti, tak je to strasne naladove na kvalitu a kolegove dokazi pozorovat rozdily pri natankovane nafte v Rakousku a pak v Cesku. 7.turbo chlazene vodou=> mensi nachylnost na zniceni turba A jinak me proste ten motor strasne uhranul a ja jsem se do nej zamiloval a ve spojeni s vybavou L&K je to proste mazel Jinak co se tyka spotreby tak ted se snad ten motor usadil nebo ja nevim co se stalo, protoze behem posledniho mesice pozoruji spotrebu o litr nizsi nez bylo obvykle, ted jezdim za 6.5-7 litru, mesto nemesto...fakt jsem ted prekvapen a to jezdim porad stejne, akorat jsem tam dal mensi zimni pneumatiku, ale nezda se mi ze by to udelalo litr na spotrebe. Uvidim budu to pozorovat a jen doufam, ze to vydrzi uz naporad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 (editace) oukej to dává smysl. co se projevu, tahu, kultivovanosti a spektra otáček, tam je to jasne ve prospech tsi. (mj. byl sem na brzde a zmerili mi v serii 177ps, takze ten motor je vazne nabusenej), co se spotreby tyce, tak tdi ma navrch, ale ty tdi cr..to uz sem nekde cetl, ze hodne zalezi na stylu jizdy, mnohem vic nez u PD, osobni zkusenost ale nemam, vsichni kolem kecaj, zrovna dnes jeden zakaznik ve firme tvrdil, ze se svoji a3 2.0tdi jezdi do 5 litru, a to i pri jizdách okolo 200km/h, ale hned dodal, že se tomu nesmí při těch rychlostech moc šlapat na krk, no děsný bláboly. zajímalo by mně, jak to s tou spotřebou realne je, pri normalni jizde dle limitu, kdy jede clovek vice mene na spotrebu a pak pri ne sportovni, ale sviznejsi, coz je pro mne dalnice 150-160, mimo mesto cca 110km/h. jinak spotrebu mam DO 7.6, jenze je v tom proste praha, a to nelze popsat jako jizdu po meste,ale stani v prdelnich zacpach, kdy proste nejedes,ale stojis a cekas a hledas zkratky, o kterejch "nikdo" nevi, ale znaj je uz vsichni..na palici, to je pak klidne 12 na sto, vic moc ne, ale s prumerem ti to zahejba...poznamka, minulej tejden jsem jel 18km 2 a pul hod...no hnus...cemu rikam "mesto" je u rodicu v liberci...jizda po meste do 8 litru s prehledem, moje jizdy praha krumlov zpet svizne 6,3. takze taky fajn, jediny co me stve je, ze pri vyssich rychlostech se ty pomyslny nuzky mezi dizlem a tsi rozeviraji vic a vic s tim, jak rostou otacky..u benzinu samo rychleji, takze pri 150 to zere uz nad 8 litru, coz je pro dizl nemyslitelny (PD ci stary tdi), ale jak pises, benzin je koncepcne jednodussi a neni tak nachylnej nicit se po nekvalitnich phm, tudiz neresis dieslovu svatou trojici - cerpadlo, trysky, turbo..ale kdovi,mozna prijdou jiny, jak o nich psal karlos. faktem taky je, ze tdi je ve srovnani s tsi pri stejny vybave a km preci jen o neco drazsi, tudiz pak zalezi, kolik km najezdis a kde jezdis, pokud mimo mesto, pak bych spotrebu neresil vubec,ale pokud jezdis mesto, dalnice v ostrym tempu, pak ma dizl navrch a pri vyssim najezdu se uz vyplati. Editováno: 12. Listopad 2010, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 Ahoj, Nejak sem mi nechce uvěřit tomu, že když s timto motorem pojede někdo stále 150-160 km/hod + nejaky mesto, a v na okreskach 110, že bude výsledná spotřeba do 7.6 l/100 Zkusme tu prosím psat trošku reálná čísla:) Pokud pojedu 150 po dalnici, tak motor musí přidávat i z kopce, aby tuto rychlost udržel. Každej den jezdím okreska + dalnice + mesto. Pruběh je asi takovy. Bydlím v kotlyně, a se studeným motorem jsem nucet vyjet hned velký táhlý kopec cca 4 km dlouhej. To jedu tak 80 - 100km/hod. Asi po 8 km přijedu k dálnici a průměrná spotřeba je cca 9.3 l/100. Na dálnici jedu úsek dlouhý asi 22 km a jedu mezi 110 - 140 max (do kopece pomaleji, z kopce rychleji) - dost využivam setrvačnosti. Když sjíždím z dálnice, mám průměrnou spotřebu cca 7.1 l/100. Pak mě čeká cesta po městě, tento úsek je dlouhý asi 6 km, kdy často zastavuji na asi 7. semaforech. Občas kolona, která se ovšem hýbe:). Do práce přijíždím se spotřebou cca 7.2 - 7.4 dle kolon, když nemužu zaparkovat a hledám flek tak dle času spotřeba roste ). Pokud je to zasekany, tak max sem měl 8.1. Z toho plyne, že motor je relativně úsporný, po plném zahřátí motoru. Když člověk bude jezdit kratší trasy, např do 22 km jak jezdím zpět z práce. (do práce jezdím jinudy - je to delší), tak se také dostanu na spotřebu kolem 7.3, ale to s lehkou nohou. Je pravda, že zase jedu asi 10 minut přez město, ale dá se to. Ovšem nedokažu si předsatvit, že pojedu 150 - 160 km/hod po dalnici a vejdu se do spotřeby jak píšete. Hodně záleží na profilu, na četnosti rozjezdů. Bladikova spotřeba je daná již novějším motorem po FL, dle výrobních prospektů má mít menší spotřebu než MR08. Pak nechapu, jak někdo může mít spotřebu jen po městě do 8l/100. Moje zkušenost je ta, že sem jel asi 6 km jen po městě (ze studeného startu) a spotřeb byla cca 12l. Prostě a jasně, když někdo bude popojíždět, tak je to žrout. Jinak veškeré testy co jsou v televizi, nebo se na ně odkazují výrobci, jsou měřeny tím způsobem, že auto zahřejí, vynulují a pak testují. Tomu bych pak věřil. Zkoušel jsem stejnou trasu jak jezdím z práce se zahřátím motorem a výsledná spotřeba byla cca 6.4 (lehká noha). Ale dost o spotřebe, stále přemýšlím, jestli mám jetšě jednou zkusit přeflešování řídící jednotky, dostal jsem typ, že to v brně dělá Autonova atd. - ale zkušenosti kamaráda mě odrazují . Je možné, že mám ještě starej soft, a všichni co přeflešovali tvrdí, že šla spotřeba cca o 0.4 l dolů. Pak bych se možná i já dostal na spotřebu, kterou někteří popisují ). Jinak muj poznatek je, že je lepší rychlejší rozjezd na cestovní rychlost, než to rozjíždět pomalu. Jinak každýho, koho jsem v tom svezl, nebo mu to pujčil byl nadčenej. Jeden kamarad dokonce řekl, že je to srovnatelný s jeho motorkou ) ( Hondou 500). Co se tyče naftaku, tak muj kamarad kupoval ve stejné době jako já auto (před 4 měsíci) a nenechal si vymluvit, že nemá kupovat 2.0l diesel 103kw. Dnes si mne hlavu, protože mu již odešlo turbo a dva vstřiky. Najeto má cca 90 tisic. Takže tak k dnešním dieselům. Zatim čus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 Motor 1,8 TSI, převodovka 7 DSG, najeto 20 000 km za 8 měsíců, z toho 1/4 město, 1/4 dálnice a 1/2 okresky. Denní jízda do práce tam a zpět 40-80 km (záleží jestli vezu i manželku) okresky+město. Ráno okamžitá spotřeba dlouhodobě 6,2-6,4 odpoledne 7,0-7,2 (větší hustota provozu). Dálnice jezdím 150 km/h na tempomat v pohodě do 9 litrů (důležité je včas tempomat vypínat a nechat auto jet-brzdit umí každý vůl). Dlouhodobý průměr po 20 000 km je rovných 7 litrů. Předjíždím zásadně v režimu "S" (vysoké otáčky), do motoru jsem zatím dolil 1 litr longlife. Mám ověřeno, že na letních 16 žere auto víc, než na zimních 15. Klimatizace v létě v rozsahu 18-22 st.C. Klima v létě samozřejmě zvyšovala spotřebu v průměru o 0,5 l/100 km. Předepsaných hodnot spotřeby lze bez problému dosáhnout plynulou jízdou (né brzda-plyn) a striktním dodržováním rychlostních limitů 50/90/130 zcela bez problémů - není to můj případ a přesto jsem se spotřebou tohoto motoru spokojen. Ovšem má li někdo pocit, že při akceleraci musí auto vždy jet, jako když startuje letadlo (všichni,kdo ten motor máme víme o čem mluvím), a musí předjet všechno co jede před ním, nemůže se divit, jakou má spotřebu. S tímto motorem mám dlouhodobou spotřebu, jako jsem měl ve Fábii 1,4 44kW a komfort jízdy je samozřejmě někde úplně jinde. Výhoda 7 DSG je, že se motor dlouhodobě pohybuje okolo 2000 ot, na dálnici cca 3000 ot. Tři dobré rady, jak na to: kvalitní benzín s aditivy, dobře nahuštěné pneu (já hustím všechno na 2,7 atm i v zimě-přehuštění je vždy lepší, než podhuštění a to jak na spotřebu, tak i na životnost pneu) ale hlavně při jízdě přemýšlet (jízda do kopce, dojíždění a brždění, semafory, nebezpeční řidiči atd.) Přeji všem, aby byli s tímto motorem spokojeni stejně jako já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 (editace) na začátek dávám link na svoji spotřebu http://www.spotreby.cz/skoda-octavia-ii-1-8-tsi-118-kw-160-hp-a4964/ z ni je patrný, že spotřeba je do 7,6l/100km. Co se rychlostí týče, jezdím ne stále 150-160km/h, občas vezu malýho a jedu 130-140km/h. pokud jedu sam a do prace - cca 36km - tak od domu na konec prahy (stoupani) cca 10l/100km (bez vetsich prutahu), pak dalnice 150km/h, po 15km sjezd (7,6l/100km), dále okreska plus vesnice 10 km (do 110km/h) dojizdim na konecnych 7,1-7,2. odpo zpatky, stejna trasa, koncim na cca 6,8-7litru. o tom konec diskuze navic mi prijde, ze mas tu spotrebu DO podobnou...nebavime se tu o tom, ze jedu 300km v dalnicnim tempu 150-160, to by pak podle me skoncilo na cca 8,5...jinak nizky spotrebe napomaha urcite setrna noha pri rozjezdech, rozumny podrazovani (na rovine okolo 1200 ot/min neni problem), dal pneu a disky, zda 16 ci 17 a odpovidajici sire, kvalita phm (aditivuju ecosave). dal to ovlivnuje tlak, protivitr, dest atd. je toho hrozna spousta, proto se tu rozepisuju o DO spotrebe, kterou si monitoruju. ta je ted 7.6 a kolem tyhle hodnoty se asi i ustali. faktem je, ze auto mam chiply,tzn. pri plnym plynu mi to bude brat urcite vic, nez autu bez chipu, proto povazuju tuhle hodnotu za prijatelnou. a hlavne jak pises....2.0tdi 103kw jsem chtel taky, hrozne moc, jenze pak jsem si precetl, co kdo na tomhle motoru resi a zved se mi kufr. jedna vec je spotreba, druha, kolik realne utratis bokem za servisy a opravy. urcite je spousta spokojencu s PD ale pri mym stesti by mi 100km po koupi zajety 2.0tdi odesly vstriky a turbo. takze nelituju a tesim se na dalsi km Editováno: 12. Listopad 2010, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 Panové, všechno co tu bylo řečeno beru, ja jen napadl to, že když pojedu pořád 150km/hodinu, tak to bude opravdá brát minimalně přez 8 litru. Vidím, že většinou jezdíte cestu víc jak 22 km. To je také aspekt, ke kterému se přiklánět. Ja jezdím z práce pouhých 23 km a proto se nedostanu, až na vyjimky pod 7 litrů. Hlavní je plynulost jízdy. Jinak myslím si, že aktualni průměrná spotřeba měří o trochu víc, než celková. Když jsem auto koupil, tak jsem vynuloval čitače a dlouhodobou spotřebu za 5000 km mám 7.3 a v tom je započítáno opravdu vše a to i mé testy zrychlení atd ) Motor je to každopádně vynikající. Pokud jedu na spotřebu, tak přeřazuji přibližně při 2200 ot. Pod 1500 nejezdím ani na rovině. Pokud jezdíte někdo na 1200, tak klobou dolu. Ikdyž tomuto motoru podtáčení nevadí, stejnak si myslím, že už je to málo. Ale zítra to zkusím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 (editace) Panové, všechno co tu bylo řečeno beru, ja jen napadl to, že když pojedu pořád 150km/hodinu, tak to bude opravdá brát minimalně přez 8 litru. Vidím, že většinou jezdíte cestu víc jak 22 km. To je také aspekt, ke kterému se přiklánět. Ja jezdím z práce pouhých 23 km a proto se nedostanu, až na vyjimky pod 7 litrů. Hlavní je plynulost jízdy. Jinak myslím si, že aktualni průměrná spotřeba měří o trochu víc, než celková. Když jsem auto koupil, tak jsem vynuloval čitače a dlouhodobou spotřebu za 5000 km mám 7.3 a v tom je započítáno opravdu vše a to i mé testy zrychlení atd ) Motor je to každopádně vynikající. Pokud jedu na spotřebu, tak přeřazuji přibližně při 2200 ot. Pod 1500 nejezdím ani na rovině. Pokud jezdíte někdo na 1200, tak klobou dolu. Ikdyž tomuto motoru podtáčení nevadí, stejnak si myslím, že už je to málo. Ale zítra to zkusím nekdo tu psal, ze mu dsg pri volnym tempu samo skace na cca 1200...na 1200 ot tocim na 6ku cca 50+, jde to samo na rovine, pri zahratym motoru. podrazovani dela hodne, ale nechce to zas motor trapit, tzn, jak psali kolegove prede mnou, chce to jezdit hlavou, kdyz vim, ze budu zrychlovat, necham 5 a pri cca 70-80 preradim. ...a jasny, pri 150+ to proste nad 8 leze, ale zas to neni takovej pruser. ja mel pred tim 2,5tdi quattro, mesto 11, dalka 6,5, dalnice to samy co tsi a dynamika uplne nekde jinde. a to nemluvim o tom, ze jsem hned po koupi zahucel pade do vacek..takze fakt to brat tak, ze tsi je levnejsi nez dvoulitry v dizlu a snad nebudem resit jejich problemy. Editováno: 12. Listopad 2010, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 No, abych se pridal k te spotrebe, ja jezdim rano do prace tak 16km a to se spotrebou 6,5-7, podotykam, ze to je prvni 2km okresky pak pul dalnice a pul po Brne...ovsem strasne zalezi prave na tom, zda-li je Brno zasekane nebo ne, pokud dokazu projet Pisarky bez zastavky tak se klidne vejdu i pod 6,5, ale je to proste o tom, ze se musi jet rozumne zadne startovani a slapani tomu na nohu. Ja jezdim strasne pravidelne cestu Brno-Praha .. cesty po Praze(asi tak 20-30km) po zakaznicich a pak pres Zlicin zpatky, tuto trasu jezdim jak kdy, ale vetsinou se pohybuji kolem 7l/100km a to se s tim na dalnici rozhodne nemazlim, ale zase se drzim tempomatove na 140 jen sem tam nekdy zrychlim, kdyz potrebuji predjet a uhnout se silenci za mnou Uz mame na firme i Superba II s 2.0TDi CR 103kW a jezdi s tim sef, velice volnou nohou..dost silene to podtaci a pohybuje se na spotrebe 5,7 - 6\100km ... coz si myslim, na to jak s tim jezdi, ze je docela dost. Uvidime co casem tyhle motory ukazou, ale co mame tri v Mondeech...tak jsou neustale problemy s filtrem pevnych castic, jeden ma uz nove vstriky a druhy nejak divne klempiruje, asi se taky uz blizi vstriky, jen jedinej je zatim OK a to ten, co jezdil hodne dlouhe trasy a jezdi s tim borec, ktery mu dosta slapal na perka, tak se mozna nestaci ten bordel z nekvalitni nafty usadit...najel 140tkm za dva roky, ostatni maji tak maximalne po dvou letech 80tkm ... cas ukaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.