kokta7 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 tak tuhle jistotu co tady píšeš, nemáš ani u nového vozu.. vůz tam můžeš mít taky skryté vady třeba i v motoru, jako x lidí s l@k vadné sedačky... roční vozy jsou dobré, ovšem prověřovat jako každý jiný vůz, tzn i novej... alespoň jim nemusíš platit nesmyslnou sumu co za ty auta chtějí a nulový servis na rekklamace, ale to jsem někde jinde.. 1.8 bych se nebál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Souhlasím, je to opravdu dobrý motor. Odejít může cokoliv kdykoliv bez ohledu na motorizaci a značku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 (editace) Já osobně si na motor nemůžu stěžovat taky, opravdu jeden z nejlepších motorů co do škodovek dávají. A bratranec, co dělá šéfredaktora tipcars.cz tak mi tenhle motor vlastně doporučil a ten ví o čem mluví... navíc žádnej motor není bez chyby, záleží taky jak se člověk k tomu chová... Editováno: 11. Únor 2014, autor: lojzahlina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Já až budu kupovat do dvou let novou oktávku, tak to vidím opět na 1,8 TSI, také mi ten motor vyhovuje, výkonem, tichostí, možností ho krásně vytočit a i příznivou spotřebou. Ve finále oproti 2,0 TDI 110KW tratím jen 1,5 litru/100km, při mém nájezdu a koupi TDI bych jen cenový rozdíl naháněl dva a půl roku a to nekoukám na vyšší pojistku u TDI a nesmí se samozřejmě nic podělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doki Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Zdravím Vás , tak som dal na Vaše rady a nechal som včera skontrolovať a následne vymeniť napinák rozvodovej reťaze pre jemné chrastenie po naštartovaní teplého motora trvajúce cca. 2 sekundy. Výmena bola prevedená v autorizovanom servise Škoda , vymenili napínák za najnovší typ N a plastový kryt rozvodov. Podľa vyjadrenia známeho v servise žiadne opotrebenie napínaku ani rozvodovej reťaze nebolo zistené, akurát mi bola doporučená vymena motorového olaja, ktorý je podľa mechanika opotrebený . Olej má momentálne 10 tis. km. prevažne na krátke vzdialenosti a je tam Shell 5W-30 AV-L s pevnými serv. intervalmi .Pravdepodobne prejdem na Castrol 5W-40.Cena celého servisu včetne dielov bola 250 euro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Poslední napínák je K. Už od loňska. A jak zjistil, že je olej opotřebovaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Dobrá zpráva, my tě jen zkoušeli s tou výměnou a sázeli se, jestli to vyměníš nebo ne :D Ne, samozřejmě si dělám legraci. Ale dobrá zpráva pro další jedince, co mají strach z napínáku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doki Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 Samozrejme máte pravdu na fakture je napínak K . Ohľadom oleja, sám musím uznať že olej je po cca. 10 tis. totálne čierny asi ako v našej Octavií 1.9 TDI.Neviem či je to normálne u benzínového motora 10 tis. km po výmene oleja.A to by mal byť LL olej Shell 5W-30 AV-L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 (editace) olej je pak vždy černý.... hlavně že tam není třeba voda atd.. Editováno: 27. Únor 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maran5 Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 Ahoj,dnes při přehazování kol na letní jsem si všiml,že mám pravou poloosu celou zacákanou olejem.Za poslední 2 měsíce jsem doléval 0,1 litru oleje,což doteď nebývalo zvykem.Při nahlížení baterkou jsem zjistil,že olej odkapává z místa,kde je připojeno sání vzduchu motoru.Je to u nádoby s chlad. kapalinou,svislý konec potrubí,kde je utahovací spona,úplně plave v oleji. V pondělí to samozřejmě dám do servisu,ale netušíte co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 umyť a sledovať , iné sa nedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maran5 Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 Tak na octaviaclubu tahle závada už pár lidí potkala,měnilo se potrubí sání vzduchu turba a nějaké těsnění.V Bolce o tom dobře vědí,tak snad to mají vychytaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maran5 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Tak servisu mě nic neměnily,sací potrubí je úplně čistý bez oleje,turbo taky nic nepropouští,chtělo by to jen vyměnit oba odlučovače oleje,nebo alespň ten co je pod plastovým krytem motoru mezi 2.a 3.válcem,cena je jednoho je 1950,-,druhy 2450,- a to je důvod proč mě to v servisu nedoporučily - po dalších 30.tis km bude situace stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) To ti jako realne rekli, ze jejich originalni dil vydrzi 30000km? Editováno: 14. Duben 2014, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maran5 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Z jejich pohledu to nemá vliv na funkci motoru,že 5 let starý motor je a bude zamaštěný od oleje,je pro ně realita. Má to vydržet 2 roky,kilometry nejsou téma k diskuzi. Kdo je nóbl,tak si musí holt připlatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 Dílenská příručka 1.8 TSI CDAA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe1 Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Chlapi, kdo z vás byl na výměně rozvodů za své? Dal jsem auto do servisu na Jarov, při dotazu na cenu výměny napínáku a řetězu z přijímacího technika vypadlo, že okolo 16.000.-Kč. Na kolik to vyšlo vás? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Do 13.000,- se musí vejít. Napínák, řetěz a kryt a nějaké šrouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 (editace) 7-8tis vč. materiálu a práce (napínák, řemen a drobný materiál) vč. DPH v autorizáku Škoda Autostop v Rakovníku. Za 16tis, to je solidní zlodějina.... Editováno: 1. Říjen 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe1 Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Byl by někdo ochoten mi zaslat fakturu za výměnu rozvodů (samozřejmě bez osobních údajů)? Ať mám aspoň něco v ruce, až se s nima budu dohadovat o ceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 A jak se chces dohadovat? Shora rizene ceny skoncily v roce 1989. To ze to nekde stoji tolik neznamena, ze to jinde stoji taky tolik. Kdyz se ti to nelibi, tak muzes jit do jineho ze stovky autorizovanych servisu. Oni nemaji zadne Skodovkou narizene jednotne ceny. Jinak to co nadhodi technik na dotaz je vetsinou dost nadsazene. Alespon v mem servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Tak najeto 102tis km, rozvody původní, nechrastí nic. Jenže.....spotřeba oleje nadále vzrůstá, nyní je již přesně 0,35 litru/1000km. A to jsem to šetřil. Blížím se tedy k magické hranici a nastane výměna pístní sady.....samozřejmě na náklady výrobce. Jsem ochoten platit max. práci. Dle autorizáku neduh tohoto motoru do 06/2011. (já mám 03/2011). Třetí neduh (po rozvodech a spotřebě oleje) je častá vadná vodní pumpa, ale to je u mě OK, voda se neztrácí. Editováno: 27. Listopad 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Od kolika najetých km si musel doplňovat mot. olej ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 . Blížím se tedy k magické hranici a nastane výměna pístní sady.....samozřejmě na náklady výrobce. Jsem ochoten platit max. práci. Dle autorizáku neduh tohoto motoru do 06/2011. (já mám 03/2011). Niečo mi asi ušlo, to je nejaká častá závada, výmena pístni sady ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Nevím jestli častá, ale asi ne neobvyklá, vzhledem ke stížnostem majitelů na vysokou spotřebu oleje. Škodovka na to má i TPI, takže výjimka to nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.