Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

tak tuhle jistotu co tady píšeš, nemáš ani u nového vozu.. vůz tam můžeš mít taky skryté vady třeba i v motoru, jako x lidí s l@k vadné sedačky...

roční vozy jsou dobré, ovšem prověřovat jako každý jiný vůz, tzn i novej... alespoň jim nemusíš platit nesmyslnou sumu co za ty auta chtějí a nulový servis na rekklamace, ale to jsem někde jinde.. 1.8 bych se nebál

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně si na motor nemůžu stěžovat taky, opravdu jeden z nejlepších motorů co do škodovek dávají. A bratranec, co dělá šéfredaktora tipcars.cz tak mi tenhle motor vlastně doporučil a ten ví o čem mluví... :kol-48: navíc žádnej motor není bez chyby, záleží taky jak se člověk k tomu chová...

Editováno: , autor: lojzahlina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já až budu kupovat do dvou let novou oktávku, tak to vidím opět na 1,8 TSI, také mi ten motor vyhovuje, výkonem, tichostí, možností ho krásně vytočit a i příznivou spotřebou. Ve finále oproti 2,0 TDI 110KW tratím jen 1,5 litru/100km, při mém nájezdu a koupi TDI bych jen cenový rozdíl naháněl dva a půl roku a to nekoukám na vyšší pojistku u TDI a nesmí se samozřejmě nic podělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím Vás , tak som dal na Vaše rady a nechal som včera skontrolovať a následne vymeniť napinák rozvodovej reťaze pre jemné chrastenie po naštartovaní teplého motora trvajúce cca. 2 sekundy. Výmena bola prevedená v autorizovanom servise Škoda , vymenili napínák za najnovší typ N a plastový kryt rozvodov. Podľa vyjadrenia známeho v servise žiadne opotrebenie napínaku ani rozvodovej reťaze nebolo zistené, akurát mi bola doporučená vymena motorového olaja, ktorý je podľa mechanika opotrebený . Olej má momentálne 10 tis. km. prevažne na krátke vzdialenosti a je tam Shell 5W-30 AV-L s pevnými serv. intervalmi .Pravdepodobne prejdem na Castrol 5W-40.Cena celého servisu včetne dielov bola 250 euro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme máte pravdu na fakture je napínak K . Ohľadom oleja, sám musím uznať že olej je po cca. 10 tis. totálne čierny asi ako v našej Octavií 1.9 TDI.Neviem či je to normálne u benzínového motora 10 tis. km po výmene oleja.A to by mal byť LL olej Shell 5W-30 AV-L.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,dnes při přehazování kol na letní jsem si všiml,že mám pravou poloosu celou zacákanou olejem.Za poslední 2 měsíce jsem doléval 0,1 litru oleje,což doteď nebývalo zvykem.Při nahlížení baterkou jsem zjistil,že olej odkapává z místa,kde je

 

připojeno sání vzduchu motoru.Je to u nádoby s chlad. kapalinou,svislý konec potrubí,kde je utahovací spona,úplně plave v oleji.

 

V pondělí to samozřejmě dám do servisu,ale netušíte co by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak servisu mě nic neměnily,sací potrubí je úplně čistý bez oleje,turbo taky nic nepropouští,chtělo by to jen vyměnit oba odlučovače oleje,nebo alespň ten co je pod plastovým krytem motoru mezi 2.a 3.válcem,cena je jednoho je 1950,-,druhy 2450,- a to je důvod proč mě to v servisu nedoporučily - po dalších 30.tis km bude situace stejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

A jak se chces dohadovat? Shora rizene ceny skoncily v roce 1989. To ze to nekde stoji tolik neznamena, ze to jinde stoji taky tolik. Kdyz se ti to nelibi, tak muzes jit do jineho ze stovky autorizovanych servisu. Oni nemaji zadne Skodovkou narizene jednotne ceny. Jinak to co nadhodi technik na dotaz je vetsinou dost nadsazene. Alespon v mem servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak najeto 102tis km, rozvody původní, nechrastí nic. Jenže.....spotřeba oleje nadále vzrůstá, nyní je již přesně 0,35 litru/1000km. A to jsem to šetřil. Blížím se tedy k magické hranici a nastane výměna pístní sady.....samozřejmě na náklady výrobce. Jsem ochoten platit max. práci. ;)

Dle autorizáku neduh tohoto motoru do 06/2011. (já mám 03/2011).

 

Třetí neduh (po rozvodech a spotřebě oleje) je častá vadná vodní pumpa, ale to je u mě OK, voda se neztrácí.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

. Blížím se tedy k magické hranici a nastane výměna pístní sady.....samozřejmě na náklady výrobce. Jsem ochoten platit max. práci. ;)

Dle autorizáku neduh tohoto motoru do 06/2011. (já mám 03/2011).

 

Niečo mi asi ušlo, to je nejaká častá závada, výmena pístni sady ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...