Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

furt dokola.

po Praze od kanceláře do bytu jezdim ve špičce klidně i za 14l/100km, jednou už jsem na průměr dostal i hodnotu 20.2l/100km. záleží po jakým městě kdo jezdí a já začínám nabývat dojmu, že ve městě se rozdíl mezi naftou a benzínem začíná stírat...zvlášť když je VPD za 38Kč

Teď se už vůbec nedá mluvit o tom že TDI je úspornější.....za poslední rok zpět co mi potvrdila i moje účetní mám nejmeší náklady za ty OII-1.8TSI a to při průměr.spotřebě 1.9TDI-5,8l a 1.8TSI-6,6l..........u TDI mi sice pořád vycházejí menší náklady za PHM,ale zas u TSI mám menší náklady za servis(rozvody=0,naft.filtr=0,spotřeba oleje=0).....ve výsledku(celk.nákladech) je TSI o drobet úspornější než TDI a to podotýkám že celkový roční průměr najet.km ze všech aut mám 97.250km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekny cisilka...takovej dotaz ty TSI ti jezdi spis po dalnici nez po meste ze?

Kazdopadne jsem zvedavej jak dopadne zitrjsi mereni vahy vzduchu u me :feve:

Tak jezději takovej mix....někdy víc po dálnici někdy zas po městě,ale i po týdnu ježdění jen po Praze se mi zvedla dlouhodob.spotřeba na 7,3l.....takže z mého hlediska je TSI velmi zdařilej motůrek.(jen s tou špatnou váhou která byla u jedné z těch OII-1.8TSI už z fabriky to žralo od začátku kolem 8,6 a víc,spíš většinou pod 9l nešla,výměnou váhy ta spotřeba padla rapidně.

Dokonce na té jedné OII 1.8TSI mi jezdí takovej postarší pán(celý život je řidič z povolání) a ten s tim opravdu jezdí velmi solidně a pořád se před ostatními chlubí že jezdí za 6,1-6,3max. a opravdu to tak je,ale on fakt jezdí na pohodu,toho jsem na dálnici snad nikdy neviděl jet nad 150km/h.

Co jsem já osobně jezdil z 1.8TSI,tak mě to nešlo nad 7,2l a to jsem jezdil úplně normálně,žádný koukání na spotřebu...na tu já nekoukám......Během dne popojíždky po Praze,pak jsem měl fofr dostat se včas do Vlašimi...takže dálnice min.kolem 180km/h,pak zpáteční cesta z Vlašimi do Prahy na letiště do 160km/h....po té cesta z letiště k Václav.náměstí a odtamtud domů do Klánovic....že mám vždy na Maxíku Dojezd,tak tady jsem měl schválně namačkanou průměr.spotřebu a za celý den takového ježdění jsem nepřelezl těch 7,2l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No bratranek ma tento motor jako sluzebni a opravdu nema problem se dostat na dalnici na spotrebu kolem 6-ti litru, takze jsem vzal telefon a zavolal do Skoda auto a zeptal se co a jak. Byly mi receny tyto dva duvody:

1) Jezdim jak dobytek a neumim s tim motorem zatim jezdit slusne (coz si nemyslim protoze zkousim i styl jizdy ktery moc s jizdou nema nic spolecneho :) )

2) Mam se stavit v servisu Skoda a nechat auto projekt technikem s pocitacem, ktery odecte hodnoty od vahy vzduchu a zjisti zda-li nahodou vaha nelze a neudava spatne hodnoty...to totiz pry velice ovlivnuje smes paliva.

Jeste se me borec ptal zdali kdyz je motor studeny a ja mam konstantne seslapnuty plyn, zda-li auto jako necukne(toto jsem opravdu spozoroval dnes rano) => opravdu s nejvetsi pravdepodobnosti je vaha vadna. Tak uvidim ve stredu jdu na promereni tak dam vedet jak to dopadlo a zda-li mi technik rekne ze jsem prase a nebo ze ne ;):feve:

Ahoj, můžeš prosím napsat, jak jsi dopadl v tom servisu?

Já mám taky stejný problém. Jak je to studené, tak se to cuká. Kolega má to samé auto a dělá mu to přesně to samé. Navíc spotřeby máme zhruba kolem 8,5/100. Jak teď jezdím s klimou, tak to mám za 9,5.

Dík moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No rano jsem byl v servisu a ten kreten technik neni schopen pochopit ze jsem po nem chtel aby to auto projel a precetl hodnoty od vahy vzduchu...pry staci jen precist zavady a tam nic neni, byl jsem trosku sprostsi na ne takze si to tam nechaji do 11-ti a jeste s tim neco zkusi udelat, ale mam dojem ze tam ten motor vydeli poprve, takze budu muset zkusit najit jiny servis :( Protoze tady opravdu nevi co maji delat.

To Karlos3: Muzes nejak popsat jakym zpusobem prisli na tu spatnou vahu vzduchu? Tzn. cetl hodnoty z vahy vzduchu a pak podle tabulky zjistil ze je v haji nebo proste jen a jen zkusenosti technika ktery se podival na hodnoty a rekl to dava blbosti :)

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatná váha vzduchu se neukáže v paměti závad.!!!! to mám zas zkušenosti z TDI...tam jsem jí měl kolikrát ještě u Passatů úplně mrtvou,auto vůbec nejelo a v paměti závad nazkočilo:Nezjištěna žádná závada (počet závad=0) a motor byl výkonově mrtvej,vyměnila se váha a motor opět ožil a vše zas bylo o.k.

U prvního 1.8TSI se to projevovalo jen vyšší spotřebou(a to od nového vozu)...výkon byl o.k.,pak kolem 50.000km odešlo turbo a když to bylo v servisu tak jim řikám že tenhle jedinej motor ze všech 1.8TSI co mám žere znatelně víc....ostat.dvě jezdily kolem 7l a tahle pod 9l šla jen občas.....tenkrát pak odpoledne mi volal ten technik že po výměně toho turba to byli projet a že v naměřených hodnotách zjistily v určitym režimu že váha špatně dává a ty hodnoty tam od ní si dělaj co chtěj,tak jí vyměnily a ještě ten den večer mi volal ten řidič co mi na téhle OII jezdí že už mu spotřeba padla o 1,5l a to najel od té výměny váhy asi 100km.

U druhého 1.8TSI mi odešla váha nějak kolem 55.000km,ale tam se to projevovalo že to za studena při akceleraci pocukávalo...spotřeba se taky zvedla na 8,8l...po výměně váhy zas vše o.k.

U třetího TSI je zatim vše bez problémů,tam mi zatim nic neměnily.

Ty první dvě 1.8TSI už maj najeto přes 100.000km a od té výměny těch vah vzduchu+u té jedné ještě to turbo je vše v naprostém pořádku.

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se prave vratil ze servisu...mno jak tak zjistuju je treba byt na servisaky tvrdy, mozna si zavolali do Skodovky nebo co , pak auto projeli a zjistili ze mnozstvi nasavaneho vzduchu je pod minimalni hranici a to pry docela dost. Takze v patek vymena vahy vzduchu a pak dam vedet jak se to projevilo, protoze v patek me ceka cesta 200km.

Ja mam dlouhodobou spotrebu 9l/100 coz je podle meho stylu jizdy a typech cest co jezdim hodne, technik ted obratil a omluvil se mi ze jsem mel pravdu a ptal se me odkud mam takove zkusenosti a vim kam sahnout lol ... asi opravdu tento motor videli prvne, tak uvidim snad nic neposerou :) Vymena vahy vzduchu neni snad zase tak narocna :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměna musí být na počkání.....,ta váha je přístupná zhora bez jakéhokoliv rozebírání něčeho jiného(2x šroubky a jedna spona)..toť vše,práce na max.10min.

Na Passatech TDI kde mi odcházeli často jsem si to měnil vždy sám a zabralo mi to max.10min.

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře tak z diagnostikou jim to nemůže zabrat víc jak půl hoďky.

Mě když jí měnily na TSI tak mi tam udělali kafčo a než jsem ho stačil vypít a proštudovat katalogy škodovek tak už na mě technik volal že je hotovo a to to ještě projížděl z mechnikem a zkoušeli tu novou váhu.

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja som dnes urobil Bratislava-Praha-Bratislava s celkovou spotrebou 5.6L ... rano som vstal skor, tak som sa nemusel ponahlat, siel som tak 115kmh na tempomate (otacky asi 2500) ... naspat sa zase ponahlat nedalo, boli dost hnusne burky, takze miestami sa slo len 80-90kmh ... celkovu priemernu rychlost som mal iba 92kmh ... takze to asi predsa na letnych gumach zerie menej ... (teda som este nepovedal, som ich viac nafukal, lebo v servise ich nafukali iba na 220) ... niekedy to musim vyskusat tymto tempom na 1.9TDI :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze informace po vymene jiz zminene vahy vzduchu.

Cesta Brno - Pardubice spotreba klesla o 1.5l/100. Prumernou jsem mel 7.2l/100, pri pouzivani klimatizace a tak trosku jednu cast jizdy dost svizne je to moc nadherna spotreba, zitra tu samou cestu jedu zpatky, takze sem potom hodim kolik to bralo pri opacne ceste kdy jsem mel vzdy vetsi spotrebu ... asi je to vic dokopecka lol:palec2:

Jinak motor prestal za studena cukat a vse vyzera OK, takze uvidime co to udela dale, jeste me prodejce rikal ze jeste mam najeto malo km na to aby si ta spotreba sedla uplne rikal mi ze si to seda tak pri 10-titkm az 15-titkm.

Tak kdo ma tyto podobne problemy tak naklusejte na servis a zadejte promereni vahy vzduchu, VAS sam pak vytiskne protokol kde je napsano: Nasavany vzduch je pod minimalni hladinou, vymente filtr nebo meric nasavaneho vzduchu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba ještě padne to si buď jistej...jak jsem psal,tak do 20.000km si ze spotřeby moc nedělám.U "TDIček"si to sedá ještě mnohem déle.

Váhy budou u 1.8TSI nemoc,to je evidentní........jen nechápu že když tento problém vyřešily už u TDI kde dřív odcházeli poměrně dost často a od doby co mám OII TDI mi neodešla ještě ani u jednoho TDI(a to některé ze 2005 jsem prodával z najet.přes 350.000km a více),tak nevim proč to rovnou neudělali zrovna tak u TSI......

Co vim od kluků z Jarova,tak u TDI to nakonec vyřešilo to že do škatule kde je vzduch.filtr pod něj dávaj nějakou mřížku,žebrování které odvádí vlhkost která právě kurvila ty váhy....od té doby prý u TDI měnej váhy jen vzácně.

Jsem zvědav jak to vyřešej u TSI.....u jedné jsem už jí měl špatnou z výroby(kde teda odešlo i turbo),u druhé mi odešla kolem 50.000km a u třetí zatim vůbec nic.....tak jsem zvědavej...zatim krom těchto závad šlapou všechny tři jak hodinky a to na těch prvních dvou už mám najeto přes 100.000km.

Jestli to bude jako u starých 1.8T kterej má kamarád ted v Passatu,přetim ho měl v OI a z každym najel bez problému přes 300.000km tak budu spokojenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj motor opravdu slape primo skvele, takze sem nad miru spokojen a kort ted kdy ta spotreba citelne upadla. Dneska spotreba cesta Pardubice - Brno pres Vysocinu 8l/100 a to bohuzel jen kvuli nakladaku za kterym sem se musel tahnout asi 5km na dvojku a nebyla sance ho predjet :'( Do te doby jsem mel spotrebu krasnych 7.5 a to ve ctyrech lidech a sem tam jsem mu slapal na krk :p Takze pocitam s tim ze si jeste sedne cirka plus minus na dlouhodobych 7l/100, protoze preci jen jezdim i po meste kde sou kolony a to popojizdeni jak jsem vysledoval moc na spotrebe neprida :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze pocitam s tim ze si jeste sedne cirka plus minus na dlouhodobych 7l/100, protoze preci jen jezdim i po meste kde sou kolony a to popojizdeni jak jsem vysledoval moc na spotrebe neprida :(

JJ,na volné trati se dá spotřeba příznivě ovlivnit ale v zácpě v koloně leze u tohoto motoru nahoru a nic se s tím nedá dělat.Ostatně ostatní benzínové motory na tom nejsou líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj presne tak, na tohle trpi vetsina benzinaku. Velice me mile prekvapuje, jak si postupne ten motor seda a jak krasne kazdych 1000km klesa spotreba o 0.3l/100 ... od te doby co jsem vymenil v patek vahu vzduchu jsem najel 1000km a mam ted dlouhodobou spotrebu 7.9 .... ten motor se proste povedl...dejte za to nekomu metal lol lol :skoda:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...