Přejít na obsah

Odskakování zadní části


KRYSIMLADE

Doporučené příspěvky

ono to vyreklamovat jde, ale jsem si na 99% jistej, že ne v tomhle případě. máš tam totiž kola, který tam bejt "nesmí" tak by byla škodovka blbá, kdyby ti to platila

třeba tatík na audině ted objednal nový gumy a Porsche mu je zaplatilo(ne celý, dalo částku, za kterou ty gumy seženo samo, ale i tak dobrý, to je skoro zadara)

jinak na geo jezdim taky skoto 2x ročně právě z tohoto důvodu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkoK mě se to povedlo, dvě zadní gumy vyreklamovat (psal jsem již dříve "o ploškách").

Kašlu na to, jak někteří v servisu teď na mě koukají. Když je něco na autě špatně a je to v záruce, tak je mi to úplně jedno. Já peníze musím vydělat a né jak se tu píše "zákazníku zaplať a příště přijeď a zaplať znovu". Přeci nejde, aby vzorek gumy měl 6 - 6,5 mm a hučelo to jak na traktoru. Nová guma má cca 7 mm vzorku přeci.

Určitě v tom mám pravdu, že nekoupím gumy a za 3 měsíce si koupím další dvě. Né proto, že jsem je sjel, ale proto, že se to nedá poslouchat.

Když je na nápravě něco špatně a upozorňuji je na to, pak je problém a je mi líto, ale chci opravu a nápravu.

Taky jsem dělal do aut a někdy mi připadá, že někdo chce se mne udělat úplného blba, jako bych nepoznal rozdíl mezi benzínem a naftou (tj. pouze přirovnání). Takové ty řeci - To se nám tu ještě nestalo, bla bla ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maximalni eliminace odskakovani.

Po vsech testech se mi jevi naprosto nejlepsi nasledujici.

OKI 2 kratka ELEGANCE par <|>vin navic vcetne paketu dynamic atd atd.

kola 205/55/16 lita kola.

Predek 2.1 zadek 2.3

Nechapu proc, ale naopak proti 2.1 na 2.0 je toto idealni husteni. Defakto zatim spokojenost. Az bude chvilka zkusim pridat 2.4 na zadek 2.1 v predu myslim je akorat. Hustim na kalibovanem hustomeru a jak jinak nez zastudena.

Vase zkusenost ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Koukám další nemoc o2.včera jsem přezul na zimu,mám letní 205/55/16 13 000km předek vnitřní hrana nikde venek ok ,vzadu vnitřní více sjeta a pilka,a to s tím jezdí baba a opatrně,na jaře půjdu na geo a uvidím.

Na jaře už bude pozdě, to budeš mít načnutý aji zimní kola a navíc se to jistě negativně projevuje na jízdě, takže já bych tam šel na geo hnedka a ještě k tomu bych vzal ty letní kola, ať vidí, co to dělá :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám další nemoc o2.včera jsem přezul na zimu,mám letní 205/55/16 13 000km předek vnitřní hrana nikde venek ok ,vzadu vnitřní více sjeta a pilka,a to s tím jezdí baba a opatrně,na jaře půjdu na geo a uvidím.

Na jaře už bude pozdě, to budeš mít načnutý aji zimní kola a navíc se to jistě negativně projevuje na jízdě, takže já bych tam šel na geo hnedka a ještě k tomu bych vzal ty letní kola, ať vidí, co to dělá :aggressive:

JJ,ihned na geometrii,pravidlo minimálně 2x ročně před výměnou sezónních pneu,letos navíc 2x po nakopnutých alu v bordelu na silnicích v ČR-to už i cikáni v Itálii mají lepší cesty než u nás.

Jinak pilka na 15 a 17 se nedělá :aggressive: jen na 16 :p

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAky jezdím na R16 205/55 a mám sjeté okraje vpředu vně a vzadu vně i vni oskákané - plošky, hučí jako kráva, navíc jsou to Bridgestone ER30 a to jsou na hlučnost ku... samy o sobě, ve středu mají 4-5mm a okraje na ho... . Gumy jsou rok staré DOT 2006, najel jsem na nich sice docela dost , cca 40tis., ale kdyby byly ok po cele šířce a nebyly tak hlučné, nemusel jsem je předčasně vyhodit! Samozřejmě geoška rozhozená v 90tis., seřízení, teď 115 a už zase bylo spoustu hodnot červených a že odskakuje bylo sakra znát, docela už podle toho odskakování poznám, že je třeba zase utrácet a zajít na geo. Ale ještě takový poznatek, v protokolu mám uveden vždy podvozek 2UA, myslel jsem, že OII ma 1Z.. , ale pokud to tak má být tak mě nekamenujte co že to jsem za debila že to nevím, auta jsou jen mé hobby, živím se jiným oborem. Zajímala by mě ale i ta věc, zda se změní geo pokud nahodím zimní 15, někde ve starých manuálech VW tuším od Pola jsem četl, že geo se má dělat vždy při změně na zimní a naopak a to i při zachování rozměru. Takže když jezdíme v létě na 16, 17 a jiných a na zimu se dá 15 nebude geo rozhozená?

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také jsem přezul na zimáky 15 palců,při sundavání 18RS nezjištěna žádná vada jako více či méně sjeté pnu řekl bych že pohoda najeto mám 16 tis. takže na jaře uvidíme až budu sundavat zimáky

tě obdivuji, to musí být teda sakra skok z 18 na 15!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo to je skok. Máš hned nižší spotřebu a měkčí posez. 18" je fakt jen na efekt. Mám zimní komplety 15", ale kupuju teď od Turyho zimní gumy 18" jen pro neodolatelnou cenu a že to dobře vypadá. Protože na 15" je to hnus fialovej.

Jinak jsem rád, že ty potíže s hoblováním gum nemám sám. Sjetá vnitřní hrana a vzadu navíc pilka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Dobrý den. Před hodinou jsem přijel ze servisu, mám úplně stejné problémy co tady píšou kamarádi.

Seřídili mi sbíhavost zadní nápravy, ale odklon se neseřizuje, není tam prý seř. šroub. Technik byl velice

ochotný a při seřizování jsem byl osobně. Múže mi někdo poradit, pokut tento šroub existuje, kde je?

Jinak nevím co dál. Díky RGB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den. Před hodinou jsem přijel ze servisu, mám úplně stejné problémy co tady píšou kamarádi.

Seřídili mi sbíhavost zadní nápravy, ale odklon se neseřizuje, není tam prý seř. šroub. Technik byl velice

ochotný a při seřizování jsem byl osobně. Múže mi někdo poradit, pokut tento šroub existuje, kde je?

Jinak nevím co dál. Díky RGB

Šrouby tam na seřízení jsou. Měl jsem rozhozenou rozbíhavost a každé kolo jiný odklon. Seřídili a zatím OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tedy když to tady čtu, tak zlatý moje 15" :-). První sadu letních jsem měnil po najetých 90 tis. a to nebyla nadoraz, jen už jsem měl špatný pocit na mokrých dálnicích. Dnes mám najeto celkem 165k a vyměněna sada letních z M Energy na Pirelli P7 ( najeto cca 5k) a za pár dní vyhodím původní zimní Barum Bravuris ( v tomhle počasí jdou rychle dolů a do jara budou dead), jinak tyhle Barumky již nikdy více na moje dálkové výlety ( roční nálet okolo 80K :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RGB,, Mé první zkušeností po nastavení geometrie. Před nastavením geometrie zadní nápravy, jsem měl na nápravě mírnou

rozbíhavost,/ upozorňuji !!! auto sedělo jak přibité / ale moc velký odklon, to byl problém, proč jsem vůbec do servisu

šel. Po nastavení celkové sbíhavosti na hodnoty 0,28° auto skáče jako koza ( odskakuje po vjezdu do mírné nerovnosti ).

V úterý jdu do servisu. Může mi někdo sdělit, kdo měl stejné problémy a již je nemá,jaké má hodnoty nastavení.Díky

Tabulky v tomto fóru jsem četl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Maximalni eliminace odskakovani.

Po vsech testech se mi jevi naprosto nejlepsi nasledujici.

OKI 2 kratka ELEGANCE par <|>vin navic vcetne paketu dynamic atd atd.

kola 205/55/16 lita kola.

Predek 2.1 zadek 2.3

Nechapu proc, ale naopak proti 2.1 na 2.0 je toto idealni husteni. Defakto zatim spokojenost. Az bude chvilka zkusim pridat 2.4 na zadek 2.1 v predu myslim je akorat. Hustim na kalibovanem hustomeru a jak jinak nez zastudena.

Vase zkusenost ?

Ja dávam tlak vpredu 2,1 a vzadu 2,0 ako predpisujú a nemá to chybu.Auto veľmi dobre sedí,vôbec neodskakuje, podvozok je komfortný,takmer ako na 15 a špičkovo drží stopu aj pri vyšších rýchlostiach,čo sa o Conti EcoCont. 3 195/65 R15 nedalo povedať.Medzi týmito pneu čo sa týka jazdy je priepastný rozdiel v prospech ER300

A čo sa týka hustenia,myslím,že to má aj logiku,nakoľko vpredu je ťažký motor a posádka a dávam 2,1 a väšinou vzadu nesedí nik a ešte aj prázdny kufor,tak nevidím najmenší dôvod hustiť na vyšší tlak ,ako 2,0,ktorý je predpísaný.Ak je plne naložené,napr. na dovolenku,tak zadné kratkodobo prihustím.Používam BT ER300 205/55 R16

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Situace.

O2 16kola Bridge Turanzy - Mirna nerovnost a zadek ma tendenci jako poskocit nekam jinam. Reseno v 3 servisech. Reseni vzdy stejne ,,vse v poradku,,

Nechal jsem zkontrolovat kompletne geo a vzdy dobra. Zadek skakal...

Poznatek neni GEO jako GEO... Dej praseti koste a dvorek nezamete.

Reseni.

Je to opravdu v geometrii. Ale bohuzel dle zkusenosti ze servisu jejich umeni je fakt zalostne. Po serizeni v servise kde tomu rozumi jsem koukal jak blazen.

LP norma

PP 0.01 od maxima srovnano na prostredek normy

LZ norma

PZ 0.13 od maxima mormy srovnano na prostredek normy

Vysledek.

Investice... Muj cas, nervy atd... 2xcca 1.000 za GEO. Omydlene gumy diky nespravne udelane GEO atd atd

Finalni investice... 950Kc za GEO a je to ok...

Timto dekuji servisu v Pocernicich a nad budovou SAZKY za totalni nesikovnost a pristup a vubec... Hosi diky moc.

Takze pokud Vam to skace. Je to na 90 procent geo zadni napravy. U me si obcas jakoby naznaci, ale nedovoli si to uz O) jsou tam totiz dojebany gumy diky predchozimu pristupu.

P.S. Nebo je snad mozne aby se za 14 dni geo bez narazu atd takto hnula ???? Pokud Ano je to super o) Ale skakalo to stejne a hned.

Doklad z mereni bohuzel mam v aute ale poskytnu. Fakt taky nekecam...

tohoto tématu jsem si všiml až dnes..-ale kdysi jsme měli na OI stejný problém..v prostějově se hádali,že to tím není a asi tak 20x..zajeli jsme do Třince a celé to opravili-bylo to totálně šejdrem... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Tak vás tu všechny zdravím,

ted jsem narazil na problem u mojeho auta. Strasně mě uskakuje zadek auta, při jízdě na nerovné cestě, při najetí do kolejí mě to uplně vodí.Po ujetí 9000km zadní pneu naprosto v tahu, venkem sjete a poskákané (pila). A to mi před tím dělali geometrii. ( snad :-) ) I volant není rovně při jízdě rovně vřed. Tlumiče zkontrolovány a OK. Te´d jedu ještě jinde na geometrii. Tak jsem zvědav. Máte s tím někdo podobné zkušenosti? Mám OII combi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdar,

mal som ten isty problem na 1,9 tdi sedan

dal som teraz nove pneu, geomertiu, tlmice maju 35 000 km

a uz je to celkom OK i ked stale to trochu vozi po nerovnostiacha ked nalozim kufor, je to trochu horsie

i ked na kombiku su tiez 17 - ky a ten sedi ako pribity k ceste /1,8 TSI/

nakoniec som porovnal zadne napravy a na mojej naprave su akoby viac vytiahnute silentbloky na spodnych ramenach

tak uvidim ako sa to bude spravat dalej a ked tak ich vymenim... skoda, ze sa daju vymenit len cele spodne ramena :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...