Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

ja koupil pred dvouma rokama 2.0TDI rv.05 najeto 112tis km...po ujeti 6tis km zacalo peklo,za rok ujeto30tis km a vymeneno snad vsechno,auto me nechalo 2x v rakousku pri ceste na dovolenou... :palec2: Mam s tim tu nejhorsi zkusenost,rok jsem nosil vyplatu primo do servisu a tak sla pred par mesicema do sveta.A spatne starty,ty nevyresil ani sam vyrobce tohoto zrouta soucastek.Ted mam benzina a jen si uzivam zaslouzeneho klidu.....jinak si myslim,ze jsem mel smulu,znam jiny 2.0tdi a tem vse slape a maji najeto ke 300tis.km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja koupil pred dvouma rokama 2.0TDI rv.05 najeto 112tis km...po ujeti 6tis km zacalo peklo,za rok ujeto30tis km a vymeneno snad vsechno,auto me nechalo 2x v rakousku pri ceste na dovolenou... :palec2: Mam s tim tu nejhorsi zkusenost,rok jsem nosil vyplatu primo do servisu a tak sla pred par mesicema do sveta.A spatne starty,ty nevyresil ani sam vyrobce tohoto zrouta soucastek.Ted mam benzina a jen si uzivam zaslouzeneho klidu.....jinak si myslim,ze jsem mel smulu,znam jiny 2.0tdi a tem vse slape a maji najeto ke 300tis.km

moh bys to nějak rozvést, co všechno ti odešlo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moh bys to nějak rozvést, co všechno ti odešlo ?

odeslo turbo,uplne se rozletelo-praskla hridelka-musel jsem menit turbo,chladic turba a potrubi co vede dal k motoru..vyfuk plny oleje atd...dal po 3tis km se zacala ztracet voda-prasknuta hlava,spatne teple starty-vymeneny vstrikovace a cca po ujeti 300km byl problem zpet,pak do toho spatne studene starty,ale jen nekdy cca jednou za 3dny,jsem to tocil jak nejakou starou plecku...taky nevyreseno..dal prasknute gumove kolinko u turba,motor sel do nouzoveho rezimu a ja jel 300km max 60km.h...oprava 3tis a byl klid 10tis km..potom dalsi a posledni bombonek,rozleteny setrvacnik..na aute jsem najel 30tis km a kdyz to pocitam,tak jsem mohl jezdit taxikem-)) Jinak me jeste prekvapilo,ze vymena spojky u octavie je drazsi nez u predchoziho bmw E46

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zravím pánové taky dolejvám olej do motoru ale z jiného důvodu. mam 2.0tdi pd MR05 jenže mě teče někde mezi olejovým fitrem chladičem oleje nebo blokem motoru. Dál jsem měnil skrtící klapku (starší za 3500 kč) což je jedna z bolestí této motorizace. OII jsem kupoval starší měla najeto 45 tis. klapka a únik oleje nastaly na 72 tis ,setkal se někdo s podobným únikem oleje? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim kolegove, kdyz je rec o tom oleji, mam najeto neco pres 5000km a zacala mi svitit kontrolka oleje, v manualu pisou, ze se pri prvnich 5000km spotrebovava vice, dobra tedy, v manualu pisou, ze je to olej s oznacenim 507 00, to je od shellu long life za skoro 1000kc za litr, to me dostalo trochu, co tam davate vy za olej???? abych tam doleval olej, ktery ma byt longlife za tuhle cenu a takhle ubyval to se mi moc nelibi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...