android Vloženo 30. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2007 Zdravim chtel bych se zeptat co davate za olej do techto motoru ? ja sem od 130.000 daval CASTROL RS FORMULA 0W-40 ... Ted jsem presel na CASTROL EDGE SPORT 0W-40 ... ( 0W-40 mi doporucili v servisu a menim kazdych 15.000 ) Diky za info vsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Tak,tohle to by tam teda být nemělo,zvlášt u aut,které už mají něco nalítáno.Zkušenost je taková,že to po čase dělá trošinku problémy......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marys Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Geoo Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. Pokud jsi u Castrolu tak bych tam nalil Magnatec 5W-40 a nemáš problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. Pokud jsi u Castrolu tak bych tam nalil Magnatec 5W-40 a nemáš problém. Taky jsem resil jaky olej do 1,8 a dal jsem tam Magnatec 5W-40Vsude ho doporucuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
android Vloženo 31. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. Panove Diky vsem za informace ... ja tu predpovidal MARYS a DIAGNOSTIK ... na zaklade vcerejsi rady jsem byl koupil CASTROL 5W-40 MAGNATEC a vymenil ... bohuzel sem myslel ze klepani nekde ve hlave se tim odstrani ... ale porad to trva .... kamarad mi rikal ze to bude neco s nejakyma cituju "hydraulickym nastavenim ventilu" ... Prosim Vas vsechny o rady su predem bezradny ... DIKY MOC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STEAV Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 ACDelco 5W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 (editace) Takže to odskákal nastavovač vačky+podružné závady 17705,jako jsou hadice...Tak ,at jezdí....A pozor na olej...... Editováno: 11. Listopad 2007, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marys Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Kdo maže ten jedee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Leju Magnatec 5w-40. A mimochodem jedna otazka do debaty. Opravdu ma 1.8T variabilni casovani ventilu? A v jakem rozpeti otacek se to pozna? dik H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacey Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 do me 1.8T se temer cely zivot leje Castrol Formula 0W-40 a motor funguje jak novy - ted 120 000km a nikdy nemusel byt jediny zasah do nej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Je přestavována sací vačka přes hydraulický nastavovač,který je ovládán el.ventilem.Dostává signál z ř.j motoru a poloha natočení vačky je kontrolována snímačem vačky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marys Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 hmm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hans.piche Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Ja do svy 18T leju Mogul Racing S PRO 5W40 a podle specifikaci velmi kvalitni a cenove dostupny olej.Primarne je urcen pro koncernove TDI PD motory vyzadujici vysokovykonostni oleje normy vw.505.01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .) Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 Pekny... pul mega s octavkou 1.8T nebo s tou fabkou D? Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .) Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ray Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. tak to je opravdu zajímavé, myslíš že špatný olej mohl způsobit zničení mého motoru? Právě že klepání v hlavě válců probíhalo, bylo to takové drčení. No podívej se sem. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=34470 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 (editace) Pekny...pul mega s octavkou 1.8T nebo s tou fabkou D? Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .) Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km S octavkou , s fabkou se blizim zatim "jen k ctvrt melounu " :-)jinak obe auta jezdi prakticky od "novoty " s upravou ridici jednotky. Editováno: 15. Listopad 2007, autor: Hoblik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. tak to je opravdu zajímavé, myslíš že špatný olej mohl způsobit zničení mého motoru? Právě že klepání v hlavě válců probíhalo, bylo to takové drčení. No podívej se sem. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=34470 Jak jsem koukal na ten píst,tak olejem to asi teda nebude.Nevím,proč by se měla urvat ojnice.A co zbytek motoru,dole? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Měl sem 1,8 20V 92 kW, 1,8 20V turbo 110 kW, 1,8 20V turbo RS 132 kW a momentálně mám 1,8 20V turbo 110 kW a žádnej z těchto motorů nedostal nikdy nic jiného než SHELL 0W40 - a nikdy žádnej problém. ( teda až na špatné přistání s červenym RSkem ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .) Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km 528 s 1,8T - co jsi prosím tě už všechno měnil? Turbo bez problémů? Váha? Altík? Gufera? převodovka? Nějak si to neumím představit... nevyjdou všechny ty výměny dráž než po 200tis to prodat a koupit nový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .) Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km 528 s 1,8T - co jsi prosím tě už všechno měnil? Turbo bez problémů? Váha? Altík? Gufera? převodovka? Nějak si to neumím představit... nevyjdou všechny ty výměny dráž než po 200tis to prodat a koupit nový? Turbo puvodni, jasne uz nezabira tak pruzne jako zamlada, takze ten plnici tlak uz nebude jako kdysi, vaha porad puvodni, prevodovka puvodni akorat v zimne zaradit jednicku to je des bes,gufera taky puvodni. - asi tak 4 x menena lamela, 3x skrtici klapka jinak nic neobvykleho, obezne dily nevypisuju ty odchazeji zhruba tak prumerne jako kazdemu jinemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 5. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2007 Já mám v autě 5W30 a zatim dobré, koupil jsem ho před měsícem, původní majitel tvrdil že olej byl měněný, ale byla tam šílená sračka... Tak jsem to projel průplachovym olejem a pak dal tenhle. Sice tam pořád trochu ěnco klepe v tom motoru, ale jen light, údajně to jsou taky ty hydroštely, ale snad to ještě vydrží :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 Ak mam v motore Castrol TXT softec 5w40, mozem tam doliat aj Castrol edge 5w40? Txt softec sa neda zohnat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 Ja tam davam ARAL 0W-40 a vse supr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.