Přejít na obsah

Kontrolka EPC


PBJ77

Doporučené příspěvky

Potřebuji poradit mám auto ŠKODA FABIA 1.4 MPI jsem jeho majitelem 4 dny chtěl bych se zeptat jestli je normální,že když dám klíč do zapalování,do polohy kdy se rozsvítí kontrolky zůstanou mi svítit 2 kontrolky a to EPC a BATERIE po nastarování my ale zhasnou CHTĚL BYCH VĚDĚT JESTLI TO EPC JE OK A CO TA ZKRATKA EPC VLASTNĚ ZNAMENA díky JEZEVEC lol

Kontrola elektroniky motoru (zážehový motor) EPC-elektronic power control signalizuje v systému elektronického řízení výkonu motoru závadu a u některých typů bývá text na informačním displeji engine workshop-motor do dílny, takže se může stát , že jezdíme na nouzový program zvolený řídící jednotkou a mělii by jsme dojet do nejbližšího servisu nebo to může taky dopadnout takto :kol-25:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Dobry den mam zajimavy problem s autem.nejdrive mi asi 3 roky svitila kontrolka abs a kontrolka epc ale nefungovalo pouze abs a to sem kvuli cene opravy asi 20k neresil brzdove svetla svitily normalne.dneska mi kontrlolka epc zhazla ale po vytazeni klicku ze zapalovani se rozsvitily vsechny kontrolky po opetovnem nastartovani svitily dal a auto zustalo i nastartovane bez klicku v zapalovani motor i kontrolky zhasly po zmacknuti brzdy nejake napady na co kouknout?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Prosím o pomoc už jsem bezradnej Fabia 1.4 16v 55kw.Auto chvílemi nereaguje na plyn svítí kontrolka EPC ze vzduchového filtru je slyšet divné syčení a trochu dunivý zvuk.Tohle mi napsal VAG :16490 Tlak v sacím potrubí tlak vzduchu G71/F96 nevěrohodný signál-sporadický

17912 Systém sání zjištěna netěsnost-sporadický

01314 řídící jednotka motoru 013 prosím přečíst paměť závad-sporadický

18265 signál zatížení od ŘJ motoru chybové hlášení od ŘJ motoru P1857-000-neznámá chyba v rozpracování-sporadický

Budu vděčný za jakoukoli radu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je víc možností:

1) máš prasklej air-box = futrál na filtrační vložku sání vzduchu do motoru někde v místě, kde už je přefiltrovanej vzduch a saje to falešně.

2) máš špatně nasazenou filtrační vložku a netěsní ti.

3) máš někde prasklý těsnění a motor saje falešnej vzduch.

4)....

5)....

 atd atd - mohlo by se pokračovat dalšíma 20 věcma....

Ta chyba je signál o tom, že čidlo tlaku vzduchu v sacím potrubí dává nevěrohodnej signál - ŘJ nevěří že při okolním tlaku vzduchu naměřeným statickým čidlem a nějakým stupni otevření klapy je v sání tlak, jakej udává čidlo podtlaku v něm. Je taky možný, že máš špatnej kontakt v kabeláži ke všem tlakovejm čidlům, ale to by mělo spravit prostříkání nějakým kontaktovým sprejem a několikerým zastrčením a zase vytažením, aby se poškrábaly kontaktní plochy.

A jestli zjistíš, že sání je těsný a kontakty jsou OK, pak ještě zbejvají samotný ty tlakový čidla...

 

Já osobně si ale myslím, že máš prasklinu v air-boxu, nebo nesprávně nasazenou filtrovložku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Prosím o radu,včera se mi stalo když jsem jel z Havířova do Ostravy tak v OV mi najednou škublo za jízdy a otáčkoměr šel dolu asi na 10000 otáček a něšel přidávat plyn a vyskočila mi kontrolka epc,tak jsem zastavil,vypnul motor,počkal asi cca 3min a znovu nastartoval.Kontrolka EPC už nesvítila a dnes jsem jel tu samou trasu a nic se nědělo,kontrolka nesvítí auto se chová normálně,nevím co to bylo ale nevím jestli to nepotkalo taky někoho z vás,mám fabii 1.2 htp 47Kw,díky za rady...Nevím jestli je auto poblázněno z té zimy,auto normálně stojí venku...

Zdravím.Tak se mi stalo něco podobného co roswellovi.Jedu si takhhle od sestry se svojí Fabkou 1,4 mpi.Jel sem z kopce se zařazenou pětkou bez sešlápnutého plynu.Před zatáčkou sem si podřadil,sešlápnu plyn a ono nic.Kouknu na přísrojovku a svítila kontrolka EPC.Sešlápnul sem spojku a motor chcípnul.Okamžitě sem vypnul klíček a zkusil ihned znova nastartovat.Motor normálně naskočil a kontrolka už se nerozsvítila.Druhý den sem zajel ke známému na diagnostiku a vyplivlo nám to závadu vadná škrtící klapka.Jelikož ted nemám peněz na zbyt a známý mi řek,že nezná případ,kdy by někdo s touhle závadou někde zůstal s autem viset,tak mi vymazal pamět závad a já jezdím zatím dál.Mám najeto už cca 700km a zatím se tenhle problém neopakoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdar kluci,

 

Tak jsem na tom stejně... začalo svítit EPC a brzdové světla nesvítí. Takže snímač. Jen mě zaráží že podle té příručky jsou dva postupy montáže. Já mám Fabku rv 2000 takže asi ten starší postup. Ale snímač je stejný pro oba postupy ne? protože když hledám na netu tak nacházím pouze jeden typ snímače ze 4-mi výstupy (číslo 6Q0 945 511) nebo existuje ještě jiný typ?

 

EDIT: Hrabal jsem se v ETCE a pro moje auto taky uvádí jen jeden typ - 6Q0 945 511 (4 pin)

Editováno: , autor: MarekIRL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj, potřeboval bych poradit od zkušených s touto chybou:

16490 - snimac nasavaneho/barometrickeho tlaku vzduchu (G71/F96)
            P0106 - 35-10 - neverohodny signal  - Sporadická

Projevuje se tak, že na volný chod nepravidelně padají otáčky až téměř k chcípnutí motoru. Sundám konektor ze snímače G71, nasadím ho zpět a motor jde zase 500 až 100km bez vynechání!!!

Kde byste prosím hledali závadu?
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...