Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Pořád mi to nedá a musím nad tím přemýšlet, jestli 1.6 nebo 2.0 FSI. Rozdíl v ceně je 40t zdá se mi že je to akorát za 25kW, 45N a šestistupňovou převodovku navíc.

Spíš by mně zajímalo jak je to s tím vrstveným spalovaním, někdo tvrdil že v ČR to není zaplé (nakódované) mohl by mi to někdo osvětlit. A navíc jsem se v testu na autorevue dočetl že u FSI jde taky o to udržovat konstatní rychlost, že potom ta spotřeba leze dolů.

P.S TFSI fakt nechci- né že by se mi nezamlouval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak aspoň další co se mu líbí a to mě taky těší, ale byl jsi varován.... Ne možná, že ta moje se jen nepovedla a taky už je to rok zpět. Mnoho je vychytané a pokud se na to auto člověk podívá tak vypadá fakt zvenku docela pěkně... Hlavně nekupuj nic slabšího než 2.0 Fsi nebo 1.9 Tdi - ten zbytek je fakt hrozně slabej... Víš koukni na ty křivky u 1.6 Fsi kolik tam máš kolem 3.000 otášek v kW - to je hrozně málo a to spíš budeš točit něco kolem 2500....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo to je fakt moc to netočím, a Octávka se mí fakt hodně líbí. Ale s těmi závadami to je jak to člověk trefí třeba Fabču jsem trefil dobrou žádné závažné problémy-někomu se to třeba nepodaří. Ten 2.0 FSI je myslím ideální i kvůli tomu že je to šesti kvalt. A navíc na 4 to točí 1800 když tam hodím 6 tak to skoro zdechne myslím že se s tím musí daát jezdit úsporně. (to mám z testů) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som na základe toho, čo si napísal volil jednoznačne 2,0 FSI.

S tým vrstveným spaľovaním je to tak, že sa využíva hlavne ak ideš ustálenou rýchlosťou. Takže pokiaľ takto nejazdíš prevažnú väčšinu času, tak nemáš čo ľutovať. Pokiaľ ja viem, tak pre vrstvené spaľovanie potrebuješ naviac ešte NOx katalyzátor a práve tomu škodí, ak je v palive vyšší obsah síry. Takže ko kvoli palivu, tak aj kvoli vyššej cene sa tento katalyzátor pre náš trh nemontuje. Jedinou výnimkou je Octavia 4x4 s 2,0 FSI. Tu bolo dôvodom to, že cena auta je vyššia a aj spotreba je vyššia, tak tam to vrstvené spaľovanie je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem si čím dal tím jistější, a ještě mě v tom utvrzuje je pohled na výrobcem udávanou spotřebu vynechám 1.4-ku o té nemá cenu debatovat, ale nejúspornější motor (budu udávat pro jednoduchost pouze kombinovanou spotřebu) je bezpochyby 1.6 FSI 6.6l/100km podstatný však je rozdíl mezi 1.6 Mpi a 2.0 FSI ten je jen dvě desetiny litrů na 100km což vzhledem k výkonnostím rozdílům a kultivovanosti jasně mluví pro 2.0 FSI (1.6 Mpi 7.2l/100km 2.0 FSI 7.4l/100km. Takže je podle mně lepší připlatit si těch 80t za ten 2.0.

Jsem se ale rozepsal. :D

Takže jsem myslím rozhodnut teď musím počkat na finace. :disgust:

EDIT: a ještě 2.0 200Nm v 3500 naproti tomu 1.6 FSI 155 ve 4000 co je lepší? řekl bych že to první

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud uvažuješ pouze mezi 1.6 FSI a 2.0 FSI a bez problému jsi ochoten dát 40 000kč navíc za 2.0 FSI, tak není nad čím uvažovat a jdi do 2.0 FSI. Ovšem pokud už těch 40 tisíc se ti zdá moc, tak být tebou klidně koupím 1.6 FSI tak jako jsem to udělal já (apropo, mě 40 000 připlatek za 2.0 FSI se nezdál moc, ale prostě jsem ty prachy už neměl abych si mohl koupit 2.0)

Jinak jak psal ferda25, že vše pod 2.0 je slabé, tak záleží jak to auto chceš používat. Mě se 1.6 FSI slabá nezdá, když potřebuji, tak s tím kohokoliv předjedu a do 190km/h to akceleruje slušně. Jinak 160 na dálnici není problém, jen bych uvítal na dálnicích šestku... Ale zas tolik po dalnicích nejezdím, tak mi to nevadí. A spotřebu má krásnou, dlouhodobě podle maxidotu 5,7 l/100km a podle excelu 5,65 l/100km, takže i maxidot na 1.6 FSI počitá správně a né jak plno lidí píše, že na TDI jim to hrubě proměruje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem dnes našel:

Koncern Volkswagen nabízí již celkem dlouho motor 2.0 TFSI, který nalezneme v mnoha vozech. Dvoulitr je však pro mnoho vozů příliš velký, drahý a také v zemích Evropy se dostává do vyšší daňové zátěže. Pro audi tak byl představen nový agregát s podobnou technikou, ale s objemem válců 1,8 l.

3.10. 2006 09:17

Dvoulitr nabízí velké výkonové rozpětí od 125 do 195 kW, což je jistě velmi dobré, ale pro malé Audi A3 je to stejně snad až příliš velký a silný motor. Především spotřeba neodpovídá vozu, který si kupují méně movité rodiny.

1.8 TFSI je vybaven novými vstřikovači pracující s tlakem 150 barů, novým turbodmychadlem od firmy Borg Warner a dvojicí vyvažovacích hřídelů. Výsledkem je tichý chod s minimálními vibracemi a příznivým průběhem točivého momentu, který je k dispozici i v dost nízkých otáčkách. Konkrétně má agregát 250 N.m v rozmezí 1500 až 4200 ot./min. Maximální výkon 118 kW je k dispozici v 5000 ot./min.

Nový agregát bude vyráběn v maďarském Györu a čínském Dalianu a nastoupí nejdřív do AUdi A3. Dá se však očekávat, že se postupně dostane i do dalších modelů koncernu a také že se objeví několik různých výkonových verzí, jak tomu je u dvoulitru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten 1,8 TFSI by bol pekný, ale teraz Audi a Škoda až neskôr.

Vidím, že uvažuješ podobne, ako ja, Teda nízka spotreba je super, ale zase 0,2 L naviac nie je až tak veľa a výkon je podstatne vyšší, 6-stupňová prevodovka, kultivovanejší chod.

Ten točivý moment si porovnaj na mojej stránke www.railweb.sk - jasne je vidno, čo je lepšie. Teda či 200Nm / 3500 alebo 155 / 4000. Proste nieto o čom. Myslím, že ak by si teraz uvažoval nad 1,6 aj 2,0 a zvolil by si 1,6, tak by ťa časom škrelo, že si predsa len mohol ešte trošku pošetriť a vzať 2,0. Lenže ak je auto už kúpené, tak za 40.000 to už spraviť nepôjde.

Marios - ono tá presnosť PP dosť závisí od toho, akú má auto spotrebu (myslím vyššiu alebo nižšiu) a taktiež od toho, či sa jazdia kratšie trasy a pod. Už z Fabie viem, že ak som jazdil Economy, na dlhé trasy, tak PP ukazoval dokonca vyššiu spotrebu, než bola podľa tankovania, ak som jazdil po meste, tak nižšiu. Zatiaľ mi PP na 2,0 TFSI ukazuje o necelých 0,2 L menej v priemere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a navíc u toho 2.0 je ta křivka docela plochá takže předpokládám že tak do těch cca 4500t by tam mohlo být tak+- 195N což je lepší než 155N jen ve 4000 u 1.6FSI

výchází mi z toho jednoznačně ten 2.0 jako vítěz, jen doufám že vychytali ty cívky o kterých tu byla zmínka

mimo jiné poslední dobou vidím docela 1.4 a 1.6 MPi takže to zas nebudou tak slabě zastoupené motory, jenže 1.9TDI je fakt víc-trochu offtopic :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co říkaté na Modrou storm? Ta se vám nelíbí?

Hezka a slusiva, mam ji tez :).

Ani skrabance na ni nejsou moc videt. Ted jsem byl na podbabe a maji tam porad Octavii ze serie 100 v cerne a ta je mooooc nice :)

H.

Editováno: , autor: Hany
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a špiní se ten světlý interier moc?

já bych bral taky asi tu červenou či modrou zpočátku se mi líbila zelená island ale jak jsem ji viděl na živo-vypadá odporně respektive to auto musí být furt čisté aby to aspoň trochu vypadalo jinak stříbrná atd to je tak zprofanované, černých pravda moc není ale mám furt ještě čas třeba tam ještě nějaké barvy dodají :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...