m.krizovka Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Chci se vás tady zeptat kolik dám za výměnu oleje do 1.4 MPI v neautorizovaném servisu.Jen abych měl asi tak představu a moc mě nikde nenatahli protože tomu nevládnu.Mam ho už skoro 2 roky starej ale najeto má 15000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendam Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Já jsem dal za výměnu oleje s olejovým filtrem a olejem HEKRA v neznačkovým servise cca okolo 1000 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Chci se vás tady zeptat kolik dám za výměnu oleje do 1.4 MPI v neautorizovaném servisu.Jen abych měl asi tak představu a moc mě nikde nenatahli protože tomu nevládnu.Mam ho už skoro 2 roky starej ale najeto má 15000km. Za výměnu okolo 1.000,- ale pozor na ty intervaly (!) Mění se buď po 15.000 ujetých km nebo po 1 roce od nalití (podle toho, co přijde dříve: datum nebo ujeté km). Motor potřebuje pravidelnou výměnu, jinak součásti motoru trpí více, než je zdrávo. Pak netáhne a nakonec se rozsype.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 pokial myslis robotu tak dajme tomu 500 zalezi aky poctivy je ale moze to byt aj 1000, ta cela bude hlavne zalezat aky olej sa pouzije, nedoporucujem tie najlacnejsie aj ked mas MPI (cesky motor). taky zlaty stred treba dat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.krizovka Vloženo 2. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 To jsi mně docela vylekal s tím že to netáhne a pak se motor rosype.To je to tak husté? Furt reklamujou jak jsou dnešní oleje perfekntní a tak málo vydží to se mi nějak nezdá.Mam na tom oleji sice najeto 15 000km a proto mě upozornuje interval na palubovce ale zase je už starej 22 měsíců.sem si říkal že to do léta ještě počká ale asi to budu muset teda přehodnotit. Za výměnu okolo 1.000,- ale pozor na ty intervaly (!)Mění se buď po 15.000 ujetých km nebo po 1 roce od nalití (podle toho, co přijde dříve: datum nebo ujeté km). Motor potřebuje pravidelnou výměnu, jinak součásti motoru trpí více, než je zdrávo. Pak netáhne a nakonec se rozsype.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 To jsi mně docela vylekal s tím že to netáhne a pak se motor rosype.To je to tak husté? Furt reklamujou jak jsou dnešní oleje perfekntní a tak málo vydží to se mi nějak nezdá.Mam na tom oleji sice najeto 15 000km a proto mě upozornuje interval na palubovce ale zase je už starej 22 měsíců.sem si říkal že to do léta ještě počká ale asi to budu muset teda přehodnotit. Olej je základ motoru. Bez oleje motor nejede. To není myšleno tak, že se ti motor rozsype např. za půl roku, ale musíš se o něj pravidelně starat. když se staráš, dobře ti slouží. Když se starat přestaneš, dopadne to špatně a člověk si pak zadělává na další (a pochopitelně že dražší) opravy a výměny. Ta tisícovka za olej je poslední, na čem bych šetřil Nezapomeň, že s olejem se mění současně ještě olejový filtr, a filtry vzduchové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 To jsi mně docela vylekal s tím že to netáhne a pak se motor rosype.To je to tak husté? Furt reklamujou jak jsou dnešní oleje perfekntní a tak málo vydží to se mi nějak nezdá.Mam na tom oleji sice najeto 15 000km a proto mě upozornuje interval na palubovce ale zase je už starej 22 měsíců.sem si říkal že to do léta ještě počká ale asi to budu muset teda přehodnotit. ak ti mam doporucit a dat radu sprav to ako ja tiez momentalne za rok nenajazdim 15tkm a asi je to aj tvoj pripad. ja som to poriesil takto s vymenou oleja, interval vymeny som skratil na 10tkm a casovo je olej v motore nie 12 mesiacov ale 15. ak jazdis po dost po meste a ma to studene starty tak to skrat takto na 10tkm interval a neries ci tak bude 12, 13,14 mesiacov jednoducho po 10tkm ho vymenis. p.s.: tymto netvrdim aky si jazdil cca 10tkm 3 roky:) jednoducho ak tam je olej max. 1,5 roka a najazdis na tom 10tkm nevydel by som to az tak tragicky. len po tom roku a par mesiacoch mat istotu ze bude olej aj filter urcite spravne vymeneny a nie ako to praktizuju niektore servisy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Petr: s tym vzduchovy a pelovym filtrom ho nezavadzaj, v serviske je pisane ze pelovy 30tkm a vzduchovy 60tkm. samozrejme ze podla mna je to blbost. vzduchovy a pelovy menim kazdy rok. p.s.: ak bude vzduchovy menit 30tkm intervaloch tak nic neskazi zalezi ako je znecisteny ale ked pise o MPI tak tam je filter vyvedeny mimo motora a 30tkm je v pohode. kdezto u 16V je uz po 10tkm znecisteny, ale to je sposobene inymi vecami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 (editace) Petr: s tym vzduchovy a pelovym filtrom ho nezavadzaj, v serviske je pisane ze pelovy 30tkm a vzduchovy 60tkm. samozrejme ze podla mna je to blbost. vzduchovy a pelovy menim kazdy rok. p.s.: ak bude vzduchovy menit 30tkm intervaloch tak nic neskazi zalezi ako je znecisteny ale ked pise o MPI tak tam je filter vyvedeny mimo motora a 30tkm je v pohode. kdezto u 16V je uz po 10tkm znecisteny, ale to je sposobene inymi vecami. Já jsu vlastní zkušeností přišel na to, že: olej s olej. filtrem vždy po 15.000 km, tj. 1x ročně (max). K tomu VŽDY dávám nový motorový filtr a ten pylový filtr (do kabiny) dávám osobně 2x ročně, takže co půl roku: vždy v červnu (před pylovou sezonou) a v listopadu (před zimou). Pak je to radost jezdit Pro Houmra: je to tak, máš pravdu, je to blbost (30.000/60.000 na vzduchové filtry). Stačí se podívat na oba filtry po těch 15.000 km. Editováno: 2. Březen 2008, autor: Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.krizovka Vloženo 2. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 A těch 1000kč už je s olejem nebo je to cena bez oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 (editace) A těch 1000kč už je s olejem nebo je to cena bez oleje? urcite bez si vezmi ze 1L oleja cca 200 (taky lacnejsi) potrebujes cca 3,5 L + filter olejovy (200-300) a praca cize si to spocitaj ( hodinova sadzba 400-500) Petr: ved o tom to je ze clovek musi sam zistit pri svojich prevadzkovych podmienkach kedy je cas na vymenu. Editováno: 2. Březen 2008, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Za vymenu oleje mi uctovali v autorizovanem servisu 180,- Kc + DPH. Filtr maji za 120,- testneni za 12Kc + DPH. (na tvoje auto bude mozna jina cena) Olej vlastni cca 400,- podle znacky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.krizovka Vloženo 2. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 tak kolik to teda bude se vším všudy i z těma filtrama a se vším co je k tomu třeba.Prostě to tam dá a pak to vezmu hotové tak kolik to asi tak bude +/- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 S vlastnim olejem do 1000,- Kc vc. oleje. ....s jejich olejem do 1500,- Kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 S vlastnim olejem do 1000,- Kc vc. oleje. ....s jejich olejem do 1500,- Kc. za predpokladu ze pojde to toho servisu kde chodis ty. lebo inak len za olej necha spominanu sumu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 ...ted jsem si vsiml ze chce jet do NEautorizovaneho, tak tam se musi s mnou napsanymi sumami urcite vlezt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 V autorizovaných serv. chtějí za výměnu(práci) mot. oleje 300-350kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendam Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Jak již jsem psal OLEJ+FILTR+PRÁCE cca 1.000 Kč v neautorizovaném servisu. Olej si můžeš vybrat od nejlevnějšího až po ten nejdražší, ale tam ti určitě poradí. Já volil zlatý střed nejpoužívanější olej HEKRA v tom daným servisu s dobrými referencemi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 před necelým měsícem jsem byl na výměně oleje v autorizovaným servisu, výměna oleje (práce) byla za 240,- + DPH, filtr olejový nějak do 200,- + DPH, filtr vzduchový jsem měl vlastní MANN za 300,- a za výměnu filtru mě nic nenaúčtovali. Jinak olej jsem měl vlastní SHELL HELIX Plus za 850,- (4l) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 Olej i interval si měním doma sám, je to jednoduché..olej mám od agip 10W 40 za 90 kč litr..ale lepší je ten taky od agip 5W40 tam mam cenu kolem 180 kč za litr..takže za olej 5W 40 dejme tomu 900, filtr oolejový origo škoda 100 kč a těsnění pokud neni KO tak netřeba..jinak jak bylo psáno kolem 15 kaček..no a práce..asi půl hodinky doma i s kafíčkem:)takže 1000 kč za olej i s filtrem a ještě mi zbyde olej:) no a v neautorizovaným servise dejme tomu ty 200 kč si řeknou tak se do 1200 vejdeš ne:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kissj Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 Ja to robím tiež doma ,práca na 30 minut, olej MOGUL GX FE Pro polosintetika 10W-40 - 4 litre za 600 Sk a filter za 100 Sk. Summa sumárum je to za 700 Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 (editace) Olej i interval si měním doma sám, je to jednoduché..olej mám od agip 10W 40 za 90 kč litr..ale lepší je ten taky od agip 5W40 tam mam cenu kolem 180 kč za litr..takže za olej 5W 40 dejme tomu 900, filtr oolejový origo škoda 100 kč a těsnění pokud neni KO tak netřeba..jinak jak bylo psáno kolem 15 kaček..no a práce..asi půl hodinky doma i s kafíčkem:)takže 1000 kč za olej i s filtrem a ještě mi zbyde olej:) no a v neautorizovaným servise dejme tomu ty 200 kč si řeknou tak se do 1200 vejdeš ne:) Souhlasím jen se přidám pokud si měním olej(vždy doma na servisce mi dají jen razítko) sám nechám to tak 3hodinky odkapat.... V origo škodovce kam jezdím stojí práce za výměnu 280Kč A používám Elf Evolution SXR 5W-30(1150kč-5litrů) ale asi přejdu na Shell Helix Ultra 5W-40(1400kč-4litry) páč jezdím jak prase a začíná mi černat koncovka výfuku tak ten olej se sníženou HTHS viskozitou si to asi papká:)ale na měrce to nepoznám:) Jinak s tím ELFem max spokojenost dobrá spotřeba tichý motor... Editováno: 12. Květen 2008, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 mna stala vymena oleja iba veci, teraz pred mesiacom som si vymenil sam. cena materialu: olej castrol TXT softec 5W40 4L za 1300SK, olejovy filter 180 SK, tesnenie podlozka 3 SK, tesnenie vicko na nalievani 10SK, spolu cca 1500SK a je to poctivo vsetko vymenene, nepreliate naliate tolko kolko ma byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Tak já měnil olej minulý týden v origo servise. Cena práce 126kč bez DPH. Docela mně ta cena zarazila. Na tabuli mají cenu výměny oleje u Fabky 250kč. No ale nerozmlouval jsem jim to. Jen taková perlička. Co jsem na to čekal, přijel děda že mu svítí stále brzdovky. Tak mu to udělali asi za 10 minut. Brzdový spínač, jak jinak. A povídají mu: "tak pane to je brzdový spínač, diagnostika a takový speciální kódování, to je drahý, takže dohromady 1200". Děda dal s babčou dohromady 12stovek a s vděčností odjeli. Takže na něm vydělali, tak mi asi dali slevu, páč mě určitě viděl, jak jsem zustal na něj čučet. Oni už mě dobře znaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 14. Květen 2008 Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 (editace) Olej menim kazdy 10tkm plus minus nejaky ten tisic, davam klasiku Castrol TXT 50501, cenovka za litr 315kc, u toho vzdy vymenim vsecky filtry a co dve vymeny i palivovy. Cena je cca 2000kč u meho garaz mistra. Chci se jen zeptat jak se chova auto dlouhodobe kdyz jezdi treba jen 10tkm za rok nebo dokonce min? Zda se mi to treba na fabii ukrutne malo, ale porovnavam to se svojim 50tkm za rok. Pripada mi pak ze ta prvni skupina lidi je v servise porad s neciim. Podelte se o zkusenosti. Taky by me zajimalo jak nejdele nechavate auto stat bez projizdky. Nekdy kdyz se jedu podivat za rodici do hor tak nechavam auto treba 3 dny stat jelikoz si cistim hlavu od rizeni, a potom kdyz ho nastartuju tak mi pripada ukrutne ztuhle a neschopne jakykoliv pruznych akci, samo kdyz je jiz zahrate. Vsecko se da do kupy az najede nejaky 100-200km. Editováno: 14. Květen 2008, autor: Hoblik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.