pet Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 Motor úplně zdegraduješ. Co mi jenom tak lehce naznačil člověk který dělá přestavby tak je potřeba snížit kompresní poměr ( stočit písty ) + dalších 356000 úprav. Provoz na naftu tím pádem končí. Ve skutečnosti je to opravdu nesmysl. [/ quote] On se totiž musí ten naftový motor vlastně předělat na benzínový a teprve potom může jezdit na LPG lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Zdar chlapi, nechci zakládat nové téma LPG tak se zeptám tady. Za kolik se dá pořídit přestavba z benzínu na LPG? Jsou v cenách velké rozdíly nebo se to pohybuje +/- pár tisícovek. Kolik vlastně dneska stojí litr plynu a jak hustá je síť stanic. Jaké máte zkušenosti vy co už LPG máte? Doba je krutá a podobné informace možná ocení více majitelů plechových miláčků. Tak jet to tak asi tři týdny co jsem nechal předělat našeho rodinného mazlika (Škoda Octávia combi 1.6 75kw) na LPG. Je tam nainstalovaný sistém sekvenční od Tartarini.Cena komplet stála 30tis Kč plus 610,-kč stálo naplnění plin. nádrže. Zatim jsem s tím nadmíru spokojen.Spotřeba je cca 8 l.Prostě jsem na tu nádrž najel 550km a tankoval jsem 40l plinu ale musel jsem odečíst nějakej ten kylometr,protože jsem jezdil couračky a při nastartování to jede chviličku na benzín. Prostě podtrženo sečteno: Ligáááááááááááá Jinak cena se pohybuje 15,80kč Musím zaklepat na dřevo.FUNGUJE TO ............................zatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Tak jet to tak asi tři týdny co jsem nechal předělat našeho rodinného mazlika (Škoda Octávia combi 1.6 75kw) na LPG.Je tam nainstalovaný sistém sekvenční od Tartarini.Cena komplet stála 30tis Kč plus 610,-kč stálo naplnění plin. nádrže. Zatim jsem s tím nadmíru spokojen.Spotřeba je cca 8 l.Prostě jsem na tu nádrž najel 550km a tankoval jsem 40l plinu ale musel jsem odečíst nějakej ten kylometr,protože jsem jezdil couračky a při nastartování to jede chviličku na benzín. Prostě podtrženo sečteno: Ligáááááááááááá Jinak cena se pohybuje 15,80kč Musím zaklepat na dřevo.FUNGUJE TO ............................zatím Servis co mi to dělal http://www.autoplyn-kubat.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Ve FM taky jezdí autobusy,ale mám dojen že né na LPG ale CNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Ve FM taky jezdí autobusy,ale mám dojen že né na LPG ale CNG jj, a tankovačka je nahoře vedle Slezské jak je Interspar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 kylometr dobrý jinak pro všechny i Avie jezdily na plyn. Ale prý zůstal jen blok a klikovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 (editace) to sme sa pobavili ak spravis na tdi rocne menej ako 100tkm ani neuvazuj o vymene za lpg. ani nevies kolky benzinaci by chceli tdi. no schvalne, kolko ? ja teda urcite nie... ja mam nizsie prevadzkove naklady na palivo ako ten co ma diesel... nehovoriac o nakladoch na udrzbu keby som mal 1,6 motor tak ani nehovorim Editováno: 17. Červen 2008, autor: Marcello Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 (editace) ... nehovoriac o nakladoch na udrzbu Mohl bys mi prosím podrobněji vyložit ty "vyšší náklady na údržbu tdi" ? Pořád se to zmiňuje, ale jak tak na to koukám, tak s dvoulitrama jste pořád v servisu....já ani nikdo z mých blízkých s tdi nemáme problémy... V čem jsou tedy konkrétně vyšší náklady ? Dík. Editováno: 17. Červen 2008, autor: Alibaba I Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Mohl bys mi prosím podrobněji vyložit ty "vyšší náklady na údržbu tdi" ? Pořád se to zmiňuje, ale jak tak na to koukám, tak s dvoulitrama jste pořád v servisu....já ani nikdo z mých blízkých s tdi nemáme problémy...V čem jsou tedy konkrétně vyšší náklady ? Dík. nechcem tu riesit tdi <-> benzin, to nieje moja parketa, ani ma taketo temy nebavia. Viem od znamych co maju tdi ze okol 100tkm menia vstrekovycie dyzy, velku pozornost venuju cepradlu. Dym z vyfuku a podobne neduhy su jasnym signalom toho ze nieje vsetko ako ma byt. Velmi malo kedy vidim diesel ktory by necmudel. Naklady na opravu su vraj vysoke. taktiez vetu "s dvoulitrama jste pořád v servisu" su smiesne. Kukni si vlakna o tdi a ich poruchach. Tolko ich na benzinakoch 2.0 nenajdes. Ja som s mojim autom bol v servise len kvoli zaruke mobility aby som mal prehliadku auta a stempel do servisnej knizky. To je vsetko. nic viac som na aute okrem komplet rozvodov za 5500 Sk a par vymen brzd neriesil. Menil som akurat lambdu pri 110tkm. Ta ma stala 1800 Sk. Kazde auto svojho typu je jedinecne a nedam dopustit na ziadne z nich. Vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody. Ja som odjakziva fanusikom benzinovych motorov pre ich dynamiku a sviznost. 2.0 som si specialne zhanal pre jeho krutiaci moment v nizkych otackach atd. Ale to je uz mimo temu tohoto vlakna. Takze omluvam sa ze som sa nechal uniest. Pekny den prajem vsem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 (editace) Kazde auto svojho typu je jedinecne a nedam dopustit na ziadne z nich. Vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody... ok s tímhle už bych se spíš ztotožnil. Každej máme svoje důvody Před tdi jsem měl asi rok dvoulitr a nedám na něj dopustit...tedy krom městských cest mé manželky. p.s. poznámka o servisu a 2,0l se týkala zejména vlákna "LPG" aneb snižování nákladů za spotřebu vs zvyšování nákladů na údržbu Editováno: 17. Červen 2008, autor: Alibaba I Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 (editace) Nevim ze vsichni nakoupite octavy za xxxx tisic a pak resite jestli to zere o pajdu na sto vic nebo min si kupte opla corsu nebo peugeota 206 kdyz chcete setrit ne, TDI na plyn to je uz fakt ulet, ja premyslel ze si hodim do octavy taky LPG ,ale pak jsem si rek k cemu 35 000 vyhodit jen tak koupim radsi neco na pojizdeni za 60-80 000 manzelce na plyn a usetrim jeste i auto pac mi s nim nebude rajtovat po supermaketech napr. opel Tygra , to je pro ni delane, nebude moct ani moc nakoupit protoze kdyz bude mit v kufru nadrz nebude to mit kde dat Editováno: 17. Červen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wogopolo Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 Hehe, bezva sledovat, jak se tu debata vyvíjí. Hlavně pro zaryté odpůrce alternativních paliv pro ropáky . tož sranda musí být. BTW: abych přidal slovo do pranice, tuhle k nám přijel 2.0 MPi 270.000 km na diag, bo mu palubka svítila jako vánoční stromeček. => lambda před katem, jeden vstřik a regulace tlaku paliva.. Fakt záleží na každým autě zvlášť, ale těch TDiček zas tolik polámanejch nespravujem. Zdarec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 Zdar chlapi, nechci zakládat nové téma LPG tak se zeptám tady. Za kolik se dá pořídit přestavba z benzínu na LPG? Jsou v cenách velké rozdíly nebo se to pohybuje +/- pár tisícovek. Kolik vlastně dneska stojí litr plynu a jak hustá je síť stanic. Jaké máte zkušenosti vy co už LPG máte? Doba je krutá a podobné informace možná ocení více majitelů plechových miláčků. na LPG bych se mohl vyprdnout. Vždy, ale opravdu vždy je oproti normálnímu palivu více starostí a problémů. Raději si kup TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 nechcem tu riesit tdi <-> benzin, to nieje moja parketa, ani ma taketo temy nebavia. Viem od znamych co maju tdi ze okol 100tkm menia vstrekovycie dyzy, velku pozornost venuju cepradlu. Dym z vyfuku a podobne neduhy su jasnym signalom toho ze nieje vsetko ako ma byt. Velmi malo kedy vidim diesel ktory by necmudel. Naklady na opravu su vraj vysoke. taktiez vetu "s dvoulitrama jste pořád v servisu" su smiesne. Kukni si vlakna o tdi a ich poruchach. Tolko ich na benzinakoch 2.0 nenajdes. Ja som s mojim autom bol v servise len kvoli zaruke mobility aby som mal prehliadku auta a stempel do servisnej knizky. To je vsetko. nic viac som na aute okrem komplet rozvodov za 5500 Sk a par vymen brzd neriesil. Menil som akurat lambdu pri 110tkm. Ta ma stala 1800 Sk.Kazde auto svojho typu je jedinecne a nedam dopustit na ziadne z nich. Vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody. Ja som odjakziva fanusikom benzinovych motorov pre ich dynamiku a sviznost. 2.0 som si specialne zhanal pre jeho krutiaci moment v nizkych otackach atd. Ale to je uz mimo temu tohoto vlakna. Takze omluvam sa ze som sa nechal uniest. Pekny den prajem vsem... no to jsi mě dost pobavil. TDI mám asi tak 5 let a žádnej problém jsem řešit nemusel, jen rozvody. A kde jsi vzal, že má TDI problémy s tryskama? Jo, má, ale 2,0TDI, 1,9TDI je nesmrtelný motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 Naftový motor, tedy i TDI lze předělat na plyn (lpg i cng) a dělá se to tak, že plyn se řízeně nasává normálně do sání a současně se snižuje dávkování nafty na vstřiku na cca. 20% pro zápal toho plynu - tudíž to nepotřebuje zapalovací svíčky. Má to 2 háčky - 1.katalyzátor a emise, 2. problémy s klepáním. Tyhle přestavby se běžně dělají pro stabilní motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 To slyším poprvé, ale nechám se poučit, já taky kdysi předělával v r. 1998 AVII na LPG, jiné písty pro snížení komprese/10:1/,rozdělovač, místo vstřikovačú vyvrtat závity a dát svíčky, klapku sání s omezovačem otáček,pak už to bylo jen na plyn, celý naftový systém se zdemontoval, mělo to dvě nádrže/120+90l/, spotřeba tak 18-20l, ale výhoda-i při -25 naskočila na první cvrnknutí, to byly začátky, takhle fungují všechny autobusy, auta,lodě na LPG nebo CNG, plyn se ve válci musí po zavření ventilů zapálit, ale že by se plyn sám tlakem vznítil, o tom nevím, vše je možné, třeba jsou už dál, rád se dovím něco nového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 To slyším poprvé, ale nechám se poučit, já taky kdysi předělával v r. 1998 AVII na LPG, jiné písty pro snížení komprese/10:1/,rozdělovač, místo vstřikovačú vyvrtat závity a dát svíčky, klapku sání s omezovačem otáček,pak už to bylo jen na plyn, celý naftový systém se zdemontoval, mělo to dvě nádrže/120+90l/, spotřeba tak 18-20l, ale výhoda-i při -25 naskočila na první cvrnknutí, to byly začátky, takhle fungují všechny autobusy, auta,lodě na LPG nebo CNG, plyn se ve válci musí po zavření ventilů zapálit, ale že by se plyn sám tlakem vznítil, o tom nevím, vše je možné, třeba jsou už dál, rád se dovím něco nového. ona se vznítí napřed ta nafta a s ní hoří ten plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Amáš nějaké podklady? A jak to vůbec dávkuje? Aby plynové zařízení fungovalo, potřebuje délku vstřiků jednotlivých vstřikovačů, to by šlo jen na nejnovější motory, všichni výrobci plyn. zařízení už pár let řeší motory FSI aby šly na plyn a že by se najednou našli tací, co najednou zvládají nafťák , to by byla revoluce v plynařině, znám hodně kolegů z této brnanže, ale nikdo o tom neslyšel, ani na Autotecu v Brně , možná něco existuje, ale ne v automobilovém průmyslu, psal jsi o stacionálních motorech, tak snad jo. sežeň podklady, jinak je to diskuse o ničem, promiň.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Amáš nějaké podklady? A jak to vůbec dávkuje? Aby plynové zařízení fungovalo, potřebuje délku vstřiků jednotlivých vstřikovačů, to by šlo jen na nejnovější motory, všichni výrobci plyn. zařízení už pár let řeší motory FSI aby šly na plyn a že by se najednou našli tací, co najednou zvládají nafťák , to by byla revoluce v plynařině, znám hodně kolegů z této brnanže, ale nikdo o tom neslyšel, ani na Autotecu v Brně , možná něco existuje, ale ne v automobilovém průmyslu, psal jsi o stacionálních motorech, tak snad jo. sežeň podklady, jinak je to diskuse o ničem, promiň.... Tady je odkaz na katalog přestaveb s některými konkrétními parametry. Jsou to stacionáry, kde se věci jako katalyzátory neřeší, emise v našich zemích se začaly řešit někdy poslední dobou a v zemích třetího světa se neřeší vůbec. Co se týče automobilového průmyslu, jak jsem psal, neumím si to dost představit protože by mě docela zajímalo, jaký emisní sajrajty z toho motoru lezou, když běží na směs nafty, plynu a vzduchu. Neb jak známo katalyzátor pro nafťák a benzíňák se trochu liší. Jinak, automotive branže je sice dravá, ale zároveń má dost klapky na očích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Díky, teď už je mi to jasné, stacionární motory velkého výkonu, ale to ani nepatří do tohoto fora "TDI na LPG", představ si, že najdou i tací co se budou ozývat a chtít nafťáka na plyn, ale jinak je to velice zajímavé, my tu máme u Třebíče máme firmu TEDOM co dělá topení do baráků tak, že máš v kotelně motor z favorita poháněného zemním plynem, ten pohání generátor, odpadním teplem vytápíš, takže vlastně topíš, vyrábíš elektřinu, sice investice vyšší/cca 400000/ ale návratnost dost dobrá, v létě když budeš vyrábět elektřinu tak můžeš vytápět bazén, na jaře a podzim zase třeba skleníky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.