bojler Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 (editace) Čekej ještě: - fotky detailů na facebooku - první fotku ve tmě - "únik" fotek ze zahraničí při nakládání do kamionu - první tři fotky na asfaltu - první fotku interieru - první testovací den odhalených aut pro novináře - první cena - ceník Editováno: 1. Listopad 2012, autor: bojler 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 ve skratce bude to stejne jako u rapidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Čili stejně jako už několik posledních let počínaje snad už Roomem/fábulí dvojkou... "Řízený" postupný únik informací vedoucí k udržení široký a neustávající medializace značky a tím i k vyššímu povědomí mezi veřejností o příchodu new typu. Neboli mediální/reklamní politika založená na vysoce sofistikovaný úrovni sociálního inženýrství. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Pokud budou pořád jezdit tak jako dneska, tak hlavně nějakou co nevidět někde rozsekají, protože 160 km/h na dálnici na vrstvě vody v slušném dešti si neodvážil nikdo, jen tak Octavia na F značkách. Asi mají nějaké speciální gumy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne kdyby jezdili podle předpisů, tak těžko poznají maxima toho auta a ty můžeš v klidu říct, že se s tím dá jet 160 kmh po dálnici nemluvě o tom, že s tím nejezdí Pepík támhle z kanceláře, ale řidiči, kteří jsou školení a drsnou jízdu v drsných podmínkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 To je pravda, značka F je vlastně možná obdoba značek H, které kdysi znamenaly, že na auto se nevztahují rychlostní limity atd. A tady to platí i tak, že se na auto nevztahují ani fyzikální limity. Jo, dá se s tím jet i tak, jak si ani řidič Subaru netroufl, však je vidět jak bylo ve videu na minulé stránce. Ale právě v Subaru byla nějaká kancelářská krysa, v Octavii jel profík, který na okresce každou zatáčku jede řízeným smykem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 To jsem neřekl, že je nemusí jezdit podle předpisů, ale nepředpokládá se to Každopádně to byla rovinka, tak proč by neměl mít odvahu na to, aby s tím jel 160 kmh v dešti to že má někdo Subaru neznamená, že s tím umí jezdit je spousta lidí, co mají BMW a ani nevědí, že mají pohon na zadní kola a nebo mají řidičák ještě horký z tiskárny A proč by nemohl jet smykem každou zatáčku? Když je na to dost zkušený, tak proč ne ne nadarmo se říká .. jednou jedeš zatáčku řízeným smykem a už nikdy jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne Proto ale mají odjezděno stovky / tisíce kilometrů na okruhu a ne v ostrém provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Tak samozřejmě, ale proč to nezkusit i na silnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke_TDI Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Nechci rozpoutavat nejaky flame ale taky kdyz jsou podminky tak na dalnici jezdim v desti nekdy tech 160 zatimco vsichni ostatni jezdi 100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Ono je to právě mnohem lepší než se předjíždět rychlostí o 5km/h vyšší. Pak se do levého cpou na poslední chvilku, nebo tam rovnou zbytečně dlouho zůstávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 (editace) Já bych řekl, že se nedá škatulkovat. Má-li řidič dostatek zkušeností a auto zná, může si dovolit jet i 160 na dešti, neboť cítí, co auto dělá a v případě nouze ví, co dělat.. Jede-li nějaký puboš s čerstvými papíry 160km/h a více, může být nebezpečný i na suchu... Sám v dešti v rámci bezpečnosti jezdívám méně, měl-li jsem však zpoždění, občas jsem jel kolem 160 i na mokru s tím, že samozřejmě na mokru nejezdím na tempomat a hodně vnímám chování auta.. To jsem však donedávna taky najezdil cca. 400 - 500km denně... Editováno: 1. Listopad 2012, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bazycek Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 (editace) samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne kdyby jezdili podle předpisů, tak těžko poznají maxima toho auta a ty můžeš v klidu říct, že se s tím dá jet 160 kmh po dálnici nemluvě o tom, že s tím nejezdí Pepík támhle z kanceláře, ale řidiči, kteří jsou školení a drsnou jízdu v drsných podmínkách no jestli k tomu mohu něco říct dělam v automobilce a taky testuju auta na dráze, a řidiči kteří testujou auta na dálnicích co to auto dokáže nebo nedokáže, jsou úplně normální zaměstnanci a ne nějací profíci. Mnohdy jsou to horší řidiči než támhle blondýny, takže s tím že jsou to profíci školení v drsných podmínkách jsi úplně vedle Editováno: 1. Listopad 2012, autor: bazycek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Aha, tak to bych čekal právě opak, že to budou profící a ne nějaké kancelářské krysy, které si půjčí testovací auto na cestu na oběd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
senky Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Čili stejně jako už několik posledních let počínaje snad už Roomem/fábulí dvojkou... "Řízený" postupný únik informací vedoucí k udržení široký a neustávající medializace značky a tím i k vyššímu povědomí mezi veřejností o příchodu new typu. Neboli mediální/reklamní politika založená na vysoce sofistikovaný úrovni sociálního inženýrství. Lidově řečeno šaškárna :-) Hlavně mě dostává to, jak ze zamaskovanou verzi (včetně vnitřku) jezdí novináři to už je hodně divadýlko. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 (editace) Korejec platí monstr kampaň, Škoda polepí nultou serii foliema. Ve výsledku se noviny můžou přetrhnout, kdo z nich zveřejní o Octavii víc článků. Simply clever. Editováno: 1. Listopad 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Sedenie bude určite lepšie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 To si pis ze bude. TOto je Elegance. Scout bude podobny. Active, Ambition a Sport bude vyzerat inac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Vyzera to tak, ze aj bezne Octavie dostanu moznost mat 18" disky? Asi po vzore G6 a G7... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Pokud je pravdou, že má Octavia ve III.generaci "vyrůst", pak je i tento předpoklad pravděpodobně pravdivý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Sedenie bude určite lepšie Nevím kolik má ten maník cm na výšku, ale nepřijde vám, že opěradlo je poněkud kratší?Je to vidět i této fotce: http://www.autobild.de/bilder/wird-er-ein-star-der-neue-skoda-octavia-3696730.html#bild7|ref=http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-iii-erprobungsfahrt-3696659.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 no podle te fotky alespon 2 metry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 2 metre a vankúš pod zadkom :'> Sranki: čakal som na tvoju reakciu, tak to sa máme na čo tešiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Buď je ten sedák krátkej a nebo ten chlap fakt velký hovado :-) Jinak dobrý fotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 I ta loketka na té fotce je třeba v porovnání s loketkou prodávanou do FII/R o hodně kratší = posunutá víc dozadu. Prohlídněte to někdo pořádně, jestli tam nevylezou pixely po Fotokrámu...! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.