Patrik Čevela Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 (editace) Mne tie motory pridu ako dohoda so slovenskym statom. Len jeden motor ktory sa vlezie do zakladnej sadzby za registraciu auta Edit: nejak som si to od septembra zle zapamatal. Ono sa plati az nad 79kW, nie nad 75 ako som mal zafixovane. Tak to mame az 3 motory na vyber Editováno: 18. Prosinec 2012, autor: Patrik Čevela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 (editace) To křídlo je vážně nic moc, prosím prosím dejte tam nějaký jiný, stávající je o dost hezčí :(Klasika ocťa vypadá líp, tak ať i RS dělá svému přídomku čest! Editováno: 18. Prosinec 2012, autor: Jendoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 ..za mě opravdu povedenou eresou byla ta první.. Dvojka před faceliftem byla k pláči, facelift to sice trošku zlepšil, no za mě se ani "trojka" už (aspoň vizuálním) kvalitám "jedničkového eresa" nepřiblíží.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 _Denis_: A co se ti tak zázračného líbilo na O1 RS? Dyť o mělo akorát jiný nárazník, vzadu křídlo a koncovku výfuku. Jinak to byla série bez nápadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 A tak ty spidery taky nebyly spatne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 (editace) mc2uba: Právě to se mi na ní líbilo.. Přední nárazník byl moc pěkný a líbí se mi dodnes - decentně sportovní výplň mřížek a malé, decentní lízátko.. Koncovka výfuku i s výřezem, na tu dobu hezký a originální interiér.. Dnes jsou všude jen plaketky "RS", aby na to z jízdních vlastností náhodou člověk nezapomněl. Zadní nárazník je bez nápadu (chceš-li to přirovnání, tak "stejně, jako u OI RS") a přední nárazník u předface modelu byl katastrofa na n-tou - auto vypadalo jako nějaký pochybně spatlaný hybrid.. Celkově se jedná, stejně jako u snad každé věci, o věc názoru. Já osobně celkově označení "RS" nemám rád, protože masitě ospojlerovaná Octavia s motorem o běžném, či kapku větším výkonu, než tomu bývá u běžných verzí konkurentů (a to vůbec neberu v potaz porovnání se skutečnými "RS" - třeba "RS6", M5, AMG, apod.) mě nijak neoslovuje a OI RS se mi líbila možná právě díky té nenápadné decentní úpravě.... Editováno: 19. Prosinec 2012, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 Zaclonitelné zrcátka budou všechny nebo jenom vnitřní a u řidiče ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 (editace) Prostě RS není sporťák, ale pouze "sporťák" - výhradně papírově, protože reálně to je "něco asi jako by". Aby to byl opravdu sporťák, muselo by to být něco jako Leon nebo Bora = dvoudveřák se sníženým spodkem, "vostrým" agregátem a opravdu sportovníma ambicema. Což u O1 se ještě tak dalo obhájit na základě existence WRC verze oktávky - kterou následně bohužel nahradila fábulije ve verzi S2000. Ale dělat "quasisportcar" na bázi rodinnýho auta střední třídy mi přijde poněkud hodně populistický... ale co můžeme od koncernu a zvlášť od ŠA chtít, že jo? Editováno: 19. Prosinec 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 Bora a Leon je dvoudverak??no je videt,ze tomu rozumis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 No jo, Ekkar zaperlil. Já Octavie RS nikdy nepovažoval za sporťáky, to skutečně nejsou. RS je pro mě prostě jen jeden z výbavových stupňů spojený s nejvýkonějším motorem. Tož asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 Dvoudveřák není ani jeden Bora nikdy nebyla.. je to zhruba stejně veliký, jako Octavia takže nevím no ale třeba nový Leon FR je třídveřák a kdysi býval taky, jen snad jedna generace byla 5ti dvéř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 (editace) Viděl jsem před X lety návrhy... Něco podobnýho co pak nakonec ŠA realizovala jen jako studii Tudor - dvoudvéřový kupé, maximálně s liftbackovýma "třetíma dveřma" místo zadní kapoty/víka kufru. Bylo to z Autobildu, popsaný jako nový koncernový návrhy sportovního vozu. Trojdveřák Leon s výjimkou masky jako by těm obrázkům "z prdele vypad" a Bora je doslova jen "prdelatej" upgrade těch studií... Editováno: 19. Prosinec 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 RS je proste kombinace prumerne vybavy, nejlepsiho motoru a ptakovin v podobe spojleru a jinych vymyslu. Me by treba udelali vetsi radost kdyby ty lepsi motory nabidli k normalnim vybavam a spojlery si strcili vitekam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 To jsem asi přehlédl ty auta, které jsou kopie Tudoru jestli máš fotky, ho'd je sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 Bohužel - držel jsem to jen v ruce jako výtisk časopisu s čb fotkama a to ještě někdy kolem roku 2000, kdy jsem sám vůbec ani netušil, že bych někdy brousil po netu a chatoval s lidma z celýho světa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 Ale v roce 2000 se Superb ještě nevyráběl, ne? Tak jak mohl být znám kocept Tudor? A ať na koncept Tudor koukám jak chci, tak si nevybavuji žádné auto z koncernu VW, které by mu bylo aspoň trochu podobné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 ale třeba nový Leon FR je třídveřák a kdysi býval taky, jen snad jedna generace byla 5ti dvéř Bych chtěl vidět ty předchozí generace FR jako třídveřové. Podle mě to bylo všechno pětidvéř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 (editace) Jo, tak máš pravdu, obě 2 generace byly 5ti dvéř. Nevím proč, ale měl jsem ten pocit, že 1. generace byla třídvéř ve verzi FR a Cupra. A co tak koukám na nové fotky, tak to vypadá, že i nový Leon FR bude pětidvéř, ale mám ten pocit, že jsem viděl i třídveřovou verzi :/ Ale možná se mi to plete s Ibizou :/ Editováno: 19. Prosinec 2012, autor: mc2uba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 No svého času se dělal i "třídvéřový" Seat Cordoba. Jestli tě tento skvost neplete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 dneska jsem "nachytal" jednu z prvních OIII v Německu maníkovi se to filmování moc nelíbilo, snažil se ujet... od 120-180, ale neujel A omlouvám se za kvalitu videa - ty sekance udělalo "přetočení" o 90°, neb můj "inteligentní" mobil to natočil blbě http://honza9007.rajce.idnes.cz/MIX/#2012-12-19_09.59.52.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 No když už jsme u toho FR : foto předchozí a nové generace (použito z oficíálních stránek SEAT) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 dneska na ceste Hradec Kralove -> Praha jsem potkal tri kombikove, trochu maskovane. bohuzel foto jsem zadne neudelal, protoze bylo hnusne a nic z nich nebylo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jordibravo Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 (editace) Jo, tak máš pravdu, obě 2 generace byly 5ti dvéř. Nevím proč, ale měl jsem ten pocit, že 1. generace byla třídvéř ve verzi FR a Cupra. A co tak koukám na nové fotky, tak to vypadá, že i nový Leon FR bude pětidvéř, ale mám ten pocit, že jsem viděl i třídveřovou verzi :/ Ale možná se mi to plete s Ibizou :/ Leon oboch generacii ( 1M aj 1P ) boli 5dverove, ale prva (1M) bola ako Audi A3, cize hatchback bez kufru, tak to trosku ako 3dv mohlo pripadat najnovsi Leon bude ako 5dv hatchback, 3dv hatchback, a aj kombik Editováno: 19. Prosinec 2012, autor: Jordibravo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 Bora a Leon je dvoudverak??no je videt,ze tomu rozumis. Tak trosku ma pravdu... ale samozrejme je to len 1 tuningovy kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 20. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 Moment to neni photoshop ? To se vazne vyrabelo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.