Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Pro Maverick, moderátor

Tak snad mě za můj názor o klikové nápravě versus multilink nezavřou neboť

jsem pravděpodobně za nesouhlas s moderátorem a za citaci z jeho příspěvku o klikové nápravě obdržel status varování!!!!!!!!

Nic jiného mě nenapadá /chovám slušně, nevhodná slova nepoužívám/.

Mavericku, moderátore nechceš se k tomu vyjádřit???

Děkuji Ti za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic si z toho nedělej já v minulosti taky schytal varování a to jsem taky slušnej, jenže zde je to těžky a občas zbytečně dramatický. Pravda tolik rozepří na našem foru va Německu nenajdu. tam je to celkem fajn. Bohužel tady se občas nepřipouští jinej názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez diskuze je to cesta zpět ta náprava. VW prostě spolíhá na to ,že většina českejch řidičů to nebude řešit. A je taky dost možná že nebude. Přece jenom klasický zákazník není určitě odchován podobným forem aby si zjistil všechny informace, Na druhou stranu doba internetu se velmi posunula a i lidé ,kteří donedávna chodily jen na seznam a posílaly mejly dnes ve velkym surfují a hledají informace. Celé to bude o tom do jaké míry bude český zákazník protestovat ,že nedostal to nejlepší co se nabízí ohledně podvozku. Pokavaď budou všichni kupovat jak divý není důvod pro VW něco měnit. Pokud ovšem potencionální zákazník 2.0 tdi práskne dveřmi a půjde ke konkurenci a bude to znatelná skupina lidí možná si v německu řeknou "aha tak oni se o to opravdu zajímají a rozhodují se podle toho " a příště půjde VW jinou cestou. Ať je to jak chce o ABS taky celý rok nevím ,ale když se jednou za rok ozve jsem rád ,že tam je , to samé platí pro podvozek dle mě.

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez diskuze je to cesta zpět ta náprava. VW prostě spolíhá na to ,že většina českejch řidičů to nebude řešit. A je taky dost možná že nebude. Přece jenom klasický zákazník není určitě odchován podobným forem aby si zjistil všechny informace, Na druhou stranu doba internetu se velmi posunula a i lidé ,kteří donedávna chodily jen na seznam a posílaly mejly dnes ve velkym surfují a hledají informace. Celé to bude o tom do jaké míry bude český zákazník protestovat ,že nedostal to nejlepší co se nabízí ohledně podvozku. Pokavaď budou všichni kupovat jak divý není důvod pro VW něco měnit. Pokud ovšem potencionální zákazník 2.0 tdi práskne dveřmi a půjde ke konkurenci a bude to znatelná skupina lidí možná si v německu řeknou "aha tak oni se o to opravdu zajímají a rozhodují se podle toho " a příště půjde VW jinou cestou. Ať je to jak chce o ABS taky celý rok nevím ,ale když se jednou za rok ozve jsem rád ,že tam je , to samé platí pro podvozek dle mě.

Ba ne, neřeknou - Vlkohradu to bude jedno, protože oni jsou vedení koncernu a stejně jako je tomu u dosavadních typů budou diktovat co je do kterého auta na který trh povoleno namontovat a co už ne. Tam kde nemá "matka" VW přehnaně vysoké zájmy na prodejích vlastních vozů - například na Asijských trzích, tam povolí škodofce montovat klidně i nejluxusnější vejbavy a pro mne za mne hydropneumatický odpružení a nastavení světlý výšky, zatímco v Evropě, kde se VW cítí být "pánem nad škodofkou kmánem" jí bude výbavy a technický vymoženosti škrtit, aby ho "dcerunka" prodejně nepřeskočila. Jednoduše uvažujou podle filozofie "kdo chce lepší techniku, má na výber jinou, prémiovější značku z koncernu" a na škodofku zase zbydou jen ty poslední drobky. Pro skopčáky prostě budou Češi furt "eine simulantenbande" a žádný veřejný mínění ani postavení člena €urohujerský unie to nezmění.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta náprava není určená jen pro naše zákazníky, ale pro celou klientelu po světě, teda u slabších motorizací. Na tu nápravu upozornili i v testech Auto Bildu a i byl znát povzdech že došlo k ochuzení oproti OII. Tímto se ale nahrává Passatu, který má prodejní problémy a taky Golfu který VW preferuje.

Smutný je že zde zatrcovaní Korejci s Hyundaem a Kiou nabízí víceprvek v základu a ostatně obě automobilky začínají být velkou konkurencí koncernu a to bylo v článcích Auto Bildu také znát. Takže se domnívám že postupem času bude víceprvek dáván seriově pro celou produkci, protože si jej vyžádá odborná veřejnost a porovnávací testy.

Editováno: , autor: wolfspitz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta náprava není určená jen pro naše zákazníky, ale pro celou klientelu po světě, teda u slabších motorizací. Na tu nápravu upozornili i v testech Auto Bildu a i byl znát povzdech že došlo k ochuzení oproti OII. Tímto se ale nahrává Passatu, který má prodejní problémy a taky Golfu který VW preferuje.

Smutný je že zde zatrcovaní Korejci s Hyundaem a Kiou nabízí víceprvek v základu a ostatně obě automobilky začínají být velkou konkurencí koncernu a to bylo v článcích Auto Bildu také znát. Takže se domnívám že postupem času bude víceprvek dáván seriově pro celou produkci, protože si jej vyžádá odborná vežejnost a porovnávací testy.

Pochop - Vlkohrad bere škodofku jako "lidovější" značku, takže oni postupujou a jsou všecky důvody věřit tomu, že i dál budou postupovat podle filozofie " zájemce o lepší techniku ať si koupí auto s VW ve znaku, chudším zájemcům musí stačit škodofka - je to jeden koncern, tak proč cpát dražší komponenty do laciný značky?"... No a všecky fabriky co (zatím) prodávají budou kolektivně finančně sanovat SEAT, kterej je už několik let železnou koulí na noze společnosti...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu to jsem taky zjistil z jejich domácího tisku, prostě vlastní výroba je svatá a pokud se nedaří udělá se maximum pro obrat. Osobně beru velké sponzorování za velkej ekonomickej omyl. To se ukázalo v případě Řecka, nyní Seatu a to bychm mohli toto téma probírat do nekonečna. V Americe se většinou ( tedy v minulosti bez soc. zásahů) nechaly firmy zkrachovat a na jejich troskách vznikly další zdravé menší firmy a ty byly následně rychle úspěšné. Bohužel z politckých důvodů to v Evropě nefunguje a proto se stále mátoží směrem ke kolapsu. Bez tohoto sponzorování by byla současná OIII s důstojným interiérem a seriově s špičkovou nápravou a velice solidní výbavou v základu.

Editováno: , autor: wolfspitz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas tím, že jde o koncernovou politiku. Krom toho stejně Škodovka u nás nesází na privátní segment, ale na fleety a tam se žádná náprava řešit nebude, prostě se pojedou octavie jako doposud a technikálie nikdo řešit nebude. Čili já bych tipnul, že to zůstane jak to je, možná pro jiné trhy přijde lepší výbava včetně multilinku i pro slabší motorizace. Je to analogie s výbavou G7 a O3 (rádia, climatronic atp.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se vyhnu stálému tématu "náprava", ať už to milovníky a majitele značky Škoda štve sebevíce (já patřím mezi ně, neboť nejezdívám služebáky VW, ale služebáky Škoda), taktika VW vychází. Buď se bude Škodovka kupovat (převážně firmy) a díky malým investicím více vydělají, nebo chceš větší prestiž, kvalitu a dnes i nižší cenu a koupíš si např. VW (logicky smýšlející soukromník), čímž budou peníze v koncernu, ale dostane je přímo VW.

Pro mě by bylo (zřejmě až po příchodu kombíku) dilema pouze, zda zvolit Golf, či Leon... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viděl bych to, že v dnešní době budou úspěšní ti co vyrobí levně a dobře. Což škodovka dělá. Určitě nebude mít problém udělat v budoucnu akci třeba fresh za 1,2 77kw za 300k + nějaká výbava k tomu. nebo 1,4ku daleko levněji než golf atd. Stejně to pak může být u 2,0TDI proto si nemyslim, že by se něco změnilo ač si budete stěžovat sebe víc. Octavku bych do budoucna i chtěl, teda jedině combi ale až bude mít na konci magickou nálepku akční cena :D teď než se zaplaví trh ve světě tak to budou stejně hlavně fleety s vyjednanou cenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se ale vrátím zpět k tématu, nebýt dle mého laciného interiéru, na větších kolech auto "jako koza" nestojí. Nebudu-li tedy brát v potaz pravděpodobnost výskytů OIII na 15 a 16" kolech ve výši cca. 90%, ale čistě designové možnosti auta (v tomto případě na 18"), poněvadž je OIII velikostně srovnatelná s Passatem, nutno uznat, že se mi, aspoň co se exteriéru týče, líbí více - především pak v zadní části působí OIII mnohem dynamičtěji a nadčasověji - ta světla se vážně povedla.

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z mého pohledu zase přední světla nejsou zázrak, chybějící Led je velká nevýhoda a dávat za něj příplatek téměř 25 Tkč je nesmysl i když jsou v tom xenony. Kdyby serie měla alespoň klasický projektory bylo by to modernější a ty Led nic moc nestojí a udělalo by to hodnotnější dojem. Když to zvládli Korejci v základu proč to nezvládne MB je mi záhada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Maverick, moderátor

Tak snad mě za můj názor o klikové nápravě versus multilink nezavřou neboť

jsem pravděpodobně za nesouhlas s moderátorem a za citaci z jeho příspěvku o klikové nápravě obdržel status varování!!!!!!!!

Nic jiného mě nenapadá /chovám slušně, nevhodná slova nepoužívám/.

Mavericku, moderátore nechceš se k tomu vyjádřit???

Děkuji Ti za odpověď.

Nic si z toho nedělej já v minulosti taky schytal varování a to jsem taky slušnej, jenže zde je to těžky a občas zbytečně dramatický. Pravda tolik rozepří na našem foru va Německu nenajdu. tam je to celkem fajn. Bohužel tady se občas nepřipouští jinej názor.

Takže pánové, aby bylo jasno, žádné varování jsem nikomu neudělil.

Tím myslím nikdy nikomu na tomto fóru, protože i přes občasné vášnivé diskuse ctím názory ostatních, byť se mohou lišit od názoru mého a bytostně s nimi nesouhlasím.

A pokud se někdo provinil proti ostatním pravidlům tohoto fóra, vše jsem pokaždé řešil přes SZ a doposud se vždy s "hříšníkem" dohodl.

Toliko reakce na přání kolegy Racek08.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to tak čtu, tak je to tu samý "odborník" a specialista... dneska jsem dělal školení prodejců, kteří přesli od nejrůznějších konkurenčních výrobců do koncernu a občas byste se nestačili divit, co se člověk dozví, resp. co se řeší u konkurence. A vy tu řešíte nějaký totální bullshit... :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick právě ... já čučel jak blázen :rolleyes: , o jakém varování mluví, když jsem tam u něj nic neviděl :kol-32: ... leda že by si konečně všimnul, že pod svým nickem má lištu se statusem varování a myslí si že když tam tu lištu má, že už má varování :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holt někomu ta náprava vadí (nebo výbava, cena, atd.), někomu vyhovuje a oba tábory to prostě napíší sem. Na tom není nic špatného a kdo si z toho chce něco odnést, ten to udělá. Mě celkem bavilo to číst, pak jsem O3 projel a napsal názor s vědomím, že ne každý s tím souhlasí. Rozhodně si ale nemyslím, že ta diskuze je bullshit - to, že Škoda má na trhu nový model možná pro někoho znamená výhru nebo domácí rituální tance, ale pro jiného je to prostě jen další auto na trhu a tak se na něj dívá. No a tady o tom můžeme v rámci pravidel diskutovat, nebo ne ? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty bláho, tohle se fakt už nedá číst... nechápu, že se tu neřeší auto jako celek (až na pár příspěvků), ale řeší se tu jednotlivé věci, resp. některé podstatné detaily, které to auto nově nabízí, nikdo neřeší...

Ale komu není rady, tomu není pomoci. :kol-43:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...