lubann Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Chci se zeptat mam 1,9 tdi 01 kdyz auto dele stoji(tyden) a chci nastartovat tak musim pres kabely nevite cim to je ze se baterka vybiji?A asi to bude mit stejne reseni ale taky se mi stava ze startovani trva prilis dlouho musim drzet klic v 2 poloze podstatne dele nez u jinych octavek(svicky jsem menil pred cca 40 000km).dekuji pekne za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smolda Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 zmeř si odběr na baterce při vypnutém motoru a zavřeném autě když máš špatnou baterku tak při otočení klíčku svítí déle kontrolka erbegu to že auto točí a nechytá neznamená že je baterka vpořádku jinak ti bude něco žrát el. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
awe_cz Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 (editace) Chci se zeptat mam 1,9 tdi 01 kdyz auto dele stoji(tyden) a chci nastartovat tak musim pres kabely nevite cim to je ze se baterka vybiji?A asi to bude mit stejne reseni ale taky se mi stava ze startovani trva prilis dlouho musim drzet klic v 2 poloze podstatne dele nez u jinych octavek(svicky jsem menil pred cca 40 000km).dekuji pekne za odpoved. Pujc/kup si multimetr, zamkni auto a zmer klidovy odber (odpojis baterku a multimetr zapojis mezi kontakt na baterce a na odpojenem kabelu, meris proud (A), takze se ujisti, ze mas kabliky v multimetru pripojene spravne). A hod nam sem vysledek. Pokud to bude opravdu v klidu neco odebirat bude potreba postupne odpojovat spotrebice abys to nasel. Pochopitelne je i mozne, ze mas v haji baterku nebo ze je vybita a auto ti nedobiji. I to je mozne overit, nabitost baterky overis hustomerem (pripadne pohledem na "magicke oko", ale to neni moc vypovidajici), funkcnost nabijeni merenim napeti (V) na baterii v klidu a pri behu motoru. Opet - hod sem namerene hodnoty. Editováno: 20. Listopad 2006, autor: awe_cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liboro Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 S tím nulovým odběrem v klidu bych až tak moc nepočítal, nevím kolik, ale myslím si, že i v klidu si to nějaký mA veme. Libor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delf Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Presne tak, odber auta nikdy neklesne na 0, protoze se napaji budiky, radio... Mam alarm od Jablotronu a pri neaktivovanym alarmu si bere auto nekolikrat vice proudu nez kdyz je zaktivovan. Je to zpusobeno zapnutyma relatkama v autoalarmu. Je fakt, ze alarm se da nastavit tak, ze zhruba po minute relatka prestanou byt sepnuta a pak proud klesna na normalni hodnotu.. Mozna ze v tomto bude zakopanej pes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
String1 Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Norma na tahle auta udává klidový proud do 20 mA. Pokud je víc, řádově nad 100 mA, může to být problém, zvláště když není baterka zrovna nová a auto déle stojí. Imobilizační relé by měla odpadnout, pokud není zapnutý klíček, to je standart ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 Měnil jsem baterii, protože byla v haji,po výměně baterie mi startér točí, ale auto nestartuje. Jiskra od cívky do rozdělovače nejde, benzín je cítit, takže se domnívám, že palivo tam jde.Kde se stala chyba?Mám 1,6 55 kw, r.v. 98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 Měnil jsem baterii, protože byla v haji,po výměně baterie mi startér točí, ale auto nestartuje. Jiskra od cívky do rozdělovače nejde, benzín je cítit, takže se domnívám, že palivo tam jde.Kde se stala chyba?Mám 1,6 55 kw, r.v. 98 no chtelo by to pichnout na VAG, muze to byt vadna civka, kabel, RJ, nemusi byt napajeni RJ a taky vadny snimac kliky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 Bez VAGU se nehnu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 Bez VAGU se nehnu? dost tezko, zkontroluj jestli ti jde na RJ napajeni,pojictky 10 a 29 a zkontrolu draty a konektor k hallovu snimaci co je v rozdelovaci (3 draty), k zapalovaci civce vede konektor se tremi draty na tech krajnich musi namerit napeti stejne jak na akumilatoru (cca 12V).., Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Hotovo, opraveno, špatná indukční cívka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 22. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 (editace) no je to tdi 81kw teraz kukam ze v tom chaose co vo mne stale vladne robim chyby zdravim tak som mal ist zajtra na dovolenku a som v riti uuuplne.. proste dnes z nicoho nic som bol vybavovat kopec veci a vsetko ok no a na zaver idem nakupit a uz som vobec nenastartoval - vynulovali sa mi budiky - na hodinach 00:00 a nic ani pokus o startovanie vytiahol som klucik ostala svietit stale kontrolka zhavenia normalne aj v tedy ked som zamkol auto ktore sa mi nepodarilo ani centralom zamknut - vravim si ze bateria asi vypovedala tak taxikar co bol vedla s pasatom 2,5tdickom mi to pomahal startovacimi kablami natocit a nic proste motor len akoby urobil malilinku otacku starterom a nic ziaden pokus potom som skusal este dvoch inych ludi s roznymi startovacimi kablami a to iste proste nic dokonca ani central nefunguje nic tvari sa to ako uplne vymlatena baterka no nestartuje to ani na kable.. dnes mi slubil igor ze sa mi na to kukne vagom tak som ti igor tunak uz vopred velmi velmi moc vdacny za ochotu a tymto ti tu dakujem. zajtra som mal ist na dovolenku a takto asi nejdem nikam som uuuplne nasraty co sa to len da.. skodovku uz nechcem nikdy ani vidiet takto ma nechal na ulici iba moj stary citroen pred x rokmi... co to moze byt podla vas? ked to ani na kable nechce otocit vobec motorom.. a teraz uz auto inak ako klucom neviem zamknut p.s.: ak by to bol nahodou starter tak je niekto ochotny dojst zajtra do BA za mnou a mi ho vymenit? servisom uz neverim... Editováno: 22. Srpen 2007, autor: Byrto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 (editace) no je to tdi 81kw teraz kukam ze v tom chaose co vo mne stale vladne robim chyby zdravim tak som mal ist zajtra na dovolenku a som v riti uuuplne.. proste dnes z nicoho nic som bol vybavovat kopec veci a vsetko ok no a na zaver idem nakupit a uz som vobec nenastartoval - vynulovali sa mi budiky - na hodinach 00:00 a nic ani pokus o startovanie vytiahol som klucik ostala svietit stale kontrolka zhavenia normalne aj v tedy ked som zamkol auto ktore sa mi nepodarilo ani centralom zamknut - vravim si ze bateria asi vypovedala tak taxikar co bol vedla s pasatom 2,5tdickom mi to pomahal startovacimi kablami natocit a nic proste motor len akoby urobil malilinku otacku starterom a nic ziaden pokus potom som skusal este dvoch inych ludi s roznymi startovacimi kablami a to iste proste nic dokonca ani central nefunguje nic tvari sa to ako uplne vymlatena baterka no nestartuje to ani na kable.. dnes mi slubil igor ze sa mi na to kukne vagom tak som ti igor tunak uz vopred velmi velmi moc vdacny za ochotu a tymto ti tu dakujem. zajtra som mal ist na dovolenku a takto asi nejdem nikam som uuuplne nasraty co sa to len da.. skodovku uz nechcem nikdy ani vidiet takto ma nechal na ulici iba moj stary citroen pred x rokmi... co to moze byt podla vas? ked to ani na kable nechce otocit vobec motorom.. a teraz uz auto inak ako klucom neviem zamknut p.s.: ak by to bol nahodou starter tak je niekto ochotny dojst zajtra do BA za mnou a mi ho vymenit? servisom uz neverim... Zkontroluj ještě pro jistotu kontakty na baterce, jestli ti nevykvetly + na tom černém mínus kabelu kostřící bod na kasly a na motoru a na plus kabelu kontakt na startéru + kontakty u pojistek. Tipuju to na nějakou kravinu Editováno: 22. Srpen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 22. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 (editace) tak auto je odtiahnute v servise dakujem Igorovi za to ze sa na to kukol vagom: ten nasiel len chybu cislo 00668 - sporadicka igor tvrdi ze to tym nemoze byt ani na kable a s inou bateriou sa nic nezmenilo proste komplet celemu autu hrabe a sprava sa tak ako keby bola uplne vybita bateria igor: ten service mobil od impy plati iba na auto v zaruke a ziadna servisna knizka ti po zaruke nepomoze.. tak som sa na nich vyprdol a s kamosom to tam odtiahol.. jedine ze by ma zdarma odtihali do servisu od asistent sluzby to je ta od skodovky priamo a ty mi povedali ze o 3hodiny dojdu tak som to tam odtiahol ja.. co kukal na to elektrikar s mechanikom tak povedali ze nemaju ani paru co tomu moze byt.. mechanik povedal ze pravdepodobne nieco bude zhorene v elektrike alebo ze je kusnuty starter alebo rozvody.. no proste tragedia ved uvidim co a ako bude.. keby som mal kiu tak by to islo na zaruku ale takto... rollbar: kontakty su pekne ciste a zdrave v tom to urcite nie je Editováno: 22. Srpen 2007, autor: Byrto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 22. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 Byrto: Hm ja som vravel, že to baterkou nebude. Bude to fakt nejaká totálna elektrická haluz. Rozvody to podla mňa nebudú, pretože ak si pamätáš, tak blblo to nielen pri štartovaní - pri zapnutých smerovkách alebo svetlách... Som naozaj zvedavý, čím to nakoniec bude celé spôsobené! Tá chyba 00668 je len následok, nie príčina. Znamená pokles napätia v palubnej sieti, na odstránenie závady je v DP odporúčaná kontrola elektrického systému vozidla. Rolbar: Skontrolovali sme poistky, káble ku ktorým bol prístup v motore, kontakty na batérii, všetko sa javí byť ok. Dokonca sme skúsili štartovať aj tak, že sme úplne odpojili baterku a káblami napojili druhú - bez zmeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 (editace) tak uz mam auto doma a jazdi takze bolo to nakoniec naozaj tou bateriou.. mam tam novu boschku s4 silverku 74ah a teda dnes ficim na dovolenku a to som kvoli tomu ani zaspat tuto noc nemohol tvrdil mi ten elektrikar ze sa tdicko moje ani na startovacie kable neda nastartovat lebo s takou vodivostou a s tak malou stratou napatia ani nezozeniem na slovenskom trhu startovacie kable a ak uz cez kable tak jedine tak ze ufaklit tie krokodili (klieste) na oboch koncoch a tie medene rozstrapkane kable nafest namontovat na tie dotahovacie svorky co idu na baterky(ale aj tak to zvacsa ze zhori alebo sa roztavi); no proste ze je prilis velka strata pri spajani krokodilmi a tdicko ked je takto uplne vyflusnute ako bolo moje (uplne vyskratovana bateria ta moja ze bola - a to som v ten den minimalne 5krat v pohode nastartova) tak sa neda normalnym sposobom so startovacimi kablami nastartovat vysvetloval som mu ze aj sme to skusali na fabii normalne tymi kablami ale teda vysvetlil mi ze jednak tvoja bateria - 44ah ma prilis male startovacie napatie na tdicko a strata cez kable bola priliz velka.. ale vraj keby sme tu bateriu normalne namontovali do mojho tak by to malo chytit ak mas novu bateriu respektive by sa to snazilo aspon tocit. po vymene baterie sa ta chyba 00668 neobjavila mas pravdu Igor to bolo tym napatim Igor este raz velka vdaka ti patri za vcerajsi cas aj ked sme teda na nic nedosli ale aspon som teraz o nieco mudrejsi a mal si pravdu cez ten maly generator co maju v tom service mobil by sme to nakopli vraj ale sak co uz este jedna pikoska: bateria ktoru som tam mal bola roku vyroby: 20.1.2001 a to do vcerajsieho dna bezproblemov vzdy fungovala.. bola to stara normalna otvorena dolievacia AKUMA. mimochodom chcel som bezudrzbovu bateriu ale tie ani nepredavaju lebo ich zivotnost je vraj nanajvys 2roky aj tato nova boshka je dolievacia - elektrikar tvrdil ze bosch=varta=banner a nic lepsie vraj nieje samozrejme ze vsetko merali-dobijanie, vybijanie(respektive spotreba) v kludovom stave a to mam 0,09w za hodinu a norma na moje auto je 0,25w/hod diky moc igor a dnes sa snad uz normalne vyspim s tou IMPA som napocudovanie maximalne spokojny, som prekvapeny asi preto lebo sa na to niekto stazoval ale asi vsetko zavisi od individualneho pristupu Editováno: 23. Srpen 2007, autor: Byrto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 Byrto: No paráda, takže predsa to bola baterka??? Hmm, netipoval by som. Hlavné je ale to, že už je závada odstránená a auto funguje tak, ako má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 tak tak hlavne ze to ide teraz to startuje tak do pol sekundy jako dive.. mimochodom vie niekto povedat co je to za taky modry humus na kontaktoch na autobaterii cele mi to tym ponatierali typujem ze je to neaky antioxidant na zlepsenie vodivosti.. ma to tiez niekto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 (editace) tak tak hlavne ze to ide teraz to startuje tak do pol sekundy jako dive.. mimochodom vie niekto povedat co je to za taky modry humus na kontaktoch na autobaterii cele mi to tym ponatierali typujem ze je to neaky antioxidant na zlepsenie vodivosti.. ma to tiez niekto? Ahoj ty jo tak to by nasralo každého ale hlavní je že auto už máš v pohodě ale mam maly postřeh...igor říkal že ste odpojili tvou starou baterku a zkoušeli ste to na druhé baterce a nic.... PS: jo sory chlapi zkoušeli ste to přes káble a to jak ste tady psali je moc ztrátové takže sme všichni zas chystřejší a pěknou dovolenou!!!! Editováno: 23. Srpen 2007, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 24. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2007 jj. ten tvůj elektrikář má pravdu s vyfluslou baterií si ani přes kabely neškrtneš, maximálně ti bude cvrdlikat v relátkách. Já měl na jaře to štěstí, že mi to elekrikář hned vyklopil, s tím ať jdu hned pro novou baterii-že za to dává hlavu na špalek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Integer Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Ahojte. Stala sa mi taka vec. Normalne som prisiel na aute domov a ked som chcel asi o tri hodiny nastratovat, neslo to. Len točí štartérom ale nenastartuje. Zistil som že nemám napätie na mag. ventil čo je na vstrekovacom čerpadle. Ak som ho pripojil priamo na baterku, tak som počul ako cvaká. Skúsil som to nakopnúť ale ani tak to nešlo. A pred tým pri každom zapnutí klúča bolo počuť výrazné cvaknutie ešte nejakého ventilu. Teraz to nepočuť. Vdaka za rady. každá pomôže alebo budem múdrejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 (editace) nejspíš vada na relé 109 je na relé nosiči pod palubkou odkud jsi? Editováno: 20. Březen 2008, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Integer Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Zo Slovenska. Z Nitry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 sundej spodní obložení palubky na straně řidiče a tam na nosiči relé najde relátko č. 109 na něj poklepej, třeba se chytne, i kdyby, tak kup nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Integer Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Tak páni, je to opravené. Bolo to relátko 109. Ked som ho rozobral tak som zbadal opálený kontakt (30). Čistý studený spoj. Očistil som, prispájkoval, odskúšal, namontoval, naštartoval a funguje. Tak vďaka za pomoc :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.