špája Vloženo 21. Květen 2010 Vloženo 21. Květen 2010 Pánové, hlásím, že mám vše opraveno - viz. přiložená fotodokumentace, je to móc pěkný ! Těsnící gumy sou měkký jak dětská .....:-) Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 22. Květen 2010 Vloženo 22. Květen 2010 2 'špája': Tu kapotu opravovali přelakováním? Většinou to řešejí celou výměnou (brošení, tmelení a lakování je dražší). Citovat
Cizap Vloženo 25. Květen 2010 Vloženo 25. Květen 2010 Ty jo tak kapotu me taky chceli prelakovat, ale byl sem tvrdej a rekl ze je to vymenej dil a ze chcu novou ze je to technologicka vada, a tak me ju nakonec vymenili. Takze to si teda malo bojoval. Ale hlavne ze je vse opraveno, vidis, jeste tam budu muset nastrikat neco na dutiny. hned jak nebude prset. Citovat
Saxo Vloženo 10. Září 2010 Vloženo 10. Září 2010 Tak včera sem byl u nás v autosalonu s tím, že mám taky vady laku po těsnění atd. Chlápek hned vědel o co jde, zkouknul to, prohlídnul servisku a něměl by prý být problém. Říkal, že už takhle dělal asi 4 auta nedávno. Termín mám předběžně domluvenej s tím, že by to mělo být do týdne hotový. Ptal sem se jakto, že to půjde tak rychle a bylo mi řečeno, že prý už se to nemusí dlouho schvalovat ve škodovce a čekat na vyjádření, že on si to nafotí a vše okolo a zodpovídá za to pak sám, že to bude udělaný odpovídající technologií a tak. A pokud by se pak zjistilo, že to bylo neoprávněný, odpovídá za to on. Sadu těsnění prý taky mění už za měkou, s tím že se tvrdá už ani nedělá. Tak sem zvědavej, jestli to vopravdu půjde vše hladce tak jak říkal. Nějaký foto jak moc to mám, jěště nafotím, až bude lepší počasí. Citovat
ratras1 Vloženo 10. Září 2010 Vloženo 10. Září 2010 Kluci, nevíte náhodou od kterého data výroby dávali už ty měkčí gumy, mám octavii vyrobenou 11/2006, MR 2007, a doufám, že už tam mám taky ty měkčí, protože servisku vyplňovanou nemám takže by to byl asi problém. Zatím jsem si ale nevšiml, že by těsnění někde vybrousilo lak, tak to bude snad v pohodě. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 10. Září 2010 Vloženo 10. Září 2010 Myslím si, že se datum té změny od nikoho nedovíš. Prostě omakej ty gumičky a musejí být měkkoučké. Pokud jsou tvrdé, tak víš na čem jsi... Citovat
zilaregi Vloženo 24. Září 2010 Vloženo 24. Září 2010 stejnej problem,u 3 roky stare octavie, jeste to nemam uplne na plech ale na nakou bilou zakladovou barvu ci co,tak jsem to jen odmastil redidlem a malim steteckem petrel barvou stejnou co ma auto,neni to ani videt ale pravdepodobne se to zas prosoupe.tak bych taky rad nejake mekci gumy kol dveri dal ale aby to zas nestalo batoh penez. Citovat
3333misi Vloženo 26. Září 2010 Vloženo 26. Září 2010 Chlapy já měl stejný problém. Natrel jsem to antirezinem, zatmelil. zbrousil a nastříkal. Nahovno je, že se to stejně dře znovu. Guma Z OIII je jiná a nejde dát do OII. V servisu mi řekli, že si ji mám namazat, ale to už jsem dělal. Je to blbost. Chce to sehnam měkší gumu. Citovat
Ari Vloženo 27. Září 2010 Vloženo 27. Září 2010 Zdravim, včera jsem koupil ojetou Octavii II, r.v.2005. Až doma jsem zjistil, že při zavírání zadních dveří se odřel vnitřní lem zadního blatníku a začíná to reznout. Podle mě je to ošoupaný tvrdou těsnící gumou na zadních dveří dole. Má s tim někdo taky nějaký zkušenosti?? A poraďte mi prosím co s tím mám dělat. Díky moc Máme v práci 2 kombíkový oktávky jedna 2005 a druhá 2006. Oběma se cca po 4 letech začala místama olupovat barva z prahů a mezi dveřma, podobně jako tobě. Nikdy nebyly bouraný!!! A vzhledem k tomu, že to udělaly obě bych to tipoval na odfláknutou práci ve Škodovce, dle jejich hesla "zefektivňování a zlevňování výroby" Prostě ty prahy stojí oproti O1 kvalitativně za hovn.... Jak tu někdo psal, prsí se 12 letou zárukou na kastli tak bych to zkusil v autorizovaným servisu. Nám to servis u obou aut bez řečí zadarmo opravil (nevím ale jak. Jestli to jen přebrousili a zastříkli tak to vyleze za chvíli znova). Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 27. Září 2010 Vloženo 27. Září 2010 stejnej problem,u 3 roky stare octavie, jeste to nemam uplne na plech ale na nakou bilou zakladovou barvu ci co,tak jsem to jen odmastil redidlem a malim steteckem petrel barvou stejnou co ma auto,neni to ani videt ale pravdepodobne se to zas prosoupe.tak bych taky rad nejake mekci gumy kol dveri dal ale aby to zas nestalo batoh penez. Ahoj. Jo to se Ti odřelo na základ. Ředidlem odmašťovat nalakovanou karoserii není moc dobrý Pokud máš servisku v pořádku tak jsi na to neměl šahat a reklamovat to. Škodovka o tom problému ví a v rámci záruky to opravuje a mění zdarma gumy kolem dveří. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 27. Září 2010 Vloženo 27. Září 2010 Chlapy já měl stejný problém. Natrel jsem to antirezinem, zatmelil. zbrousil a nastříkal. Nahovno je, že se to stejně dře znovu. Guma Z OIII je jiná a nejde dát do OII. V servisu mi řekli, že si ji mám namazat, ale to už jsem dělal. Je to blbost. Chce to sehnam měkší gumu. Ty novější gumy jsou už z jiného materiálu a jsou měkké jak dětská prdýlka Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 27. Září 2010 Vloženo 27. Září 2010 Máme v práci 2 kombíkový oktávky jedna 2005 a druhá 2006. Oběma se cca po 4 letech začala místama olupovat barva z prahů a mezi dveřma, podobně jako tobě. Nikdy nebyly bouraný!!! A vzhledem k tomu, že to udělaly obě bych to tipoval na odfláknutou práci ve Škodovce, dle jejich hesla "zefektivňování a zlevňování výroby" Prostě ty prahy stojí oproti O1 kvalitativně za hovn.... Jak tu někdo psal, prsí se 12 letou zárukou na kastli tak bych to zkusil v autorizovaným servisu. Nám to servis u obou aut bez řečí zadarmo opravil (nevím ale jak. Jestli to jen přebrousili a zastříkli tak to vyleze za chvíli znova). No jestli to odflákli, tak to vyleze znova. Princip opravy je v tom, že to měli vybrousit na čistý plech, pak spec. procedurou nazinkovat a potom stříknout základem a vrchem. Potom by ještě měli v rámci záruky vyměnit i ty gumy na dveřích. Mě to všechno tak udělali, ale objevily se mi pod lakem tmavé fleky. Ty ale už řešit nebudu (je to jenom zabarvení ne koroze). Citovat
ratras1 Vloženo 27. Září 2010 Vloženo 27. Září 2010 Mě se to zatím nikde neodírá, teda nevšiml jsem si, ale pokud vyjíždím z podzemních garáží a pod. tak ze zadní části slyším takové jakoby tření, tak se obávám, že to bude rovněž těsnění... Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 27. Září 2010 Vloženo 27. Září 2010 No pokud máš MR 2007 tak to odřený mít nebudeš-to už máš nový těsnění Citovat
ZRI Vloženo 12. Říjen 2010 Vloženo 12. Říjen 2010 Zdravíííím, no mám stejný problém OII 6/2005, rezne hrana přední kapoty co doléhá na nárazník a prahy jsou rezlé asi na třech místech a jinak bílé lajny po těsnění. Problém asi vidím v tom, že u nás s reklamací neuspěji. Dovoz z německa, servisní knížku sice mám, ale kdo ví jak to je. Může někdo poradit. Předem děkuji Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 12. Říjen 2010 Vloženo 12. Říjen 2010 Pokud je serviska OK tak Ti to uznají. Je přeci jedno kde je auto 1. koupené. Tak jako tak musíš do škoda servisu aby jsi zjistil jestli je serviska a km OK Citovat
Saxo Vloženo 19. Říjen 2010 Vloženo 19. Říjen 2010 (editace) Tak auto mám od pondělí v sevisu na přestříkání v záruce. Do pátku to mají mít hotový, tak sem zvědavej. Budou měnit i olej, dodal sem vlastní a neprotestoval. Prý musí udělat i záruku mibility po 30t km ( najeto mám 177t km ). Před chvílí volal technik, že prý je na autě zrezivělý místo u palivovýho filtru, že tam bylo špatně daný těsnění a teklo to tam. Celej filtr prý 4000 Kč. A že mají podezření, jestli není fouklý těsnění pod hlavou... Prostě sem řekl neměnit zatím nic, ať to napíšou do závad. Zkontroluju si to sám a rozhodnu se podle toho co se zjistí. Auto má všechny kontroly v servissce atd...tak jak je možný, že se může něco takovýho vyskytnout a bejt něco někde rezavý...?? Věřit jim, nebo nevěřit..??? Editováno: 19. Říjen 2010, autor: Saxo Citovat
Saxo Vloženo 22. Říjen 2010 Vloženo 22. Říjen 2010 Tak dneska odpoledne sem si byl prebirat auto, s tim, ze to ma byt hotovy...prohlizim to a vono prdlajs. Nahore kolem dveri od gumy to zapomeli prestrikat....pritom si to vse prohlizel a najednou, ze na to zapomeli. Tak do pondeli to maji dodelat. Menili jeste olej, filtry atd. - jediny co me zarazi, ze co me daval proforma fakturu je nauctovany i sundani a nandani 1. vypln prednich dveri 2. vypln zadnich dveri 3. panel sloupku B ( celkem asi 1200 Kč ). Nepochopim, proc bych to mel platit, kdyz prestrikani je v zarucni oprave....kdyz sem se ptal proc to tak je, bylo mi odpovezeno, ze mam na aute nestandartni vybavu..coz sem nejak nepochopil Citovat
kastelán Vloženo 23. Říjen 2010 Vloženo 23. Říjen 2010 Tak jsem na autě našel taky korozi. Na zadních dveřích od kufru cca 10 cm od spodního lemu. Ve škodovce mi řekli že vozidlo nemá servisní historii, že si opravu budu hradit v plné výši. Nechápu jak tohle můžou říct. Na 4 roky starém (mladém) autě začne reznout plech který není nijak mechanicky poškozenýa oni to prostě jako záruku neuznaj. :worthy :076 Citovat
Saxo Vloženo 23. Říjen 2010 Vloženo 23. Říjen 2010 Vubec zadnou historii nema...servisku nemas ? Nekdo tady psal, ze mu chybelo neco v servisce a akorat platil nejaky procenta z opravy... Citovat
joe4090 Vloženo 23. Říjen 2010 Vloženo 23. Říjen 2010 Tak jsem na autě našel taky korozi. Na zadních dveřích od kufru cca 10 cm od spodního lemu. Ve škodovce mi řekli že vozidlo nemá servisní historii, že si opravu budu hradit v plné výši. Nechápu jak tohle můžou říct. Na 4 roky starém (mladém) autě začne reznout plech který není nijak mechanicky poškozenýa oni to prostě jako záruku neuznaj. Tak pokud si to budeš celý hradit sám, tak to dej k nějakýmu šikovnýmu lakýrníkovi pokud někoho takovýho znáš, ať tě to udělá on.. ŠKODA tě akorát oškube a kde nic tu nic. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.