Přejít na obsah

Výměna rozvodů 1.9 TDI PD 77 kW


dandyho

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci, mam OII 1,9TDi 77kW a najeto lehce pres 120.000km. Chci nechat vymenit rozvody a vodni pumpu. Co jsem koukal napr. na aukro nebo sbazar nabizeji se tam celkem casto a za dobre ceny. Zajima me jak je to s kvalitou a na co si mam dat pozor. Rozvody vyrabi primo Skoda? Je pro me auto je jen jeden typ? Jde mi o to, ze bych si je sehnal za lepsi cenu na internetu a znamej mechanik mi je vymeni :-) Diky moc za rady!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po 90.000km byla výměna rozvodů jen u prvních TDI-PD což bylo 1999-2001,od té doby je už výměna po 120.000km a od kódu motoru BLS po 150.000km....Normálně je měn po 120.000km (BKC) jsem měl taky......Těch 9.500kč co tu píše Romariooo sice souhlasí,ale to je určitě bez vodní pumpy,s vodní pumpou+práce to vychází ve škodovce na 12-13.000kč....

Jak napsal Wrccko....kup je zde ...má je origo.nové+vodní pumpa za 3.000kč...Posílaj i na dobírku +100kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně se ujisti jestli ten známej co ti to bude měnit má přípravky na zaaretování a nastavení rozvodů na TDI-PD..viz.obrázek...ten vlevo je na zaaretování klik.hřídele a ten vpravo na vačku.....bez nich si to nenechej dělat!!!....hodně lidí to dělá po staru,tak že si jen udělá svoje značky na vačce a klice a vymění to,ale to je nesmysl..protože ty ručně dělané značky si udělá na rozvodu co má 120.000km tudíš už tak tam jsou odchylky a né malé...sám jsem je dělal asi 5x a vždy po 120.000km je např.takové napnutí kladky tak 1cm pod značkou.....Ano,to kladka je sice poloautomatická že v závislosti na zatížení motoru ten řemen dopíná apod.,ale to je max.5mm a ještě k tomu nad značku......Známej si takhle před časem nechal od nějakého souseda v garáži vyměnit rozvody na 1.9TDI-PD 96kw a dělalo mu to pěknou neplechu (výkon,hlučnost,spotřeba)...až mu to někde změřil frajer v autor.servisu a zjistil že má předvstřik úplně hozenej,tak se to předělávalo a platil pak dvojí práci.

Prostě TDI-PD jedině s přípravkama!!!!!!!!!!!!!!!!!!

post-12679-1236941032_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy s touhle firmou moc dobré zkušenosti nemám, ale nešlo o rozvody.

EDIT: Sady jsou běžně i na aukru.

Jj,on tam má ted nějaké nové kluky co mu to tam obsluhujou+zvedaj tel. a ty nejsou zrovna gut!!...Já když tam předmin.týden kupoval čelní sklo na OII,tak mi 2x přinesl jiný sklo a pak když přinesl správný,tak řekl cenu 2.600kč,tak jsem mu řekl at mi zavolá šéfa(kterýho už za ty léta celkem znám),ten přišel a hned řekl že čel.skla na OII jsou po 1.800kč...On to řikal že to tam ted má samý střeva ;) ....Na dobírku se bát nemusíš,to posílá přímo jeden s těch šéfů a třeba známýmu do Tábora už takhle posílal několikrát nějaké věci (včetně rozvodů) a nikdy neměl problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně se ujisti jestli ten známej co ti to bude měnit má přípravky na zaaretování a nastavení rozvodů na TDI-PD..viz.obrázek...ten vlevo je na zaaretování klik.hřídele a ten vpravo na vačku.....bez nich si to nenechej dělat!!!....hodně lidí to dělá po staru,tak že si jen udělá svoje značky na vačce a klice a vymění to,ale to je nesmysl..protože ty ručně dělané značky si udělá na rozvodu co má 120.000km tudíš už tak tam jsou odchylky a né malé...sám jsem je dělal asi 5x a vždy po 120.000km je např.takové napnutí kladky tak 1cm pod značkou.....Ano,to kladka je sice poloautomatická že v závislosti na zatížení motoru ten řemen dopíná apod.,ale to je max.5mm a ještě k tomu nad značku......Známej si takhle před časem nechal od nějakého souseda v garáži vyměnit rozvody na 1.9TDI-PD 96kw a dělalo mu to pěknou neplechu (výkon,hlučnost,spotřeba)...až mu to někde změřil frajer v autor.servisu a zjistil že má předvstřik úplně hozenej,tak se to předělávalo a platil pak dvojí práci.

Prostě TDI-PD jedině s přípravkama!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diky za podrobne info. Myslel jsem si zem mam jen TDI a ne TDI-PD. Kde to muzu zjistit neby vycist? Motorum moc nerozumim :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně se ujisti jestli ten známej co ti to bude měnit má přípravky na zaaretování a nastavení rozvodů na TDI-PD..viz.obrázek...ten vlevo je na zaaretování klik.hřídele a ten vpravo na vačku.....bez nich si to nenechej dělat!!!....hodně lidí to dělá po staru,tak že si jen udělá svoje značky na vačce a klice a vymění to,ale to je nesmysl..protože ty ručně dělané značky si udělá na rozvodu co má 120.000km tudíš už tak tam jsou odchylky a né malé...sám jsem je dělal asi 5x a vždy po 120.000km je např.takové napnutí kladky tak 1cm pod značkou.....Ano,to kladka je sice poloautomatická že v závislosti na zatížení motoru ten řemen dopíná apod.,ale to je max.5mm a ještě k tomu nad značku......Známej si takhle před časem nechal od nějakého souseda v garáži vyměnit rozvody na 1.9TDI-PD 96kw a dělalo mu to pěknou neplechu (výkon,hlučnost,spotřeba)...až mu to někde změřil frajer v autor.servisu a zjistil že má předvstřik úplně hozenej,tak se to předělávalo a platil pak dvojí práci.

Prostě TDI-PD jedině s přípravkama!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeste mi prosim rekni, od jakeho vyrobce mam rozvody koupit? Tady jsem nasel jedny rozvody a u maxi-l.cz jsem vyrobce rozvodu jeste nezjistil ... V tomlhe pripade se na kvalite nevyplati setrit. Diky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavně jde o zkvalitnění materiálu ze kterýho jsou ty řemeny dělané....ty starý který se měnily po 90.000km byli takový hladký,lesklý,prostě jak obyč.guma a pak ty novější typy který se dělaj dodnes jsou matný a na pohmat ti připadá jak kdyby byli pokryty látkou a maj takovou strukturu......A co mi taky před časem řikalo pár lidí z Jarova,tak záleží na generaci PD vstřikovačů....prý ty novější jsou k tomu motoru šetrnější,prostě to nedostává takové šlupy jako v případě první generace z roku 99.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatim jsem servis nepotřeboval,ale budu muset něco vykoumat....Ten známej co odešel z Jarova si ted bude dělat zkoušky na autodopravu co mám já,takže bude pro mě jezdit ze svym autem,tak jsem s nim denně v kontaktu a řikal že co půjde tak mi udělá doma melouchem ve svý dílně a co nepůjde (na záruku apod.) ,tak to mi snad domluví u známýho(býval.kolega co s nim dělal na Jarově mistra na proti-partě) a ten ted dělá u Tukase,tak uvidíme....hlavně chci někoho spolehlivýho a šikovnýho jako je on....Každopádně jen tak nikam auto nedám aniž bych tam nikoho neznal,to se radši na záruku vyseru a udělá mi to ten známej doma melouchem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ,přesně tak.....zlom byl u 1.9TDI-PD 77kw(BXE) v roce 2006....BXE kód motoru začal od 03/2006 a byl ještě po 120.000km,ale od tušim 06,07 max.08/2006 bylo už BXE interval po 150.000km...a vše následující (BLS) už bylo taktéž po 150.000km.....Nyní nastupující TDI-CR maj od svého počátku interval už po 180.000km...

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Hra nijaku ulohu aj vek auta resp.rozvodoveho remena??Ak najazdim napriklad 120 000 km az za 10 rokov ,kedy bude potrebna vymena rozvodov??Kamos co ma Fiat stilo my tvrdil ze v servise fiat mu povedali ze to musi menit po 5 rokoch bez ohladu na pocet najazdenych kilometrov.Ma nieco take aj Skoda?Lebo v servisnej knizke sa pise len pocet km a nie vek.Ake mate skusenosti vy???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...