Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

po 2 a půl roce se mi stala taková divná věc. zničejo nic mi prasklnul na dveřích u spolujezdce lak :feve: .Nejdříve malá boule a pak to prasklo.Už jsem to reklamoval...v uterý mám přiject,nafotí to poškou to do škodovky na posouzení zda je to vada nebo ne. Pak se to bude řešit dál. :help::feve::aggressive:

post-2851-1237127402_thumb.jpg

Vloženo

Stát se to může, stačí vlasová trhlinka, ani ji nevidíš, někdo ti bouchne dveřma do dveří, navzlíná tam voda, zmrzne a je hotovo :( . Ale uznat to mohli, syčáci...

Vloženo
Tak to škodovka meuznala.... :feve::help:kol100

hlevně to nevzdávej....proti tomu jejich zamítnutí se u nich "odvolej" a stůj pevně na svém, že to chceš od nich opravit grátis....mám skušenost, že když vytrváš a pošleš jako já cca 30 e-mailů...tak nakonec uspěješ.....se mnou se taky moc na zákaznickém centru nechtěli bavit....a stačilo jim dát najevo, že to se mnou nebude takk lehký...a že půjdu na vyšší místa....a zabralo to....a je jedno co jsem řešil já....také zde hraje roli servis, přes který to řešíš...

Vloženo

To je sila, že to neuznali, až sa mi nechce veriť. Uznávajú oveľa horšie veci na FI aj OII, toto je evidentná výrobná vada. Pri robení dokumentácie v servise merali aj hrúbku laku, alebo len spravili fotky? Určite to reklamuj a reklamuj dovtedy, kým to neuznajú. Nie je normálne, aby sa toto stalo na 2 roky starom aute, nech by to bola aj Dacia bez pozinkovanej karosérie! Aký vlastne uviedli dôvod na zamietnutie?

Vloženo

Chtěj po nich při zamítnutí reklamace protokol, proč ti neuznali závadu. Pokud ti ho nevystaví, tak řekni že půjdeš za soudním znalcem a že si ho necháš udělat a pak se budete bavit uplně na jiné úrovni přes právniky. A pokud ti ho vystaví a reklamaci stejně zamítnou tak řekni to samé, že si to necháš posoudit u soudního znalce atd. Věř mi zabírá to.

Samozřejmě ani v jednom případě za tím znalcem nepujdeš. Já jsem doma tak měnil plastové okna jak se mi na nich začala objevovat plíseň. 3 že pry ne ne a pak jsem na ně přitlačil zahrál tuhle hru a do týdne mi přesklili všechny okna.

Takže na ně přitlač.

Vloženo

Tak to teda nechápu, jak můžou podle fotek objektivně posoudit, jestli je reklamace oprávněná nebo ne. Na to bych se jich

kromě jinýho taky zeptal. Ještě bych se jich zeptal, co by podle fotek považovali za oprávněnou reklamaci. To je fakt něco.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Lak dveří se bude komplet sundavat a dávat nový,škodovka konečně uznala oprávněnou reklamu....Technik se na to koukal a rovnou říkal oprava.Podle vydřívějšího vyjádření od stolu(podle fotek),zamítnute.Díky za rady.

  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Kluci honem na to mrkněte a šup na garanci do servisu , taky jsem to musel absolvovat , jen se nenechejte odbýt jako já , mě to nechtěli uznat . K závadě se vyjadřili tak , že lak na střeše je mechanicky poškozen tudíž nelze reklamaci uznat , ale na toto rozhodnutí se stačí odvolat mailem a hned reklamaci uznají , oprava trvala 3 dny a lakovali celou střechu , nic nejde poznat .

Vloženo

Tohle už jsem absolvoval taky. U mě probíhalo všechno v pohodě. V servisu si to nafotili a poslali do MB na posouzení a za pár dnů už jsem frčel do servisu. Mně nedělali celou střechu, ale jenom část a na ty původně popraskaný místa nanesli trochu víc laku, aby se to prý neopakovalo. Vypadá to jako nový. :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...