petoL Vloženo 23. Duben 2009 Vloženo 23. Duben 2009 mam jeden dotaz, teraz ked je teplejsie som spozoroval taky jav ze ked nastartujem studeny motor, tak mi nabehne sytic a otacky mam okolo 1200, ale v zime ked som startoval studeny motor tak sytic nenabehol, otacky boli hned okolo 800, jedna sa o motor 1,4 16 / 63 kw Citovat
Escrito Vloženo 24. Duben 2009 Vloženo 24. Duben 2009 Moc to nesleduji ale připadnou mě otáčky stejné v zimě tak i v létě Citovat
Malin Vloženo 24. Duben 2009 Vloženo 24. Duben 2009 (editace) Po nastartovani mam rovnake otacky aj v zime aj v lete. Hned po nastartovani je to tych 800 a po chvili ich sytic zvysi EDIT: tak som sa lepsie pozrel a hned po nastartovani to skoci na cca 1100 a po chvili to este kusok zdvihne na priblizne 1200 Editováno: 24. Duben 2009, autor: Malin Citovat
mambo Vloženo 24. Duben 2009 Vloženo 24. Duben 2009 (editace) Já mám teď po nastartování ot. něco přes 1000, tak asi 1100, ale 1200 to asi u mě nebude, tyhle ot. mám hned po nastartování, ne že by se zvýšily až za chvíli, za nějakou dobu mi klesnou na těch asi 700 ot. Spotřeba při nastartování je 1.6 - 1.7 l/h, po snížení ot. je to 0.6 - 0.7 l/h. V zimě to bude asi stejný. Editováno: 24. Duben 2009, autor: mambo Citovat
petoL Vloženo 24. Duben 2009 Autor Vloženo 24. Duben 2009 a dnes ked som isiel z prace tak som zistil ze ked idem na sytic, tak motor je taky neochotny, akokeby trhavy chod, ked otacky padnu na 800 tak ide v pohode Citovat
mambo Vloženo 24. Duben 2009 Vloženo 24. Duben 2009 To mi občas dělá taky. Jak jsem psal o těch ot., tak dneska odpoledne jsem měl po nastartování taky kolem těch 1200 ot., pokaždý je to asi trochu jiný. Jinak ta spotřeba při těch 1200 ot. se docela měnila, v jednu chvíli jsem tam měl 2.3 l/h a potom mi to spadlo asi na 1.3 l/h, tak nevim, asi jak kdy. Citovat
Poldy Vloženo 2. Červen 2009 Vloženo 2. Červen 2009 Čaute. Reagujem trošku neskôr, ale nedá mi nepridať do súdka aj moju skúsenosť. Mám 1,6 / 77kW a rovnaký problém. Auto má rok (9300km) a počas prvých mesiacov (Leto) som si nič nevšimol. Cez zimu nabehol sytič asi 5 krát do mesiaca a to jazdím denno-denne. Akonáhle je vonku nad 15 stupňov a auto pár hodín stojí na slnku, VŽDY sa zapne sytič, motor točí 1200 ot/min a okamžitá spotreba je 2,7l/hod. Po pol minute sa motor ustáli 800 ot./min. 1l/hod. a môžem vyraziť. Podotýkam, ráno je 10 stupňov a motor má hneď po naštartovaní normálnych 800 ot./min.. Podľa "kompetentných" zo servisu je to normálny jav, riadiaca jednotka vtedy hľadá optimálny bod a preto vtedy treba počkať kým to prejde bo inak to trase a voľnobežné otáčky nechcú padnúť na normál. Takže toľko. Nenadávam, je to trošku čudné, ale keď chcem jazdiť musím sa prispôsobiť. Citovat
Igor Vloženo 2. Červen 2009 Vloženo 2. Červen 2009 Poldy: Na tento problém je riešením aktualizácia SW v RJ motora. Choď do servisu, nahlás tento problém, mali by o ňom vedieť. Ak by sa vykrúcali, tak si poznač a vytiahni na nich túto kúzelnú formulku - "Aktuální sdělení číslo 68, rok 2008, vydané 17.10.2008, názov 'Špatná reakce motoru BTS na přidání plynu po studeném startu'". Ak to nepomôže, tak mi daj vedieť názov servisu a meno prijímacieho technika a ja sa postarám, aby na toto už nabudúce nezabudol Citovat
mambo Vloženo 2. Červen 2009 Vloženo 2. Červen 2009 To Poldy: Jestli jsem to dobře pochopil, tak vždycky čekáš, až se ti otáčky sníží na 800 a potom teprve jedeš? Citovat
Arts Vloženo 2. Červen 2009 Vloženo 2. Červen 2009 ja mam to iste a hej aj ja som vzdy pockal kym klesli otacky .. . lebo ked som siel hned akurat som brzdil ine auta kedze to nechcelo moc ist teraz je teplo takze uz na to zabudam .. poldy je dost mozne ze sa budu vykrucat ze nic nevedia .. ako moja skusenost dnes v servise. ale zajtra idem zas s touto kuzelnou formulkou Citovat
petoL Vloženo 5. Červen 2009 Autor Vloženo 5. Červen 2009 (editace) no ako si dopadol v servise?? Editováno: 5. Červen 2009, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat
Arts Vloženo 5. Červen 2009 Vloženo 5. Červen 2009 no najprv sa tvarili ze neviedia o com rozpravam .. ale ked som dosiel s papierom na ktorom som mal vytlacene to co pisal igor tak zrazu uz existoval novy SW. Tak to preflashovali a pohodicka. Podla mna je motor teraz ovela :palec2: . . takze umna je to jednoznacne plus. . Citovat
mambo Vloženo 6. Červen 2009 Vloženo 6. Červen 2009 Ahoj. Chtěl jsem se zeptat, jestli je i nějaký SW na 1.4 nebo se to týká pouze motoru 1.6? Mám občas taky takový problém. Týká se to pouze nějaký série motorů? Citovat
mambo Vloženo 13. Červen 2009 Vloženo 13. Červen 2009 (editace) Ahoj. Mám malý dotaz. Když nastartujete zahřátý motor, vyskočí vám ot. na 1200 a hned spadnou na 800 nebo to vyskočí rovnou na těch 800 ot.? Dík. Editováno: 13. Červen 2009, autor: mambo Citovat
Arts Vloženo 13. Červen 2009 Vloženo 13. Červen 2009 myslim ze je novy SW len na BTS motor . .resp 1,6. a myslim ze vyskocia rovno na tych 800 Citovat
mambo Vloženo 13. Červen 2009 Vloženo 13. Červen 2009 Tak mně to skočí na těch 1200 a potom okamžitě spadne na 800. Tak nevim, jestli je něco špatně. Citovat
Blacky Vloženo 13. Červen 2009 Vloženo 13. Červen 2009 co to znamena, ze vyskoci? ma to nejakou prodlevu, nebo to proste "kyvne" po tom co RJ posle trochu smesi do valcu a po cca sekunde snizi? Citovat
mambo Vloženo 14. Červen 2009 Vloženo 14. Červen 2009 (editace) Když nastartuju, tak vyleze na těch 1200 bez prodlevy a hned, jak dosáhne těch 1200, tak spadne na 800ot. Dneska asi po 3 hod stání a následném nastartování mi ot skočily na 1000, hned potom jsem slyšel, jako by to přidalo plyn a na okamžik to vylítlo na těch asi 1200 a potom hned spadlo přibližně na těch 1000ot. To samovolné přidání plynu bylo docela slyšitelné, jako když se šlápne na plyn. Nevím, jestli je to normální a ŘJ si to takhle reguluje. Snad jsem to napsal srozumitelně, nevím, jak to ještě líp popsat. Editováno: 14. Červen 2009, autor: mambo Citovat
Blacky Vloženo 14. Červen 2009 Vloženo 14. Červen 2009 jj asi tusim co myslis. nikdy sme to takhle detailne nepozoroval, ale za chvilku nekam jedu, tak to schvalne parkrat zkusim a budu poradne sledovat. Citovat
mambo Vloženo 14. Červen 2009 Vloženo 14. Červen 2009 Před chvílí jsem jel pryč a znovu jsem to sledoval, tentokrát ručička vyskočila na 800 ot. a tam to zůstalo, tak snad to bude v pohodě. Budu to nějakou dobu ještě pozorovat, jak to bude pokračovat. Když tak mi dej pak vědět, jak to máš u sebe a díky moc za ochotu. Citovat
Blacky Vloženo 15. Červen 2009 Vloženo 15. Červen 2009 Tak overeno. Dela mi to taky a myslim, ze je to normalni. Asi 7 z 10 startu to udelaj jak pises. Rucka skoci na cca 1200 a hned ( dost trhane) spadne na tech 800. Obcas to rovnou zustane na tech 800. Startuju samozrejme bez plynu. Vyslapnuti spojky (tak startuju), nebo ne, na to nema vliv. Nepoznal sem na zvuku motoru, jestli ty otacky vazne tak houpnou, nebo je to jen nejaka elektricka sotkovina v systemu otackomeru. Citovat
mambo Vloženo 15. Červen 2009 Vloženo 15. Červen 2009 (editace) Díky moc Blacky. Tak to jsem rád, že je to normální. Včera mě navíc trochu vyděsilo to slyšitelný přidání plynu, ale to snad bude taky v pohodě. Startuju jako ty, bez plynu, to je jasný a vždycky s vyšláplou spojkou. Ještě jednou dík. Editováno: 15. Červen 2009, autor: mambo Citovat
Igor Vloženo 15. Červen 2009 Vloženo 15. Červen 2009 Ono záleží aj od vonkajšej teploty, resp. od teploty nasávaného vzduchu. Niekde som sem dával graf, kde bolo zaznamenané štartovanie - otáčky, množstvo nasávaného vduchu, jeho teplota, teplota chladiacej kvapaliny atď. Nie je nič výnimočné, keď prvých cca 30 sekúnd otáčky poskakujú hore dole. Problém nastáva až vtedy, keď má motor tendenciu zdochnúť - veď okrem iného sa toto riešilo novými flashmi RJ pre motory 1,2 a 1,6. Citovat
bojler Vloženo 16. Červen 2009 Vloženo 16. Červen 2009 Potvrzuju, volnobezny otacky jsou po nastartovani cokoliv, jenom ne konstantni v zavislosti na teplote, dnu a mesicni fazi. Motor ma po vyjeti z garaze skoro nadrzenej zvuk a otacky si auto meni pomerne casto. U rodicu neni ve starsi garazi ovladani vrat a zmeny otacek jsou v prvni behem jejich zavirani slysitelne. Pak se to uklidni a neni problem. Citovat
Poldy Vloženo 21. Červen 2009 Vloženo 21. Červen 2009 To Mambo : Áno pochopil si dobre, radšej tých 30 sekúnd počkám. Raz som nepočkal a vtedy sa to rozbiehalo ako so zatiahnutou ručnou brzdou a citeľne to šklbalo. To Igor : Vďaka za radu, presne toto som potreboval vedieť. Na tých "majstrov športu" v servisoch (česť výnimkám) treba vytiahnuť argumenty, inak sú schopný odfajčiť človeka tými rečičkami "To je normálne..." ako aj mňa. Nechápem len to, že vedia o tomto probléme, sám som ich upozorňoval na to že tento problém mám aj ja a maly to na háku, hoci klinček vyťahovať z pneumatiky sa im chcelo. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.