fabiahtp Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Nevíte někdo jaký bude krouťák a spotřeba u nových motorů 1,2HTP, které mají jiný rozvodový řetěz a odlehčenou klikovku, výkon prý zůstane stejný a emise budou EURO 5 ? Motor už se údajně vyrábí ale na stránkách škodovky žádné údaje nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Vlach Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 A není to náhodou ten motor co teď dávaj do novýho vW Pola? 1,2 emise 128 UERO 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 četl jsem kdesi, že to bude mět řemen místo řetězu.Možná, že to byl překlep a když ne, tak se zase bude na foru řečnit, jestli se ventily potkají s ventilem nebo s pístem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 6. Září 2009 Sdílet Vloženo 6. Září 2009 z recenzie na nove vw polo 1.2 12V na www.auto.cz: "Nevím, ale ve chvíli, kdy např. většina fábií odjíždí z autosalonu právě s tímto motorem, není nějaké znechucení na místě. Jsou modely (např. naše redakční Ibiza), ve kterých předvádí tříválec šílené kousky, ale např. ve Fabii nebo právě Polu mi tenhle „tříhrnek,“ jak se mu začalo přezdívat, nikdy nevadil. A v novém Polu mi se svým novým olejovým čerpadlem, rozvodovým řetězem a upravenou řídící jednotkou vadil ještě méně resp. vůbec. Maximální výkon 51 kW v 5400 min-1 a točivý moment 112 Nm ve 3.000 ot./min samozřejmě přináší limity z hlediska jízdní dynamiky, ale zvukový projev už není žádná tragédie." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 6. Září 2009 Sdílet Vloženo 6. Září 2009 Fakt by ma zaujimal ten novy zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 četl jsem kdesi, že to bude mět řemen místo řetězu.Možná, že to byl překlep a když ne, tak se zase bude na foru řečnit, jestli se ventily potkají s ventilem nebo s pístem. Místo dětského řetízku se tam montuje široký ozuběný řetěz, rozvodová kola již nejsou z lisovaného plechu, ale jsou cca 2,5 širší. Tiché by to mělo být díky snížení vibrací a rezonancí toho rozvodu. Ta klikovka bude asi odlehčená, aby kompenzovala nárůst rotujících hmot právě u rozvodů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Makyn20 Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 toto se týká všech dvojkových HTP s tím řetězem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 toto se týká všech dvojkových HTP s tím řetězem? Náběh v polu 5, ve Fabii II od 05/2009 (modelový rok 2010, kdy se začala rušit rezerva) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Hoši, modernizovaný motor HTP je KATASTROFA! Děda si rok po mě koupil Rooma 1.2 HTP 51 kw, říkám super, novější HTP, EU5.. ALe po usednutí jsem zjistil že motor absoultně nejede, je přiškrcený elektronikou! Žere o lirt i dva litry více než moje. Zvuk už není jako šicí stroj, ale motor prostě už při 3 tisících ŘVE přímo šííílíí. Proti starší verzi nemá už žádnou sílu. Tak verze 44kw musí být tragédie. Nejlepší HTP byly v jedničkové fábce 1.2 47kw. Na start si na ni neškrtne ani 1.9 TDI 66kw. A to mám ověřené. HTP od roku 2010 nebrat. Je to smutné,milí hátépéčkaři, ale i já jako fanda těchto motorů říkám ..emise to všechno posraly. Podobné téma se řeší všude u motorů 1.6 TDI.. Kdo kdy viděl, aby (zasraný,skurvený) pežot anebo jiná francouzká vyblitá značka s motorem 1.6 HDI měla lepší motor než VW group ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 ono to nechce s tím jezdit stylem důchodce :-) do 3t je to zdechlý to je fakt. můžu srovnávat, měl jsem HTP 40kW a teď 51. ale jak se to víc vytočí, tak jede dobře, což zase ty starý HTP už byly zdechlý. navíc parádní je zpřevodování na pětku, kdy při 110 točí 3t a při 130 3,5 což u těch starejch bylo za trest jezdit po dálnici. takže když to shrnu, tak pružnost v nižších otáčkách je u novýho HTP horší, ale od 3t je cítit zátah až do omezovače, u starýho končil někde kolem 4,5. takž pro normální jízdu je použitelnější stará verze :-) jsem to pěkně obkecal :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 Ja v práci jazdím na Fabii I HTP 47kW a domov idem svojou Fabiou combi II 51kW, takže denne porovnávam. Dynamika je porovnateľná, spotreba tiež, ale pocitovo je to v novej Fabii úplne inde - motor je tichší, má iný zvuk - už to nie je kosačka a do 2000ot ho ani nepočuť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabiahtp Vloženo 4. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Nový motor HTP je spolehlivý a jednoduchý oproti třeba TSI, když čtu ty problémy majitelů TSI tak bych se motoru HTP dnes vůbec nebál hlavně když už má konečně prodloužené převody tak i ta spotřeba je o dost lepší. Docela by mě zajímalo porovnání spotřeby v 90, 100, 130Km/h mezi HTP a TSI 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 26. Duben 2012 Sdílet Vloženo 26. Duben 2012 Já měl Fabii 1.2 HTP47 kW a byla to katastrofa, jezdím teď sem tam otcovou Fabii HTP 51kW a je to o mnoho lepší a neřve to jak rozuřený vysavač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
micar Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 (editace) Nový motor HTP je spolehlivý a jednoduchý oproti třeba TSI, když čtu ty problémy majitelů TSI tak bych se motoru HTP dnes vůbec nebál hlavně když už má konečně prodloužené převody tak i ta spotřeba je o dost lepší. Docela by mě zajímalo porovnání spotřeby v 90, 100, 130Km/h mezi HTP a TSI inovací rozvodů na podobné jako má Tsi,to opět skáče. ted jsem dělal dvě 44kw najeto 40a 45tis ,skočené o dva zuby,řetěz jak kšandy,šel sundat bez demontáže ozub. kol l Editováno: 2. Říjen 2013, autor: micar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 A z jakého roku byly ty motory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 Hoši, modernizovaný motor HTP je KATASTROFA! Děda si rok po mě koupil Rooma 1.2 HTP 51 kw, říkám super, novější HTP, EU5.. ALe po usednutí jsem zjistil že motor absoultně nejede, je přiškrcený elektronikou! Žere o lirt i dva litry více než moje. Zvuk už není jako šicí stroj, ale motor prostě už při 3 tisících ŘVE přímo šííílíí. Proti starší verzi nemá už žádnou sílu. Tak verze 44kw musí být tragédie. Nejlepší HTP byly v jedničkové fábce 1.2 47kw. Na start si na ni neškrtne ani 1.9 TDI 66kw. A to mám ověřené. HTP od roku 2010 nebrat. Je to smutné,milí hátépéčkaři, ale i já jako fanda těchto motorů říkám ..emise to všechno posraly. Pánové, tak ten motor se po 30 tisících rozhýbal tak, že se nestačím divit. Takže beru zpět, modernizovaný motor HTP je super ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 Je to už otrepaná známa vlastnosť motorov VW 1,6, od ktorého je HTP odvodený. U mňa tak isto - presne po 30000km motor ožil a hlavne spotreba išla dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 (editace) No. Po zjišťování technických nedostatků motorů ve fabiích mi přišlo 1,2HTP 51kW jako to nejmenší zlo od škodovky. Motor TSI mě odradil spletí hadiček a trubiček linoucích se kolem motoru a hláškou známého, který měnil turbo ve 30 tis km těsně po záruce. A diesel sem nechtěl z duvodu povětšinou jen 15ti kilometrového nájezdu mezi vychladnutím motoru. Tak se též přidávám do klubu zoufalců/šťaslivců co si pořídili 1,2 HTP 51 kW. (zoufalec nebo šťastlivec budu až tak po najetých 80ti tis km, aktuální nájezd 1200 km nemá žádnou vypovídající hodnotu) Jinak při porovnání s mojim starým lehoučkým svižným 40kW Twingem mi přijde pohyblivost těžší Fabie vzhledem k poměru kW/kg ještě trochu větší. Editováno: 16. Listopad 2013, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 neboj zoufalec nebudeš, já patřím k těm šťastlivcům už 270t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 neboj zoufalec nebudeš, já patřím k těm šťastlivcům už 270t km A jaký trasy jezdíš s tim Roomstrem 51 kW? Celoroční provoz? Jak to máš s výměnami motorovýho oleje, dodržuješ předepsaných 15 tis nebo už tak při 8 tis km? Jakej olej tam dáváš? Co klimatizace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 v týdnu manželka cca 20km do prácea zpět, o víkendu někdy delší trasy 100 a více km, tak 3x-4x v roce Praha, v létě odvča do Bulharska - 1650km jedna cesta. Oleje měním jak na jedničkové Fábii 1,2/47 tak i na roomovi standardně po 15t km. Fábie má aktuálně 270t km, teď jsem zrovna v pátek měnil olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 v týdnu manželka cca 20km do prácea zpět, o víkendu někdy delší trasy 100 a více km, tak 3x-4x v roce Praha, v létě odvča do Bulharska - 1650km jedna cesta. Oleje měním jak na jedničkové Fábii 1,2/47 tak i na roomovi standardně po 15t km. Fábie má aktuálně 270t km, teď jsem zrovna v pátek měnil olej A jakej motorovej olej tam dáváš? A co převodovej olej? Ten je v tej Fabii origo nebo, už je taky měněnej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.