jkro Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Potřeboval bych vědět jak správně funguje denní svicení na octavii 2 mě jak zapnu klíček tak už svítí tlumená světla a svítí i když startuju což se mi zdá divné.Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos3 Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Je to normál, tak to dělaj všechny OII z nakod.dennim svícenim......Prostě otočíš klíčkem do první polohy a už svítěj pořád. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRYSIMLADE Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Potřeboval bych vědět jak správně funguje denní svicení na octavii 2 mě jak zapnu klíček tak už svítí tlumená světla a svítí i když startuju což se mi zdá divné.Dík Normalni jev. Pokud te to trapi lze prekodovat ze dokud nepustis rucku nerozsviti se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavek.1 Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Ahoj chlapi, co říkáte na tyto světla pro denní svícení, dost se mi líbí, chtěl bych je dát na moji OI. http://www.dvdautoradia.cz/led-svetla/led-...homologace.html dík za rady Pavek.1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivomb Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Do OI bych dal obdélník, myslím, že lépe zapadne do nárazníku. Mrkni na www.cztuning.cz (bude to i cenově lepší). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
folvarcny Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Ahoj chlapi, co říkáte na tyto světla pro denní svícení, dost se mi líbí, chtěl bych je dát na moji OI.http://www.dvdautoradia.cz/led-svetla/led-...homologace.html dík za rady Pavek.1 Přesně tyhle má manželka ve svém Kalosu. Svítí bezvadně, z dálky je hned poznat, že jede. Jedna chybka ovšem je, že jedno světlo se jí orosilo, zatím ale svítí. Kupoval jsem to normálně v obchodě, tak jim to kdyžtak zajdu reklamovat. Na předchozí O1 jsem měl kulatá světla Wesem s normání 21W žárovkou a taky byla v pohodě a myslím, že hranatá se na O1 nehodí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomihanus Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Dá sa to denné svietenie nakódovať cez VAG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doli Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Jo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaculik22 Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Jo Rad bych vedel jak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhausek Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 změnou dlouhého kodování v jednotce BSG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaculik22 Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Jo Tobych rad věděl jak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rostama Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 Zkus se podívat třeba ... tady : http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=64&st=0&p=735entry735 Stačí trošku pohledat, mít PC, kabel, program který to umí a je to hračka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanesek Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Proč u Octavky když startuji tak day light nezhasne , ale jen pohasíná jak točí startér ? Tím se přece zbytečně zatěžuje baterka . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanmar Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 U světla denního svícení ( O II fc ) se mi pravidelně po nějaké době nataví kontakt žárovky. Dělá to jen na jedné jedné straně. Stačí výměna patice žárovky, nebo je chyba jinde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermarine_Spitfire Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 (edited) Podle fotky mi přijde kontakt hodně špičatý, ikdyby nebyl natavený (takže zbytečně zmenšuje kontaktní plochu s plíškem v objímce). Zkontroloval bych plíšek v objímce - vyčistil bych ho od oxidace nebo uhlíku, napružil bych ho směrem ven. Tavení je důsledek špatného kontaktu (velkého odporu > kumulace tepla) - plíšek může být zatlačený v objímce a při otřesech začne vibrovat na kontaktu patice žárovky a začne jiskřit - tavit pájku na patici. Tož asi tak Edited January 1, 2017 by Supermarine_Spitfire Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanmar Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Plíšek v objímce je nezoxidovaný a při každé výměně žárovky jsem jej přihýbal. Žárovku měním zhruba po roce - (teď to bylo již po půl roce). Tedy tahle je pátá... Na levé straně jsem od začátku měnil jen jednu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanmar Posted April 2, 2017 Share Posted April 2, 2017 Tak dnes šestá žárovka denního svícení u pravé lampy - vyměněna zároveň i objímka. (Je to po cca. 3 tisících ujetých km). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.