turboss Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 (edited) zdravím chlapi tak dnes idem po dilanici a ked som šiel 120 tak voláko ako keby cuklo plynový pedál a nechcelo dalej zrýchlovať zrýchlovalo pomaly čo tomu je ? , a neťuká pod kapotou to relátko asi na turbo to je može to byt tým čo mám robiť ? díkes Edited September 2, 2009 by turboss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juro sdi Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Upresni typ motora-inak sa neda dalej riesit tvoj problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboss Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Upresni typ motora-inak sa neda dalej riesit tvoj problem. rok výroby 6/2000 motor TDI typ AGR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Tem tu mas dost!!!! HLADAJ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboss Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 zdravím chlapi tak dnes idem po dilanici a ked som šiel 120 tak voláko ako keby cuklo plynový pedál a nechcelo dalej zrýchlovať zrýchlovalo pomaly čo tomu je ? , a neťuká pod kapotou to relátko asi na turbo to je može to byt tým čo mám robiť ? díkes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboss Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 zdravím chlapi tak dnes idem po dilanici a ked som šiel 120 tak voláko ako keby cuklo plynový pedál a nechcelo dalej zrýchlovať zrýchlovalo pomaly čo tomu je ? , a neťuká pod kapotou to relátko asi na turbo to je može to byt tým čo mám robiť ? díkes dnes mi auto ledva ledva naskočilo , a nedalo sa vobec pridať na viac ako 1500 ot. a to som držal plyn na podlaze , chlapy pomožte mi ja jsem z toho vol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 ten ventil regulace plniciho tlaku by mel cvakat (muzes zkontrolovat diagnostikou akcnich clenu), jinak asi promerit (zmerit odpor vinuti 25-45Ohm na ventilu) a pripadne napajeci napeti na svorkovnici k ventilu (plne palubni napeti) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adller Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 já jen doporučím radit nebudu novej ventil N75 a nové relé 109 tímto rozhodně nic nepokazíš a zas to tak bolet nebude....tohle mám už zasebou... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboss Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 já jen doporučím radit nebudu novej ventil N75 a nové relé 109 tímto rozhodně nic nepokazíš a zas to tak bolet nebude....tohle mám už zasebou... lenže teraz už ani nejde naštartovať vobec niečo sa tam pokazilo , ako keby čerpadlo nerpacovalo alebo čo no mna šlak tfí z tej octavie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 tak start muze mit na svedomi prave ten uzaviraci ventil N109, da se zkontrolovat diagnostikou akcnich clenu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarlosTDi Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 N109 myslíš relé 109? to je relé napájení ŘJ o tom je tu napsáno sposta. Pokud se ti při otočení klíčku nerozsvítí - neproblikne kontrolka žhavení je relé asi KO Pokud ale nenastartuješ že naníé nafta, prázdné hadičky od filtru, bude chyba v palivové soustavě. (vyměnit palivový filtr, těsnící gumičky kvůli zavzdušňování, ...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adller Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 N109 myslíš relé 109? to je relé napájení ŘJ o tom je tu napsáno sposta.Pokud se ti při otočení klíčku nerozsvítí - neproblikne kontrolka žhavení je relé asi KO Pokud ale nenastartuješ že naníé nafta, prázdné hadičky od filtru, bude chyba v palivové soustavě. (vyměnit palivový filtr, těsnící gumičky kvůli zavzdušňování, ...) Přesná definice A pokud tohle nepomuže tak vyzkoušej nějakého garáž mistra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 a jestli ti to padlo do nouzáku a jel si s tím bůhví jak dlouho na plný plyn,mohlo toho odejít víc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboss Posted September 3, 2009 Author Share Posted September 3, 2009 a jestli ti to padlo do nouzáku a jel si s tím bůhví jak dlouho na plný plyn,mohlo toho odejít víc no boa ste ma potešili len dufam že to nebude odjebané turbo , lebo ma vystrie , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboss Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 no boa ste ma potešili len dufam že to nebude odjebané turbo , lebo ma vystrie , tak chlapi bolo to v servise bola odídená váha vzduchu a čerpadlo sa jebe , takže pojde na repas , a ten ventil že nemusí ťukať ten čo je ná obrázku tá N75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.