Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Mně by zajímalo opravdu, jak to s tou DSG je. Všichni něco odhadují, všichni něco ví, ale reálné podklady se mi nepovedlo najít. Z toho, co jsem dohledal v zahraničí, tak 350Nm je provozní max jako doporučené, 380Nm je omezovač (ač nevím, jak to je řešeno). Pak několi úpravců nabízí jednak úpravu jednotky, aby nebyla omezena, tak pak i HW úpravy, myslím, že do cca 600Nm (cena myslím 2800EUR) a pak přes 600Nm (cena na dotaz), obojí třeba na http://hgp-turbo.de/. Taky se údajně dá zrychlit reakce a prostě upravit činnost (to mám zase ze http://www.jbsautodesigns.co.uk/). U nás nikdo nic, svého času před čipem jsem se dotazoval pár firem v ČR a údajně to nejde a nedělá se to, jiní zase říkali, že to není potřeba. Je tu někdo, kdo má měřené podklady, nějaké opravdové pdoklady a ne jen JPP? Díky.

EDIT: já mám teď cca 371Nm změřeno

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych se taky pochlubil. Samozřejmě úprava u TDIFUN a mohu jen vřele doporučit!!!! :palec2: :palec2: :palec2: :palec2:

Samozřejmě EGR - OFF, a regulace teplých startů. Nebyl potřeba přímo softík na teplé starty jelikož má jednotka s tímto problém neměla.

post-53999-0-83619000-1316716576_thumb.j

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máme velice podobný graf i s těma výslednýma hodnotoma. Jen v sérii to bylo odlišné já měl 310 Nm a 120 koní takže velice povedené jen mě štvalo, že to ve vrchu prostě nejelo od 2500 ot co šíleně vadlo nyní je to bombaaaa :palec2: Žadné nesmyslné řazení při akceleraci, ale jen šlapnu a jedu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čau všichni, tak jsem si toto téma vcelku podrobně přečetl a prozměnu jsem zase jednou rád že to tu je :palec2: , chybí mi tu už jen někdo kdo chipnul poměrně víc zajetou 1.9.TDi 77kW.

Pro upřesnění, mám OII. MR2006 1.9.TDi PD kombi, koupil jsem jí jako 4 letou firemní s 217.000.km, ale s pravidelným značkovým servisem a za 15.000km co jsem nalítal já nechtěla krom plánovaný výměny oleje nic.

Letos jsem jí přehodil do RS nárazníků, LED světel apod, tak by jí nějakých 107kW už od vzhledu slušelo.

Zajímá mě jestli při stavu 232XXXkm je chip (půjdu určitě k POWERDIESELU nebo TDIFUN, něco v Praze od nich bude ne) nějak víc rizikovější k životnosti motoru, nebo je to naprosto jedno a vliv má jen aktuální technický stav vozu.

Měl jsem OI. 81kW a tohle je proti tomu fakt lenoch tak to trochu nadupat vážně chci. Spojka by těch 320-330n/m měla ještě bez újmy zvládat ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych se taky pochlubil. Samozřejmě úprava u TDIFUN a mohu jen vřele doporučit!!!! :palec2: :palec2: :palec2: :palec2:

Samozřejmě EGR - OFF, a regulace teplých startů. Nebyl potřeba přímo softík na teplé starty jelikož má jednotka s tímto problém neměla.

Ještě když na to tak koukám, nemáš doma Vaga? Hodně by mě zajímal log 3 a 11 kanál. Graf z brzdy je graf z brzdy, ale log je log, myslím si že budeš mít velikou špičku na turbu při cca 2000 ot ale třeba se můžu mýlit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě když na to tak koukám, nemáš doma Vaga? Hodně by mě zajímal log 3 a 11 kanál. Graf z brzdy je graf z brzdy, ale log je log, myslím si že budeš mít velikou špičku na turbu při cca 2000 ot ale třeba se můžu mýlit :)

Bohužel VAGA nemám. Nejsem si jist, ale podle tvých slov by to bylo asi špatně. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky pěkné. Hned se s tím autem jinak jezdí, když víš že to tam máš pod kapotou. VIĎ???? :palec2: :palec2:

jasneeeee je to o niecom inom teras auto je zive :prc:

inac mal som nahodene aj na skusku 360nm / 150 ps ale spojka uz bola citit tak som sa len previezol a dal s5 to co mam, ale este bude trosku uprava krutak nechame ale ps dame kusok viac este :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau všichni, tak jsem si toto téma vcelku podrobně přečetl a prozměnu jsem zase jednou rád že to tu je :palec2: , chybí mi tu už jen někdo kdo chipnul poměrně víc zajetou 1.9.TDi 77kW.

Pro upřesnění, mám OII. MR2006 1.9.TDi PD kombi, koupil jsem jí jako 4 letou firemní s 217.000.km, ale s pravidelným značkovým servisem a za 15.000km co jsem nalítal já nechtěla krom plánovaný výměny oleje nic.

Letos jsem jí přehodil do RS nárazníků, LED světel apod, tak by jí nějakých 107kW už od vzhledu slušelo.

Zajímá mě jestli při stavu 232XXXkm je chip (půjdu určitě k POWERDIESELU nebo TDIFUN, něco v Praze od nich bude ne) nějak víc rizikovější k životnosti motoru, nebo je to naprosto jedno a vliv má jen aktuální technický stav vozu.

Měl jsem OI. 81kW a tohle je proti tomu fakt lenoch tak to trochu nadupat vážně chci. Spojka by těch 320-330n/m měla ještě bez újmy zvládat ne?

Ahoj.

Ano-jak psal kominor.

Já jsem byl na chipu u TDIfuna při 257tis.

Vše OK

Olej a filtry měním v intervalu 15tis.km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tohle by mě zajímalo ještě víc..co to je za průběh ??? :mellow:

Jestli máš na mysli tu špičku tak je to druhý vstřik /pokud se dobře pamatuju), který by potřeboval opravit, ale problém to prý není. Nicméně na otáčky 2200 jsem kvůli DSG opatrný a tomuto spektru se pokud možno vyhýbám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sniper: No tak někoho zkus a udělej log, jen tak ze srandy. Netvrdím že musí být něco špatně, podle mě je graf grafem, ale špičky na turbu odhalí jenom log a ten jedinej může vypovídat o správně fungujícím motoru potažmo ůpravě a nebo taky rozhodne že tohle by se čipovat nemělo, jako když je vadný vstřik, nebo turbo nepracuje jak má- tak to odhalí jen poctivě udělaný log, žádná brzda. Navíc se dá s brzdou pracovat a udělat si měření +- k obrazu svému (výkonové parametry)

Bohužel co vím ze zkušenosti, logy žádný firmy nedělají a chipují i auta, který mají problem s turbem a padají do nouzáku. Prostě co přijede, to se nachipuje. Hold peníze se musí točit no.

RicharD: Nechápu, když byl problém s motorem jak píšeš, proč se to chipovalo?? Jinak ukaž ten graf co jsi sem dal kdekoliv jinde, ale myslím že ovace to nesklidí. Ještě když se zadívám na ten zub co tam je před ůpravou, tak po ůpravě je to akorát horší. Takhle graf vypadat nemá.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...