Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

Plato tam bude, je jen sundané pro focení, pro slepé jsou tam vidět i kolíky pro uchycení na bočních plastech. Zatím mi dle fotek moc nesedí ten prolis zadního čela, což například zase někdo vyzdvihuje. prostě těžko hodnotit z fotek, uvidíme na živo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... když to tady čtu, tak někteří by za 300.000 chtěli z Rapidu udělat Supa v plné palbě. Ale to to auto má nahradit první Octávky. Za 14 dní si ho letíme s Pticou vyzkoušet do Vídně, a sám jsem zvědav jak na mne naživo zapůsobí. Z prvních fotek ale oceňuji jeho jednoduché tvary, které jsou z mého pohledu příjemnější, než nějaké korejské kudrdlinky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro všechny motory kromě tříválce 1.2 HTP bude k dispozici balíček Green tec, který bude šetřit přírodu i vaší peněženku jelikož přinese úsporná opatření, která sníží spotřebu a emise. Chystá se také verze GreenLine a k dispozici bude i paket pro špatné cesty, který nabídne oproti standardnímu Rapidu vyšší světlou výšku (136 mm vs. 143 mm).

1.2 HTP – benzín, 3 válce

  • Výkon: 75 k při 5400 ot./min.
  • Toč. moment: 112 Nm při 3750 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 13,9 s
  • V-max: 175 km/h
  • Spotřeba: 6,1 l/100 km
  • Převodovka: 5-ti stupňová manuální

1.2 TSI – benzín, 4 válce, turbo

  • Výkon: 86 k při 4800 ot./min.
  • Toč. moment: 160 Nm při 1500 ot./min. – 3500 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 11,8 s
  • V-max: 183 km/h
  • Spotřeba: 5,1 l/100 km
  • Převodovka: 5-ti stupňová manuální

1.2 TSI – benzín, 4 válce, turbo (údaje platí pro manuál)

  • Výkon: 105 k při 5000 ot./min.
  • Toč. moment: 175 Nm při 1550 ot./min. – 4100 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 10,3 s
  • V-max: 195 km/h
  • Spotřeba: 5,4 l/100 km
  • Převodovka: 6-ti stupňová manuální/7-mi stupňová automatická DSG

1.4 TSI – benzín, 4 válce, turbo

  • Výkon: 122 k při 5000 ot./min.
  • Toč. moment: 200 Nm při 1500 ot./min. – 4000 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 9,5 s
  • V-max: 206 km/h
  • Spotřeba: 5,8 l/100 km
  • Převodovka: 7-mi stupňová automatická DSG

1.6 TDI – diesel, 4 válce (údaje v závorce platí pro automat)

  • Výkon: 90 k při 4200 ot./min.
  • Toč. moment: 230 Nm při 1500 ot./min. – 2500 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: neudává se
  • V-max: neudává se
  • Spotřeba: 4,2 l/100 km (4,3 l/100 km)
  • Převodovka: 5-ti stupňová manuální/7-mi stupňová automatická DSG

1.6 TDI – diesel, 4 válce

  • Výkon: 105 k při 4400 o./min.
  • Toč. moment: 250 Nm při 1500 ot./min. – 2500 ot./min.
  • Zrychlení 0-100 km/h: 10,6 s
  • V-max: 190 km/h
  • Spotřeba: 4,4 l/100 km
  • Převodovka: 5-ti stupňová manuální

post-8682-0-08739100-1340825853_thumb.jp

post-8682-0-24278800-1340825856_thumb.jp

post-8682-0-89787300-1340825856_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olin to napsal spravne, pokud nevim tak se radeji nevyjadruju a mlcim ! To ze nemas dostatecne znalosti neznamena, ze predem budes shazovat neci test...je to jenom tvoje hloupost.

RAPID jde ve slepejich Octavie I, jelikoz nizsi stredni trida je jeste rozdelena a OII uz je v druhe kategorii, kdezto OI je na stejne rovine s Rapidem.

O predeslych prispevcich typu kopirovani se snad radeji uz vyjadrovat nebudu, opravdu jde videt, ze zde prispivaji jen sami znali jedinci, kterymi jsou inzenyri ze Skoda Auto, VW, Audi, nebo Hyundai

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s-talker

A ty sa nauc citat ..

... som pisal ze sa TESIM na ich test ..

kedze su obaja skodovaci tak bude urcite objektivnejsi ako z idnesu autotipu a pod.

a to ostatne .. snazte sa vidiet veci nie len v ruzovych skoda okuliaroch ...

Olin to napsal spravne, pokud nevim tak se radeji nevyjadruju a mlcim ! To ze nemas dostatecne znalosti neznamena, ze predem budes shazovat neci test...je to jenom tvoje hloupost.

RAPID jde ve slepejich Octavie I, jelikoz nizsi stredni trida je jeste rozdelena a OII uz je v druhe kategorii, kdezto OI je na stejne rovine s Rapidem.

O predeslych prispevcich typu kopirovani se snad radeji uz vyjadrovat nebudu, opravdu jde videt, ze zde prispivaji jen sami znali jedinci, kterymi jsou inzenyri ze Skoda Auto, VW, Audi, nebo Hyundai

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bych měnil Roomstera, bude pro mě Toledo/Rapid asi nejvážnějším kandidátem na domácího poskoka. Uvidím, co nový Golf a Octavia. Bohužel Jetta je sedan a je o parník horší interiérem oproti Golfu.

Ta nemožnost odklopení zadních sedadel mě překvapila. Zajímalo by mě, jestli to vyhodnotili jako nevyužívanou funkčnost (ve srovnání s konstrukčním zjednodušením) a nebo to má i nějaké technické/obchodní důvody. Zatím je to asi jediná výtka. Asi to taky nebude nejslavnější s prostorem vzadu u hlavy. Oboje by případně mohla řešit verze s větším kufrem.

Škoda absence odkládací schránky vedle volantu. Vzadu byla bohužel použitá jednodušší lampička z Fabie, místo větší z Roomsteru. Plastové kryty kolem sedadel mně nevadí, aspoň podle fotek. Ostatní dost záleží na živém seznámení. Zatím vypadá slibně.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... pánové, alespoň pro mne je jedním z důležitých prvků, když si mám udělat o nějakém autě úsudek, první usednutí za volant. Pro většinu řidičů, je to zásadní věc. Přiznávám, že i tato věc velmi ovlivňuje další hodnocení.

LUKY-007, má možná trochu pravdy, že jsem srdcem škodokář a test tím může být trochu ovlivněn. Ale, včera jsem se vrátil ze Stokholmu, kde jsem byl na pozvání firmy Michelin a když jsem poslouchal některé kolegy co je pro ně hlaní kritérium při testu, sednout do auta, sešlápnout plyn na podlahu a zapomenout na předpisy. Myslím. že k tomu není třeba další komentář.

Vetšina lidí si kupuje auto pole vlastní potřeby, tím chci například říci, že velká většina se spokojí s menším motorem a zajímá je více třeba kufr, aby toho co nejvíce odvezli na chalupu.

Ale asi nejhorší, nejnebezpečnější skupina jsou mladí, kteří akorát dostali řidičák a potřebují silné auto, aby ostatním dokázali, že oni jsou Ti nejlepší řidiči.

Jinak již nyní z fotek vím, že venkovní tvary se mi líbí a auto neurazí ani za deset let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to čistě ekonomicky motivované a nebo to i nějak souvisí s konstrukcí auta? Rozumím tomu, že je levnější vyrobit místo dvou kusů molitanu jeden velký, potáhnout jeden kus místo dvou menších, ušetří se na železe při uchycení. Na druhou stranu mě vyklopitelný sedák docela chybí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se ve středu naháněl na úseku Heřmanův městec a Čáslav se stříbrným Rapidem a doprovod mu dělal červený YETI. Narazil jsem na ně, když jeli v koloně 4 autobusů a 1 kamión. RAPID byl vždy první a předjížděl jeho řidič jako magor (dost často před horizontem, kde nemohl moc vidět). Většinou jakmile šel na předjetí RAPID, tak Yeti okamžitě za ním a já vůl se snažil taky (ale v rámci bezpečnosti). Rapid na to dupal nehorázně, takže se mi ho nepodařilo na úseku asi 15km předjet (Yetiho jsem fiknul v 140km/h na okresce), zakže za prdelí Rapidu jsem byl jen pár km v hodně silném provozu, takže jsem ho nepředjel. Jinak zezadu je to takový divný, současná Octávka má určitě hezčí zadek a zároveń Rapid byl snad na 15" kolech a hodně vysoký to bylo jak koza. Také jsem si všiml dvou prolisů u SPZ pod úhlem 45°a to ted vypadá hodně škaredě. Škod, že jsem si ho nemohl prohlédnout zepředu, ale jak říkám jel jak magor a dost nebezpečně. Hoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak rikam ja ;) me se libi i tak ;)

a to ze jel jendo jako magor to se dalo cekat,..... holt mozna utajeni jeste ne ? ;)

ale ze jel jak magor tak to v tom asi nemel 1.2 MPI ale nejspis nejaky TSIcko a divim se ze ty si mu s RSkem nestacil teda ;) ale je pravda ze kdyz predjede mezi hermanakem a caslavi tak moc mist na predjizdeni tam neni a jeste kdyz je provoz jako pjase ;)

takze chapu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já je dojel až asi 5 km od Podhořan, jinak od Heřmaňáku je docela dost rovinek, kde by se dali fiknout :) Já jim stačil, ale ten v tom RAPIDU musel podle mě mít 1,4 TSI a stál na něm jako pes, fakt pořád 120 a víc a navíc ten provoz jako svińa :) Hoj

Jo a já jsem vezl celou rodinu, tak jsem nemohl tak riskovat :)

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...