DavidSK Vloženo 23. Květen 2010 Vloženo 23. Květen 2010 Podľa technických parametrov sú podľa výrobcov identické tieto dva motory až na rozdiel výkonu. Superb 191 kW (260 k), Passat 220 kW (300 k). V čom je okrem softvéru rozdiel, a dá sa bez nejakých veľkých zmien a investícií mať v Superbe ten istý výkon, ako ponúka s tým istým motorom Passat R36 ? Citovat
johan barty Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 myslim ze je rozdil pouze v softu nebo aspon cipem dostanes stejny vykon jako ma passat R36 Citovat
DavidSK Vloženo 27. Květen 2010 Autor Vloženo 27. Květen 2010 Zo Superba dostaneš čipom max okolo 20 koní, a ešte k tomu, od výroby zdaleka 260 koní to auto nemá... Citovat
marv Vloženo 26. Červen 2010 Vloženo 26. Červen 2010 Jaké je předepsané palivo u 3,6 v Superbu ? N95 nebo N98 ? Citovat
indet Vloženo 30. Září 2010 Vloženo 30. Září 2010 Tak tedy znovu. Jaký je rozdíl mezi motorem v Passatu R36 a Superbem 3,6 FSI? Da se motor v superbu jednoduše (jen přehrátím SW) upravit na 300k ? Prosím žádné téze, jen prověřené udaje a informace. Dík Citovat
jiri01 Vloženo 17. Říjen 2010 Vloženo 17. Říjen 2010 Hledal jsem nabídky na chip a našel jsem jen samé na 280 k. Citovat
MildaTuning Vloženo 31. leden 2011 Vloženo 31. leden 2011 rozdil je urcite v sani, superb ma plastove bez jakehokoli nastavovacího prvku. R36 pouziva tusim hlinik a ma klapku v sani pro dlouhou a kratkou vetev. Urcite bude jina ridici jednotka. Citovat
JohanJFV Vloženo 31. Květen 2012 Vloženo 31. Květen 2012 Passat má hlavně jiné vstřiky, sání a SW. Citovat
Boumik Vloženo 4. Červen 2012 Vloženo 4. Červen 2012 Tady: http://www.sportmotor.cz/motor/b36fsi.htm píšou, že na 220 Kw, dříve jsem četl,že rozdíl je v uložení motoru..Sup má napříč.Snad se nepletu. Citovat
JohanJFV Vloženo 1. Březen 2013 Vloženo 1. Březen 2013 (editace) 3.6 VR6 24v FSI 191-220kW EA390specifikace 3,598 ccm, 10.6° VR6 motor - úhel sevření; vrtání x zdvih: 89.0 x 96.4 mm, kompresní poměr: 11.4-12.0:1 Fuel Stratified Injection (FSI) vysokotlaký přímý vstřik. Výkon, Kroutící moment a kódy motorů: 191 Kw (260 PS) @ 6,000 rpm; 350 Nm @ 2,500-5000 rpm; — CDVA 206 Kw (280 PS) @ 6,200 rpm; 360 Nm @ 2,750 rpm; — BLV (North America and Middle-East only) 220 Kw (299 PS) @ 6,600 rpm; 350 Nm @ 2,400-5,300 rpm — BWS použití: VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07), VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->), VW Passat B6 R36 (BWS: 09/07->), Škoda Superb 3.6 4x4 DSG (CDVA: 09/08->), VW Phaeton, VW Touareg, Audi Q7 ... jde o totožný motor. rozdíly bych hledal ve vstřikách, sání, SW .. jestli se ti chce mrkni na to přes ETKu, třeba online: http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 (klikni na Free services a pak na CarProg2) snad ti to bude stačit .. btw něco málo k VR6 od koncernu: http://sandbox.enjoybeing.net/veedub/vw_vr6_self_study.pdf Editováno: 1. Březen 2013, autor: JohanJFV Citovat
WildV6 Vloženo 4. Červen 2013 Vloženo 4. Červen 2013 A má s tím chipem někdo zkušenosti? Docela mě to láká... Citovat
michal2009 Vloženo 4. Červen 2013 Vloženo 4. Červen 2013 tdi chip umí udělá ti z toho stejně silnou verzi jako tluče v srdci passatu 3.6 Citovat
jirkaK Vloženo 9. Srpen 2013 Vloženo 9. Srpen 2013 atmosféru nemá smysl čipovat. Stejně z toho ten výkon nedostaneš. Motor je prostě jinej. Citovat
waikiki Vloženo 26. Říjen 2013 Vloženo 26. Říjen 2013 Mě by zajímalo, jestli je pravda, co píšou zde. Citovat
jirkaK Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 nevidět ten graf, řeknu, že to možný není. Nevím, co si o tom myslet. Citovat
suri. Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 ja tomu moc neverím , a ani by som ten motor moc nepokúšal , chodí fajn ako je , nesype sa , nesrať sa radšej doň ... Citovat
waikiki Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 Jsem viděl i video na netu a jede to pěkně. Neřekl bych, že se těch 45 kobyl tak projeví. Citovat
michal2009 Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 Kontaktuj tdi chip. Ten ti rekne jak z toho dostat vice kw, stejne jako ma passat. Delal to uz parkrat :-) Citovat
jirkaK Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 znovu opakuji, že to je atmosféra a softwarovými úpravami se mnoho docílit nedá. Musel bys nějak zvýšit kompresi, což už jsou mechanický zásahy. Citovat
jirkaK Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 Kontaktuj tdi chip. Ten ti rekne jak z toho dostat vice kw, stejne jako ma passat. Delal to uz parkrat :-) pod doménou tdichip je na netu firma z Berounska, která má v hodnotových tabulkách uvedeno navýšení o 17 kW a 29 Nm. Tomu rozumím a věřím. To má ovšem do 300 koní ještě dost daleko. Citovat
michal2009 Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 Zatim jsi to evidentne nepochopil Jirko. Je snad tohle tema o CHIPTUNINGU nebo o dostupnych informaci o techto motorech? Psal jsem snad nekde, ze takovy vykon dosahne Petr jen za pouziti ladeni? Nepsal. Vim co pisu a to, ze je na internetu napsano neco o Stage 1, je mi celkem jedno, ja se bavim o vykonu srovnatelnym s vykonem passata 3,6 Pokud ti take uniklo, Waikiki by chtel nacpat do auta turbo, takze s nejakymi upravami jiste pocita. Citovat
jirkaK Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 (editace) ty si snad nečet, co jsem napsal v 11.30 ? Pokud ano, pak ti asi je jasný, že to chápu. A s tím turbem mi to vážně uniklo a moc bych chtěl vidět výsledek. Kdyby to bylo tak jednoduchý, dělá to kdekdo. Jenže není. A není to jen "nějaká" úprava, ale zásah do motoru jak kráva. Cena tomu bude samozřejmě odpovídat. To už by snad bylo jednodušší a levnější toho Supa prodat a koupit si VW. Nicméně musím doplnit, že ve VW je to v tom okamžiku zase "pouhých" 300 k. S turbem by to muselo dostat mnohem víc. Editováno: 27. Říjen 2013, autor: jirkaK Citovat
waikiki Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 (editace) Ani VW nedělá turbo 3,6 standartně. Navíc se mi pašík opravdu nelíbí. Diskuzi o turbu jsem rozjel jinde kluci, hlavně se neperte. A jinak ano levnější a jednosušší by bylo koupit jiné auto, ale ne zábavné a hlavně - pak od toho auta každý čeká vysoký výkon, tady ne a čumí, když mu pak zamáváš. Nechci, aby na první laický pohled bylo vidět, že auto má 400 - 500 koní, to bych si koupil třeba Porsche nebo Meda AMG. Editováno: 27. Říjen 2013, autor: waikiki Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.