Přejít na obsah

Yetiho ještě nemám,ale budu mít! Koupě nového Yetiho


Artigas

Doporučené příspěvky

To myslíš bílé na léto a nechat si ty současné na zimu? No to by šlo, jaká bude barva auta?

Barva auta samozřejmě bílá,a moje současné kola jsou plechové,ty nechávám na zimu.

http://alu-kola.elektrony.cz/konfigurator?&auto=sk&model=Yeti*&velikost=16&typ=typ%205L

Tohle je odkaz na ty kola a značka kol je Ronal SL2 White

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Barva auta samozřejmě bílá,a moje současné kola jsou plechové,ty nechávám na zimu.

http://alu-kola.elektrony.cz/konfigurator?&auto=sk&model=Yeti*&velikost=16&typ=typ%205L

Tohle je odkaz na ty kola a značka kol je Ronal SL2 White

Koukal jsem na to-dal sem tam ty bílé a pak černé. Ty černé jsou podle mého vkusu lépe vypadající a navíc praktičtější. Je jich tam taky daleko větší výběr. Zkus si tam nějaké a uvidíš sám. S bílým autem budeš mít přes léto čistěního dost-hmyz,asfalt a když to budeš mít ještě na kolech,tak tě potěš Pán Bůh,to si zamakáš,jako barevnej,pokud budeš chtít mít auto pěkné. Navíc bílý auto s bílýma kolama jsem ještě neviděl,vypadá tak trochu,jako dodávka,co vozí svatební dorty. Já bych tohle rozhodně nedělal,ale ty si to udělej podle sebe. Jen ti říkám,jak to vidím já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo,ještě,jestli občas koukáš na Top Gear,tak tam je spousta pěkných aut a dá se tam lecos odkoukat,panč ty auta jsou spíše dražší a mají styl (většinou) Bílá kola dávají s černou,modrou,zelenou nebo červenou barvou. S bílou dávají i jiné,ale černé jsou tam určitě taky a poměrně často.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplně černé nechci,to se mi právě nelíbí,ale pár kol co jsou tak půl napůl to už je jiná káva :palec2: Ale co se mi líbí těch tam je celkem dost,takže těžké rozhodování

No dyť jo, když říkám černý,tak myslím ne celý černý,jako když vyfárá Ostravak,hrdina socialistické práce z dolu Jana Švermy,ale třeba ty Anapurny,ty jsou taky napůl leštěný stříbrný a černý podklad.. Je jich tam takových moc,no auto máš jedno,tak si musíš vybrat jen 4 kola, s tím nic nenaděláš. Koukni na dvoje,troje,dál moc nevybírej,to pak nebudeš vůbec vědět který. Nejlepší je ale vidět je na živo a ne v katalogu. To máš těžký, to je jako vybírat jednu ženskou na světové soutěži královny krásy,když se jich tam natřásá 50. To by jsi taky nevěděl kerou..... a pak když budeš pořád vybírat,tak buď přebereš nebo zblbneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplně černé nechci,to se mi právě nelíbí,ale pár kol co jsou tak půl napůl to už je jiná káva :palec2: Ale co se mi líbí těch tam je celkem dost,takže těžké rozhodování

Včera po práci, kdy se mi už nechtělo nic dělat, jsem koukal na kola. Každý z nás to vidí určitě jinak, ale já se přistihl, že neočekávaně dlouho koukám na elektrony Borbet CC Black. Předek leštěný stříbrný, zbytek černý. Na červeným Yetim to vypadalo docela hezky ( z mého pohledu) . Cena těsně pod tři tisíce, no dejme tomu že by to šlo, ale hned mě pak napadlo, že kdybych je koupil, asi bych hned běžel za sousedem ( má pneuservis), origo elektrony Moon přezul na zimní a ty Borbet nechal na léto… Soused by mě zastřelil, lidi, co takto šachují s disky má strašně rád, bez ohledu na to, že to je jeho kšeft.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo se ještě rozhoduje co koupit a má na to, tak jeden odkaz na projekt škoda BT : http://www.bt-design.cz/vozy/yeti-bt-sport/

Ten tmavě červený interier - jen koukám. Motor 1.8/153kW - tak to už bude divadlo na silnici

1) Zajímavý projekt, ty interiéry jsou nádherný,ale to bude hodně mastný,nikde tam nejsou ceny. Tohle by mě zajímalo.

2) Úpravy exteriéru taky hezký,jen nechápu,proč si někdo koupí vysoké SUV a pak ho za velké peníze snižuje a snaží se z něj udělat sporťák, to nemá logiku.Yeti rozhodně nemá sportovní ambice, má i tak tvrdší podvozek a tyto sportovní úpravy na těch kolech,to musí být pěkná mlátička na zadek. Nic pro mě.

3) Motor ? Dobrý,ale s tímhle motorem je to na hřbitov zase o něco blíž..... V lepším případě bych přišel brzo o papíry. Spotřebu vůbec nezkoumat a nic o ní nevědět. Nic pro mě.

Ale díky Artigas za inspiraci :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezký,ale věřím že si tu exkluzivitu nechají zaplatit.

Kdyby to dávala Škoda jako paket za příplatek 30tisíc,sáhlo by po tom asi dost lidí. :)

Za třicet tisíc. Tady někdo dlouho neviděl ceník příplatkové výbavy škodovky. Já bych viděl jen ten interiér tak na sto třicet!

Po obědě jsme na to koukali s manželkou. Ona byla pro ten interiér do žluta, já pro ten do červena. Počínající hádku jsem vyřešil odjezdem do práce. V podstatě to byla nesmyslná debata, tohle bych nedokázal zaplatit, ale klobouk dolů, je to hezký.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

poraďte mi :) Rozhoduji se mezi dvěma variantami yetáka. Obojí je za stejnou cenu. Buď funglovka Yeti 1.2 TSI ve výbavě ambition, nebo 8 měsíců starý (ale najeto 20.000 km) Yeti 2.0 TDI 81kW 4x4 ve výbavě Experience, záruka na 4 roky a 60.000 km. Najedu 15-17.000 km ročně, jen pro 2 osoby. Pohon 4x4 nevyžaduji, ale znáte to. Chatu máme na horách, posledních 500m polní cesta, takže v zimě sranda. V 1.2 TSI jsem ještě nejel, jel jsem v 2.0 TDI 81kW 4x4 a výkon překvapující, čekal jsem slabší. Taky jsem se byl povozit ve Sportagi 1.6 benzín a docela mě to dostalo, hlavně odhlučnění, kam se hrabe Superb 1.8 TSI. Ale 450.000 a nic moc výbava je docela dost. Díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

poraďte mi :) Rozhoduji se mezi dvěma variantami yetáka. Obojí je za stejnou cenu. Buď funglovka Yeti 1.2 TSI ve výbavě ambition, nebo 8 měsíců starý (ale najeto 20.000 km) Yeti 2.0 TDI 81kW 4x4 ve výbavě Experience, záruka na 4 roky a 60.000 km. Najedu 15-17.000 km ročně, jen pro 2 osoby. Pohon 4x4 nevyžaduji, ale znáte to. Chatu máme na horách, posledních 500m polní cesta, takže v zimě sranda. V 1.2 TSI jsem ještě nejel, jel jsem v 2.0 TDI 81kW 4x4 a výkon překvapující, čekal jsem slabší. Taky jsem se byl povozit ve Sportagi 1.6 benzín a docela mě to dostalo, hlavně odhlučnění, kam se hrabe Superb 1.8 TSI. Ale 450.000 a nic moc výbava je docela dost. Díkes

Já jsem rozhodně pro Yeti 2.0 TDI 81kW 4x4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za třicet tisíc. Tady někdo dlouho neviděl ceník příplatkové výbavy škodovky. Já bych viděl jen ten interiér tak na sto třicet!

Po obědě jsme na to koukali s manželkou. Ona byla pro ten interiér do žluta, já pro ten do červena. Počínající hádku jsem vyřešil odjezdem do práce. V podstatě to byla nesmyslná debata, tohle bych nedokázal zaplatit, ale klobouk dolů, je to hezký.

Já odhaduji celkovou cenu minimálně na 200 000,- ,a to jsem ještě možná skromný :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Zajímavý projekt, ty interiéry jsou nádherný,ale to bude hodně mastný,nikde tam nejsou ceny. Tohle by mě zajímalo.

2) Úpravy exteriéru taky hezký,jen nechápu,proč si někdo koupí vysoké SUV a pak ho za velké peníze snižuje a snaží se z něj udělat sporťák, to nemá logiku.Yeti rozhodně nemá sportovní ambice, má i tak tvrdší podvozek a tyto sportovní úpravy na těch kolech,to musí být pěkná mlátička na zadek. Nic pro mě.

3) Motor ? Dobrý,ale s tímhle motorem je to na hřbitov zase o něco blíž..... V lepším případě bych přišel brzo o papíry. Spotřebu vůbec nezkoumat a nic o ní nevědět. Nic pro mě.

Ale díky Artigas za inspiraci :palec2:

To auto s cenou levou zadní přeletí milión. Kdo na to bude mít, asi spotřebu řešit nebude. Tak až se někdy kolem mě na dálnici prožene Yeti, že ani nestihnu přečíst SPZ, budu vědět odkud vítr fouká....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

poraďte mi :) Rozhoduji se mezi dvěma variantami yetáka. Obojí je za stejnou cenu. Buď funglovka Yeti 1.2 TSI ve výbavě ambition, nebo 8 měsíců starý (ale najeto 20.000 km) Yeti 2.0 TDI 81kW 4x4 ve výbavě Experience, záruka na 4 roky a 60.000 km. Najedu 15-17.000 km ročně, jen pro 2 osoby. Pohon 4x4 nevyžaduji, ale znáte to. Chatu máme na horách, posledních 500m polní cesta, takže v zimě sranda. V 1.2 TSI jsem ještě nejel, jel jsem v 2.0 TDI 81kW 4x4 a výkon překvapující, čekal jsem slabší. Taky jsem se byl povozit ve Sportagi 1.6 benzín a docela mě to dostalo, hlavně odhlučnění, kam se hrabe Superb 1.8 TSI. Ale 450.000 a nic moc výbava je docela dost. Díkes

Na tvém místě bych asi šel do té 4x4. Osobně mám 1.2 TSI, jel jsem i s 4x4 81kw. TSI mě přijde živější, má velmi tichý motor, funglovka je funglovka, ale zase pohon 4x4 a o stupeň lepší výbava za stejnou cenu by asi vyhrála. TDI má o něco menší spotřebu, ale zase zaplatíš víc na pojištění a údržbě, takže provozní náklady se asi vyrovnají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

poraďte mi :) Rozhoduji se mezi dvěma variantami yetáka. Obojí je za stejnou cenu. Buď funglovka Yeti 1.2 TSI ve výbavě ambition, nebo 8 měsíců starý (ale najeto 20.000 km) Yeti 2.0 TDI 81kW 4x4 ve výbavě Experience, záruka na 4 roky a 60.000 km. Najedu 15-17.000 km ročně, jen pro 2 osoby. Pohon 4x4 nevyžaduji, ale znáte to. Chatu máme na horách, posledních 500m polní cesta, takže v zimě sranda. V 1.2 TSI jsem ještě nejel, jel jsem v 2.0 TDI 81kW 4x4 a výkon překvapující, čekal jsem slabší. Taky jsem se byl povozit ve Sportagi 1.6 benzín a docela mě to dostalo, hlavně odhlučnění, kam se hrabe Superb 1.8 TSI. Ale 450.000 a nic moc výbava je docela dost. Díkes

Řešil jsem podobné dilema (ale obě verze fuglovky) - 1,2 s lepší výbavou nebo 2,0 81 kW s pohonem 4x4 a s menší výbavou. Byl jsem se projet oběma a subjektině je to zhruba stejné. Nakonec vyhrála 1,2 ambition plus nějaké věci navíc. Roční nájezd mám cca 10 tis. km s tím, že do práce dojížním denně 6 km tam a 6 zpátky a vetšinu času parkuji venku (toto nejsou jizdní režimy pro naftu) a dorazila mne cena za výměnu filtru pevných částic (40.000 Kč).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za třicet tisíc. Tady někdo dlouho neviděl ceník příplatkové výbavy škodovky. Já bych viděl jen ten interiér tak na sto třicet!

Po obědě jsme na to koukali s manželkou. Ona byla pro ten interiér do žluta, já pro ten do červena. Počínající hádku jsem vyřešil odjezdem do práce. V podstatě to byla nesmyslná debata, tohle bych nedokázal zaplatit, ale klobouk dolů, je to hezký.

Tak až přijedeš z práce:

Je jasný,že máš na barvy lepší oko než manželka, k červenýmu autu jedině červený interiér,to dá rozum,to by ti poradil každý dobrý malíř pokojů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil jsem podobné dilema (ale obě verze fuglovky) - 1,2 s lepší výbavou nebo 2,0 81 kW s pohonem 4x4 a s menší výbavou. Byl jsem se projet oběma a subjektině je to zhruba stejné. Nakonec vyhrála 1,2 ambition plus nějaké věci navíc. Roční nájezd mám cca 10 tis. km s tím, že do práce dojížním denně 6 km tam a 6 zpátky a vetšinu času parkuji venku (toto nejsou jizdní režimy pro naftu) a dorazila mne cena za výměnu filtru pevných částic (40.000 Kč).

A po kolika km se mění ten filtr? Počítám, že si auto nechám tak 4 roky, tj. 60.000 km a pak koupim něco většího. Nyní jezdím denně 50 km do školy a 50 km zpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil jsem podobné dilema (ale obě verze fuglovky) - 1,2 s lepší výbavou nebo 2,0 81 kW s pohonem 4x4 a s menší výbavou. Byl jsem se projet oběma a subjektině je to zhruba stejné. Nakonec vyhrála 1,2 ambition plus nějaké věci navíc. Roční nájezd mám cca 10 tis. km s tím, že do práce dojížním denně 6 km tam a 6 zpátky a vetšinu času parkuji venku (toto nejsou jizdní režimy pro naftu) a dorazila mne cena za výměnu filtru pevných částic (40.000 Kč).

A proč by si ho měnil ? To chce klid. Mluvil jsem s prodejcem, který má i servis,takže má přehled,přesně o tomhle problému. Dobrý řidič ho měnit nebude muset-z toho rozhovoru vyplynulo právě tohle. Na forech najdeš taky kecy,že budeš dělat u dýzlu Turbo, vstřiky a podobný kecy. Mám 2 dýzly, Oktávku I a II. Dohromady mají najeto 450 000 km (300+150). Žádné turbo ani vstřiky jsem samozřejmě nikdy nedělal,ale řidič prase ( a že jich je dost) zničí horší auto dřív a lepší o něco později . Jde jen o to,do které kategorie řidičů patříš. Ale pro tvoji situaci je ten benzín lepší. Asi i 4x4 tolik nevyužiješ.Tam bude ten rozdíl mezi auty podstatnější.Já mám najeto skoro milion km, měl jsem asi 11 aut (to není moc) a myslím,že můžu bohatě čerpat ze svých zkušeností a už vůbec se nenechám děsit skazkami na forech u věcí, který jsem si zjistil sám během těch kilometrů . Takových těch odborníků na auta a sčítalů škod se všude pohybuje poměrně hodně. Samozřejmě netvrdím,že se člověk nedoví něco nového či zajímavého,ale musí se to selektovat. Když neznáš situaci,jaká byla ve skutečnosti,tak z toho vycházet nemůžeš. Většinou i řidič tohoto typu - místo prase použiji diplomatické- méně talentovaný, to o sobě neví a myslí si opak. Osobní zkušenost je vždy č.1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za třicet tisíc. Tady někdo dlouho neviděl ceník příplatkové výbavy škodovky. Já bych viděl jen ten interiér tak na sto třicet!

Po obědě jsme na to koukali s manželkou. Ona byla pro ten interiér do žluta, já pro ten do červena. Počínající hádku jsem vyřešil odjezdem do práce. V podstatě to byla nesmyslná debata, tohle bych nedokázal zaplatit, ale klobouk dolů, je to hezký.

Samozřejmě jsem to myslel ironicky-že bych byl natolik odtržen od reality a předpokládal,že ta krása přijde na 30tis opravdu nejsem.

Ale pěkný to opravdu je.

Nemám rád vizualizace alá TescoTuning,tady je to ovšem efektní a oku ladící.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...