khfrank Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 Kolik vám to žere ??? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 Mícháš jabka s hruškama - LPG může být 1,6 i 1,3, zatímco dehet je 1,9SDI, úplně jiný charakteristiky motoru, otáčky, převody... Krom toho podobných témat už tady je povícero - takže milý "zastupující říšský protektore", zkus použít tlačítko "HLEDAT"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FeliciaLX Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 MÁM FELICII 1,3 MPI 50KW. KOUPIL JSEM Z BOURANÉHO GOLFA 3 S MOTOREM 1,6 SYSTÉM TARTARINI TEC99 JEDNOLAMBDA. JE TO VÝBORNÝ SYSTÉM, MÁM JEJ ZATÍM 1,5 ROKU A ŽÁDNÁ ZÁVADA NEBYLA. JDE O SEKVENČNÍ VSTŘIKOVÁNÍ KE KAŽDÉMU Z VÁLCŮ ZVLÁŠŤ ŘÍZENÉ VLASTNÍM POČÍTAČEM. SPOTŘEBA SE POHYBUJE PŘI JÍZDĚ V JEDNOM NEBO VE DVOU LIDECH NA 6,3 - 6,5 LITRŮ LPG. BOHUŽEL TEĎ JEZDÍME S DÍTĚTEM A TOTÁLNĚ PLNÝM KUFREM, TAKŽE TO ŽERE 7 LITRŮ LPG. JDE ALE O TO, ŽE JSEM ŘIDIČ, KTERÝ NEJEZDÍ PŘEDPISOVĚ, ALE JEZDÍ TAK MAX 110 KM/H NA DÁLNICI, 90-100KM/H PO OKRESKÁCH A 60KM/H VE VESNICI. PŘEDVÍDÁM. KDYŽ VIDÍM ZNAČKU VESNICE, TAK DOJÍŽDÍM A POSTUPNĚ PODŘAZUJU, PLYN UŽ NEPŘIDÁVÁM. ROZJÍŽDÍM SE KLIDNĚ, NETOČÍM TO, ALE NEPODTÁČÍM ATD.MYSLÍM, ŽE KDYŽ TO DOSTANE NĚKDO, KDO BUDE MÍT AMBICE SE PROJET, TAK TO VEZME I 9 LITRŮ. JINAK GOLF BOURAČKA MĚ STÁLA 15 TISÍC - DÍLY JSEM ROZPRODAL ZA ASI DESÍTKU. NAMONTOVAT JSEM TO NECHAL ZA 6 TISÍC. NÁDRŽ MÁM VÁLCOVOU. CENY NOVÉHO ZAŘÍZENÍ SE POHYBUJÍ NA 22 TISÍCÍCH KORUNÁCH. NAJEZDÍM 20 TISÍC KM ROČNĚ. MNĚ SE TO VYPLATILO. HLAVNĚ TU V MÉM PŘÍPADĚ NEŘEŠTE TO, ŽE JSEM TAKOVÝ DRAHÝ SYSTÉM DAL DO TAKOVÉHO AUTA. PROSTĚ ŠETŘIT JSEM POTŘEBOVAL, FELINU MÁM V KUPĚ, NA NOVÝ AUTO NEMÁM A OJETÉ ROVNÁ SE INVESTICE OPĚT JAKO PRASE A NA TO TAKY NEMÁM. ČAS ANI PRACHY. POTOM FELICIA 1,9 D. ŘÍDIL JSEM VERZI KOMBI V ZÁKLADNÍ VÝBAVĚ. PŘI SPOŘIVÉ JÍZDĚ SE DALO DOSÁHNOUT TAK PRŮMĚRNĚ 5,5 LITRŮ. PŘI BĚŽŃÝM PROVOZU BEZ OHLEDU NA AUTO TO BERE 6,5 LITRŮ. JINAK NEBYLO TO ŠPATNÝ ALE SAMOZŘEJMĚ VSTRIKOVACÍ ČERPADLO NENÍ BOSCH, TAKŽE SE TO PROJEVÍ - ČLOVĚK MUSÍ VŽDY VÍC TOČIT, NEŽ TO CHYTNE. V ZIMĚ POTOM DOKONALE SEHRANÉ ŽHAVICÍ SVÍČKY, JINAK TO ANI NEHLESNE.BATERKA SE MUSÍ KUPOVAT SILNÁ A I TAK JI TO DOCELA DÁVÁ NA PRDEL. V ZIMĚ POTOM NEŽ ZATOPÍ, TAK TO TRVÁ TAK 20 KILÁKŮ, BENZINOVKA ZAČNĚ PŘI MÍNUS PĚTI MÍRNĚ VLAŽIT ZA 3 MINUTY. VÝKON NENÍ NIC MOC, ALE OPROTI 1,3 MPI TO SÍLU ROZHODNĚ MÁ VĚTŠÍ - PROJEVÍ SE TO HLAVNĚ PŘI TAŽENÍ VOZÍKU. ZÁVĚR: JÁ BYCH BYL PRO PLYN. KDYŽ MI FELDA ZA 4 ROKY UHNIJE, TAK STEJNĚ, JAK JSEM TO VYMONTOVAL Z GOLFA (VE KTERÝM TO BYLO 2 ROKY), TAK TO NECHÁM VYMONTOVAT A PŘEMONTOVAT ZASE DO JINÝHO AUTA A JEDU DÁL.BUDEM MĚ TO STÁT VŽDY KOLEM 7 TISÍC A JE TO V CAJKU. NÁDRŽ VYDRŽÍ 10 LET, COŽ JE, MYSLÍM, NAPROSTO V POHODĚ A NE ZÁDNÁ TRAGÉDIE, JAK TO NĚKTEŘÍ NAZÝVAJÍ. KAŽDEJ ROK JDEŠ SICE NA REVIZI LPG SOUSTAVY - NO ALE TO SNAD 300 KČ NA TO JEŠTĚ MÁŠ, NE? U DIESLA BUDEŠ MUSET MĚNIT ŽHAVIČKY, SEM TAM STŘIK, VÍCE BATERKU ATD. A HLAVNĚ JDE O CENY POHONNÝCH HMOT A O TO, KOLIK NAJEDEŠ. JÁ PLATÍM 15,90 ZA LITR LPG. PŘI SPOTŘEBĚ 7 LITRŮ NA 100 KM JE TO 1,11KČ/KM. PLUS BENZIN. NA NÁDRŽ PLYNU TAK PRŮMĚRNĚ NA STARTOVÁNÍ 3 LITRY, TAKŽE TO BUDE VYCHÁZET NA 1,2KČ/KM. POKUD POJEDEŠ NA NAFTU A BUDEŠ PLATIT 33,9 KČ/L, POTOM PŘI SPOTŘEBĚ 6LITRŮ BUDE 2,03 KČ/KM. POKUD UMÍŠ VYJEDNÁVAT, SYSTÉM TEC99 SEŽENEŠ NOVEJ ZA 20000 KČ. PŘI NÁJEZDU 20000KM ZA ROK JE ROZDÍL V ROČNÍCH CENÁCH ZA PHM 16600 KČ VE PROSPĚCH LPG. ZA 14,5 MĚSÍCE TAK MÁŠ INVESTICI ZPĚT (ZÁLEŽÍ TAKY NA TOM, KDE BUDEŠ CHTÍT VÝVOD NA TANKOVÁNÍ, JAKOU NÁDRŽ, JAKÝ VSTŘIKOVAČE - JÁ MÁM TY OBYČEJNÝ, CO VÍC KLAPOU). JÁ TO MĚL ZA POLOVINU, TEDY ZA 7 MĚSÍCŮ - ALE SYSTÉM BYL Z BOURAČKY. ZA PĚT LET, AŽ TO TO AUTO ZREZNE, TAK KOUPÍŠ FABKU 1,4 16V A ZA 6-7 TIS. KČ TO NECHÁŠ PŘEMONTOVAT. JE TO NA TOBĚ JO PŘEMONTOVÁVAT JSEM SI TO NECHAL TADY: http://www.adpartner.cz/rs/lpg-a-cng.html PAN VEDOUCÍ/MAJITEL DUŠAN RODR A JEHO ŽENA JSOU VELMI VSTŘÍCNÍ. DOHODNULI JSME PO E-MAILU CENU A S PŘÍMO S JEJICH TECHNIKEM POTOM DEMONTÁŽ I MONTÁŽ. DÁ SE S NIMI DOHODNOUT NA TERMÍNU SEŘÍZENÍ I NA SOBOTU ATD. TEĎ JE TO JEN NA TOBĚ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FeliciaLX Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 JO, JEŠTĚ JSEM ZAPOMNĚL. MĚL JSEM I LPG SYSTÉM S CENTRÁLNÍM SMĚŠOVAČEM PŘÍMO DO SÁNÍ - KDY PŘEPÍNÁŠ PLYN SÁM A JDE TO V LÉTĚ I NA NĚJ STARTOVAT - TO BYLO OPRAVDU NEÚNOSNÝ. DVAKRÁT MIT TO STŘELILO DO SÁNÍ, NEŽ SE S TÍM ČLOVĚK NAUČÍ, TAK TO TRVÁ. SEŘITOVAT NEUSTÁLE KROKOVEJ MOTOREK, ABY TO DÁVALO TOLIK, KOLIK POTŘEBUJETE, ABY TO JELO, ALE ZÁROVEŇ NEŽRALO, TAK TO BYL TAKY BOJ. TO SE OPRAVDU NEVYPLATÍ, NAVÍC NOVEJ SYSTÉM STOJÍ KOLEM 15 TISÍC KČ. COŽ JE O ASI PĚTKU LEVNĚJŠÍ NEŽ SEKVENC OD TARTARINY, KTEREJ PŘEPÍNÁ SÁM A VŠE SI ŘÍDÍ SÁM. POKUD SPOTŘEBA U TARTARINY BYLA V PRÁZDNÝM AUTĚ DO 6,5 LITRŮ, TAK U TOHOTO STARÝHO TO BYLO DO 8,5 LITRŮ. POTOM SAMOZŘEJMĚ KDYŽ TO NALOŽÍŠ, TAK TO BRALO JEMNĚ POD 10 LITRŮ, V ZIMĚ POTOM I 11. NEŽ SE TO SEŘÍDILO, TAK TO BUĎ NEJELO, NEBO TO JEDEN ČAS JELO ALE ZASE PRŮMĚRNÁ BYLA TAK 10 LITRŮ A TO UŽ SI ČLOVĚK RADŠI KOUPÍ DIESEL A UŠETŘÍ TÍM ZA STAROSTI A VYPADANÝ VLASY. TAKŽE POKUD LPG, TAK JEDINĚ SEKVENČNÍ VSTŘIK. TATRARINY TEC99. NÁDRŽ UŽ MŮŽEŠ MÍT POLSKOU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuomasn Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 Zdarec chlapi potřeboval bych radu rozhoduju se mezi lpg a dieselem co si myslíte že je lepší a spořivější a jestli jsou třeba problémy v zimě při startu ja bych řekl že asi lepší volba bude naftak ale chcu se nechat od vás poradit díky všem moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 (editace) Myslíš konkrétně Felicii v LPG nebo dieslu.??? (si chceš pořídit?) Editováno: 27. Květen 2012, autor: Toom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuomasn Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 ja to myslím tak co si kdo myslí co je lepší jestli felina v dieselu nebo felina LPG+benzín co si kdo myslí co je lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 Kup DIESEL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 (editace) Já mám třeba benzín (Co si kdo myslí ti moc nepomůže, záleží jakej máš roční nájezd a kčemu auto máš). Editováno: 27. Květen 2012, autor: Toom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuomasn Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 ročně asi tak 15 000 km auto mám na ježdění do práce jezdím deně 50 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 feldu ropáka koupíš za kolik? znáš původ a opravdu skutečné km? bojím se že slušnou sehnat bude zázrak, spíše koupíš s LPG nebo slušnou bez a znám lidi kteří plyn nacpali i do staré feldy, na mojí O1 taky jezdím 15tis. a plyn a ropu nemusím, ve feldě jsem zkoušel etanol + N95 a nejela mi ale ostatním prý bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 Ropák je na Feldu už moc těžký. Odchází přední náprava. Jestli Feldu a chtěl bych jezdit levně, tak bych šel do LPG. Znám Faforita (ve Feldě je ještě pořád stejný motor), který jezdil pořád na plyn, ani na starty to majitel nepřepínal, a nijak to na tom motoru nebylo znát. Plyn je ještě pořád asi tak o polovinu levnější než benzín a i přes větší spotřebu na plyn to vyjde pořád levněji než nafta. Cena nafty je skoro stejná jako benzínu, ale spotřeba o polovinu nižší ani náhodou. Zase ztratíš kufr nebo podstatnou jeho část, ale pokud máš auto hlavně na ježdění do práce, tak to vadit nebude. Jen tak mimo. Ten vzpomínaný Favorit vozil čtyřčlennou rodinu taky na týdenní dovolené. Při porovnání kufru v mé bývalé Feldě Kombi a jeho krátkého s plynem dodnes nechápu jak to dokázali nabalit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnlyWhiteCZ Vloženo 4. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2013 Jak to tady čtu tak jsem asi udělal chybu Koupil jsem Felicii v naftě rok 1997. Jede to hezky ale mám strach že ta náprava odejde asi brzo když má auto najeto 150000. Já jsem ale blbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shrek_1.4 Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 tak teď by mě zajímal názor OnlyWhiteCZ dneska... Zrovna přemýšlím nad tím samým, denně jezdím cca 80 km a z 95% to valim po dálnici. Furt se nemůžu rozhodnout, jestli LPG nebo naftu..... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 na jaké auto, také Felda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shrek_1.4 Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 (editace) Jasně, taky feldu. Máme na běžné ježdění Fábku 1.4 16V - nedám na ní dopustit. Chci druhý auto, přemýšlel jsem na fábkou 1.9 SDi, měl jsem jí jako služebák a naprostá spokojenost. Jen je to mimo moje cenové relace. Chci nějakou levnou šlupku. která mě odveze z bodu A do bodu B za co nejmenší náklady a v případě poruchy si jí opravim sám za co nejnižší náklady. Editováno: 29. Červen 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 jj, v tom je Felda jasná volba ... asi bude záležet, jestli se ti podaří natrefit na trochu solidní kus u té v dieselu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shrek_1.4 Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 koukám, že Ty máš s LPG bohaté zkušenosti, dle podpisu. Takže Tebe se na názor asi ptát nemusim, že? :-D No začínám už přemýšlet i o LPGčku :-/ Sám jsem zvědav, jak to dopadne. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 pokial je montáž kvalitne urobená nebudeš lutovať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 jj, měl jsem stodvácu, karbecového formana, MPIčkovou Feldu kombi, BMI krátkou feldu ... vše na plyn ... hlavně u podtlaku je prakticky bezúdržbová, tam se vlastně nemá co pokazit, max. po x desítkách tisíc najetých kilometrů ztvrdne membrána v reduktoru, tak se vymění a drandí se zase dál a pokud seženeš nějaké slušné MPI, tak budeš jezdit za 8-8,5l plynu. A pokud víš od někoho spotřebu u dieslové Feldy, tak můžeš porovnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Ty malta máš tiež riadnu historiu ja som mal tiež všetky autá na plyn: 120, ford fiesta, š fabia htp, š fabia ll 16v v 120 som mal problém len z mrznutím reduktora, prerobil som chladiaci okruh a bez problémov vyše 120000 aj membrany vydržali bez výmeny, bol to mix tomasetto a brc, fiesta bol tiež podtlak ale už elektronicky riadený tam som menil membrany za 90000 dva krát inak problém bol len s tesnením pod zmiešavačom ktoré bolo origo asi 1,5 cm hrubé a benzín od striekačky ho rozleptal a vtlačil sa do cesty nasávaného vzduchu tak auto nešlo ako malo kým som na to prišiel čo tomu je, čiže prkotiny ale inak v pohode náklady sa nedajú zrovnávať s dízlom , kamoška má fabulu sdi spotreba kolo 5,2 raz hore raz dole, prerátaj si to na plyn ked fabula žere okolo 8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 šáde a Forman byly BRC, MPI Felda Lovtec a pak už jen samé Tartarini (BMI Felda. Fábule, Roomík). Ale je fakt že membránu jsem nikdy na žádném neměnil, páč krom Fábule, jsem na žádném nestihl najet více jak 70t km, páč pak šly zase o dům dál, jen Fábule je v tomto vyjímkou , room zatím 61t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 čo sa týka sekventu Fl 145000 na plyne problémy boli vinou vadnej montáže teraz cca 50000 elpigas bez problemu, Fll tiež elpigas overená klasika cca 4000 ešte skoro na problémy dúfam že ani nebudú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 tak u Fábule počáteční problémy se seřízením, než přišli Taloši se správným firmwarem, pak už jen ježdění a ježdění, v 90tkm gumičkový repas Valteků, pak cca ve 210t km repas jadýrek Valteků a min.týden ve 281t km opět gumičkový repas, jinak ťuk ťuk, jezdím akorát když mě "pobídne" pípák na garančku, jinak o mně servisák neví a proto mě má rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shrek_1.4 Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 hlodáte dobře hoši, daří se vám to. upřímně mám strach ze stlačeného plynu. Ale celkově, z baráku mi šel plyn úplně, máme vše na elektriku. A te%d bych měl vozit plyn za prdelí v autě? No ale nikdy neříkej nikdy..... je to trápení... :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.