Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
› Evoluce designového jazyka Modern Solid: Nové video poskytuje první pohled na zcela nový koncept interiéru studie Vision O› Zaměřeno na zákazníka: Interiér vozu Vision O klade důraz na prostorové uspořádání, komfort a intuitivní funkčnost, přičemž jeho harmonická estetika je podtržena čistými liniemi› Uzavřený cyklus: Vision O se zaměřuje na používání recyklovaných a obnovitelných materiálů a podporuje principy cirkulární ekonomiky ŠKODA Vision O Škoda Auto zveřejňuje video, které představuje první detaily interiéru designové studie Vision O. Nabízí náhled na nový designový koncept interiéru, který klade důraz na harmonické a zákaznicky orientované uspořádání – založené na nové generaci designového jazyka Škoda Modern Solid. Interiér a použité materiály vychází z principů cirkulární ekonomiky, […] Článek První pohled do interiéru studie ŠKODA Vision O se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
- Dnes
-
Ahojte, podarilo sa niekomu vyriešiť problém s prepadajúcim pedálom. Ja mám octaviu 1, už 6 rokov, a už keď som ju kúpil, som spozoroval na križovatke že pedál začne pomaly padať, ale počas jazdy nie je absolútne žiadny problém, brzdy fungujú ako majú. Prestal som tomu venovať pozornosť, ale minulý týždeň mi kvôli tomu neprešlo auto cez STK. Dal som vymeniť hlavný brzdový válec, odvzdušniť ale stále je to rovnaké. Teraz mám veľký problém, pretože neprejdem cez STK, aj keď brzdy fungujú počas jazdy bez problémov.
-
Ahoj, za mě to hlásí taky.
-
Ano, MHI2 ide plne aktivovat cez toolbox, ale len preto, ze FEC kontajner je ulozeny v pamati do ktorej mas pristup, takze cez prikaz vies doplnit kody. Podobne tak pre MST2 Delphi, tie su ale len pre VW. Technisat/Preh maju FEC ulozene v RPMB particii, ktora nie je pristupna na zapis, editovat v nej vies len cez EOL session. Original/neoriginal VCDS, to je jedno, security access S00040 by ti mal ist tak ci tak. Je to od verzie 25.03 tusim. Predtym si si musel upravit CLB subor a doplnit tak security access prepinac, ja som si to v predoslych verziach nastavoval na S54321 (developer je S12345). Sprav update na 369, daj patch na 369 a dopln kod cez diagnostiku.
-
Nie , nie neber to ako sprchu, ospravedlnujem sa, ked to tak textom vyznelo, len som chcel vediet, ze preco to ludia neako nezdielaju. Ja nemam origo VCDS a neviem zapnut EOL, preto som myslel, ze to pojde patchom, kedze ma taky nazov na mibsolution. Ja som ti prave naopak vdacny, ze sa podelis o tvoje znalosti. Bol som rozhodnuty, ze to patchnem na tu vyssiu verziu, ale bal som sa odpalenia, ktore popisujem skor vo vlakne. Cize len vdaka tebe som si asi neodpalil jednotku - cize dakujem. Jeden pan na youtube patchol jednotku bez zasahu diag, ale on to riesil na verzii MHI2 a updatom mu to zbehlo.
-
Chystaná elektrická Octavia dostane i displej pro spolujezdce | ČeskéNoviny.cz
-
Octavia 3 RS TDI 135 kW CUPA 2014 cukání a cvakání motoru
Gohan odpověděl na Kneza96 téma v Motor 2.0 TDI CR
Octavia 3 2014 RS combi, 2.0TDI 135kw DSG, 212tkm Motor obcas "cuknul" pri zrychleni, prirovnal bych to asi jako kdyz podradite a rychle pustite spojku, ale byl to jen takovy cukanec. Ve vyssi rychlosti celkem drsny. Ted bylo auto na vymenu oleje, 0w30 klasika, byla i diagnostika ale zadna chyba ktera by se toho nejak tykala. Jel jsem usek pres vesnicky, kde jsem radil manualne, protoze DSGcko podtaci motor, najel jsem na rychlostku, dal Sko, plyn a na cca 3-3.5k otacek motor na zhruba vterinu ztratil vykon a potom zase tahnul. Stalo se to nekolikrat po sobe. Nemyslim si, ze to bylo vazano na razeni (jakoze pri prerazovani). Delo se to na Sko i na Dcko. Sjel jsem do mesta k obchodaku, kde na parkovisti dokonce motor chcipnul. Zadna kontrolka, chyba, nic. Dale potom si vybavuju ze se mi to podarilo vyvolat predtim nekolikrat po sobe kdyz jsem jel stalou rychlost manual na 4, cca 1500ot a lehce jsem pridal. Otacka nejdrive spadly a potom naskocily zpet. Myslim, ze se to stalo i na 3ku. Tankuju W8 premium diesel, davam VIF aditivum. Cim by to mohlo jit a po cem jit? Diky -
Nejde o snahu neprezradit, mne je jedno cez co si to doplnis... Len nebola otazka ako to spravit cez VCDS a nechcel som sa rozpisovať viac ako bolo nutne. Prepac ze sa ta to dotklo... Kedze si ale dostatočne znaly ze vies co je EOL a ako sa doň prepnut vo VCDS tak potom si dostatočne zručný aj na to že patch si vies preskúmať a zistiť ako to funguje. Navody a nástroje sú dostupné. Chcel som ti pomôcť a este dostanem sprchu za nejaké tajomstvo o čom vedia všetci čo vedia googlit.. Ak si otvorís label subor pre mib jednotky (treba CLB skonvertovať na LBL) mozes si všimnúť ze tam je možnosť prepnut do EOL session cez security access S00040, len to nepíšu ako napovedu.
-
Predajca mi odporucil kontaktovat importera, napisal som priamo do skodovky. Kazdopadne, predajca mi dal aspon do pozornosti tuto oficialnu stranku Skoda, kde je mozne najst alternativne rozmery pneu. Vyzera to tak, ze ten, kto nema Sport Chassis Control (hydraulicke tlmice), tak nema v COC uvedene 18tky. Dam vediet, ked mi skodovka odpise.
-
Mas pravdu. Tiez nechápem nazvom. Pretoze Sport menu to aktivovat nevie, po inštalácii patchu na správnu verziu FW je nutne zapisat FEC kod 60400 cez diagnostiku. Keby to zapises bez patchu tak sa objaví ako neplatný, takze patch je aj tak nutnosť, ale treba aj tu diagnostiku ktora vie pracovať v EOL session. Teda ODIS, VCP, OBD11, ale aj VCDS ak vies ako. Exception list neprida ziadne kody do inštalovaných, len sprístupní všetky funkcie (teda okrem Sport).
-
Sam zvazujem, ze by som si nechal dopisat 18tky pre Kamiqa kvoli tymto diskom a hlavne kvoli sirsej 215tke pneumatike. Co som tak zistoval, bude nutne napisat Skodovke, vid tento link, a zaplatit im za vydanie potvrdenia. Je to ale dost nepekne od Skodovky, ze ak som si nekupil 18tky priamo z vyroby, tak mi ich v COC nenapisu, a teda ich majitel nema ani v technicaku. Este idem napisat oficialnemu skoda predajcovi, ci nema pre mna nejake ine info.
-
Z1231 začal sledovat DSG převodovka - po výměně oleje
-
Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně problému s automatickou převodovkou po výměně oleje. Mám Octavii IV 2.0 DSG rv. 2022 s nájezdem 60 tis. Km. V rámci garanční prohlídky jsem si nechal nepovinně vyměnit i oleje v DSG, i když to výrobce nepředepisuje, pouze doporučuje servis. Vin code: TMBAG8NX4NY100616, typ převodovky by měl být DQ200. Po výměně náplní se začal nepravidelně při řazení objevovat zvuk při cca 50 km rychlosti. Popsal bych to jako málo zřetelné grrrrr. Zvuk jsem nahrál a poslal do servisu, při testovací jízdě se zvuk neprojevil. Ozývá se nepravidelně, nejde to vyvolat při nějaké konkrétní jízdě nebo rozjezdu. Ptal jsem se, zda po výměně oleje proběhla něco jako "adaptace mechatroniky" - ale servis (originál škoda) tvrdí, že to se u mého typu vozu neprovádí. Dotaz tedy zní, co vše se při výměně oleje (jsou tam dva typy) v DSG musí udělat? Provádí se nějaké přeprogramování řazení ? Máte s tím někdo zkušenosti? Případně zde je záznam Zvuk je slyšet u rychlosti 41 km
-
Ahoj vsetci, podarilo sa niekomu nieco vyriesit alebo sa posunut v tomto probleme ? Nejake nove info ?
-
Tak koukám, že zatím nikdo neřešil.
- Včera
-
Nepoužívaj patch na inú verziu ako máš. SWAP a SWDL patch by nemal byť problém, ale pokiaľ nevieš čo všetko v tom je... Lepšie je si patch spraviť sám alebo si byť istý že dávaš správny. Inak hrozí brick. FEC na sport menu nejde aktivovat len patchom. Je potrebné cez diagnostiku doplniť FEC kod 60400. Ten ti SD patch s exception listom nespravi a sport sa ako jediný neaktivuje exception listom ako ostatné funkcie.
-
jan0077 si změnil profilovou fotografii
-
Ano, spojis je se stavajicimi. CAN komfortu uz tam je, takze na tuto sbernici proste pripojis dalsi ridici jednotku.
-
Mam SIII a verziu softu mst2_eu_sk_zr_p0366t, technisat verziu MIB2. Chcel by som pridat sport menu, a chcem sa opytat ci mozem z m..solution pouzit uz patchnuty subor s tym sport menu, ale je tam verzia 0367, teda ina ako je moja. su tie uz pripravene patche kompatibilne len na take iste verzie firmwaru z radia , alebo mozem na moj 0366t hodit patch 0367t, len kvoli fec kodu na sport menu? Vdaka
-
Elektrika tažného zařízení - zapojení, schéma, problémy
marekruzicka odpověděl na miras82 téma v Elektrika
Ahoj, prosím o radu. Koupil jsem original tazne vcetne elektroinstalace a rj westfalia (už použité sundane z jiného auta). Kabely mi poslali pěkně i s konektory z bsg, takže vím přesně kam je zapojit. Očekával jsem, že na těch konektorech ty piny budou prázdné ale jaké bylo moje překvapení, když ty piny byly už osazené. Zapojim tedy ty kabely přímo na ty stávající, které už na aute mám zapojené? -
Symbol silnice na displeji virtual kokpitu
Pheorinos odpověděl na barttik téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Jde o symbol nastavení jízdního režimu. Zrovna máš dle zobrazení režim NORMAL. Dle nastavení, jde ještě volba ECO/COMFORT/NORMAL/SPORT/INVIDUAL. Foto je jen ilustrační a záleží na typu infotainmentu.