Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Sixs

    Chyba P04F0

    Děkuji, myslel jsem si to 👍🏻
  3. Sixs

    Chyba P04F0

    To jsem koukal, že nejde objednat úplně zvlášť.🤷🏻‍♂️
  4. Ahoj všichni, S mým vozem Škoda Fabia 1.0 TSI 110 HP DSG se stále objevují problémy při vyšších otáčkách (nad 2500 ot./min). Zejména při jízdě do kopce začne blikat kontrolka výfukového systému, poté se objeví kontrolka EPC a motor výrazně ztrácí výkon. Když motor vypnu a znovu nastartuji, kontrolky zmizí. Také je cítit škubání vozidla při vyšších otáčkách. Už jsem byl v servisu Škoda na diagnostice. Během zkušebních jízd mechanici také zaznamenali ztrátu výkonu a svícení kontrolek. Nicméně po kontrole komponent pomocí diagnostického systému nenašli žádnou jasnou závadu – byly uloženy pouze následující chybové kódy: P030000, P030100, P030200, P030300, P130A00, P190D00. Máte někdo nápad, co by to mohlo způsobovat? Děkuji a s pozdravem,
  5. Ahoj všichni, řešil už někdo dodělání předních parkovacích senzorů? Konkrétně Superb III Facelift 2022 zadní senzory a kameru má, chtěl bych aby to fungovalo normálně jak originál, má někdo nějakou zkušenost nebo pomohl by někdo s instalací ideálně severní Morava. Díky
  6. Dnes
  7. https://forum.skodahome.cz/search/?q=kondenzát&quick=1 Zkus pohledat, myslím, že řešení tam najdeš 🙂 Jestli teda z tvé velmi stručné informace chápu dobře co máš za problém.
  8. https://forum.skodahome.cz/topic/21515-káblový-zväzok-a-problémy-s-ním-súvisiace/#comments Tady je krásný vlákno na zmíněný svazek. Dost možná tam máš něco uhnilého a jak jsi s tím hnul začlo to zlobit.
  9. Dobrý den, potřebuji poradit. V interiéru auta se objevil kondenz a zápach. Pokud s tím máte někdo zkušenost, prosím o radu.
  10. Zjednodušeně řečeno: nešlo by to. Je s tím spojeno spousta kabeláže, snímačů, jednotky atd
  11. 777

    Chyba P04F0

    Přesně můj případ, vyměněn jak ventil tak nádobka s aktivním uhlím. Pro jistotu.
  12. Ve většině případů je doporučené vyměnit i nádobku s aktivním uhlím. A ventil je společně s trubkami.
  13. Tohle mně ve zkratce odpověděli a platí tak to, co napsal kolega wirer Pokud máte zakoupený infotainment Online Služby Škoda Connect, pak jsou aktualizace automatické.
  14. 777

    Chyba P04F0

    Nahoře za motorem , já mám teď nový šedivý, bývá černý
  15. Tak úplně to samé mi poslali včera po mém mailu, kde jsem si zároveň postěžoval, že chtěli už dříve zaslat doplňující údaje a už se neozvali. Tak mi tam přeposlali ještě moje evidované hlášení. To tam asi hromadně rozesílá jeden člověk Ctrl+C a Ctrl+V nebo už AI.
  16. Dnes přišla zpráva z infolinky. Tak snad to dají rychle do pořádku. Vážený zákazníku, Momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup. Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě. Moc děkujeme za vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte. S pozdravem Jaroslav Doležal Škoda Auto Infolinka | Team Škoda Connect +420 800 600 000 infoline@skoda-auto.cz
  17. Byl jsem dvakrát na STK s vypojeným kablíkem a taky vše OK. Na diagnostice mám vypnutý Start-stop přes tu teplotní metodu, takže mi to ani nic nehlásí.
  18. Verze map 2510 je už nějakou dobu ke stažení např. zde.
  19. Přátelé ořídleného šípu, pro Vápno: já měl 1,9TDI, nyní mám 2,0 110kW také v naftě. Osobně se mi nikdy nestalo, že když jsem sundával spodní kryt, že by se na mne vylila voda. Jistě, když se jede za deště, voda se tam může dostat. Ovšem jednou pršet přestane a jezdíme do zatáček, brzdíme přidáváme, jedeme do kopce či z kopce. Voda z tohoto prostoru musí zákonitě vytéci. Ani ten kryt na fotografiích, nevypadá, že by se v něm měla držet voda, to by tam musel být pořádný lavór a ten motor by tam musel pěkně plavat. Ovšem může to být i nějaká vychytávka z MB. Je možné, že v MB, pár chytrých mozků, dalo hlavy dohromady a vymysleli revoluční věc. Olejová vana chlazená ve vodní lázni.
  20. Jak psal Lunas01 stačí mít otevřené okno a dveře a zavírání je někde jinde, mám to tak od nova Rapid 2019 a u O1 jsem byl zvyklý na něco jiného. Asi špatná konstrukce odvodu vzduchu z kabiny. U F3 takový problém nepociťuji.
  21. Jednoduše káblík připojím i když není třeba, PP jen občas napíše závada SS. 2x STK bez problémů.
  22. toto bude "vlastnost" těchto nový evo2 motorů(mám 1.5tsi), bohužel, když sem měnil nedávno olej při 8 tis(auto staré ani né půl roku), už byla vana poškrábaná(od kamínků? nevím), i když žádný polní cesty nejezdím..., holt před zimou to musím stříknout, aby to taky takto nedopadlo 😕 ps. na mém krytu jsou proražený díry na x místech kvůli odtoku vody tady to nevidím...
  23. Potvrzuji u Kodiaqa 2021. Několikrát už se stalo (cca 5x), že jsem přišel ráno k autu na parkovišti a už z dálky se děsím: dokořán otevřený kufr !! Nejdříve jsem to přičítal svojí vrozené rostržitosti, ale dnes jsem si jistý, že jsem včera do kufru vůbec nešel. V servisu mě po telefonu ujistili, že "se s ničím takovým dosud nesetkali" ale že mi "vymění ten zámek" , přítelkyně však za pomoci AI vyhledala, že naopak jde o velice známou vadu a nikdo neví co s tím. Na dovolenou si tedy budu muset, dle zdejších rad, alespoň vypnut otevření kufru podkopnutím a budu doufat, že to stačí. Aktualizovaný software mám.
  24. STK tohle neřeší, kontrolka motoru kvůli tomu nesvítí. V diagnostice je informace o odpojení jednotky, ale jinak nic nikdo nepozná.
  25. @TCy dej sem fotku displeje s informacemi o SW
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...