Přejít na obsah

Exteriér

Dotazy a zkušenosti s exteriérem

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


Podkategorie

  1. Zadní část Roomster

    Vše týkajíci se Roomsteru od B sloupku dozadu

    546
    příspěvků
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkajíci se Fabie II od B sloupku dozadu

    682
    příspěvků

201 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 5.9k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
  1. březová semínka 1 2

    • 28 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
  2. SunSet

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  3. Boční polepy Fabia II 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 30.5k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  4. prasklé přední sklo 1 2

    • 29 odpovědí
    • 23.7k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 17k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  5. Označení motorizace 1 2

    • 28 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
  6. Chyba lakovny ano/ne

    • 17 odpovědí
    • 3.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Takze výsledok môjho bádania.  Vymenene disky, nové pneu, vyvážené na Hunterovi.  Nové poloosi obe.  Kotúče rovne, ľavý zadný náboj hádže 0,01.  Vymenene silentbloky ramena 4ks. Nové predné a zadné tlmiče tyčky pružiny.  Nevyriesene.  Bolo to v 4 servisoch.  Vraj keď to začne auto robit je nemožné to poriesit.  Prevodovka to nerobí.  Vstreky ok.   
    • Včera pozdě večer (20.12.2024) byla zveřejněna konečná podoba (s otazníkem, neboť tohle musí ještě schválit jak představenstvo, tak dozorčí rada VW) dohody mezi vedením VW a odbory z IG Metal, co by hlavním zástupcem zaměstnanců . Těžko teď říci kdo vlastně vyhrál, tedy i s ohledem na to, že dle domluveného schématu bude zredukována výrobní kapacita o 734 tisíc nových aut za rok, což je opravdu hodně. Dohoda dále počítá se „sociálně přijatelnou redukcí pracovní síly”, která znamená zrušení masivního počtu 35 tisíc pracovních v Německu. Ano, nikdo nedostane výpověď z provozních důvodů, ale  35 tisíc míst u VW během pár let zmizí a nebude nahrazeno, navíc k tomu nedojde pouze tak, že nebudou nahrazováni lidé odcházející do důchodu apod., s čímž souvisí další bod - (ne)zavírání továren. Detaily dohody počítají  s tím, že VW sice továrny nezavře, prodat je ale může i s jejich zaměstnanci. Hovoří se zejména o fabrikách v Osnabrücku a Drážďanech, které prostě mohou brzy sloužit někomu jinému pro něco jiné. Zaměstnanci technicky nepřijdou o práci a továrny technicky nebudou zavřeny, reálně se ale VW zbaví lidí i výrobních míst tak, že je prostě „hodí na hlavu” někomu jinému. Ani třetí klíčový bod pak není pro odbory resp. spíš zaměstnance výhra. Lidé dostanou zpět jistotu zaměstnání v rámci výše zmíněných mezí, ale výměnou za to, že stáhnou požadavek na zvýšení mezd od roku 2025 a s žádným dalším nepřijdou až do roku 2031! Tedy dlouhých sedm let.   Posuďte sami kdo vyhrál, či prohrál a kdo je hlavním viníkem, či viníky  současného  stavu automobilového průmyslu jak u VW, tak i u dalších automobilek napříč celou Evropou a z části i Severní Amerikou. V souvislosti s tímto jsem se díval na výsledky třeba některých kooperujících japonských automobilek (Toyota, Suzuki, Mazda), tedy automobilek pro které není Evropský trh až tak  rozhodující, nebo jsou schopny bez něj pravděpodobně v pohodě přežít, tak tam ty výsledky jsou jiné. Skoro to vypadá, že jakákoliv mimoevropská automobilka, která je v nějakém tom svazku/spolupráci  s evropskými automobilkami, nebo trh Evropy je pro ni dominantní, tak je v průseru, nebo se do něj pomalu, ale jistě dostává. Toť můj názor, někdo může mít klidně o 180 stupňů obrácený, ovšem málokdo dnes řekně, že je automotive v pohodě. Mimochodem, EU v zastoupení Ursuly von der Leyenové prohlásila, že od začátku ledna 2025 se bude speciálně věnovat evropskému automotive. No ano, napřed pokoní co mohou, aby pak hledali nejspíš další finance a uměle vytvořené pobídky, jak jim pomoci. Švejk by na to asi řekl, "to je hnus paní Müllerová (Leyenová)"   https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw-drtive-vyhral-v-bitve-s-odbory-realne-zrusi-35-000-pracovnich-mist-zbavi-se-dvou-tovaren-7-let-nikomu-neprida-halir/
    • Máte niekto spoľahlivý obchod kde sa dá kúpiť olej 0W 20 aby nebol nejaký pochybný? 4litr. balenie stačí? Tiež hneď k tomu filter.  1,0Tsi 85KW r.v 2019
    • jeho konkretny superb este stale mierne klope postupne tie auta stichli   hehe, superb 4 ma 15 urovni nastavenia tuhosti tlmicov dcc podla neho camry bez adaptivnych tlmicov s 1 nastavenim posobi lepsie a vyvazenejsie a kultivovanejsie               tak este jeden: ak nahodou mate noveho superba, ktory buchoce, tak zadne tlmice vam zadarmo vymenia    
×
×
  • Vytvořit nový...