Přejít na obsah

Motor

Dotazy a zkušenosti s motory


85 témat v tomto fóru

  1. Změny na Htp a Tsi

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 20.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.5k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
  2. Chladící kapalina G12++ 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 34.2k zobrazení
  3. pancovany motorovy olej

    • 12 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  4. Prevodovka - Manuál vs. DSG

    • 14 odpovědí
    • 32.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  5. Spojka 1,2 HTP

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 15.9k zobrazení
  6. Roomster 1.6 automat 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  7. Natural 98 1 2

    • 39 odpovědí
    • 30.9k zobrazení
  8. Fabia II, spojka amen

    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  9. Převodové poměry

    • 10 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  10. 6-kvalt do Fabie II

    • 13 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • naftu bereš pořád stejnou?
    • Sice existuje spona, ale moc bych ji nedoporučoval. Kloub se sponou může časem zatuhnout a ochromit regulaci, navíc se tím řeší jen jeden ze dvou kloubů. Já si sehnal sadu malých tenkých pružinek a zajistil kloktání táhla jimi. Mírně nataženou pružinku cca kolmo od podélné osy táhla zaháknout na druhém konci někam na motor (ne motorovou přepážku, motor litá v silentblocích, což by logicky ty pružinky utrhalo). 
    • Dobrý den, chtěl bych opět otevřít toto téma....mám stejný problém https://youtu.be/gd4uRpyx0n4?si=J-Nk0DF0quAJ5Kx4 . Díky panu Martinovi38 je jasné, že jde o vysokotlaké čerpadlo, za což mu patří velké díky. Má někdo s odstupem času zkušenosti? Je to jen záležitost hluku a na funkci to nemá vliv nebo je to předzvěst smrti čerpadla? (Kromě zvuku to u mě zatím nemá žádný jiný vliv). Případně neprojevilo se to po výměně časem znovu? Jinde jsem četl příspěvek, tuším ke golfu, kde se to po výměně čerpadla postupně po pár desítkách km začalo opět projevovat... Budu rád za každou zkušenost 😊, díky.
    • V kufru v levé přihrádce.
    • @Suri. Oslovil som clena z fora co ma obdobny problem na o3. Vymenil chladic, preplachy, viac dielov okrem chladica oleja. Problem pretrvava. Ak chladic nie je  zaneseny a poskodeny zpredu, asi tazko bude od zadu kde je plast s vyklopnymi lamelami. Ale vdaka za radu. Akurat ak by chladic nechladil dostatocne, prehrievala by sa aj voda
×
×
  • Vytvořit nový...