Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem Spiol,

    Mám Fabii 1.2 HTP 47kw asi půl roku starou, najeto 10000km, a před měsícem mi na dálnici odešla zapalovací cívka na 2. válci. Cívku vyměnili, bral jsem to jako vadný kus. Najel jsem dalších asi 1500 km a znovu mi odešla cívka, tentokrát na 3. válci. V servisu změřili tlaky ve válcích, prý bývají vadné hlavy motoru, ale hlava OK. Vyměnili vadnou cívku a auto zatím jede. Jde mi o to, jestli mám smůlu na vadnou sérii zapalovacích cívek, nebo jestli tam může být nějaká skrytá závada, která způsobuje postupnou likvidaci cívek. Díky

  2. Zahájeno uživatelem Petrkiller,

    Ahoj kolik podle vas vydrzi motor 1,2 HTP na fabce kdyz snim jezdim slusne a chodi na pravidelne servisni prohlidky do znackoveho servisu po 15 000 jak hlasi PC? .. A popr. pokud uz nekomu odesel v kolika tkm? A odhad na karoserii je kolik let? Diky zajimalo by me to a nikde jsem to nenasel

  3. Zahájeno uživatelem speedsplat,

    Ahojky! Obracím se sem s prosbou o radu. Před 9-ti dny jsem si koupila fabii 1,2/40W rv.2003 v autobazaru Esa. Auto bylo v přiměřeném stavu, takže mírně opotřebené, ale ok. Po 9 dnech jsem jela na servisní prohlídku a tam mi diagnostikou zjistili malé tlaky motoru, vynechávání zapalování a vyjeli mi lístek, kde je 1. válec 13,4 bar, 2. válec 15,3 bar a 3. válec 7,6 a s ohledem na to mi doporučují vyměnit hlavu motoru a cenu odhadem 35000. Jako žena tomu moc nerozumím. Jela jsem do bazaru auto reklamovat se skrytou vadou a tam říkali, že to je banální problém, že se nemusí měnit hlava, ale jen těsnění a že je to otázka stovek korun. Moc se mi to nezdá.. Nevím, co mám děl…

  4. Zahájeno uživatelem Kokeš,

    Používá někdo do Škody Fabie 1.2 HTP oleje od firmy Texaco????Jestli jo,tak jaký a zkušenosti.

  5. Zahájeno uživatelem lukasmach,

    Asi to tu už bylo, ale chtěl jsem se zeptat, jaké použít svíčky do Fabie 1,2 HTP 12V /najeto 126 000 km/. Nejde mi tolik o výrobce, ale o přesný, vyzkoušený typ. Díky za odpověďi

  6. Zahájeno uživatelem lada,

    tak jsem jel dnes v 1.2 HTP Fabia clasic jede lip nez moje 1.4 16v 74kw!!!!!!!!!!!!! Bude to tema rozvodama??Jestli ne tak cim??dik

  7. Zahájeno uživatelem jaryn,

    Zdravím všechny fabiáky. Už po druhé se mi rozvítila kontrolka poruchy elektroniky motoru (emise). Poprvé 11/2006 těsně po garan. prohlídce, podruhé teď. Po prvé už si nepamatuji jak jsem to odstranil. Teď mi kolega poradil ať odpojím na nějakou dobu alternátor. Odpojil a nechal přez noc. Ráno kontrolka při nastartování zhasla. Setkal se někdo s tímhle stavem. Poraďte začátečníčkovi. Ještě doplním--- motor htp 1,2 47kw. Díky.

      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 145 odpovědí
    • 89,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Alan 07,

    Nechtěl jsem zakládat nové téma, ale nenašel jsem odpověď. Mám 1,2 HTP 40 Kw najeto 35tkm. Auto je asi 1,5 roku staré. Asi tak 4x za poslední měsíc mi běželo na 2 válce. Stalo se mi to pokaždé, když jsem vycouvával z parkoviště na silnici cca 2 metry, pak při následném přeřazování ze zpátečky na 1. rychl. stupeň (ještě pořád vyšlápnutá spojka) běžel motor na 2 válce. Jakmile jsem pouštěl spojku a přidával plyn, abych se rozjel, tak se chytl a pak už to jede normálně. Stalo se to vždy při studeném startu a nebyla moc velká zima vždy tak kolem těch 0 až +5 stupňů. Auto jsem měl na vagu a nebyla zjištěna žádná závada. Demontoval jsem svíčky a zjistil, že jsou černé jak z die…

  9. Zahájeno uživatelem martin.s,

    Dobry den, chcel by som sa spytat akym sposobom by som mohol odpojit alebo soft. zablokovat EGR ventil na fabii 1.2 12v, nikde na fore to neviem najst. Pretoze vzdy ked ho vycistim tak auto na volnobehu ide krasne ale vzdy po cca 5000km auto zacne na volnobeh vibrovat, potom musi EGR vybrat a vycistit. Novy nechcem kupovat, lebo sa mi to v motore 1.2 12V zda ako zbytocnost. (Tlaky vo valcoch su dobre). Ma s tym niekto skusensti? Ako by sa to dalo riesit? Dakujem za odpovede.

  10. Zahájeno uživatelem RudoD,

    Zdravim Vas, potrebujem poradit. Nasiel som sice na fore niekolko pripomienok k tejto problematike, ale nemyslim, ze to bolo komplexne. Preto som zalozil novu temu. Na S-Fabii Combi 1,2 HTP 47kW, ktoru pouzivam ako sluzobnu mi nedavno zacalo sklbat za jazdy motorom, akoby isiel obcas na dva valce. Inokedy sa nedalo poriadne pridat, motor akoby bol priduseny. Robilo to hlavne vtedy, ak som napr. isiel dolu kopcom bez plynu so zaradenou rychlostou a potom som pridal. Obcas to robilo aj pri plynulej jazde, ale nikdy pri volnobehu. Po case sa rozsvietila aj kontrolka emisii a uz nezhasla. Ked som bol v servise na VAGu, tak sa tam ukazala jedna cievka a system spatneho vede…

  11. Zahájeno uživatelem Fíla,

    Mám jedenu technickou otázku. U 1.2 HTP 47 kW - jak se dá dostat na vzduchovej filtr, aby se vyměnil. Snažil jsem se to pochopit z jedný knížky, ale tam je to tak blbě popsaný, že bych nerad něco zku*vil. Díky za info

  12. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Ahojte,chcem sa spýtať od čoho môže byť že auto ak naštartujem STUDENÝ motor tak od pravej strany ide pískavý zvuk,nieje to výrazné ale je to počuť.Po chvíli keď sa prehreje to prestane.Toto mi robilo na felde ale trochu intenzívnejšie,po výmene klinového remeňa to prestalo.Ide to zprava z pohľadu vodiča,no v kabíne to nepočuť iba ak počúvam pri aute.

  13. Zahájeno uživatelem spree,

    Mám CGPA HTP 51kW, 300t km. V poslednej dobe sa mi dosť často stáva, že po naštartovaní mi začne blikať kontrolka chladiacej kvapaliny. Skúšal som cez OBD pozrieť teplotu a mala 91 stupňov Celzia. Čo je zaujímavé je to, že keď je motor v záťaži a idem po diaľnici, mesto, nič nezačne blikať. Zaparkujem s autom, počuť hučať vrtulu chladiča. Auto stojí aj vyše hodiny, nastartujem a začne blikať kontrolka. Auto mám na LPG a mal som jemný ťukec s prednou maskou do vozidla predo mnou asi 2 mesiace dozadu. Stretol sa niekto s týmto problemom? Čo by som mal skontrolovať?

  14. Zahájeno uživatelem Jenda1206,

    Dobrý den koupil jsem škodu fabii 1 2003 1.2 HTP 136 xxxkm byl podpalený ventil na 2 válci udělal jsem to motor strašně kouřil že by se za mnou ztratily všechny auta tak jsem motor rozebral do prvočastic myslel jsem že budou zapečené pístní kroužky ale ne právě že naopak písty čiste a pístní kroužky krásné pohyblivé nevěděl by někdo závadu . Děkuju předem za odpovědi

  15. Zahájeno uživatelem vrbajan,

    Jak spravit strhlý závit čidla tlaku oleje u fabie2 1,2 htp 51kw 2013.okolo čidla prostupuje olej a kape Diky za odpovědi

    • 1 odpověď
    • 656 zobrazení
  16. Zdravím, auto mi do nedávna cukalo přisával si PCV ventil, objednal jsem nový a po montáži motor hned naběhl a vypnul. Měnil jsem rozvody, filtry, map senzor, svíčky, atd., nevím čím by to mohlo být. Děkuji za rady.

    • 1 odpověď
    • 836 zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Kodiaqq,

    Ahoj. Sorry, možno to tu niekde je a som nešikovný na to to nájsť to... Neviem kde mám zapojiť túto hadičku/trubku. Teda je mi jasné kde ide trubka na tejto strane (červená šípka). Ale neviem kde zapojiť druhú stranu tejto trubky. Ďakujem

  18. Zahájeno uživatelem fabia,

    Ahoj zajímám mě rozdíl mezi motory AZQ a BME, jestli je lze zaměnit

    • 20 odpovědí
    • 23,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem tomas558,

    Zdravím, vlastním Fabii 1 1.2HTP, před 1,5rokem byla dělána GO motoru. Posledních pár dní slyším od motoru takové řehtání/klepání viz. video. Motor má od GO najeto zhruba 47000KM, proto se chci zeptat zdali nevíte co by to mohlo být. Ještě dodám, že posledních 20000KM bylo ujeto hlavně na dálnici. Napadli mě rozvody, ale nevyznám se, tak se chci nechat poradit. Předem díky za všechny rady. IMG_7757.M4V

  20. Zahájeno uživatelem Jenda1206,

    Dobrý den přivezl jsem domů fabii 1 2003 1.2 HTP 40kw awy 130xxxkm šla na 1 válec sundal jsem hlavu vyměnil a zabrousil komplet všech 6 ventilů udělal nové rozvody auto nechtělo potom nastartovat , jenže problém byl auto stálo 13 let v garaži , nejdřív netlačilo čerpadlo benzín vyměnil jsem za nové benzín už tam šel koupil jsem cívky a svíčky stále start neuspěšnej kámoš mi poradil skuz dat na vstřiky elektriku s baterie zkusil jsem a motor hezký chytá jak za tepla tak zastudena nehulí ani olej se neztrácí což je u HTP zázrak ale chtěl bych se zeptat včem může být problém že do vstřiku nejde elektrika nemůžu to mít furt přes baterií žejo auta dělám už 12let ale stimlhe už…

  21. Zahájeno uživatelem Dudyy,

    Caute dedo ma niekedy problem nastartovat ked je uz teply motor za studena nastartuje v pohode prejde 200km a potom ked vypne a chce zasa nastartovat tak nechce startnut a ked starrtne chvilu ide a zasa zdochne. Po niekolkych pokusoch uz zasa startne. Disgnostika ukazala tieto chyby. Dakujem za rady . Auto skoda fabia 1.2htp 47kw 12v

  22. Zahájeno uživatelem Crake,

    AHoj, o vikendu jsem projel zeleneho draka a cumakoval do motoru (voda, olej, kapalina atd) a vsimnul jsem si jedne veci, kterou jsem i vyfotil. Na leve strane motoru (pri pohledu proti smeru jizdy - xichtem proti autu) jsem si vsiml jedne hadicky, ktera, kdy je motor v behu, je stazena - podtlakem. Kdyz jsem ji zmacknul aby se dorovnala, ale vratila se zpet... Bohuzel mi nechodi ted nechodi etka abych zjistil co to je... Muzete se mi nekdo prosim pri nastartovanem motoru podivat na tu hadicku, jestli to mate taky tak, nebo mam zacit plasit? Jen upresnim - auto jezdi normalne bez jakychkoli problemu

    • 16 odpovědí
    • 15tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Haniss,

    Zdravím všechny, pár dní zpátky se mi objevila sporadická chyba motoru. Na diagnostice se ukázala chyba OBD P0342 Camshaft Position Sensor Circuit Low Input. Dle google jde o chybu snímače polohy váčkové hřídele. Chci si to jen potvrdit, než objednám nový snímač. Mělo by se jednat o tentle typ: http://www.cc-autodily.cz/snimac-otac-vack-hrid?brand=SKODA&model=FABIA je to opravdu ono, nebo je to nějaký jiný snímač? Kdyžtak hodte odkaz co mám přesně koupit. Jinak to má za následek to, že se mi občas přepíná LPG na benzín, během jízdy, když pustím nohu z pedálu plynu. Díky za rady

  24. Zahájeno uživatelem zdenda.88,

    ahoj kluci, kupoval jsem fabii 1.2 40kW najeto 90tis se serviskou od znameho a bylo to v servise skoda na vymene oleje pred 3 mesici. chtěl bych se zeptat, pokud máte zkušenost s měřením oleje u HTP za studené a teplého motoru. Za studena mi to ukazuje olej víc než je maximum a za tepla je hladina akorát. V manuálu se píše. Upozornění! . U vozidel s motorem 1,2 l/47 kW kontrolujte hladinu oleje vždy u teplého motoru. Jinak by mohlo dojít k chybnému měření, a tím k chybnému doplnění oleje - nebezpečí poškození motoru! . Hladina oleje nesmí být v žádném případě nad oblastí . Nebezpečí poškození katalyzátoru. . Pokud nemůžete z jakýchkoli důvodů zajistit dostatečné m…

    • 4 odpovědi
    • 6,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Iveta1992,

    Zdravim, teče mě olej z vyfuku.Není žadnej kouř.Škoda fabia 1.2 HTP.Prosím o radu.Dèkuji

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 1,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.