Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem drjery,

    Ahojte,mám fabiu 1.4MPI 50kw. Na aute kolíšu otáčky,trhá,raz skapalo ako som vytočil kolesa do zákruty naplno.Tak som sa rozhodol íst na diag vyhodilo my to chybu 16706 P0322 Engine speed senzor G28. Môžem sa opýtať kto to menil?Na fore som našiel že sú tam dva senzori jeden je na klukovke a druhý na vačke ,ale to bol motor 1,4 74kw

  2. Zahájeno uživatelem cechp,

    Zdravím měl bych dotaz na místní machry jedná se výměnu hlavy u 1.4 MPI AQW. je nutnost znova ustavit výšku vložek nebo ne ? Hlava bude nová srovnaná po repasi. Díky M

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Pav,

    Chtěl jsem vyměnit olej na své fabce 1,4 MPi, 50 kW, 2002, ale narazil jsem na problém jakým klíčem povolit vypouštěcí šroub oleje. Je tam zátka do které se vejde imbus 8, ale má to vůli a bojím se zabrat abych to nestrhl-je to utaženy jak prase. Spíš se mi to zdá, že je tam nějaký torx nebo nevím co by to mohlo být. Nikde jsem v žádných manuálech nevyčetl, čím to povolit. Ve škodovce jsem si koupil novou zátku, ale tam už ten imbus 8 pasuje. Nevím jestli existuje víc typů zátek. Jestli někdo víte co tam může být za klíč, tak předem děkuji za radu, poněvadž bych nerad stroskotal u výměny oleje na tom, že nepovolím výpustný šroub.

      • Líbí se mi
    • 34 odpovědí
    • 31,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem bagoga,

    Chcel by som sa tu niekoho spitat či nahodou servis čo mi opravuje auto Fabia 1,4mpi nechce vela penazi.Dotiahol som ho do servisu pretože prestalo štartovat.Mechanik povedal predbežnu sumu 200eur,po rozobrati časti motora to bolo už 500 eur,konkrete za tieto veci:komplet vybrus hlavy motora,tesnenia,olej na preštartovanie a nejake menšie sučiastky,teda na fakture sučiastok je cena 140,praca 110,vybrus 180 a nejaka lišta k motoru 70.No po dalšiom tyždny mi oznamyl že treba dalšie peniaze na vahadla a piestne kružky:vahadla 170,piestne kružky 60,čiže cena sa už vyšvyhla na 730.Dnes mi volal že motor musel dat cely dole pretože na rozvode nebola dotiahnuta nejaka šruba a …

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 14,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Brave89,

    Zdravím všechny.Potřeboval bych poradit....mám 1.4 50KW a doslova a do písmene mě sere horní plastový kryt motoru...(třepe,klepe...).chtěl bych ho dát pryč ale pak je problém že neuzavřu hrdlo na dolévání oleje..dá se to nějak řešit???Díky za odpovědi...

    • 31 odpovědí
    • 19,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem vmm,

    Dobry den. Prosim o radu. Prebehla vymena panvičiek na motore Fabia 1.4Mpi - 50kW. Po 10km klepalo motorom po rozobrani motora su panvičky po 10 km zodrate vid. foto v prilohe. Ten co to menil povedal ze pomiesal ojnice. Co teraz spravit vybrus klukovky + ojnice ? Velmi Dakujem za kazdu radu.

    • 1 odpověď
    • 1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Janoščík Ladislav,

    Prosím o radu Fabia 1,4 r.v.2003 motor AQW, nevyhovujúce emisie CO-0,4% pri 2715ot. lambda- 0,0992, HC-19, O2-0,09. Vymene lambda sondy a katalyzator. Čo ešte skontrolovať alebo vymeniť ?

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem peetr,

    ventily se stejně musí nějak nastavit ne, s tou hydraulikou to neznám

    • 55 odpovědí
    • 33,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem alexander medko,

    ahojte,trocha mi kolisu otacky,nic moc tak som vycistil klapku,bola odmontovana,s tou otacacou klapkou som nehybal aby som nieco neposkodil,ocistene kolko islo. je to asi lepsie ale nejake kolisanie male tam na volnobehu je-napadlo ma ci to nemoze bit sposobene tymto co je oznacene na foto?jeden je mokry,ostatne vyzeraju suche za kazde info dakujem

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem luttor,

    Dobrý den, mám problém dostává se mně asi olej do chladící kapaliny několikrát čisteno bez učinku (opět vzniká takové hnědé blatíčko). V oleji voda není, oleje nepřibývá ani nějak neubývá. Je špatné těsnění pod hlavou ? 1.4 Mpi r.v 2000

    • 16 odpovědí
    • 25,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem alexander medko,

    ahojte,toci sa mi srob na mieste,teda tie dva co drzia plastovy kryt motora.musel som ten dekel rozbit... potom ked som pridrzal odspodu srob tak ten pravy som dole dal ale ten lavy mi nejde...myslel som ze dam dole ten kryt to veko ale ked som odsroboval tie dve bocne matky okolo dotycneho srobu tak plechovy dekel dole nejde,on asi tiez drzi ten dekel.myslel som ze ho z druhej strany podrzim a uvolnim,,,, neporadite nieco?rad by som to odsroboval dekel zlepil a zasroboval... neviete preco sa zacali tie dva sroby pretacat?

    • 0 odpovědí
    • 880 zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Boris9995,

    Chcem sa spýtať či niekdo z vás nevie kolko stojí tesnenie pod hlavu a čo všetko je ešte k tomu treba. dakujem

      • Líbí se mi
    • 130 odpovědí
    • 71tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Lukas_cz,

    Prosím o radu. Byl jsem na diagnostice a nasli mi chybu P0342 - Snímač polohy 1. vačkové hřídele - malý signál??? Co stím co to může být a jak to odstranic diky mocc

    • 29 odpovědí
    • 31,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem sixty-nine,

    Dobrý den. Mám nově Škodu Fabii 1.4MPI, na svých dřívějších vozech jsem si všechny opravy dělal sám. Proto i následující opravu chci udělat svépomocí. Chci vyměnit čidlo tlaku oleje a chci se zeptat, kde to čidlo najdu a kolik stojí nové. Děkuji předem za odpověď.

      • Pozitivní
    • 28 odpovědí
    • 73,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem pimbol,

    Dobrý den,chci se zeptat čeká mě výměna expanzní nádržky .Mám Fabii 1,4 Mpi rv 2001.Abych ji mohl vymontovat a dát tam novou tak potřebuji nejdříve vypustit část chladící kapaliny aby mi nevytekla při demontáži.Tak se Vás chci zeptat kde přesně najdu výpustný ventil a jak se k němu nejsnadněji dostanu.. Díky za rady...

  16. Zahájeno uživatelem cechp,

    Zdravím Měl bych takový dotaz je zaměnitelní středový a koncový díl z 1.4 16V hatchback a 1.4 mpi combi respektive o kolik je z hatchbacku kratší proti kombíku. Díky za reakce

    • 1 odpověď
    • 961 zobrazení
  17. Při jízdě se mi rozsvítila kontrolka oleje, následně mi motor chcipl. Po zastavení jsem zkontroloval olej, byl na minimu.Doplnil jsem olej. Výměna oleje provedena s výměnou převodovky cca před ujetim 8000.km.Nelze nastartovat, svítí kontrolka oleje, a svítí kontrolka motoru. Vag hlásí chybu 16726..Děkuji za rady.

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem FabieMpi,

    Ahoj lidi, potřeboval bych pomoct, nikde sem nic nenasel tak snad nezakladam nove tema zbytecne..... Potřebuji pomoct s kolisaním otáček na fabii 1.4mpi.... na volnoběh skačou otáčky 700-850cca a auto občas tak zavrní.... Vyměnil sem palivovy filtr, vycistil skrtící klapku(“zakladni nastaveni” -odpojenim baterie, prej se pak klapka na mpickach nastavi sama). Na vagu to ukazuje chybu p0101-“mass or volume air flow circuit range/performance problem” Napada někoho něco? Děkuji předem za napady.

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem lukasko1296,

    Mam 1,4.. 50kw.. 2002 rv fabiu Keďže sú to motori feliciove len upravené nebude mať aj fabia s tým problémy co myslite

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Kuba123,

    Dobrý den chci se zeptat jestli se někdo nesetkal stím že když je auto v tahu začne něco pískat. Jak se zmáčkne spojka přestaneto . Dělá to zřejmě od doby co se rozjelo z 0km/h na 2. Díky za případné rady Fabia 1 1.4 mpi

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem kolousek,

    Ahoj,mám problém,stává se to teda sporadicky,když ujedu tak 5-10km a motor se zahřeje na provozní teplotu,zastavím třeba na červené,mám sešlápnutou spojku a najednou otačky klesnou pod 800 až skoro na 500 a jako by se to auto dusilo a trošku klepe,pak zase vyskočí hned na normální hodnotu a vyskočí kontrolka motoru,která po ujetí tak 50km zase zhasne... co s tím?motor 1.4MPI 50KW,rok 2002,najeto 145000km,auto šlape při jizdě v pohodě,i při startu ok.

  22. Zahájeno uživatelem Kareljanacek,

    Ahoj, na kolik si můžu dovolit natlakovat chladící okruh fabie 1.4 MPI pro zjištění nějaké drobné netěsnosti? Cca dolití nádržky (od rysky max po zahlášení čidla) na 1000 km. Pod autem vypadá sucho, do oleje to taky snad nejde - těsnění je dělané nedávno, šlem na víčku sice je, ale jezdím krátky trasy nicméně myslím, že by byla vidět emulze po vytažení měrky oleje z motoru, což vidět není (už jsem dolil více než 2 l vody). Tudíž je moje idea taková, že navrtávám dílu do víčka chladící kapaliny, zalepím ventilek a trochu kompresorem nafoukám. Kolik přetlak bar to snese? 1?

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Pavel Chomutov,

    ahoj, mám dotaz snad poradíte, začala blikat kontrolka oleje, ztratila se skoro všechna chladící kapalina, zespodu na víčku oleje taková jakoby vazelína. Mechanik říkal že na sto pro těsnění pod hlavou+můžou být chyceny válce a prý oprava cca 12k, tak říkal že nejmenší zlo, vyměnil olej dolil vodu a že. máme dělat kontrolu, voda nemizi, olej už zas blikal a na křižovatce to chciplo, a až na po třetí úspěšný start, tak prosím o radu jestli opravdu taková investice nebo čím začít, dekuju moc

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Robertos,

    Zdravim. Mam fabiu 1.4 Mpi. Vecer som isiel domov a vsetko v poriadku ziadne znamky niecoho, otacky drzali, motor isiel kultivovane. Ziadne znamky sklabania ani hluk. Rano idem nastartovat a s problemom. Po nastartovani motor riadne klepe je hlucny otacky nedrzia a zhasina. Oleja je dost. Dal som to na vag a vypisalo mi chyby 17526 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Preruseni P1118 - 35-00 - - 16524 - rada 1 -sonda 2 Bez aktivity P0140 - 35-10 - - - Sporadicky 17909 - Rele palivoveho cerpadla (J17) Zkrat ke kostre P1501 - 35-10 - - - Sporadicky 16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadicky …

  25. Zahájeno uživatelem Martin98,

    Zdravim, na Fabce1.4 Mpi r.v. 2002 mam mensi problém, ze když chci normálka klíčem vypnout motor, tak motor nezhasne hnedka, on zhasne, ale mezitím treba poskoci, jak kdyby poskocil na dva válce nebo tak, prostě to vypnutí není plynulý. Cim by to mohlo byt, uzemeni cívky je OK? Nebo ze by byla spatna lista? Dekuji za radu :)

    • 1 odpověď
    • 1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.