Také to může být ekonomicky smýšlející elektroprskoletista, pokud z té 230V zásuvky dobíjí za 4 - 5 Kč. Bod zlomu, aby se ekonomicky vyplatilo provozovat elektrowagen oproti ropawagenu, je z hlediska nákladů na palivo cena kolem 9 Kč/kWh. Jestli je to podle té foto Teslista, tak ten nabíjí na svém domovském superchargeru za nějakých ccca 11 kč. Pro srovnání, pokud bych využil powerrpass od embasofirmy, tak dobíjím u tarifu bez paušálu za nesmyslných cca 15 Kč/kWh za AC dobíjení, 19 Kč/kWh za DC a za lidových 21 Kč/kWh u Ionity. Takže prodlužku celkem chápu, bo drahý je, bez Temelínu na střeše vlastního domu, život elektromobilisty 😇
Nezkoumal jste někdo detailně rozdíly v ceníku?
Co jsem si všiml, že je třeba od května Side Assist - mrtvý úhel od základu, tj od výbavy Essence.
Tak zda v tom cenovém navýšení není víc změn výbavy, navýšení prvků výbavy.
Zdravím, auto mi do nedávna cukalo přisával si PCV ventil, objednal jsem nový a po montáži motor hned naběhl a vypnul. Měnil jsem rozvody, filtry, map senzor, svíčky, atd., nevím čím by to mohlo být. Děkuji za rady.