Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


173 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.5k zobrazení
  1. Deaktivace čidla deště

    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
  2. Dobíjení

    • 9 odpovědí
    • 8k zobrazení
  3. Dobití autobatérie

    • 4 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 15.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  4. El. 5. dveře

    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
  5. ESP závada

    • 11 odpovědí
    • 27.4k zobrazení
  6. Funkce OFFROAD

    • 13 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  7. GPS/GSM tracker

    • 9 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  8. H7 na LED

    • 17 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.5k zobrazení
  9. Ikonka na budíku

    • 6 odpovědí
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Odpoviem si sam, ked sem nikto nepise. Mal som dole hlavu na mojom fsi a pri tej prilezitosti som vycistil vsetky ventily (lavy je vycisteny). Motor ma 270 tisic km a takto nejak ventily vyzerali. Motor fungoval bez chyb, nejaka vrstva karbonu tam bola ale nemala nejaky zasadny vplyv na funkcnost. Cize toho karbonu sa az tak velmi bat netreba. 
    • ono to drží trošku za ten plastový rantlík a hlavne tým gelom no ... v tej sade býva návod na ktoré to pasuje a na ktoré nie 
    • normálna spotreba to nie je rozhodne , dobré nežerú na interval 15 nič ... ale zase nie je to ani nejak extra drahá generálka na tom , urobiť komplet hlavu , rozvod ktorý aj tak treba , vpredu pozreť či netečie odlučovač a nové piesty 
    • a ked neodpovida? ELSA nie je dogma pre nové auto a nie natož pre 15 ročné herky ...    urobiť 1,2TSI solídne , tj olej , všetky filtre , sviečky , odlučovač oleja , rozvod aj s olejovým čerpadlom , pretesnenie predného držiaku , vyčistenie klapky je v prípade poctivej roboty pre jedného človeka kľudne celý deň a to som ich pár robil ... ale zase musím povedať že všetky kde sa to komplexne a raz urobilo jazdia super ... také tie zliepance že urobíme rozvod ,  o pol roka pretesníme predok , o dalsi polrok odlučovač to stojí vždy za prd ale majitel si mysli ako ušetril 
    • Kolegovy takhle klepaly na Superbu IV a v servisu mu je vymenili.
×
×
  • Vytvořit nový...