Jump to content

Autohifi, Navigace

Rádia a vše kolem duc duc

64 topics in this forum

  1. Navigace Amundsen do Yetiho 1 2 3 4

    • 91 replies
    • 45,205 views
  2. Rádio SWING 1 2

    • 49 replies
    • 47,431 views
    • 23 replies
    • 6,499 views
    • 0 replies
    • 370 views
    • 25 replies
    • 5,700 views
  3. Zadní reproduktory

    • 24 replies
    • 10,100 views
    • 0 replies
    • 612 views
  4. Navigacie v Yeti 1 2

    • 29 replies
    • 12,253 views
  5. zaseklé bluetooth

    • 0 replies
    • 1,000 views
  6. z Blues na Swing

    • 0 replies
    • 1,281 views
  7. Mapy do Amundsena

    • 3 replies
    • 3,984 views
    • 15 replies
    • 3,423 views
    • 1 reply
    • 2,057 views
  8. Swing návod.

    • 5 replies
    • 2,352 views
    • 1 reply
    • 2,071 views
  9. SWING od MR2016 1 2

    • 32 replies
    • 14,217 views
    • 3 replies
    • 6,007 views
    • 3 replies
    • 3,637 views
  10. yeti bluetooth spojeni 1 2

    • 27 replies
    • 12,975 views
  11. USB místo MDI

    • 13 replies
    • 7,446 views
  12. Výběr správného BT modulu

    • 0 replies
    • 3,298 views
  13. AUX IN na SWING-u

    • 6 replies
    • 4,198 views
    • 5 replies
    • 3,919 views
    • 36 replies
    • 29,017 views
  14. AUX - Blues bez operek

    • 1 reply
    • 3,333 views


  • Aktuální příspěvky

    • I přesto že se nejedná o tu nejlepší repliku vozu na světě a není úplně vymazlená, zaslouží se velký respekt. 3D Lambo Důvodem je … Continued Zdroj Zobrazit celý článek
    • motor CFGB, mám všechny faktury z autorizáku WV, ale jediný co jsem o výměně rozvodů vyčetl tak je tam akorát ta výměna řemene.. komplet rozvody tam nejsou vyměněny, ale to mě zaráží.. no vyměním je tak jako tak, ale spíš mě zajímá jak je to vůbec možný, že by je tam nevyměnily
    • Ahoj, DCC som si oblubil. Auto sa v nastavenom rezime chova presne ako by clovek ocakaval. Komfort, auto ide plavne, riadenie lahucko. Sport auto sedi ako probite, riadenie pocitovo stuhne odost  a kazdu nerovnost je na vacsej pneu citit.  Normal je normal, auto pekne filtruje nerovnosti, taky priemer.  Hlavne prejazdy cez tie vacie nerovnosti a spomalovace su zamna prijemne prekvapenie.    Komfort pouzivam ked idem dlhe trasy, kde sa clovek neponahla. Inak jazdim prevazne Normal, obcas sport.    Normal 60%, Sport / Komfort 40%.    
    • @georgik75 Běž na tuhle stránku https://availability.skoda-auto.com/260/cs-cz#/ a tam si vlevo postupně vyber auto, infotainment a rok výroby a dozvíš se, co máš v rámci infotainment online k dispozici. Víc nic a nic se ani připlatit nedá a to ani po zakoupení datového balíčku. Ten je určen spíše k tomu, když chceš mít v autě wifi připojení pro další přístroje. Já jsem se také v podstatě nechal napálit či spíše nalákat. Auto jsem objednával už v lednu, přičemž jsem o výše uvedené webové stránce neměl tušení. Když jsem si o infotainment online přečetl, byl jsem nadšen a objednal paket Navi s Amundsenem. Po dodání auta jsem zjistil, že nemám Import cílů online, Import tras online. Dotazem na support Škoda jsem se právě dozvěděl o tom co píši výše. Takže infotainment ve Scale je v tomto směru hůře vybaven než infotainment ve Fabii nebo Rapidu přesto, že se Scala nad ně vyvyšuje svým sloganem "Špičková konektivita" nové generace.
    • Presne tak. Nepride mi velmi inteligentne trubit na niekoho za to ze dodrzuje predpisy. Kazdy je iny, kazdy ma ine schopnosti. Su medzi nami aj novi vodici a nikto uceny z neba nespadol. Kazdy ma prisposobit jazdu svojim zrucnostiam a schopnostiam a ked je to 40 v meste alebo 80 mimo tak budiz. Nehovorim ze ma to na chvilu nerozculi ale urcite po nikom z takehoto dovodu nevytrubujem. Ked mam moznost bezpecne predbehnut tak predbehnem. A to ze niekto sposobi nebezpecnu situaciu svojim predbiehanim nie je vina toho co si ide svojim tempom ale toho co predvieha ak predbieha neuvazene a nebezpecne. Sorry za OT
×
×
  • Create New...