Ještě jsme v procesu sledování přirozené regenerace během jízdy. Máme DPF monitor v mobilu a sleduje se stav. Z obrázků vyplývá, že jsem se v úvodním příspěvku spletl. Evidentně nedochází k regeneraci každých 50 km jak jsem uváděl, protože pokud je ta horní linka s procenty ukazatelem, kdy se bude regenerovat, tak při 68 % k regeneraci je najeto 203 km a to při relativně krátkých trasách. Dám sem info, jaké budou hodnoty, až se ta regenerace přirozeně spustí. Každopádně díky všem za příspěvky!
Ahoj škodováci,
velmi přemýšlím nad koupí ojetého Superb III combi. Mimo klasiky typu 2.0 TDI 110kW mám v hledáčku i 1.4 TSI pheV, protože budu asi jezdit i docela hodně kratší vzdálenosti po městě apod. Každý druhý víkend ale očekávám, že to provětrám někde 50+ km.
Dají se sehnat Superb III combi, rv. 2020, najeto 80 - 100k km za ceny kolem 550 000 Kč. Prosím Vás o radu a zkušenosti, jak by se mohly orientačně pohybovat náklady na servis další roky? Jestli se to průměrně vleze do 20 - 30 000 Kč?
Nákladovost na budoucí 3 roky totiž porovnávám s nákladem na operatovní leasing (jedná se o nový Golf Variant People - ano, je to auto o level níž).
Zároveň bych se Vás chtěl zeptat, jestli si myslíte, že by se takový Sup III po těch třech letech a dalších cca 50 000 km dal prodat kolem 400 000 Kč?
(pročetl jsem celé toto vlákno včetně vložených Vaculíkovských článků - díky za ně - a přijde mi, že minimálně do těch servisních nákladů by se snad dalo vlézt...). Díky!