Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1175 témat v tomto fóru

  1. OCTAVIA KOMBI

    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 14.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  2. Rozbite zrkadlo

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. poškrábané přední sklo 1 2

    • 39 odpovědí
    • 24.6k zobrazení
  4. tažné oko 1 2

    • 30 odpovědí
    • 54.1k zobrazení
  5. Levé zrcátko

    • 10 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. Zrcátka OII na OI

    • 16 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  7. Plastový kryt autobaterie

    • 6 odpovědí
    • 10k zobrazení
  8. Naprasklé zrcátko

    • 16 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  9. Žárovky 2

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  10. Zadní stěrač - liftback 1 2

    • 37 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
  11. Ako prelakovat Lišty 1 2

    • 26 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  12. Přední nárazník 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 29k zobrazení
  13. Osvětlení SPZ 1 2

    • 31 odpovědí
    • 41.5k zobrazení
  14. Dveře u spolujezce!!

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  15. mít, či nemít?? 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  16. kontrolka ve vypinači

    • 9 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  17. žárovky H4 Osram Silverstar

    • 13 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  18. Parkovaci svetla

    • 16 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  19. spoiler

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
×
×
  • Vytvořit nový...