Než "pocity" a "zdání" bych spíše věřil objektivním měřením, na které zde dal link kolega Pheorinos výše. Jasně prokazují, že 100 oktan s aditivy pouze "nezas..re" motor, ale VIF dokáže vyčistit i to co napáchal benzín před jeho použitím.
Navíc je ještě k dispozici test srovnání "lepšího výkonu" mezi benzíny 95 a 100 oktan. Div se světe, více motorem využitelné energie bylo naměřeno v 95-ce. Takže pocity dostali opět jednou nafrak.
Jako další plus nového VIF-u je stabilizace paliva - prodloužení životnosti. Toto je důležité právě u PHEV, který jak vidím kolega Pheorinos jezdí již dva roky. Mne, vzhledem k dojezdu mého PHEV 110km často benzín zůstává v nádrži poměrně dlouhou dobu, netankuji třeba 6-8 týdnů i při nájezdu 30tkm/rok. Oficiálně zástupce MOL v diskuzi potvrdil "životnost" benzinu E10 max 3 měsíce. To je špatná správa třeba pro "letní" auta.
Od
OpelIns1 ·