Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1359 témat v tomto fóru

  1. Zatékaní do vozu 1 2 3 4 15

    • 374 odpovědí
    • 190.2k zobrazení
    • 1.8k odpovědí
    • 712.8k zobrazení
    • 302 odpovědí
    • 139.9k zobrazení
  2. Stahovačka 1 2 3 4 10

    • 235 odpovědí
    • 145k zobrazení
  3. Mastné okno Octavia I

    • 10 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  4. 1.6i netopí 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 39k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 755 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 907 zobrazení
  5. Jak na koberec

    • 19 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 634 zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 29.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 694 zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 18.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 38.8k zobrazení
  6. Mlžení oken 1 2 3 4 7

    • 150 odpovědí
    • 82.8k zobrazení
  7. Molitan z ofuků?

    • 6 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 45.5k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 109.7k zobrazení
  8. Kožené čalounění

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  9. Pylový filtr 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 17.5k zobrazení
  10. zámok vodiča

    • 18 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  11. Čištění sedaček 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 22.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To je super pristup vyresili kessy ale vlastne vubec nevim jak 😂    
    • Nevidím dôvod, aby to bolo pre DQ381 problém, ale tie krátke trasy všeobecne nie sú vhodné pre motor.   Ak chceš spraviť niečo pre dvojhmotu a lepší jazdné vlastnosti auta, zvážil by som úpravu softvéru prevodovky, aby nedržala moc nízke otáčky. Ono totiž v režime D pri normálnej jazde a mimo diaľnice budeš takmer celý čas jazdiť pod 2000 otáčok, pri konštantnej rýchlosti prakticky do 1600. Ono totiž tento motor točí 1500 pri 90-ke, tak asi nemusím hovoriť ako je tá prevodovka odstupňovaná. 
    • Octavia RS mám jako denní auto, a tak to nijak neřeším. Na auto mám 5letou záruku, a plánuju dodržovat servisní intervaly každých 30 tisíc km. Je to spotřební věc, takže pokud se něco pokazí, kryje to záruka. Kdybych měl něco výjimečného, jako třeba BMW M3 nebo M4, přistupoval bych k tomu jinak – první výměna oleje by byla po 1–2 tisících km a pak každých 10 tisíc km.  Kodiaq po faceliftu s motorem 147 kW, co jsem měl, byl na olej dost náročný. Měl jsem ho nový do 23 tisíc km, než se vyrobila Octavia IV, a za tu dobu si vzal asi 4 litry oleje. Pořád jsem jen doléval..
    • No, odpovídáš někomu, kdo tady byl naposledy v roce 2015...
    • No a hlavně to chce diagnostiku a výpis závad... To jinak budeš náhodně měnit díly.
×
×
  • Vytvořit nový...