Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  1. Problém s abs

    • 13 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  2. Zadní brzdy

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  3. Michelin energy saver

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  4. prosim pomoc

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  5. vrnení od motoru

    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  6. prava tyc rizeni

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  7. Kryty kol

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  8. Brzdy

    • 21 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  9. Alu RSW

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  10. Klepání pod kufrem

    • 19 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  11. Rozmer pneu

    • 12 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
  12. 4x4 1,9Tdi 1 2

    • 39 odpovědí
    • 8.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Súhlasím, primárne by som riešil autorizovaný servis. Neautorizovaný iba v prípade, že by sa jednalo o nejakú top lakovňu, ktorá má veľmi dobré referencie, ale neviem, či niečo také v Prahe existuje.
    • Presne ako píše PyroSVK, od 18. 6. 2011 sa už dávali širšie reťaze, takže tu netreba riešiť prestavbu. Čo sa týka životnosti, ja som jeden z tých, kto stále fičí na pôvodnej reťazi (tiež MR2012) a mám najazdených už 197 tisíc km. Občas, hlavne pri štarte vlažného motora reťaz dáva o sebe vedieť, ale nakoľko to je vlastne vlastnosť týchto motorov, kým to je iba do pár sekúnd neriešim to. Niekde tu na fóre je aj taká informácia, že vraj do 7 sekúnd chrastenia to je v poriadku, ak je to dlhšie, vtedy sa to má treba riešiť. Čo sa týka samotného chrastenia, to trvá dovtedy, kým nie je reťaz napnutá. Tú napína olejový napinák, takže do týchto motorov je (aj na základe mojich skúseností) dobré dávať oleje  s viskozitou 0W-30 alebo 0W-40, a to samozrejme s príslušným schválením VW 502.00 alebo VW 504.00 a s rozumným intervalom výmeny.
    • ještě lepší je to neřešit a nebýt otrokem auta, ale jeho uživatelem, někde jen tak jezdit aby, no nevim, ale tak si tedy užívání auta nepředstavuji
    • Já mám F3 FL a zadní světla jsou kombinovaná: koncová + brzdovky LED a blinkry + couvačky + mlhovky žárovky, viz fotka.
×
×
  • Vytvořit nový...